Miły gościu

Miły gościu

wtorek, 1 października 2013

Pomoc charytatywna

 Kartka urodzinowa dla Oliwki 
Tak często nie zdajemy sobie sprawy że ob ok nas jest również ktośkto potrzebuje pomocy choć sami na co dzien borykamy się z problemami pomóżmy dzisiaj tej dziewczynce nie finansowo - ona ma marzenie otrzymać duuuużooooo karteczek.

Oliwia niestety ciężko choruje, 6. września 2012 roku zdiagnozowano u niej białaczkę.
Jej wielkim marzeniem jest dostać bardzo dużą ilość urodzinowych kartek. Dla Nas to jest krótka chwila, a ona będzie bardzo bardzoooo szczęśliwa.
Wystarczy jedna kartka aby zobaczyć jej uśmiech, niesamowitą iskierkę w oczach , która będzie płonąć coraz mocniej z kolejną kartką. Tak niewiele potrzeba, aby sprawić jej radość i zobaczyć na jej twarzyczce uśmiech chociaż przez chwilę...

 

Oliwia 27 października skończy 6 lat!
  
  Znamy marzenie Oliwki......uwielbia ona lalki "MONSTER" i wszystko co z nimi związane:))

Mam nadzieję, że uda się zebrać dużą ilość kartek dla Oliwki :)


Adres: Oliwia Gandecka 
ul. M.C. Skłodowskiej 11/26
65-001 Zielona Góra  
  
"Uprzejmość tak mało kosztuje, a tak wiele można za nią kupić. "

UDOSTĘPNIJ TO WYDARZENIE I ZAPROŚ ZNAJOMYCH , IM WIĘCEJ OSÓB WIE TYM LEPIEJ ! 

Kochani, przypomnijmy sobie gdzie znajduje się najbliższa skrzynka pocztowa!
Pozdrawiam Maria

30 komentarzy:

  1. Hm, ciekawe czy są kartki z motywem lalek Monster?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szlachetny cel Mario postaram się. Buziaki zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie się dowiedziałam, zasypiemy Oliwkę kartkami:)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana Marysiu.. cel szczytny...
    jak najbardziej zrobię jej karteczkę... może nie z laleczką ale... z dziewczynką
    buziaczki

    ha... nie mam piwnicy... hihi ino spiżarkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Również biorę udział i popieram takie akcje całym serduchem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram akcję, kartkę wyślę, dzięki za wiadomość..!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz Jolu kochanie za takie coś nikt się obrazi ja już Monike poinformowałam meilem bo też to zrobiłam od niej ale to jest super dziewczyna no trochę zmieniłam buziaki

      Usuń
  7. Czy moge skopiować tego posta u siebie?Zaznaczę oczywiście ,ze to Twój,?

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedawno wysłałam lalkę, tyle że piękną ze skrzydłami motyla, też chorej na raka dziewczynce...
    potem dowiedziałam się, że dziewczynka uwielbia lalki w stylu wampirek... dziwna to moda dla mnie, bardzo, a szczególnie nie wyobrażałam sobie dać w prezencie choremu dziecku lalki "zza światów". Widziałam nawet taką lalkę monster w opakowaniu - czarna trumna.
    Mam nadzieję, że mała Oliwka otrzyma same miłe prezenty, dzięki którym się uśmiechnie i nabierze siły do walki z tą okrutną chorobą...
    pozdrowienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te lalki i wszystkie te gadżety...przerażają....
      Anioły, lale szyte -tchną optymizmem...
      A te "potwory"-dosłowne tłumaczenie z ang.
      ...
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  9. Też popieram takie pomysły. Widziałam na innym blogu taki wpis. Mam już kartkę i jutro wyślę. Z przyjemnością dołączam do grona Twoich obserwatorów. Też mam wnuczkę Zuzię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie przeczytałam.Posta zmieniłam, karteczkę wyślę.Popieram takie akcje.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście też się dołączam i wyślę karteczkę:)))))
    Pozdrawiam Maria!!

    OdpowiedzUsuń
  12. witaj kochana ,
    ogromnie się cieszę ,ze się przyłączyłaś do tej akcji bo to ważne ...
    pozdrawiam ciepło z mocą Aniołów bo dziś Ich święto :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Adres już mam , ale myślę nad czymś więcej jak kartka pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. I follow you by Bloglovin! and I added you by g+ too!!!
    Have a nice day! and my g+ for your post!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcel Thank you very much your blog site today ena my sidebar does not seek to keep you warm greetings Maria Have a nice day

      Usuń
    2. Thanks for your nice words and add me to your blog, dear Maria! nice to meet you!!!!:)))

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Przyłączyłam się do akcji, wierzę że razem sprawimy Oliwce wielką niespodziankę :)
    Przepraszam, że nie zauważyłam u Ciebie wcześniej tej akcji, widocznie tyle było wpisów na obserwowane blogi, że mi znikł w podglądzie, zanim weszłam na swojego bloga.
    Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko i poco przepraszasz ja nie z tych co się boczą przecież każdy ma tu swoje pole do popisu buziaki Mariii

      Usuń
  16. Zrobione. Dzis poszla kartka, nie motywem MH bo nie znalazlam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To bardzo piękny gest, Mario:) Buziaki zasyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Mario, dzieki za troskę, dziś mi dużo lepiej,nawet drobne obowiązki domowe wykonuje mam nadzieję,ze z kazdym dniem będzie mi lepiej, pozdrawiam, Jolka

    OdpowiedzUsuń
  19. A DZIŚ JA NIE MOGĘ WKLEIC KOMENTARZA TEŻ TRZECI RAZ PISZĘ....DZIEKI mARYSIU DZIŚ MI DUŻO LEPIEJ I CHOC NIE JEST JESZCZE CAŁKIEM DOBRZE TO JEST POPRAWA. DZIĘKUJĘ ZA TROSKĘ, DUZA BUZKA,PA

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej!
    Kartka wysłana:)
    Post mój mam nadzieje,że skłoni także do dołączenia się kilka osób:)

    Moc pozdrowień!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Postaram się i ja wysłać jakąś karteczkę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak już pewnie wiesz u nas też kartki dla Oliwki zostały przygotowane. Mam nadzieję, że Malutka dostanie ich dużo i na jej ślicznej twarzy pojawi się uśmiech od ucha do ucha :)

    OdpowiedzUsuń