Miły gościu

Miły gościu

wtorek, 16 lipca 2013

Klucze opanowane

                          Witam serdecznie wszystkich dziękuję za liczne odwiedziny
oraz pozostawione po sobie bardzo miłe komentarze.
                          Klucze - denerwowały mnie od dawna a to leżały tu  a to tam potem miały koszyczek ale nic to nie dawało - znalazłam w swych szpargałach  mały haft z kluczem i go wykorzystałam // jest taki szary więc mu dodałam kwiatka kolorowe szlaczki - ponaklejałam na deseczki , ze sznurka parcianego haczyk na śrubkę ozdobny haczyk do kluczy i mam bałagan z głowy a wygląda sobie tak:






wisi sobie w dyskretnym miejscu przy drzwiach wejściowych i spełnia swoją rolę. Następny post też będzie krótki , bo nie chcę was zanudzać jak takie piękne słonko świeci. pozdrowienia dla was ślę. I do następnego razu.

5 komentarzy:

  1. U mnie wisi szafka na klucze, ale brzydka juz i też muszę jej jakiś lifting zrobić :)
    Fajnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Mario! Coraz ładniej u Ciebie i zaproszenie takie miłe i kluczyki jest gdzie powiesić- gratuluję pomysłu, bardzo mi sie podoba. A o kance na mleko pomyślę!!!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł na klucze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam .
    Jakie piekne ...ja niestety nie mam takich zdolności eh...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń