Miły gościu

Miły gościu

niedziela, 8 września 2013

Wyróżnienie

                                         Witajcie przemili goście moi - dziękuję wszystkim za bardzo sympatyczne komentarze i miłe słowa w nich pozostawiane . Bardzo się cieszę że podobają wam się moje prace - które niejednokrotnie chciałabym pokazać w innych odsłonach ale ja to jestem ja - mimo iż nie pracuję zawodowo nad czym bardzo ubolewam - może coś wymyślę ale powoli do celu.
                                           Jak tytuł mówi sam za siebie zostałam znów wyróżniona , nie wiem czy zasłużyłam ale bardzo mnie cieszy fakt że chętnie do mnie zaglądacie i ja  mogę z wami utrzymywać kontakty które są dla mnie bardzo istotne.
                                        Wyróżnienie które otrzymałam od Madzi jest dla mnie kolejnym znakiem że istnieją osoby, które mają serce i duszę, dziękuję Madziu.
Zasady wszyscy znamy ale powtórzę:
  1. Nominowana osoba pokazuje nagrodę
  2. Dziękuje za nominację
  3. Ujawnia 7 faktów o sobie
  4. Nominuje 7 blogów
  5. Informuje o nominacji blogi nominowane
 7 faktów o mnie:

1. pijam do 5 kaw mocnych dziennie  zjadając przy tym  szybko  kromkę
    chleba z czymś - tylko dla świadomości ze zapalę zaraz papierocha do kawy
    więc na pusty żołądek wiecie jak to jest - czyli oszukuję  samą siebie myśląc
    ze mam sumienie uspokojone
2.Posiadam bardzo złą wadę - nie potrafię nie zjeść tabliczki czekolady na dobę
3. Nawiązuję kontakty handlowe z osobami konkretnymi - z tymi z którymi widzę
    że można negocjować
4. Jestem życiowym PECHOWCEM !!! - ale los się nieraz do mnie się uśmiecha
5. Od 5 lat piszę książkę którą mam zamiar wydać - szukam wydawcy
    konkretnego niedrogiego
6. Jestem wędkarzem i grzybiarzem zawodowym i jest to moja pasja na
    odprężenie moich trudnych dni , trosk itp od lat dzieciństwa
7. Kocham tworzyć - coś z niczego oraz uwielbiam piękne rzeczy którymi
    otaczam mój szary świat - czyli wystrój wnętrz mojego Atelier zacisza
    domowego, siebie i  moich domowników - tak aby nic nikomu nie
    zabrakło kocham  swą nieliczną rodzinę i staram się aby było jak najlepiej


Trochę się rozpisałam ale wiecie już dużo więcej o mnie
 -------------------------------------------------------------------------------------------


A teraz kolej na nominację : chciałabym nominować was wszystkich ale zasady to zasady więc nominuję blogi które nie były wyróżnione w poprzednim moim wyróżnieniu i zasługują na to.
_________________________________________________________________________
Nominuję następujące blogi:
1.Renatka - Zmysły i pomysły
2.M arta  - Lniany zaułek
3.Viola - Violi igłą malowane
4.Dagmara Zielony koszyk
5.Joasia Marasiowa ostoja
6.Iwonka Koronki Iwonki
7.Alicja Alicja Beautyhome

 
I tym akcentem kończę dzisiejszy post życząc wszystkim wszystkiego dobrego
z nadzieją ze będzie lepiej - JUTRO TEŻ JEST DZIEŃ -- MOŻE LEPSZY OD INNYCH TYCH MINIONYCH całusy ślę pozdrawiam i...... wszystko co najlepsze dla WAS moi kochani.

