Miły gościu

Miły gościu

wtorek, 2 lipca 2013

Na dobry wieczór powitanie

Witajcie drogie blogowiczki - w szczególności te które często odwiedzałam, aż wreszcie się zmobilizowałam i jestem.Blog ten będzie o moich pasjach oraz o mnie. Jestem już dużą dziewczynką ale czas dla mnie zatrzymał się kilkanaście lat temu - jakoś mi się nie chce zestarzeć choć babcią już jestem. Kocham wszystko to co jest niepowtarzalne - nie znoszę powielania. Haft krzyżykowy, cartonnage, decoupage to moje pasje, również bardzo kocham robić na drutach.  Dzisiaj nie będzie fotek z przyczyn technicznych , ale powoli do celu, Mam nadzieję taką skromną że mnie przyjmiecie do swego grona. Życzę wam wszystkiego dobrego,pozdrawiam
i uściski ślę Maria.

24 komentarze:

  1. Witaj Mario :)
    Bardzo się cieszę , że postanowiłaś założyć blog.
    Musisz wiedzieć , że blogowanie nie zna granic wiekowych, a ja znam właśnie kilka fantastycznych babć blogowych.
    ... I też jestem dziewczynką .
    Życzę powodzenia i wielu wspaniałych wrażeń.
    Też lubię starożytność:)
    Aha i dodaj sobie też zwykłych obserwatorów, nie tylko google+.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za rade ale ja to dopiero się uczę w tych bebechach informatykiem nie jestem wiec powoli powoli
      całusy - a jak tam rękawiczki? chciałam je kupić pamiętasz? pozdrawiam

      Usuń
    2. Przeznaczyłam je na candy, więc już nie mogę ich odstąpić, ale szanse w losowaniu jakieś są , więc próbuj.
      Jak byś miała jakieś problemy techniczne to pisz , pomogę:)

      Usuń
  2. Witaj Maria..milo ze podgladasz a jeszcze milej ze jestes z Dolnego Slaska bo ja tez:Polkowice-Zaglebie Miedziowe(od 10 lat na wygnaniu.)Swietnie ze zalozylas bloga.Chcialam Cie dodac do obserwowanych ale nie masz takiej opcji..Ja tez jestem babcia blogowa i w niczym mi to nie przeszkadza a moje kolezanki to niemal moje corcie...hihihi i tak jest wlasnie fajnie..czuje sie wciaz mloda.Tak wiec witaj w blogowym swiecie a zasada jest jedna:jak Ty bedziesz odwiedzac rozne blogi i komentowac prace to i Ciebie beda odwiedzac .Powodzenia.Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za miłe bardzo słowa a więc witam, hm = tą opcją mnie zmartwiłaś jak mam to zrobić żeby było ok. bo ja te bebechy tak nazywam to się dopiero uczę może w miarę czasu byś mogła mi coś podpowiedzieć - z góry dziękuję pozdrawiam mocno
      Maria

      Usuń
  3. Witaj serdecznie :) Nie mogę się doczekac az zobacze Twoje prace :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odzew prace będą tak jak w poście napisałam pozdrowka

      Usuń
  4. Witam :) I czekam na wpisy - koniecznie!
    I bardzo proszę: rozważ wyłączenie identyfikacji obrazkowej przy komentarzach bo oszaleć można przy udowadnianiu że nie jest się robotem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam jak tylko się tego nauczę to to zrobię pozdrawiam

      Usuń
  5. Witaj, Mario :) Ciekawa jestem bardzo Twoich prac, więc wklejaj co prędzej! Życzę Ci wspaniałej przygody z blogowaniem, ale ostrzegam: to wciąga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj dobra duszo dziękuję za komentarz wiem że wciąga już się przekonałam pozdrawiam

      Usuń
  6. Witaj Mario!
    Dasz radę , jak ja babcia sobie radzę i wiele innych to i Tobie się uda- Czekam niecierpliwie na Twoje prace, pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margo bloga założyłam bo muszę pomiędzy innymi brak pracy uzupełnić czy jak to się mówi po polsku rozumiesz dzięki za przemiłe słowa Maria

      Usuń
  7. Witaj Mario:))) Trzymam kciuki za dobrą zabawę i czekam na pierwsze prace:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj dzięki za przemiłe słowa - cierpliwości proszę
      pozdrawiam Maria

      Usuń
  8. Witaj Mario:)
    Cieszę się, że załżyłaś blog. To fajna odskocznia, szczególnie gdy ma się trochę wolnego czasu.
    Bardzo jestem ciekawa Twoich prac i czekam z niecierpliwością na fotki:)
    Oby nas było jak najwięcej!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj dziękuję za odpowiedź i bardzo miłe słowa fakt - oby nas było więcej to w eterze miejsca aby nie zabrakło - co do fotek proszę o cierpliwość.Pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj :) Bardzo fajnie, że zdecydowałaś się na założenie bloga. Ja tu jestem od ponad pół roku, wciąga niesamowicie ;) Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję już niedługo pozdrawiam Maria

      Usuń
  11. Hej!, a gdzie reszta?
    Oby niedługo nie trwało za długo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj,już nie mogę się doczekać twoich prac,postaram się jak najczęściej do Ciebie zaglądać.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Kochana ;o) I obyś została na długo ;o)

    OdpowiedzUsuń
  14. to i ja wpadam się przywitać :) fajnie , że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj w blogowym świecie! Będę wpadać z odwiedzinami :)

    OdpowiedzUsuń