Miły gościu

Miły gościu

niedziela, 13 października 2013

Wspaniała zabawka dla Zuzy

                                          Witajcie drodzy kochani czytelnicy - stali i ciągle nowo przybywający tu do mnie. Serdecznie wam dziękuje za pozostawione komentarze oraz zawarte w nich ciepłe słowa od was które są dla mnie bardzo ważne/
                                          Dziś króluje Pani słonica - latem umówiłam się z Madzią na wymianę naszych prac - Madzia szyje piękne przytulanki szmacianki i jeśli tam nie byliście to zaglądnijcie bo na prawdę warto. Moja mała Zu miała do tej pory tylko zabawki pluszaki ale po rozmowach z Madzią ustaliłyśmy sobie wymiankę - ja zażyczyłam sobie Panią Słonicę w różowej sukience z wielką trąbą i dużymi uszami, natomiast Madzik chciała zawieszkę na drzwi do swojej pracowni.
                                        Slonica jest taka jaka była wymyślona przeze mnie a wygląda tak:
jest taka miła w dotyku z gatunkowo superowych materiałów ach ja jestem zazdrosna
no powiedźcie czyż ta trąba nie jest wspaniała?
A że jestem zazdrosna Madzia dla mnie przysłała pyszną kawę oraz czekoladę którą zjadłam od razu dziękuję ci kochana
i jeszcze ujęcie lali jaka ona jest zaróżowiona
super prawda?
                                 A teraz kolej na mnie Madzia chciał zawieszkę na drzwi do swojej pracowni - miła być w styl Schabby no ale mi wyszedł vintage - miął być jako obrazek i miałam bazować na moich pomysłach ramke sobie Madzia wybrała maszynę również napis wg, jej pomysłu - jest bardzo skromną kobietą i chciała napis po Polsku - nic tylko miałam myślenia bardzo dużo jakoś wybrnęłam ale chyba nie do końca - jest to mój debiut nigdy nikomu nie wykonywałam zawieszek w decuopagu na drzwi dlatego ta będzie teraz a następna będzie już o wiele ładniejsza - tak Madziu dobrze czytasz następną dostaniesz za niedługo ładniejszą a ta wygląda tak:







wykończona jest atłasową wstązeczką z różyczką u góry która zakrywa chaczyk
   No i co tym tworze sądzicie?
                                Ponieważ jak zu pójdzie do domku ja się utulę do Słonicy a Madzik co? do kawałka deski na drzwiach nie nie  zrobiłam jej serducho małe ale jest z monogramem M
oglądając zdjęcia zauważyłam ze Madzia nosi okulary więc wykonałam jej etui

no i nie byłabym sobą dla przyszpilowania naszej znajomości ozdobna szpila wg mojego projektu
Do tego będzie kawka lub herbatka czekolada i list pisany normalnie a nie meilami.
I to by było na tyle dodam że posta tego piszę od piątku a mamy niedzielę był pisany kilkakrotnie i tyleż razy się wszystko pokasowało nie wiem o chodzi ale albo coś z bloggerem albo z internetem dlatego wszystkich przepraszam jak nie ma u was ode mnie komentarza tzn że jest jakiś problem.
Violu - violi igłą malowane - dziękuję serdecznie za rozpiskę kapelusza
Natalko - Poplątana dziękuję za wzorki dyni
Ania Kreczmar - kochana ty zdrowiej a i poczekaj proszę jeszce kilka dni na tenb kursik przepraszam cię ale sama czytasz co mi się tu dzieje
                                 Zanudziłam was ale bardzo dziękuję za uwagę i dotrwanie do końca ślę buziaki i do następnego razu wasza Marii













                                       

28 komentarzy:

  1. Bardzo fajna wymianka ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu, Twoja kreatywność jest niesamowita! Piękne rzeczy przygotowałaś, bardzo podoba mi się etui, takie delikatne. A słonica faktycznie do przytulania:) Ja dzisiaj w nocy będę nareszcie w domu i do roboty! Pozdrawiam cieplutko:) Daga

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejciu, Marysiu! Nawet nie wiesz jak mi się to wszystko podoba :-). Bardzo dziękuję za te prezenty :-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziesięć paluszków
    i głowa,
    po chwili "praca"
    gotowa.
    LW

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście... słoniczka i do tego z rumieńcem na twarzy - robi wrażenie...
    Marysiu... parę koroneczek do obrazka i wyszedł by... schabby... hihi
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Super słonik, na pewno sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super słonik, na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słoniowa panienka jest rozkoszna :))) Twoja zawieszka też wspaniale sie prezentuje, a z drobiazgów - najciekawsza jest szpila, jeszcze takiej nie widziałam, bardzo pomysłowa i śliczna :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wymianki , najważniejsze aby każda z Was była zadowolona. Bardzo ładnie wyszła zawieszka i pozostałe prace również .Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. No to wnusia bedzie zachwycona słonicą. Zawieszka świetna ,pozdrawiam,Jola

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne słoniątko dostałaś. A Ty również świetny prezencik zrobiłaś. Jednym słowem udana wymianka. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna wymiana. Obie prace bardzo ładne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. słonica świetna!
    Zuzia na pewno była/będzie zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pusto było bez ciebie w ostatnich dniach m ale już wszystko w porządku , cieszę się , A na kapelusik twojego autorstwa czekam ,,Cudna wymianke macie , cudny słonik i twoja zawieszka ,,

    OdpowiedzUsuń
  15. Marysiu,zawieszka wyszła bardzo ładna według mnie, nie bądź dla siebie zbyt surowa, bo twoje zdolne "łapki" zawsze wyczarowują coś fajnego.Słonica słodka bardzo:)
    Buziaki posyłam ciepłe

    OdpowiedzUsuń
  16. Droga babciuniu Marysiuniu śliczności stworzyłaś, zawieszka, serducho, etui i szpileczka to jak zwykle oczywiście dzieła sztuki, bo Ty tylko takie potrafisz wyczarowywać, słoniczka przytulanka tesz piękna:)))
    Pozdrawiam cieplutko babula Marysiula!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna wymianka:)))słonica cudna:)a i Twoje prezenty niczego sobie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Marysiu, wymianka bardzo udana. Słonica superaśna, a Twoja zawieszka i serducho dopiero superaśne. Zdolna dziewczyna z Ciebie i jaka hoja. Ja wzór od Ciebie mam na ten szalik, ale na razie nie próbuję robić, bo mam plecaczki do skończenia i parę sów czeka w kolejce. Wiem, że JanToni wrócił, musiał ulec kobietom.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. No no Słonica bardzo efektowna :)) super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super sprawa, szkoda, że moi znajomi nie umieją tak przyszpilać znajomości.
    Chętnie się Marysiu z Tobą zapoznam:-))))))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję udanej wymianki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna zabawka dla Zuzi, na pewno się ucieszyła , a zawieszce nic nie brakuje jest śliczna . Nie bądź taka surowa dla siebie :)
    Pozdrawiam serdecznie Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już samo słowo "szyciownia" nastroiło mnie bardzo pozytywnie do zawieszki, natomiast trąba słonicy rozłożyła całkowicie na łopatkach dziecięcej radości. :) Najpiękniejsze są rzeczy, które ktoś robi z sercem. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za odwiedziny :) Miło gdy gość zaglądai zostawai ślad po sobie, także i jak wpadam na chwilkę :)

    Zawieszka jest naprawdę ciekawa i ładna! jedyne co to bym cienia kwiatką dodała a tak to nic nie zmieniała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I love your sweet elephant!!!
    Have a good week, dear Maria!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń