Miły gościu

Miły gościu

czwartek, 29 sierpnia 2013

Wyróżnienie

                                      Witajcie moi kochani - pod ostatnim postem pozostawiliście bardzo dużo wspaniałych i ciepłych komentarzy, które dodały mi otuchy - bo tydzień ten nie należał do najlepszych - gorączka ,  gardło jakby ogień wewnątrz był etc. Witam również serdecznie nowe osoby i cieszę się że podobają wam się moje pomysły i prace których jest mało w porównaniu do innych blogów - ale ja jakoś nie lubię tak hurtem bo można się pogubić no chyba że jest to jedna tematyka.
                                    A teraz do rzeczy : 2 dni temu późnym wieczorem jak zwykle sobie odwiedzałam, szukałam inspiracji, poznawałam nowe blogi - z tą  wysoką gorączką ( zdążyłam namieszać w bloogerze) i tak odwiedziłam jak zwykle sympatyczną Monikę - z ciekawością czytałam jak jest bardzo zadowolona że została nominowana do Liebster Blog - nie czytałam bo nigdy tego nie robię kogo ona nominowała - przeczytałam tylko pytania i odpowiedzi.
Spać nie za bardzo spałam. I tak rano zła, chora i smutna bo tak nie układa się wszystko jakby się chciało - zaglądając czy mam do opublikowania jakieś  komentarze - był jeden - właśnie od Moniki - napisała : nominowałam cię do Liebster Blog , po szczegóły........

                                  Buzia mi się uśmiechnęła i zrobiło mi się bardzo miło i nawet kawa lepiej mi smakowała. Tym jednym gestem Monika potrafiła rozwiać me smutki o których zapomniałam na moment - wiecie jakie to przyjemne uczucie.
                                 Zasady wszyscy znamy - czyli teraz muszę odpowiedzieć na 11 zadanych pytań oto odpowiedzi :

1.Dlaczego piszesz bloga?
- zadedykowałam go mojej wnuczce Zuzannie ż myślą ze za kilkanaście 
  lat sobie zobaczy jaka jej babcia ma zainteresowania 
 2.Twoje życiowe motto...
- być, żyć i nie poddawać się wszystkiemu co złego nas otacza 
3.Twoje największe marzenie...
- mieszkać na wsi i mieć piękny ogród
4.Kim chciałaś być .......
- hm - miałam różne marzenia jako dziecko była i aktorka  i tancerka 
  ale moje marzenia wciąż się jakoś  spełniają bo kocham tworzyć 
  niepowtarzalne rzeczy które mnie cieszą
5.Książka która Cię zauroczyła...
- jest ich wiele ale mam trzy wybrane do których ciągle wracam iż z nich
   czerpię inspiracje do moich prac jak również wystroju wnętrz nie tylko moich a są to: Pan Tadeusz - Mickiewicza, Baśnie - Andersena, 
  Biblia - starego i nowego testamentu 
6.Gdzie chciałabyś wyjechać na urlop..
- w zasadzie wiele miejsc zwiedziłam ale najbardziej nad morze
7.W wolnym czasie.....
- nie nadrabiam zaległości ale intensywnie myślę nad moimi pracami 
  przy kawie i ciachu
8.Czego nigdy byś nie zrobiła...
- nie skrzywdziłabym nigdy innego człowieka, bo to jest bardzo okrutne
9. Co Ci daje najwięcej radości....
- wnuczka ,rodzina niewielka zresztą i moje pasje
10. Jakie lubisz kwiaty...
- róże herbaciane i bordowe wpadające w czerń
 11.Co robisz najlepiej....
- powołam się na moich domowników:
 rosół, wszystkie szaleństwa z czekoladą, pierogi ruskie , pizze oraz   przetwory na zimę

uuufff.....ale dużo tego było chyba was nie zanudziłam.
                          
                 Tak a teraz kolej na blogi które nominuję:

1.   Kaliope
3.   Szepty serca 
6.   Poplątana
7.   Supergirl
9.   Arcadia
   Wsród tych 11 blogów są trzy o tematyce innej niż rękodzieło ale dla mnie jest to również twórczość i też trzeba myśleć aby mądrze napisać tak że myślę że zasad nie zmieniłam.

               A teraz czas na pytania: łatwe nie będą 

1. Jak oceniasz swój a zarazem mój blog
2. Jak wygląda twój czas relaksu
3. Rano kawa czy herbata  pobudza cię do myślenia
4. Jaka tematyka literatury najbardziej cię interesuje
5. Jakie potrawy najbardziej uwielbiasz (wymień kilka)
6. Czy prawda jest dla ciebie ważna 
7. Czy zawodowo pracujesz ciężko 
8. Lubisz zwierzęta domowe
9. Jakbyś miał/a do wyboru wybrać darmową wycieczkę jakie by to 
    było miasto - Paryż , Rzym czy Kraków
10.Ile lat trwa twoja pasja
11.Czy oprócz nałogu prowadzenia bloga masz inne typu: papierosy,,
    duże ilości picia kawy, zbieranie przydatnej makulatury do twego
    tworzenia
.....zasada nominowania jest taka iż nie wolno nominować osoby od której otrzymałaś/eś wyróżnienie ....                                

 Myślę że pytania nie sprawią wam wiele kłopotu, a
zadałam takie z ciekawości o was 
                                   Kończąc ten bardzo miły dla mnie post jeszcze raz dziękuję ci Moniko za wyróżnienie

Teraz na was kolej wybrać 11 osób i zadać 11 pytań.
A wszystkim moim nominowanym życzę dobrej zabawy. Buziaki wam przesyłam i do następnego postu a na apetyt i dobry humor dla was 
pomidorek który mi wyrósł na parapecie






  
   
 
 

 
 

11 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie :))) i gratuluję Tobie otrzymanego wyróżnienia oraz wyhodowania pomidorka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Mario za wyróżnienie bardzo mi jest miło i jednocześnie gratuluję że Ty również zostałaś wyróżniona. W tygodniu zmobilizuję się napisać posta.
    Pozdrawiam bardzo gorąco i uściski zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję,
    strasznie mnie miło,
    pozdrawiam,
    smacznego,
    LW

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo,
    pozdrawiam,
    smacznego,
    LW

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zanudziłaś, pięknie odpowiedziałaś na moje pytania bardzo dziękuję :)
    Ciekawa jestem czy już lepiej się czujesz?
    Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia:) Pomidorek smakowicie wygląda. Pozdrawiam:0

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomidorek świetny :)
    Dziękuje ślicznie za wyróżnienie, jestem strasznie zaskoczona i bardzo mi miło :))
    Oczywiście Tobie gratuluję, także wyróżnienia, a ja przy większej ilości wolnego czasu postaram się odpowiedzieć na pytanka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za wyróżnienie;) To dla mnie zaszczyt !
    Pozdrawiam cieplutko i gratuluje otrzymanego wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje serdecznie ;) To dla mnie zaszczyt!
    Pozdrawiam cieplutko i gratuluje wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje bardzo, juz zabieram sie do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję wyróżnienia... mamy trochę wspólnego ze sobą
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń