Miły gościu

Miły gościu

wtorek, 22 października 2013

Pomoc charytatywna i wyróżnienie

                                      Kochani czytelnicy witam was wieczorową jesienną porą.
Dziękuję serdecznie za tak liczne odwiedziny oraz bardzo miłe komentarze. tRoche mnie u was nie nie było ale potem nadrabiałam odwiedziny - mam nadzieję że nikogo nie ominęłam - problem polegał na tym iż miałam problemy z dostępem do netu.
                                     Dzisiaj będzie tematycznie o pomocy  charytatywnej dla Michała jest bardzo szczęśliwym młodzieńcem a zarazem bardzo chorym. Michał stracił nogę ale się nie poddaje i spełnia swe marzenia w dalszym ciągu cały opis jego nieszczęścia jest tu :
Michał
                                    Drugim chłopcem jest mały Arturek o którym wiele z nas zna jego chorobę a cały opis znajduje się tu :
Stowarzyszenie
                                    Piszę do was z prośbą dziewczyny drogie bo wiem że jesteście wrażliwe na czyjeś nieszczęścia. Ja również więc myślę że takich akcji nie można pozostawić  bez echa - bo nie chodzi tu o pomoc finansową ale wykonanie przez nasze zdolne ręce to co potrafimy rzeczy które w obu przypadkach pójdą na aukcje charytatywną oraz kiermasz .
                                    Na ten temat byłoby na tyle ponieważ zaznaczyłam gdzie można zapoznać się ze szczegółami -dodam tylko że na temat Arturka więcej info posiada Ewa / Artesania-rękodzieło

                              ...................................................................

                              Miło mi was poinformować iż zostałam wyróżniona przez
Jolę znakiem

jest mi otyle miło że jest to trzecia z kolei nagroda przyznana mojemu blogowi w tak krótkim czasie już jako trzecia z kolei. Dziękuję ci Jolu.
                                Zasady zabawy wszyscy znamy ale dla przypomnienia :
odpowiadamy na dziesięć pytań zadanych oraz zadajemy swoje pytania i nominujemy następne 10 blogów.
                               No to do dzieła :
pytania na które muszę odpowiedzieć


                      
1. Czy lubisz pisać komentarze w innych blogach?
     Lubię ponieważ tak nawiązujemy ze sobą kontakty
2. Czy piszesz krytyczne uwagi na temat prac zamieszczanych na blogu?
     Nie uważam że to jest nie kulturalne
3.Jak dużo czasu tygodniowo poświęcasz swojemu blogowi?
    Różnie to bywa ale z umiarem bo czas jest cenny
4. Czy zrezygnowałabyś z prowadzenia bloga, gdyby nie zamieszczano tam komentarzy?
    Nie - w zasadzie każdy kto prowadzi bloga raczej lubi taki system pokazania
    swego image
5,Dlaczego prowadzisz blog?
    Blog jest może jakąś odskocznią od codzienności ale ja zadedykowałam
     go mojej wnuczce po to aby jak dorośnie widziała co babcia potrafi
     wykonywać
6. Czy dużo nauczyłaś się od innych blogowiczek ,podać najmniej1 przykład
    Pytanie trudne w zasadzie jestem samoukiem chcę opanować temat Nimue
7. Czy zawarłaś jakież blogowe przyjażnie?
     Tak
8.Jak długo prowadzisz bloga?
    Niecałe cztery miesiące
9. Czy zamierzasz kiedyś zrezygnować z prowadzenia bloga?
    Raczej nie ale już takie miałam zamiary
10. Czy uważasz,że takie wyróżnienia to fajna zabawa?
     Tak jest to fajna zabawa a zarazem również jako odskocznia
ufffff jakoś poszło 
..................................................................................................................
                         Teraz kolej na nominację 10 blogów:
1. Ewa - artesania-rekodzielo.blogspot.com
2. Monika - wbialymdworku.blogspot.com
3.Basia  - 5porroku.blogspot.com
4. Ewa - origami-pasja.blogspot.com
5. Ania - niafniaf.blogspot.com
6. KInga - piecuchowo-modelinowo.blogspot.com
7. Beata - beciahafciki.blogspot.com
8. Tereska - jesienne-kolory.blogspot.com
9. Maria - 1babcia1.blogspot.com
10.Bożenka - bozenaskowo.blogspot.com
                      ....................................................................
                      A więc - wybrałam tylko 10 blogów a chciałabym dużo więcej
bo mam ich aż ponad 200 - myślę że nadarzy się jeszcze kiedyś okazja aby wyróżnić wszystkie naraz a wam dziewczyny życzę przemiłej zabawy - bo jak się to bawić - nieprawdaż?  co zrobicie ze swoimi nominacjami - decyzja należy do was aby wszystko było z uśmiechem na twarzy.
                     No i nadszedł punkt kulminacyjny zabawy i pytania dla was - ja na swoje odpowiedziałam a przyznam szczerze że były niby łatwe ale podchwytliwe 
oj kochana Jolu przyznam w niektórych to miałam nieżły orzech do zgryzienia.
                                       ZACZYNAMY - ostatni etap zabawy 
                                pytanka dla was - będą łatwe bez obaw.

1. Jaka jest twoja większa pasja oprócz tej którą pokazujesz na błogu
2. Jakbyś miała ugotować potrawę z: ziemniaków, pomidorów, cebuli,
    pieczarek i zielonej pietruchy i żółty ser , jaja i mąkę  : opisz swój
    najlepszy przepis na szybkie danie
3. Czy potrafisz sama wykonać bukiet z kwiatów na imieniny itp.
4. Co dla ciebie jest najważniejsze w życiu
5. Jaka dziedzina sztuki najbardziej cię interesuje
6. Wolisz kawę mocną czy mleko z herbatą
7. Jaki jest twój styl ubierania się
8. czy kochasz zwierzęta
9. Ostanio przeczytana książka - proszę podać tytuł 
10. Ile godzin śpisz na dobę 
                            ------------------------------------------
                   Toby było na tyle moje drogie życzę wam przyjemnej zabawy 
i do następnego postu - ja jeszcze tylko muszę poinformować wybrane dziewczyny i akcentem kwiatów dla was wszystkich którzy tu zaglądniecie buziaki wam ślę Maria
    
   

       

27 komentarzy:

  1. gratuluje wyróżnienia:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję,
    Na ostatnie pytanie
    potrafiłbym
    odpowiedzieć.
    LW

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję ślicznie za wyróznienie , jest mi bardzo miło z tego powodu :)
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana bardzo dziękuję ci za wyróżnienie, chociaż nie wiem czym sobie zasłużyłam :-) oczywiście przyjmuję wyróżnienie i niedługo na blogu moje pytanka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia. Dziękuję bardzo za wyróżnienie. Przy następnym poście umieszczę na swym blogu. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga Mario! Dziękuję ci bardzo ale to bardzo za wyróżnienie. na wszystko odpowiem tylko za parę dni - wyjeżdżam do swojego wnusia. Pozdrawiam serdecznie. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Ci Marysiu, że cenisz mój blog. Z radością odpowiem na pytania w najbliższym poście!
    Pozdrawiam i zaraz zobaczę inne wyróżnione blogi, bo warto wzbogacić się o nowe doświadczenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia, a co do pomocy to warto pomagać wtedy dobro krąży i zwycięża, zajrzę na tę stronkę i pomyślę co zrobić :) Pozdrawiam serdecznie Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnienia:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:))))Przeczytałam pytania i powiem Ci,że z jednym będę miała problem:)))))ale to wkrótce na moim blogu:))pozdrawiam cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz dobre serduszko Marii :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyróżnienia i pięknie że myślisz o innych. Uściski zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyróżnienia!!!!!!! Bardzo dziękuję droga Mario za to zaszczytne wyróżnienie mojego bloga jest mi niezmiernie miło:)))))
    Pozdrawiam cieplutko babcia Marysia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje! Piękne, że są jeszcze ludzie którzy chcą pomagac :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje! i oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też gratuluję! :-)

    I dobrze, że pomagasz ludziom!

    OdpowiedzUsuń
  18. Marysiu, wspaniale, że myślisz o innych, tak wiele osób potrzebuje pomocy...Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie:) Buziaki posyłam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję!!! Dobra Kobietko! Uśćiski :-)*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ah to się spóźniłam, wszak nominuję i ja - za te piękne rzeczy
    http://fabulous-christmas.blogspot.com/2013/10/nominacja-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wielkie gratulacje,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Dołączam się do gratulacji z racji wyróżnienia. Pozdrawiam sedecznie

    OdpowiedzUsuń