Miły gościu

Miły gościu

sobota, 24 sierpnia 2013

Moje kuchenne JA

                                       Witajcie kochani w ten słoneczny sobotni poranek - serdecznie was pozdrawiam i bardzo dziękuję za pozostawione ciepłe słowa w komentarzach pod ostatnim postem. Witam serdecznie ciągle przybywających nowych obserwatorów i tych którzy zaglądają.Jest mi niezmiernie miło z tego tytułu - ponieważ każde wasze odwiedziny dodają mi werwy i otuchy oraz coraz to większej mobilizacji.
                                    A tera w skrócie o moim JA i kuchnia moja.
Ponieważ nie lubię  oklepanych sprzętów w domu - bo jestem inna - lubuję się w dziwnych sprzętach i gadgetach takich żeby były ładne, pomysłowe i inne.
                                   Na początek pokażę wam stojak na noże - trochę mi nie wyszedł ale skoro miał iść na spalenie to go sobie odnowiłam i wygląda tak:




generalnie nie jest w moim stylu ale nie miałam odpowiednich serwetek które by pasowały w stylu retro - no cóż i tak będzie pełnił rolę ozdoby gdzieś w kącie.
I kilka ujęć:












nie jestem z niego zadowolona więc na poprawę humoru wykonałam saszetkę na pałeczki chinskie oraz drobny sprzęt drewnianych przyborów :
leży na bieżniku rónież nie wyprasowany bo ja jestem pechowcem i jak na złość żelazko porwała mi synowa bo jej się popsuło no cóż ale muszę wam pokazać bo
już następne rzeczy na następny post czekają tak ze wybaczcie że to nie wygląda trochę estetycznie :


 tutaj na próbę są  jakieś łopatki drewniane popakowane

 obok widać grzyba - jest to moja najlepsza deseczka do krojenia warzyw:

No to już wiecie lubię rzeczy inne. No i gdybym nie była pechowcem - a stłukła mi się maselniczka (to pech bo miała kilkadziesiąt lat ) musiałam zastąpić inną  bardziej nowoczesną i kupiłam krowę:











 Teraz tylko muszę coś znaleźć ciekawego na ser żółty.
Kończąc ten post i życząc wam samych wspaniałości, pogody ducha i uśmiechów serdecznie pozdrawiając przygotowałam dla was czekoladki własnej roboty :
przepis:
- czekolada gorzka
-czekolada słodka
-3 łyżki kakao
-3 łyżki śmietany gęstej kwaśnej
- cukier waniliowy
- kieliszek spirytusu
- łyżeczka cytryny
- wiórki kokosowe
- orzechy rozdrobnione
- pół kostki masła (nie margaryny)
wszystkie składniki grzejemy na wolnym ogniu masa robi się pół gęsta
po przestudzeniu napełniamy silikonowe foremki do czekoladek ja dodatkowo użyłam do lodów bo tym razem za dużo tego farszu mi się zrobiło i do zamrażalnika - ach zapomniałam w każdą dziurkę wkładam jakiś owoc tym razem króluje porzeczka czarna po 2 w jedną pycha
Życzę wam smacznego i miłego weekendu. Do następnego razu
A jeśli mielibyście ochotę na domową nutellę to zaglądnijcie .
Supergirl
Ona serwuje również pyszne słodkości






38 komentarzy:

  1. Mi się stojak na noże bardzo podoba!!
    Miło zobaczyc cos stylowego w kuchni, tym bardziej ze teraz wdziera nam sie wszedobylska plastikowa tandeta ;/ ani to zdrowe, ani ładne...
    Dziękuje bardzo za polecenie mojego bloga :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na moją JESIENNĄ WYMIANKĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krówka śliczna, a stojakowi też niczego nie brakuje, nie bądź taka surowa dla siebie :)Jak Ci się znudzi to po prostu go przerobisz i tyle. Szkoda, że nie mam serwetki retro bo z chęcią bym Ci ją podesłała :)
    Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a zapachu tego piwa nie bylo potem czuc? kurcze chyba poczytam na ten temat, moze znajde jakies forum na ktorym Panie myja glowe piwkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne masz pomysły :) Saszetka jest śliczna, a i stojak na noże bardzo ładny, aż mi się wstyd zrobiło, że ja mojego obdrapańca jeszcze nie przemalowałam... Grzyb i krówka rewelacyjne, potrafisz wyszperać ciekawe przedmioty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stojak bardzo ładnie wyszedł, saszetka również ładnie prezentuje się. Masełko na krówce fajny komplecik.Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu.Pa!

