Miły gościu

Miły gościu

czwartek, 8 sierpnia 2013

Przepiśnik

                                Witam wszystkich serdecznie, stałych i nowych obserwatorów również i tych z zagranicy, dziękuję wam za miłe komentarze pozostawione pod poprzednim postem.
                                 Dziękuję bardzo Beatce z Magicznej Pracowni Marapuamy za uwzględnienie mojego bloga w zabawie którą zorganizowała a mianowicie Candy Retro.
                                 Coraz to częściej napotykam tu w tym drugim domu osoby o bardzo dobrych sercach tu podziękowania do Kaliope z Równoległego Świata.
                                 Dziś skończyłam przepiśnik o którym pisałam w poście - igielniki i.....gdzie pokazywałam przygotowaną bazę. Zdjęcia są nie najepszej jakości ze względu na to iż on sobie jeszcze schnie i widać przebitki kleju, pokazuję wam go jednak bo muszę kończyć obraz. A jeszcze mam trochę innej pracy.
                                Wygląda tak:

i wewnątrz:








tył:



okładka na ostatniej stronie wewnątrz:



grzbiet:



i cały wierzch:



teraz będę mogła ze spokojnym sumieniem przepisać cały bałaganik przepisów na ulubione ciasta w jeden zeszyt.



Serdecznie wam dziękuję za uwagę - do miłego następnego razu słoneczne całusy ślę dziś bez kwiatków za co przepraszam.

27 komentarzy:

  1. Ja mam całe pudło kartek z przepisami luzem.
    Też się muszę w końcu zebrać i założyć podobny.
    Twój jest bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja innowacja spora,
    jedno C, a w dwu kolorach,
    chyba to mi możesz przyznać,
    mocna moja... angielszczyzna.
    RECIPE
    A
    K
    E
    Pozdrawiam,
    LW

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiśnik wyszedł bardzo ładny ,będziesz miała uporządkowane przepisy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. No tylko Marysiu brakować mi będzie twego przepisu na pleśniak domowy a nie z gazety całusy Maria:) dziękuję ze ci się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, a i przydatny [ porządek ] w przepisach można zaprowadzić pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały przepiśnik !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj i mnie by się przydało uporządkować wszystkie swoje przepisy.
    Ciągle przybywa nowych i stosik karteluszek się powiększa.
    Fajniutki jest Twój przepiśnik.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowe, jak zwykle u Ciebie :) Hafcik bardzo ładny i świetnie wykorzystany, a sam przepiśnik - rzecz bardzo przydatna i zarazem ciekawa ozdoba kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana już nie będzie brakować bo piszę.
    Potrzeba: 1 margaryna, 2 szklanki mąki, 4 jajka, 2 łyżki cukru, dżem, 2 łyżki kakao, 1 łyżeczka proszku do piecz. 1 szklanka cukru.
    Najpierw oddzielam żółtka od białek.Z podanych składników odstawiam na bok dżem, 1 szklankę cukru i 2 łyżki kakao. Z pozostałych zagniatam ciasto / oczywiście z żółtkami/.Ciasto dzielę na 4 części.3 części zostawiam białe a do 1 części dodaję kakao.Białe ciasto wałkuję i na dno blaszki.Potem białe ciasto smaruję dżemem. Następnie ubijam 4 białka z 1 szklanką cukru na bezę i wylewam na dżem.Ciemne ciasto skubię w ręku i na bezę / niektórzy tarkują ja wolę skubać/.Czasami jak nie miałam dżemu to wykorzystywałam owoce z przetworów.Używam zawsze cukier zwykły nie puder. Piekę na oko - 180 stopni -ok. 40 min i zerkam czy beza zbrązowiała.Jak coś nie rozumiesz to napisz.Smacznego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczko nie mniej mi za złe że publikuję twój komentarz a to tylko dlatego że inne koleżanki blogowe mogłyby skorzystać również z tak wspaniałego przepisu DOMOWEGO !!! dziękuję serdecznie jutro mam wolny dzień i z samego rana będę piekła - jeszcze raz dziękuję serce kochane papapapa buźki duże Maria

      Usuń
    2. Bardzo dobrze zrobiłaś bo to dla każdego kto chce skorzystać.Buziaki zasyłam.

      Usuń
  10. Śliczny hafcik, świetnie zagospodarowany !
    Przymierzam się do zrobienia przepiśnika od jakiś 2 lat.Zazwyczaj wyprzedza moje plany jakiś nowy haft, który muszę zrobić na wczoraj ;))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny przepiśnik! Haft dodaje mu niesamowitego uroku!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna robota!
    witam w naszym blogowym świecie i również zapraszam do mnie , chociażby na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna robota!
    witam w naszym blogowym świecie i również zapraszam do mnie , chociażby na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ świetny przepiśnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszą oko ładne rzeczy:):

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny przepiórnik, warto czasem zrobić coś dla siebie:)
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za ciepłe słowa również zostanę na dłużej i uważam, że Twój przepiśnik jest cudny ! trochę się napracowałaś z okładką ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i ocenę mojej pracy bo mam w zamiarze stworzyć jakąś serię a ty mnie zmobilizowałas to pracy nad przepiśnikami pozdrawiam ciepło Maria

      Usuń
  18. Dziękuję za wizytę u mnie, ja pozwole sobie zostać u Ciebie, bo bardzo mi się tu podoba:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi będzie miło jak zostaniesz dłużej u mnie drzwi są otwarte a te twoje kwiaty są niesamowicie piękne zupełnie jak żywe pozdrawiam ciepło Maria

      Usuń
  19. Witaj Marysiu.
    Dziękuję za Twoją propozycję:) Jeśli zamieszczenie banerku byłoby nieodpłatne, to będę wdzięczna;) Nie zamieściłam jeszcze szczegółowych informacji u siebie, ponieważ cierpię na chwilowy brak czasu, w każdym razie dziękuję Ci za ofertę. Absolutnie się nie gniewam i życzę powodzenia w blogowaniu:)
    Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny! Zdolna jesteś. Bardzo gustowny i stylowy ten twój przepiśnik :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pod twoim komentarzem u mnie pytałam Cię o Twoje wędkowanie..ale już Cię tam nie było.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. jest przepiekny! Cos cudownego! Musze poszukac albumu na zdjecia wlasnie z okladka w takim stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczny, barzdo ladny Madziu..ja tez szyje cos poodbnego..buziaki

    OdpowiedzUsuń