Miły gościu

Miły gościu

niedziela, 7 lipca 2013

Dziś powitam was kwiatkami

                    Dziś przywitam was kwiatkami i rozszerzę post powitalny.
Witajcie przemiłe dziewczyny i te które tworzą i te które swe przygody z twórczością rozpoczynają - bo tworzyć coś niepowtarzalnego i mieć z tego satysfakcję jest pięknym uczuciem. Moje zainteresowania są różne jeśli chodzi o techniki - jest to haft krzyżykowy, płaski, richelieu oraz wstążeczkowy. Uwielbiam robić na drutach, szydełko sporadycznie bo nie jest to moją dobrą stroną , Decoupage - z tym tematem zetknęłam się kilkadziesiąt lat temu ale wówczas nie wiedziałam że taka nazwa istnieje. Uwielbiam szyć - również i ciuchy różnej maści i rodzaju, a cartonnage połączony z quiltem oraz haftem jest moją pasją. I tak z tego wszystkiego będzie po trochu. Osobną moją dziedziną zainteresowań jest wędkarstwo, podróże, psychologia oraz starożytna historia.
                  Zakładając tego bloga nie wierzyłam że to aż tak wciąga - jednak bardzo się myliłam. Od tygodnia nic nie robię tylko się uczę dopiero ( tak to szczera prawda - uczę się co i jak ma wyglądać) - gołym okiem przecież widać każde niedociągnięcie. Tak że tu proszę was o wyrozumiałość, za co z góry dziękuję.

                 Miałam przywitać was kwiatkami oto one me piękne tulipany



   bardzo kocham kwiaty i przyrodę, niestety na razie nie mam ogrodu, a miałam
   ale został zlikwidowany, zarówno i innych na rzecz jakieś budowy. No nic -
   ogródek będę myślę mieć ale dopiero na jesieni.
                  W powitaniu piszę o sprawach technicznych i to też jest całkowita
   prawda w środę odbieram z naprawy mój aparat - a szalonego mojego
   założenia nie przewidziałam że tak szybko to zrobię, tym bardziej że cały
   czas mówiłam sama do siebie _ przecież tego jest multum, więc po co
   następny_(zdjęcia kwiatków mam na kompie zawsze je fotografuję) . Ale
   wyszło    jednak inaczej, najprawdopodbież potrzebuję jakiejś odskoczni
   podzielenia się moimi pracami (w sensie wizualnym oczywiście) oraz
   pomysłami.
                   Póki co teraz wzywają mnie obowiązki prac domowych - takie tam
   różne nasze babskie sprawy - życzę wam wszystkiego dobrego dziękując
   za poświęcony czas na czytaniu, równocześnie dziękując za odwiedziny mej
   powitalnej strony, za ciepłe słowa oraz przyjęcie do grona tych które
   mnie przygarnęły (hihi), jeszcze raz cierpliwości pozdrawiam Maria
   .....i kwiatki dla was za uwagę



  


                  

8 komentarzy:

  1. I od razu trafiłaś na fankę tulipanów :) śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w blogowym światku :) Piękne kwiaty, zazdroszczę perspektywy nowego ogródka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie Cię poobserwuję jak dodasz opcje-pytaj jeśli czegoś nie będziesz wiedziała,na początku nie jest łatwo,jeśli potrafię pomogę!Powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać ,ze kreatywna z Ciebie osóbka. Fajnie,że dołączyłaś do nas. Serdecznie pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham kwiaty, dalie przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek proponuję zdjęcie weryfikacji obrazkowej, Ty chyba nie widzisz, a my musimy wpisać przy komentarzu kilka słabo czytelnych znaczków, trzeba gdzieś w ustawieniach to wykasować.

      Usuń
  6. Na początku zawsze tak jest, uczymy się gdzie, co, jak, pewnie nie raz zmienisz szatę bloga, czekamy niecierpliwie na zdjęcia Twoich prac:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, ja bloguję od czerwca jest naprawdę fajnie.
    Chętnie poobserwuję czekam na Twoje prace.
    Pozdrawiam Monika:))

    OdpowiedzUsuń