16 komentarzy:

  1. Gratuluje wyróżnienia ,dziękuję za przyznanie mojej osobie ,,jest mi bardzo miło , nie lubię pisać o sobie i przestałam przekazywać je dalej ,,ale bardzo ci za nie dziękuje ,,,

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję moim wspaniałym koleżankom!!! Pozdrawiam serdecznie Mario :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję Marysiu, nad resztą muszę się zastanowić, bo nie wiem co by blogerki interesowało.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję Mario za wyróżnionko...
    pkt. 1, 4, pół 6 i 7... ha... normalnie jakbyś o mnie pisała... zwłaszcza ten punkt 1... hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia. Ja chyba Mario Ciebie nie zignorowałam , u mnie też parę blogów nie odezwało się ale może ktoś wyjechał czy zachorował i odpowie póżniej. Niektórzy wywiązują się z nominowania póżniej bo trzeba trochę czasu poświęcić na to aby wszystko wypełnić jak należy.Ja chciałabym żeby nie było żadnych nagród i nominowań . Trzeba prowadzić statystykę kto dostał a kto nie.Uważam że ciepłe komentarze już są wyróżnieniem.Buziaki i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za nominację i gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja chciałbym zmienić
    taką o mnie famę,,
    że nie przeżyję dnia
    bez paczki... sezamek.
    LW

    OdpowiedzUsuń
  8. Marysiu droga ,
    serdecznie gratulję Tobie kolejnego wyróżnienia bo prowadzisz cudownego bloga ...
    ja wywiązałam się z poprzedniej nominacji i odpowiedziałam na Twoje pytania :-)
    Marysiu -fajnie przedstawiłaś o sobie siedem faktów ,aczkolwiek martwi mnie tyle wypitych kaw ...ja też uwielbiam kawę ,ale siedem to trochę dużo ...czelolade uwielbiam ,grzyby też,pechowcem pewnie tez po trochu jestem ale nade wszystko szczerze życzę byś wreszcie wydała tą książkę ...tylko proszę pamiętaj ,że ja poproszę egzemplarz z osobistą dedykacją :-)
    luknij proszę na @ ...buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia :)
    Masz rację jutro też jest dzień i będzie to piękny dzień :)
    Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękny baner-musiałam to napisać;)Z Twoich odpowiedzi można się wiele o Tobie dowiedzieć;) Kawka czarna,sypana.. też ją kocham!
    Gratuluje wyróżnienia i cieplutko pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga Mario- dziękuję serdecznie za wyróżnienie, ale...No właśnie- juz jakis czas temu pisałam na swoim blogu,że dziekuje za wyróznienia, ale dostałam ich tyle,że musiałabym nominować 117 innych blogów.Mam nadzieję,że nie obrazisz sie na mnie i zrozumiesz,ze najpierw musiałabym zamiescić informacje o wczesniejszych wyróżnieniach, nominować blogi, a nie znam nawet az taiej ilości blogów, nie mam zresztą siły ani czasu, by się tym zająć...
    Zrozum, proszę, ta zabawa nigdy sie nie ończy- nie jest to postawa antykoleżeńska, a jedynie obrona przed natłokiem zajęć- z trudem umieszczam posty- ciagle brakuje mi czasu0- prowadzę dwie firmy,dom, zajmuję się Jankiem, no i ...chciałabym dalej prowadzić bloga...
    Kiedy robic to wszystko- przecież, aby umieszczać posty, muszę ciągle coś zrobić, uszyć, napisać...Wiesz, jak jest...
    Wolę w tym czasie serfowac po zaprzyjaźnionych blogach...
    Jeszcze raz przepraszam, ale chyba jestem juz usprawiedliwiona?
    I nie gniewaj się!
    Pozdrawiam cieplutko:-))
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  13. Z pośpiechu zapomniałam napisać, że gratuluję Ci Marysiu serdecznie wyróżnienia. Pisaniem książki to mi zaimponowałaś, ale z kawą uważaj, efekt może być nagły i koszmarny. Pozostałe nałogi rozumiem, ja też codziennie muszę zjeść tabliczkę czekolady, a jak akurat jej nie mam, to mąż wyciąga mi czekoladowe cukierki, które wcześniej chowa na taką okoliczność. Wezmę udział w zabawie, tylko to wymaga czasu, bo już wiele blogów nominowałam i muszę sprawdzić które. Teraz mam pracę terminową, więc proszę o cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogromnie dziękuję za wyróżnienie!Jest mi bardzo miło dziękuję,że mnie odwiedzasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogromnie się cieszę z wyróżnienia-DZIĘKUJĘ!oczywiście serdeczne gratuluję Ci Twojego wyróżnieninia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wyróżnienia. Zaintrygowały mnie szczere wypowiedzi.I choć trafiłam tu przypadkiem, to pozwól, że zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń