Miły gościu

Miły gościu

piątek, 6 września 2013

Koronkowe osłonki na słoiki

                               Witajcie moi mili czytelnicy stali bywalcy oraz nowo przybywający. Serdecznie wam dziękuję za pozostawione bardzo miłe i ciepła słowa pozostawione pod ostatnim postem oraz za rady w sprawie mej szaty graficznej powitalnej. Jak sami widzicie posłuchałam wielu rad i decyzja padła na całkiem coś innego. Bardzo dziękuję za okazałą mi pomoc :
Madzi - za wykonanie baneru, Dysiackowi - za ramkę nad którą jeszcze pracuje,
Violi za udostępnienie mi wspaniałych wzorów Toile i wszystkim którzy jesteście
ze mną i mnie wpieracie swoją dobrocią. Chciałabym tu każdej dobrej duszyczce podziękować za wasze gesty ale będzie czas i pora na to.
                               Jak w tytule napisałam osłonki na słoiki - słoiki które będą przentami. Zbliża się powoli jesienna mroczność poranków i popołudni a ja ze wzrokiem swym ,,sokolim,,- nie za bardzo już, Jak rok  rocznie oprócz prezentów tradycyjnych dla najbliższych na Boże Narodzenie zawsze dodaję coś ze swych przetworów, które jak wiem od lat a może i więcej każdemu bardzo smakują -
przepraszam ale się pochwaliłam i wam posmakować nie dałam . Może kiedyś się taka okazja nadarzy i zrobimy jakiś  zlot byłoby wspaniale. Mimo że słoiki które są  przeznaczone nz prezenty mają zawsze jakiś wyszukany wzór i pokrywkę to muszą  ładnie być opakowane. Korzystając jeszcze z ładnej pogody przy oknie z resztek nici zrobiłam małe serweteczki które naciągnięte na słoiczki związane czerwoną  i zieloną kokardą później pięknie się prezentują - ale te są chyba ostatnie które zrobiłam z cienkich nici zauważyłam że bardzo się przy tym denerwowałam i tak nie wyszły mi tak jak chciałam ponieważ są to fragmenty
z wzorów dużych serwet - kiedyś je z netu sobie wydrukowałam na stronach Free. Oto one:











 Osłonek mam 6 sztuk bo tyle mi akurat potrzeba.
I tak jeszcze z innej beczki troszkę haftu - na prezent dla pewnej osoby wykonałam na specjalną okazję bo było lawendowo, podkładkę pod gorący kubek - tu zapomniane przeze mnie : mereżka i haft przewlekany i dobrze się stało że coś musiałam wykonać więc dla przypomnienia sobie do moich dalszych działań wykonana próba ale myślę że źle nie wyszło oto ona:



jest sztywna ale nie klejona na tekturce tylko pod spodem ma dwie warstwy materiału bawełny i do tego woreczek ozdobny z motywem lawendy, akurat on mi się podoba :







 wykonany jest z atłasu tutaj nie widać ale jest super świecący.
Na dziś kochani to wszystko i akcentem leśnym ze specjalnymi życzeniami grzybowymi dla Joasi bo ona lubi pichcić i grzyby również kończę i do następnego posta buziaki wam ślę oraz słońca dużo które jeszcze nam grzeje.












17 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł na te osłonki na słoiki. Taki inny, bo najczęściej widzi się uszyte z materiału.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że pokażesz osłonki na słoikach i ze wstążeczkami które bardzo udekorują.Bardzo ładnie je wykonałaś.Saszetka i podkładka prezentują się bardzo dobrze.Życzę udanego weekendu i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoiczki będą pięknie opakowane, ale równie dobrze te motywy możesz wykorzystać do zrobienia bieżników z elementów.Haft zupełnie nie jest moją specjalnością, dlatego podziwiam, jak kto to potrafi.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Baner bardzo artystyczny, koronki śliczne :) Też uwielbiam grzyby dziękuję za nie choć to tylko wirtualne, ale jak się już pokazały to znaczy że będą :)
    Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne osłonki ;) Ile pięknych grzybów chyba będę musiała namówić rodzinkę na wspólne grzybobranie i spacer po lesie ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa, jak to na słoiczkach się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te osłonki,pokaż koniecznie, jak się prezentują na słoikach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mario...z niecierpliwością czekam na prezentacje słoiczków już w ubrankach !
    ha... są i grzybki...jak ja żałuję, że u nas jeszcze ich nie ma... przynajmniej tydzień temu nie było bo M wywiad zrobił...
    ja... dzisiaj walczyłam z winogronem a teraz czeka mnie napełnianie słoi ich sokiem
    miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  9. A może te grzybki
    będą w pięknie
    osłoniętych
    słoiczkach?
    LW

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekwa juz jestem jak słoiczki bedą sie prezentowac .
    Lawendowy woreczek sliczny ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na takie osłonki, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. uroczy woreczek, jako wielbicielka domowych przetworów z niecierpliwością czekam na osłonki na słoiki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strona prezentuje się świetnie,fajna ta blogowa społeczność:)Bez zmian zaś jeśli chodzi o pomysły,ogromnie mi się podoba użycie serwetki jako osłonki wieczka,idealne na moje świąteczne prezenty!!!!dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne koronki:) i super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały pomysł z ozdabianiem słoiczków no i ten woreczek bardzo ładny:))

    OdpowiedzUsuń