Miły gościu

Miły gościu

piątek, 12 lipca 2013

Igielniki i .......

      Igielniki mam dwa - reszta igieł jest przechowywana w pudełeczkach a właściwie tubkach po witaminach // pokażę je wam następnym razem - są proste i nieciekawe według mnie. Ten igielnik jest moją nieudolną próbą ale najlepiej go lubię- dolna część jest plastikowa już nawet nie pamiętam po czym pomalowana na biało i oklejona różyczkami z serwetki do decu (kocham kwiatki to już wiecie ale róże w szczególności), natomiast górna część jest wypchana pianką ozdobiona kulkami robionymi na szydełku, do tego jakiś szlaczek i kokardka z pasmanterii - oto on:
                 


Drugi nazywam go przenośny bo jest na sznureczku który gdzieś się schował i tam go wieszam gdzie sobie pracuję, pod ręką 2 lub 3 igiełki i tak mi starcza:
             


aj jakość tego mego aparatu jest bardzo fatalna - może jeszcze raz go wrzucę innym razem /ozdobiony kilkoma wzorkami z sieci ale i tak zmodyfikowanymi przeze mnie.
........i baza na zeszyt z przepisami  na ciasta , ciastka i ciasteczka - uwielbiam jeść, pichcić i eksperymentować również kulinarnie . Pokazuję tylko bazę jest to jedna z kilku - dostałam taką  wenę ładnie mieć zeszyty obłożone z zapiskami
jak zeszyty będą gotowe wówczas zobaczycie je wykończone:


Pozdrawiam was do następnego razu


5 komentarzy:

  1. śliczne są,ja też trochę haftuję ale jakoś się wstydziłam pokazać.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutkie te igielniczki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet bardzo ładniutkie, a przepiśnik szykujesz przepyszny:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzą mi się takie cudowne igielniki:)

    OdpowiedzUsuń