    OdpowiedzUsuń
  7. no tak! stan wojenny = sklepowa+ pólki!
    poczytam, moze jakas perelke odkryje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam, że tak napiszę,
    ale chyba miałbym kłopoty
    z samym jedzeniem, bo te
    cudeńka ciągle by odwracały
    uwagę moją uwagę i musiałbym
    strasznie uważać aby ich nie
    pobrudzić.
    Żartobliwie pozdrawiam,
    LW

    OdpowiedzUsuń
  9. Stojak na noże rewelacja pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odwiedziny. Masz dużo ciekawych pomysłów - ot zakręcona Babcia.Pozdrawiam serdecznie Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Marysieńko tak z rana kusisz przepyszną czekoladą ...to ja z przyjemnością się poczęstuję ...
    wydaje mi się ,że posiłem w Twoim domu smakuje wyjątkowo kiedy jest opatrzony tak pięknymi robótkami ...
    eh Mariii ,ja tak ie potrafię chociaż też staram się unikać jakichś powielonych gadżetów kuchennych i zawsze staram się kupować jakieś wyszukane to do prac ręcznych niestety talentu i cierpliowści nie mam ...
    buziaczki Mariii by niedziela była piekna i słoneczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, Mario
    Ja mam podobnie, też w kuchni lubię mieć "po swojemu". Stojak na noże fajny, co Ty marudzisz? A saszetka super, nawet bez prasowania(jak ja nie lubię prasować!).
    Przepis na czekoladki ściągam, a krówcia w sam raz do masełka. Masz świetne pomysły. Pozdrawiam i znikam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny stojaczek na noże ,ja też lubię wszystko inne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieczarka a raczej wielgachna pieczara rewelacyjna.
    Świetna ta deseczka.
    Pozdrawiam cieplutko -Bernadka

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam, wpadam z rewizytą:) Stojak bardzo fajnie wyszedł, w ogóle podziwiam za pomysły:)Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest mi bardzo miło, że do mnie wpadłaś i zostawiłaś po sobie ślad w postaci komentarza :) Ja też jakoś nie mogę doczekać się kiedy dopiszą mnie do spisu blogów :( Na pewno odwiedzę Cię jeszcze nie raz, bo fajne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam
    Widzę, że masz świetne pomysły. Stojak pomysłowy, saszetka przepiękna, a krówka stworzona na masło. Gdyby nie ona to by tego masła nie było.
    A jako, że ze mnie słodka dziurka, przepis na czekoladki wykorzystam.
    Pozdrawiam
    Antoneta

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam
    Widzę, że masz świetne pomysły. Stojak pomysłowy, saszetka przepiękna, a krówka stworzona na masło. Gdyby nie ona to by tego masła nie było.
    A jako, że ze mnie słodka dziurka, przepis na czekoladki wykorzystam.
    Pozdrawiam
    Antoneta

    OdpowiedzUsuń
  19. mniam, mnaim....czekoladka :)
    pozdrawiam cieplutko":)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak to dobrze ze znowu bede miala nowe miejsce, do ktorego bede mogla zagladac :) Przepisik na czekoladki zapowiada sie rewelacyjnie, chyba sie skusze, mimo moich "gabarytow" :) Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  21. olá, muito abrigada pela visita, sinta-se a vontade, assim como eu estou aqui,beijos.

    OdpowiedzUsuń
  22. Obrigado como ele e sentir-se mais frequentemente beija Mary

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomyslow na upiekszanie Ci nie brakuje.Musze ten przepis wyprobowac..moze mi sie uda.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzieki wielkie za przepis. Stojakiem sie nie przejmuj jak Ci sie zechce zawsze mozna przemalować z decu tak jest :) A saszetki gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten grzybek to deseczka? Jejciu piekna, takiej to ja jeszcze nie widziałam ! :) Pozdrawiam i oczywiscie zaczynam obserwowac blog :) origami-pasja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nominowałam Cię do Liebster Blog zapraszam po szczegóły:) Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny blog.Tak tu przyjemnie, że jeszcze bym posiedziała, ale obowiązki wzywają. Wpadnę jeszcze do Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekoladę wielbię,więc za przepis dziękuję.Świetne gadżety,śliczny woreczek,a deska mnie powaliła:)masz oko:)Życzę zdrowia kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  29. zakładałam bloga z zamierzeniem aby był anonimowy, ale zobaczymy jak to bedzie z czasem, hehe
    A na imie mam Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Saszetka fantastyczna :D Przybory kuchenne świetnie dobrane, brawo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. saszetka jest przecudna !! <3 a ten grzybek niesamowity ! nie mogę się napatrzeć :) pozdrawiam kochana :)
    Paulina

    OdpowiedzUsuń