Miły gościu

Miły gościu

środa, 24 lipca 2013

Atłasowo i .......

                      Witajcie dziewczyny i chłopaki ( bo i panowie mnie odwiedzają) - trochę dla małej odmiany od pudełek kartonowych pokaże wam mój podręczny przybornik do robótek na drutach. Posiadam duże ilości wełny którą przechowuję sobie w baaaardzo dużym pudłe, a to co mam do pracy na bieżąco mam pod ręką tu:

a wiec jest to niepotrzebna donniczka plastikowa - która miała iść na śmieci - pomalowałam farbą akrylowa nakleiłam serwetki polakierowałam i jest taki sobie decu na przechowywanie motków wełny:






pokrywa to tylko stary koszyk wiklinowy - też miał przeznaczenie śmietnika -
na atłasie haft wstążeczkowy trochę koronki i tak wygląda:


widać wszystkie defekty zmarszczeń ale na wiklinie bez otuliny tak wychodzi - najbardziej jest zadowolona moja mała Zu robiąc sobie z niego kapelusz na głowie, tak że fajnie jest ,obok jak widzicie stoi sobie tuba - nie wiem ale mam sentyment do tub, tubek, kartoników i koszyków ///a więc tuba na podręczne druty:









powyżej zdjęcie wykończenia jej drugiej strony i poniżej zbliżenie haftu




tuba to nic innego tylko rolka po ręcznikach papierowych po oklejeniu zrobiła się twarda i dosyć sztywna, przymocowana klejem do podstawki z zakrętki po jakiejś zupce Zu - jest stabilna ponieważ wtopiłam ją w masę solną.
Na dziś będę kończyć dziękując wam liczne odwiedziny i pozostawianie komentarzy , pozdrawiam cieplutko i do następnego posta w którym w dalszym ciągu będę wam przybliżać mój warsztacik domowy.Papapapa


17 komentarzy:

  1. Świetne pomysły. Podobają mi sie, ale ja nie mam miejsca na takie pudełka, pudełeczka, do szuflady szkoda robić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam większość mieszka w pawlaczu tylko takie podręczne to są a moja mała Zu ma troche zabawy przy tym - jak tam wypoczęłaś fajnie było? :)pozdrawiam

      Usuń
  2. śliczne pojemniczki :) ja tez maniacko gromadzę wszelkiego rodzaju opakowania, chowam do nich różne robótkowe drobiazgi i nigdy nic nie mogę znaleźć :P

    OdpowiedzUsuń
  3. oj skąd ja to znam te zbieractwo ja natomiast wszystko znajduję dzięki tzw. pamięci fotograficznej pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pojemniczki zrobiłaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne i takie inne

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozgościłam się i kawkę wypiłam:) cudne miejsce i wspaniałe prace, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, chciałabym ją zobaczyć w tym kapeluszu na głowie:)))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uporządkowanie materiałów robótkowych, to duża sprawa, a jeszcze w tak ślicznych opakowaniach - podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł i śliczniutkie przydasiowe pojemniki. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się pomysł z tubą na druty. Wykorzystanie takich rolek to świetny pomysł! Pewnie coś ze wzorem krzyżkowym byłoby ozdobą tuby, bo ja jeszcze nigdy nie haftowałam wstążeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór krzyżykami haftowany jak najbardziej :)

      Usuń
  11. Fajne te pojemniki na przydasie - dla mnie znakomita inspiracja :) Mam w planach zrobienie czegoś w tym rodzaju, m.in. tuba na druty i szydełka chodziła mi po głowie - coś w podobnym stylu jak Twoja. Pojemnik na kłębki wełny bardzo pomysłowy i taki piękny zarazem! Masz fantastyczne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no- haft wstążeczkowy-świetny:)
    Ja poznałam go dopiero tu, na blogerze...
    Pomysłowy z Ciebie Dobromirek:)
    Serdeczności, Mario

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na pojemnik na druty:)

    OdpowiedzUsuń