Miły gościu

Miły gościu

wtorek, 15 października 2013

Teraz to się zapuszkowałam

                                  Witajcie kochani bardzo wam dziękuje za liczne odwiedziny i bardzo przemiłe słowa pozostawione w komentarzach, cieszę się że słonica dla Zu od Madzi wam się podoba a i moje prace również. Witam wszystkich nowych gości - w dalszym ciągu trudno mi ogarnąć wszystko na raz więc w dalszym ciągu nie wymienię imion - a kiedyś się może zmobilizuję i zrobię długą listę .
                                  A że ciągle mam coś do roboty i taką mieszankę to dla siebie wykonałam w miedzy czasie puszki - jedną do pędzli a druga będzie na jakieś moje mazaki ołówki .
                                 Już wam pisałam że jak złapię pędzel to smaruję co jest pod ręką potem większość czeka na dobre czasy a reszta na bieząco idzie ruch.
Puszek już kiedyś pisałam mam kilka ale już są wiekowe więc nie fotogeniczne - teraz bedę sobie zmieniać powolutku na nowe to wam pokażę . Dziś mam do pokazania 2 puszki - jedna jest po masie makowej czyli wiecie taka ogromnie tłusta w sobie a druga po orzeszkach solonych Na początek występ ma Pani makowa - długo nad nią nie pracowałam ale i nerwów mi zjadła na początek miał być plan postawienia jej w kuchni na jakieś łopateczki ale co za dużo to nie zdrowo a jeszcze przed remontek gdzie wszystko trzeba chować w pudła.
Będę jej używać na me flamastry i ołówki mam tego dużo więc teraz bedą moje przybory do wykonywania mych projektów stać w jednej puszce do tej pory stoją w kilku które idą do wyrzucenia - nie żebym nie miała szacunku do mych prac ale naprawdę nie ma już co się litować.
                                  Pani gruba wygląda tak i będzie kilka zdjęć z całej jej okazałości pokazane tak że proszę o cierpliwosć:














 No i jak wam się podoba ? na zdjęciu widać że falbanka jakby zakrywała pół puszki ale jednak nie - jest wykończona na dole perłowym sznureczkiem tak zrobiłam bo mi czegoś brakowało a ubrałam ją celowo ponieważ ma służyć również jak ozdoba na mym biurku a falbanka mi tu najbardziej pasowała.
                             Następną koleżanką jest chudzina na pędzle a ta od razu mówię będzie mieszkać gdzie? - w komóreczce kochani. A wygląda tak:










Ta bidulka jest bardziej uboga bo ma tylko obramowanie ze sznurka ale za to ma podstawę wykonaną na kartonowym kole obłożonym materiałem , wszystko jest klejone a ja mam problem z głowy i jestem zadowolona a wy co sądzicie o tych puszkach?A jak byście byli zainteresowani jakimiś moimi pracami to zapraszam i piszcie mi na meila który jest na pasku bocznym.

I płatkami z róży dzisiaj wam mówię papapa i do następnego razu - buziaki ślę
i powiew jesiennego jeszcze ciepełka dopóki trwa.


66 komentarzy:

  1. cudeńka tworzysz droga Marii ...
    eh..aż zazdroszczę talentu ...
    uściski ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochan nie wyolbrzymiaj bardzo proszę ot zwykłe prace buziaczki M.

      Usuń
  2. Puszeczki wszelkiej maści to bardzo przydatna rzecz :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację ale nieraz to jest również utrudnieniem buźki wielkie

      Usuń
  3. Masz ciekawe pomysły :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Madzik nie przesadzaj bo urosnę bardziej w me mało atrakcyjne dziełą - hihihi buziaczki jaki piesio?

      Usuń
  4. Fajne te puchy, ta mala bardziej mi sie podoba bo faktycznie falbana w dużej jakby zasłaniała wzór-ale moze to tylko tak wygląda, buzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu droga tak byśmy na molu sobie porozmawiały to i inaczej by świat twórczy wyglądał dziękuję za dobre słowa Buziaki M.

      Usuń
  5. Obie puszki super Mario :-) Ale mnie najbardziej podoba się ta z falbanką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko no to kiedy tę kawę wypijemy bardzo będę wdzieczna jak ty zaproponujesz termim pa buziaki M.

      Usuń
  6. Napisz, jeśli łaska,
    a z czego podstawka?
    LW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze Janie kartonowe kółko obłożone materiałem

      Usuń
  7. może i puszki, ale za to jakie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga ale jak byś wiedziała ile nad nimi się nadenerwowałm a teraz w komóreczce sobie będą buziaczki M.

      Usuń
  8. Sliczne i przydatne puszki. Pierwsza ma piękny wzór. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj Teresko wszystko jest dla mnie ładne to co ty wykonasz M> ślę buziaki

      Usuń
  9. Bardzo ładne te twoje puszki-pojemniczki i Makowa Panienka i Pędzelkowa Chudzina obie są godne niskiego ukłonu droga Mario:))))
    Gorąco pozdrawiam Maria!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pięknie określiłaś me prace dzisiaj Mario jak zdrówko?

      Usuń
  10. Pięknie Mario zapuszkowałaś się. Ta z falbanką jest super. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem to była próba mikrofonu jak tak się to nazywa teraz z górki a wiem wiem że tobie nitki są bardziej przyjazne mnie również buziaki wielkie i dziękuję że jesteś M.

      Usuń
  11. Piękne rzeczy tworzysz i widać że wkładasz w to całe serce;))
    Pani gruba jest świetna ale i Chudzince niczego nie brakuje, podoba mi się to wykończenie sznureczkiem. Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko baaardzo ci dziękuję że jesteś M.

      Usuń
  12. Obie puszki ubrałaś w ciekawe motywy i ładnie je wykończyłaś ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. A, ja wciąż pozostaje pod wrażeniem Twojej pomysłowości i talentu, Marysiu:) Śliczne obie:)
    Buziaki ciepłe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko ty potrafisz wszystko a twoja oaza jest dla mnie odskocznią dziękuję ci bardzo za że jesteś buźki M.

      Usuń
  14. Gratuluję pomysłu. To już nie puszki, tylko godne podziwiania ozdoby pracowni. Świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu ty jesteś artysta nie ja buźki M.

      Usuń
  15. obie są cudne:) uwielbiam motywy nutowe:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się zapoduszkowałam,a Ty się zapuszkowałaś:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Bożenko my obie widzę mamy full pracy oby do celu a i przśpij się troszkę od czasu do czasu czego ci życzę baaardzo buziole wielkie M.

      Usuń
  17. Niesamowite miałaś pomysły na wykończenie tych ślicznotek. Tu falbanka, tam sznurek naprawdę dodały uroku. Aż trudno uwierzyć, że to były zwykłe puszki, jakich każdego dnia pozbywamy się z naszych domów.
    Bardzo ciekawe projekty.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sama nie wierzę dziękuję ci kochana że jesteś buziole M.

      Usuń
  18. Pomyslow Ci nie brakuje na ozdabianie drobnostek.. takich ladnych puszek nigdy w domu za wiele.)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam Twoje pomysły, a ja pędzle trzymam w słoiku- ohyda:-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu a serce bije w dwie strony może pędzle są słoiku ale zawsze mają swe pomieszczenia buziole Marii :):):):):):):):)

      Usuń
  20. Tez nie lubię niczego wyrzucać i wszystko ozdabiać:-))
    Pracowita i pomysłowa osóbka z Ciebie!
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto tak długo cię niebyło u mnie baaaardzooooo dziękuję za odwiedziny buziaczki a i Janeczka ucałuj od cioci wirtualnej M.

      Usuń
  21. Uwielbiam nutki i inne oklejanki , puszki śliczne , teraz to są pojemniki i ni3e można ich nazywać puszkami ,,Fajnie wymyśliłaś , połączenie nutek i kwiatów , a falbanka do dała jej wdzięku , U mnie tez teraz królują falbany ,,Dziękuję za odwiedziny ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. violu jesteś kochan buuuuuuuuuuuuuźźźźźźźźźźźźźkiiiii wielkie:):):)

      Usuń
  22. Dopieściłaś te puszki, że teraz są dziełami sztuki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Azalio odpisałam na @......bizuaki M:)):)):))):

      Usuń
  23. Bardzo ciekawe motywy umieszczasz na puszkach, podobają mi się, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko ty zdrowiej bo się bardzo zmartwiłąm twym stanem zdrowia pa buziaki Mariii

      Usuń
  24. dziękuje za miłe słowa :) zaczełam nowe studia, dietetyke tym razem :) wkoncu czas spelniac marzenia!
    piękne prace jak zawsze... ahh te kwiaty, teraz kocham takie motywy na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne puszeczki:) Piękne masz motywy nutkowe:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu droga muzykę kocham poważną a motywy mam z netu choć sama lubię również pisać ach dziękuję za miłe słowa kochana

      Usuń
  26. Mario, śliczne puszki! Jak to zdolne kobiety potrafią wyczarować piękne rzeczy praktycznie ze śmieci:)
    Ja też mam kilka puszek ubranych w szydełkowe sweterki. Niestety nie potrafię dekupażować, ale zawsze lubię podziwiać prace w tej technice. "Gruba" jest obłędna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Decu uczyłąm się z głowy mając kilkanaście zaledwie lat zaczynałąm na butach które nosiłam al eto już kochana historia buziaki wielkie

      Usuń
  27. Odpowiem Ci tutaj bo może nie zauważysz odpowiedzi w komentarzach na moim blogu. Oczywiście że możesz użyć zdjęcia na tapetę. Jeżeli nie uda się skopiować z bloga to napisz, wyślę ci zdjęcie mailem. Dziękuję za tyle ciepłych słów i polecenie mojego bloga Joli. Pozdrawiam serdecznie. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ewuniu w tym natłoku ale odpisałam ci również w komentarzach pa buziaki

      Usuń
  28. Ale się pięknie zapuszkowałaś Marysiu ;) Piękne wzory i do tego te falbanki...
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na wzajem Joasiu buziaki Marii

      Usuń
    2. Ach Joasiu to na razie tylko puszki mam teraz inne zakręcenie ale o tym w nastepnym poście buziaki M.

      Usuń
  29. Fajne te puchy :)
    Ale ukrywać w komórce ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach kochana ale to jest niezwykła komóreczka pośledź losy tej komórki foty kiedyś opublikuję buziaki Maria papapa

      Usuń
  30. Beautiful works!! great combination!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  31. no super się zapuszkowałaś :) uwielbiam nutki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. oj fajne te Twoje puszki Marysiu, fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te cudeńka aż się proszą o lepsze zdjęcia:)choć i tak widać ich urodę w pełnej krasie!Gratuluje wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny pomysł na wykorzystanie puszek, pięknie ozdobione, pozdrawiam i jak tylko złapię oddech napiszę maila:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak obiecałam przychodzę z rewizytą i się zapuszkowałam hi hi , tzn. zakochałam się w tych puszkach. Świetne robótki :)
    Pozdrawiam
    Joaśka

    OdpowiedzUsuń
  36. Marysiu przeczytałam twoje miłe słowa u siebie ...dziękuję Ci .Dzięki nim dzisiaj słoneczko świeci jeszcze mocniej . Ja również u siebie zlinkowalam twój blog ...i oby nam się .... :) Pozdrawiam Cię serdecznie
    Joaśka

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne pomysły i piękne ozdoby!

    OdpowiedzUsuń