Miły gościu

Miły gościu

piątek, 19 lipca 2013

Powrót do kolorów

                          Witajcie drogie i kochane i te co piszecie i te co tylko zaglądacie.
Tak patrzę na mój blog to taki szary jest i surowy jakby z otchłani jakieś przywędrował. Więc postanowiłam wam pokazywać sukcesywnie jaka naprawdę jestem niepoprawna może romantyczka i jeszcze raz was witam tym oto dwoneczkiem i kwiatkami:


Jak już wiecie kocham kwiaty w szczególności róże.
                     Dzisiaj wam pokażę trochę moich pudełeczek na różne robótkowe
szpargały. Pudełka poniżej to jest nieudolna próba mego ozdabiania na kartonach po butach ale są i ich nie wyrzucę:
w tym pudełku przechowuję różne sznurki i resztki tasiemek.

Natomiast w tym mam przeróżne kolorowe kwiatki powycinane z gazet.

I następne małe okrągłe zrobiłam je z tektury karbowanej ozdobiłam serwetkami i wylałam resztkę kawy pozostawiając do wyschnięcia;



Przechowuję w nim koronki do dalszej obróbki czyli postarzania:






i na koniec dzisiejszego posta puszka po orzeszkach ziemnych na nożyczki, ozdobiona haftem który wiele z nas posiada ale i tak do konca jak dokładnie się przyglądniecie jest zmodyfikowany przeze mnie oto one:








Wieczko zastępuję różany kwiat wykonany na szydełku.
                    Myślę że was nie zanudziłam ale będzie bardziej kolorowo już następnym razem i na pożegnanie dzisiejszego posta życzę wam samych uśmiechów i słońca jak najwięcej - papapa do następnego razu




13 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy tworzysz!
    Drugie pudełko rewelacyjne! Aż mi się smutno robi jak sobie pomyśle, jak przechowuję swoje koroneczki i inne przydasie. Koniecznie muszę to naprawić ;))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim faworytem jest szare pudełko! Ale Ty masz porządeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowa i zdolna z Ciebie kobietka :) Pooglądałam sobie Twój blog i znalazłam sporo pięknych prac i ciekawych pomysłów! W tym poście najbardziej spodobało mi się pudełko z tektury falistej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :-)
    jak zwykle cudne rękodzieła tutaj pokazane a i ja kocham róże więc czuję się dopieszczona o poranku pieknymi pudełeczkami a kolrów na pewno tobie nie brak bo duszę masz piękną :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cuda! To pierwsze pudełko jest obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny ten haft z nożyczkami....pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, już jest wszystko ok... Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie pudełeczka są śliczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie przechowujesz swoje skarby :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne pudełka i jakie praktyczne:) Dzięki nim masz porządek w przydasiach a i jeszcze stanowią ozdobę domu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł z karbowaną tekturą - ekstra! Wykonanie - super! Puszka z haftem też przepiękna :)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie :) dziękuje za odwiedziny. Bardzo u Ciebie elegancko, pudełko drugie ciekawe, pojemnik na nożyczki również :)) Zazdroszczę wnuczce, że ma taką kreatywną babcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zaproszenie do Ciebie. Byłam, pooglądałam i jestem pod wrażeniem zwłaszcza haftów, śliczne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń