Miły gościu

Miły gościu

wtorek, 17 września 2013

Współpraca

                                Witajcie drodzy goście którzy tu zaglądacie i pozostawiacie po sobie bardzo miłe i bardzo liczne komentarze - dają mi one coraz większą wiarę w rzeczywistość piękna jesieni która nadeszła tak niespodziewanie  i dobroć ludzi których tu spotykam. Witam coraz to więcej przybywających obserwatorów oraz członków google, którzy również są moimi obserwatorami . Nie w sposób mi na ten moment powitać każdego z osobna więc WITAM WSZYSTKICH BARDZO SERDECZNIE.
                          
                                   Moi drodzy chciałam was uroczyście poinformować iż  dniem dzisiejszym podjęłam współpracę z portalem Eweliny Sz. która jest założycielem i właścicielem.
                               
                               
                                 Jeśli nie znacie tego portalu - pragnę was w imieniu moim oraz całego zespołu zaprosić do odwiedzenia a również i pozostania z nami.
Jest mi o tyle miło podzielić się z wami tą wiadomością iż mało że mam swój art świat to jeszcze mam was.  którzy dajecie mi mobilizację i coraz to większe chęci do tworzenia.
                              Jako nowy członek zarządu redakcyjnego zapraszam was również do oddania swych głosów na dziewczyny które startowały w konkursie letnim . 
                          Długo oczekiwany finał Letniej Akademii Szycia organizowanej przez serwis JakUszyc.pl  
dobiega końca a mianowicie 22 września 2013 r.

                                Przez całe wakacje wiele dziewczyn  szyło prace konkursowe według przygotowanych kursów, nadszedł czas podsumować ich ciężką pracę i zagłosować!

Do wygrania są bardzo atrakcyjne nagrody:

1. Maszyna do szycia JANOME 525S
2. Trzy półroczne prenumeraty Magazynu BURDA

Wszystkie konkursowe prace możecie obejrzeć, klikając w powyższy banerek lub następujący link:



Głosować na prace możecie do 22 września pod tym linkiem:




                                        I tym akcentem dzisiaj wam zegnam i zapraszam na następny post w którym pokaże wam coś może znów coś ciekawego papapa całusy wam ślę

19 komentarzy:

  1. Powodzenia we współpracy:) Dzięki za wizytę u mnie, zapraszam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze wiedzieć...Marysiu

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję!!! i bardzo się cieszę, bo ja tam bywam regularie - łącznie z Letnią Akademią :)
    czekam na nowe wyzwania:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia i serdecznie gratuluje współpracy.
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Umiejętność szycia jest bardzo przydatna, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia!!! Życzę samych sukcesów i dużo frajdy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mario wszyscy gratulują i życzą powodzenia to ja również / ale dokładnie nie wiem o co chodzi z tą współpracą/. Czy mogłabyś mi na pocztę napisać jaśniej o co chodzi. Pozdrawiam i buziaki zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia!!
    tak, szycie to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i udanej współpracy życzę :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję nowej współpracy i życzę powodzenia:) Jaki ten świat jest mały - z wielką przyjemnością uczestniczyłam w kursie Letniej Akademii Szycia:) To właśnie dzięki Akademii nauczyłam się szyć, a przyznam że zaczynałam od zera, tym bardziej się cieszę, że udało mi się kurs ukończyć i uszyć wszystkie prace:) W konkursie udziału nie biorę, ponieważ zgłosiłam się dzień po zakończeniu rekrutacji, ale moim celem było nauczyć się szyć, a nie zdobywanie nagród. Ta wspólna motywacja była niesamowita. Największą nagrodą dla mnie jest to, że udało mi się wykonać wszystkie zadania:) Oczywiście jeśli będzie kontynuacja kursu to pierwsza się zapisuję:) Nadal czekam na odpowiedź Organizatorek Akademii. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marysiu, zagłosowałam. Wybór był bardzo trudny, tyle pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, Marysiu:)Oby współpraca okazała się owocna. Uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i idę zagłosować. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję ci Kochane,ale gratuluje tez portalowi,który pozyskał skarb istny!Baw się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Owocnej współpracy Marysiu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. udanej współpracy życzę, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń