Miły gościu

Miły gościu

piątek, 12 lipca 2013

Butelki na butelkach

                                  Witajcie moje drogie dziś takie małe drobiazgi wam pokaże - drobne hafciki czy inne tworzenie jest dla mnie odskocznią od większych rzeczy, które mam zaczęte a do finiszu im jeszcze trochę czasu potrzeba.
A mam tego trochę różnych różności - ale tak znienacka powiedziałam A (zakładając sobie bloga), to trzeba powiedzieć i B.
                                  Jak sam tytuł mówi za siebie wykonałam sobie takie małe zawieszki ozdobne na butelki :


i małe zbliżenie:







w zielonej butli jest olej, natomiast w żółtej ocet, muszę dokupić jeszcze bordową  do soku malinowego - zresztą to nieważne.
Butelki jak zauważyłyście stoją obok tub - tuby są z mocnego kartonu (  w sklepie oznaczone jako na alkohol ) - ja w nich przechowuję sobie makaron , ryż i kaszę.
                    Na takie pomysły i inne bardzo często wpadam.
Wracając do zawieszek to technikę obróbki po wyhaftowanie napewno znacie , więc nie będę was zanudzać - a gdyby któraś z was nie znała to piszcie zrobię mały tutorial - życzę wam przemiłego popołudnia i do następnego razu.
Dziękuję że zaglądacie oraz za pozostawione przez was komentarze które są bardzo miłe   .Papapa




                 

15 komentarzy:

  1. Pomysł na wykorzystanie tub miałaś przedni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Mario, przeczytałam wszystkie posty i pooglądałam prace.
    Wszystkie rzeczy super, takie nietuzinkowe.
    Widać od razu , że masz swój styl.
    Bardzo fajny pomysł z tymi pudełkami.
    Ja też lubię takie nieoczywiste rozwiązania.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się Twoje pomysły. Czekam na kolejne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te zawieszki na butelki. Dodają im uroku.
    Wspaniały pomysł na wykorzystanie tub. Nigdy bym nie pomyślała, że to te na alkohol.
    Super masz pomysły.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,
    ciekawe pomysły!
    Natomiast dodać muszę, że także interesuję się psychologią i podróżami.
    Pozdrawiam serdecznie, JoAnna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Mario :-)
    Dziękuję za odwiedziny i za pozostawione u mnie ciepłe słowa ...
    Piękniutkie te buteleczki i już wyobrażam sobie Twoją artystyczną kuchnię ...a haft krzyżykowy bardzo mi się podoba ,mam koleżankę która wyszywa piekne i cudowne obrazy i zawsze w prezencie coś mi się skapnie więc dlatego z przyjemnością podziwiam Twoje dzieła :-)
    Pozdrawiam cieplutko .Basia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Etykietki cudowne-czekam na tutorial:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace, świetne pomysły.
    Dziękuję za odwiedziny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Małe nic, a cieszy;) Prawda? takie drobiazgi a jak dodają uroku zwykłej butelce..
    Tuby super, chętnie obejrzałabym bliżej.
    O mammo!!! wyrzuć proszę to sprawdzanie czy jesteśmy żywe istoty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie ozdobiłaś butelki.Masz różne ciekawe pomysły.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie ozdobione butelki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wracam właśnie od Ani- w sprawie ramek pisz: margo20_04@wp.pl
    Moze coś wydumamy!
    Pozdrawiam, a zapomniałam pomysł z buteleczkami przedni!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochana wysłałam ci wiadomość z poczty.....@t.pl

      Usuń
  13. Buteleczki są wspaniałe:)
    a tu daje linka do czegoś czego poszukiwałaś,o ile na razie akceptujesz taką wersję,do czasu kiedy nie nabędziesz wersji papierowej :)
    http://chomikuj.pl/kingasweet/Haft+wst*c4*85*c5*bceczkowy/Haft+wst*c4*85*c5*bceczkowy+-+Ann+Cox

    OdpowiedzUsuń
  14. Dodaje sobie u siebie ten blog :) pozdrowienia!!!!!

    OdpowiedzUsuń