Miły gościu

Miły gościu

niedziela, 27 października 2013

Prezent niespodziewany

                                          Witajcie drodzy kochani zarówno stali jak nowo przybywający w me skromne progi - serdecznie wam dziękuję za liczne odwiedziny oraz komentarze pozostawione pod ostatnim postem które dodają mi ciągle weny do pracy twórczej oraz pozytywnego myślenia.
                                         Dzisiejszy dzień zaliczam do bardzo szczęśliwych - gdy zobaczyłam mego M. z wielgachną kopertą w drzwiach i dziwną miną która tam już zapewne coś komentowała w myślach ( oczywiście mina M.) - powiedział tylko : znów dostałaś jakąś  paczkę. Porwałam a on bidulek został w kuchni i czekał. Do rzeczy : Niespodziewany prezent dostałam od : Basi z bloga pięć pór rok. Po otwarciu oniemiałam - otrzymałam od pisarki, malarki i dyrektorki szkoły w Oleśnie jej publikacje wierszy. Książka   autorstwa  Basi jest w okładce twardej pokaźnych rozmiarów, przepięknie wydana - kolorowa ,papier kredowy i   poezją  pisana  . Wewnątrz oczywiście dedykacja dla mnie - ach jestem szczęśliwa . Tak wygląda mój prezent:






tutaj widać dedykacje kierowaną do mnie

................................................
a teraz prezentacja wewnątrz :kilka fotek



Cała książka ma ponad 80 stron a oprawę graficzną wykonał syn Basi - Konrad który jest fotografikiem . Przepiękna prawda ? Tematyka wierszy jest tak ujmująca za serce że nie idzie tego opisać : To trzeba przeczytać - teraz mam na własność egzemplarz tak piękny że nie muszę otwierać komputera i zaglądać w ekran i wracać do wierszy - po prostu je MAM.
                           Drugą  książką jest tomik wierszy pt. ,, Słowa Najcichsze,,


dedykacja i fragment wstępu oraz krótka biografia autorki - wstęp przeczytałam cały i tak mnie urzekł jest taki do serca - nie wiem nie potrafię wam tego określić - ja dopiero będę się zagłębiać w tych książkach mam je w ręku dopiero kilka zaledwie godzin.
                          W całości paczki była jeszcze jedna mała książeczka tzn, tomik wierszy uczniów którzy startują  w konkursach ogólnopolskich na pewno młode talenty równie piękne wiersze piszą.


                         
Ponieważ kocham książki mieć i czytać a właściwie je pochłaniać na pewno zrozumiecie moją ogromną radość.
                                 Basiu kochana nawet nie wyobrażasz sobie jaka jestem szczęśliwa że ciebie poznałam. Książki twe będą stały w honorowym miejscu razem z książkami w biblioteczce rodzinnej które są dla mnie bardzo cenne - tak będą i twoje równie cenne . A  gdy będzie mi źle sięgnę po twe wiersze
i będę wówczas spokojna i szczęśliwa - bo kilka twych poezji już znam i wiem jakie piękno oddałaś  czytelnikowi. Zaraz po napisaniu posta zabieram czekoladki do łóżka i twoje książki i będę upajać się pięknem twej twórczości - dziękuję ci bardzo za to że jesteś i akcentem mojego dzisiejszego szczęścia do następnego razu ślę wam buziaki i kwiatki
             A kto nie zna jeszcze bloga Basi - 5porroku.blogspot.com-koniecznie tam zajrzyjcie - nie pożałujecie obiecuję wam to.
 




41 komentarzy:

  1. Przepiękne prezenty! Piękną niespodziankę sprawiła Ci Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wspaniałych prezentów, gdyby ludzie czytali więcej poezji świat byłby lepszy. Poezja oczyszcza naszą duszę:) Pozdrawiam serdecznie Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały prezent, rozumiem Twoją radość, dzięki dedykacji książka jest tak jakby napisana tylko dla Ciebie! miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prze-cudowny prezent, tak miło mi się na sercu zrobiło, czytając ile radości sprawiła Ci Basia. Biegnę na Jej blog a Ciebie przytulam mocno :-))Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem co czujesz, ponieważ, jak napisałaś, ja również pochłaniam książki.... A Twoje najnowsze prezenty piękne i bardziej cieszą, bo z osobistą dedykacją
    pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Marysiu za ciepełko, którym mnie obdarzyłaś i znów Ci coś wysyłam skoro kochasz książki, tylko dokup czekoladek do czytania:-))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech nie stoją,tylko czytaj,bo to naprawdę piękne ,wzruszające wiersze:))wiem,bo też dostałam je od Basi:)))i często sobie sięgam i czytam:)))pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Bożenko postawię na półce jak przeczytam a i wracać będę do nich

      Usuń
  8. Wspaniały prezent Mario dostałaś a jeszcze z dedykacją, super. Pozdrawiam i buziaki zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny prezent! Uwielbiam dostawać książki, bo kocham czytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję prezentów i dziękuję za podpowiedź,
    chyba też sobie zrobię zdjęcia moich tomików.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały prezent, aż Ci troszeczkę zazdroszczę i dedykacja. Miłego czytania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego Teresko tak dedykacja również duże ma znaczenie ale większe od osoby szczerej mówię o Basi ciepełko ślę

      Usuń
  12. Marii ...melduję że już jestem ...
    przecudne prezenty otrzymałaś ...powiem po cichutku że również oczekuję na podobny prezent od Basi i widzę że jest za czym czekać :-)))cuda :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś pięknego dostałs , miłej lektury życze ,,

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Marysiu , piękne prezenty:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice gifts!!!
    Have a good week!! and my g for you!!!:))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznu upominek pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Basia jest przemiłą osóbką, również dostałam od niej takie prezenty i jestem zachwycona więc doskonale Cię rozumiem, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Małgosiu się cieszę że mamy wspólnych znajomych pa buziaczki :):):)

      Usuń
  18. Cudny upominek :-) Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałą niespodziankę dostałaś.
    Fajnie, że do mnie zaglądasz, teraz i ja będę zaglądać do Ciebie z radością:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje że ci się u mnie podoba no do miłego następnego napisania papapa

      Usuń
  20. Gratuluję cudnych prezentów! bardzo lubię poezję:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam dziękuję za odwiedziny M.;):):)

      Usuń
  21. Gratuluję:) Na bloga Basi zaglądam i podziwiam jej talenty już od jakiegoś czasu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małosiu takich ludzi się wprost kocha dziękuję za to że jesteś M.:):):)

      Usuń
  22. Też bym się cieszyła z takich prezentów;-) Również uwielbiam książki, ten zapach papieru, jest w tym coś uroczego i ponadczasowego:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo kocham zapach papieru jest jednak coś w tym prawda? dziękuję za odwiedziny Agnieszko i witam u mnie buziaki Marii

      Usuń
    2. Szkoda że nie jestem poetką obdarowałąbym cię chętnie buziaki M.

      Usuń
  23. szkoda że ja nie znam takiej Basi, która książki nie tylko pisze, ale jeszcze wysyła.......
    No własnie coś w tym jest, jak się kocha książki to nie wystarczy przeczytać, ale chciało by się jeszcze ją mieć.
    Ja właśnie je kocham i często ratuje od "zagłady kontenerowej" i nigdy w życiu nie zrozumiem jak można książkę wyrzucić....Fajnie że są ludzie którzy kochają książki
    A teraz lecę na bloga Basi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prezenty :) Kocham czytać , dlatego nie dziwię się, że jesteś zachwycona takimi zdobyczami :) Ina

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna niespodzianka, wzruszający gest. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń