Miły gościu

Miły gościu

sobota, 13 lipca 2013

Pudło na zabawki

                                          Witajcie
Dla mojej kochanej Zu rok temu zrobiłam takie pudło na zabawki - jest już trochę sfatygowane swym czasem ale małe dzieci nie wiedzą co znaczy szanować - dopiero wszystkiego się uczą,ozdobiłam duże pudło z IKei koronką i haftowaną sukienką na wieszaku aby było ładni oto one:



i z boku:


jest obłożone starą zazdrostką oklejona  brązowa wstążką  i na wieczku sukienka którą wiele z was również ma a moja mała dama tez ją ma
miło was pozdrawiam idę cieszyć się słoneczkiem. Życzę wszystkiego dobrego wam i biegnę do pracy twórczej . ....papapap


11 komentarzy:

  1. To jest pudło dla małej damy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ozdobione pudełeczko :) Na pewno kiedyś doceni taką pracę i będzie chciała kolejne pudełko, na liściki i inne pamiątki... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w świecie szalonych kobiet....Dziękuje za odwiedziny i miłe słowa. Tak dzieci bardzo niszczą ...muszą dorosnąć, żeby zrozumieć, że babcia się napracowała ....pozdrawiam pa.... P.S Jak możesz to usuń ten kod literowy bo nawet w okularach jestem "ślepa"...Będzie łatwiej pisać komentarze pa.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za wizytę u mnie.Dobrze Tobie idzie w sieci nie jest żle.Będę zaglądać do Ciebie.Trzymaj się i działaj dalej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne i przepięknie przyozdobione :) Dzięki za odwiedzinki u mnie i do następnego razu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny hafcik, pięknie zagospodarowany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam .
    Cudowne pudełeczko na skarby dla wyjątkowej osóbki ...ach ,chcialabym mieć takie na swoje ....

    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowe pudełeczko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo łądne, w fajnym klimacie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknosci! wnusia napewno ucieszona:)

    OdpowiedzUsuń