Miły gościu

Miły gościu

czwartek, 11 lipca 2013

Taki komplet deco mam

              Witajcie - aparat odebrany, fotki robię lecz jakość zdjęć mnie nie zadawala. No nic trzeba lubieć co się ma.
              Na starym krześle - ma ono ze 30 parę lat zrobiłam sobie kiedyś decu
nie miałam serwetek ale poniewierał mi kawał materiału więc wyszło mi to:
Potem poszłam za ciosem i zaczęłam te kwiaty wycinać więc stary również
przeznaczony na spalenie stołek również ozdobiłam - wygląda tak:
 Stołeczek również bardzo stary miał iść na spalenie:


Potem to już mi się chyba nudziło - a że trochę tych kwiatów miałam więc myślałam co by tu jeszcze i stary pokal się przydał zrobiłam z niego wazonik:


Było mi mało, czegoś brakowało - jest taki sklep u mnie  w mieście gdzie można
kupić różne klamoty po 1zł. Ostatnie dwie jadowicie jaskrawo srebrzyste doniczki zmieniły swój wygląd:
i chlebaczek który jest klejony i ręcznie szyty :











Chlebek który widzicie jest wypchany gąbką i haftowany natomiast bagietka to zwykły kawałek odcieni z tych kwiatków.
A na koniec powstała lampa wisząca, jeszcze jedno krzesło(a mam ich jeszcze 2)
niestety kwiatów zabraknie. Dziękuję ze zaglądacie serdecznie was pozdrawiam
a te które mają urlopy super wypoczynków życzę.





3 komentarze:

  1. wazon doniczka super, a chlebaczek to już w ogóle hicior!

    pozdrawiam i zapraszam częściej

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo... chlebaczek!

    pozdrawiam i zapraszam

    http://smuglerold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń