Miły gościu

Miły gościu

czwartek, 28 listopada 2013

Dziś opowiem wam bajeczkę wpadłam tylko na chwileczkę

                                

Jaki dzisiaj będzie post
powiem wam to teraz wprost
tak się Joli rymowało
ze aż mi się też zachciało
Witam was serdecznie mili
ja czekałam do tej chwili
bo ta chwila jest szczególna
niech ta przyjaźn blogowania
będzie obopólna
w każdej mierze powiem szczerze
ze każdemu tutaj wierzę
w dobre słowa i komenty
i serducho dla zachęty
zlotem iskrzy
blaskiem nęci
i tak praca mi się kręci
                                  Witam wszystkich moich nowych obserwatorów z cichą nadzieją że pozostaniecie ze mną, to będzie wówczas bardzo miło.Te serducho wykonałam dla wszystkich was w podziękowaniu za tak liczne odwiedziny oraz życzenia i przemiłe słowa pozostawione pod ostatnim postem.
                                 Tak tak wierszykiem tylko zaczęłam, wybaczcie mili ale brak czasu to tu chyba każdego dotknął.
                                Na rozluźnienie od haftów skończyłam paterę na ciasto:
leżała od wiosny w woreczku i jakoś ni jak nie miałam żadnej koncepcji na wzór do tego różu - ma służyć w moim domu na pierwszy dzień świąt głownie na serniki - tak tak serniki : bo na święta piekę aż trzy rodzaje.
                                        Z tyłu widzicie coś szklanego - jest to nic jak zwykła karafka szklana na kompot winogronowy - no czymś trzeba popić te słodkości oprócz kawy serwowanej i herbatki:
dziś was kochani nie częstuję niczym za co bardzo przepraszam następnym razem coś dla was upiekę ok?
A karafka wygląda tak:
czyli jakiś nowy komplecik mam - do tego białe kokardy ze złotem pomieszane
na paterze koronkowa myślę serwetka ozdobna papierowa - tak to na razie widzę. A wy co o tym sądzicie? Ach kokarda biała ze złotym ma być ozdobą szyjki w tek karafce.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                    Co dalej u mnie praca wre dalej męczę w przerwach
bobinki dla dziewczyn na prezenty
o moich to na razie wolę zapomnieć zrobiłam 67 a reszta czeka na czas wolny
                                 ---------------------------------------------------------------
dalej robię bombki
maluje puszki dla dziewczyn itd. itp.
...........powstają hafty wstążeczkowe do różnych zastosowań, głównie do igielników bo wam  się spodobał ten talerz latający - pokaże wam dwa prawie są na wykończeniu:
tak że same widzicie łeb mam jak sklep
                            ---------------------------------------------------------------------
                           I tak jak wierszykiem was powitałam chciałam nawiązać na wesoło i na szczerze bardzo do tego posta no i jak się dokładnie kochani wczytacie - to ja myślę że mi się udało.
                          Tak całkiem niedawno otzrymałam meila od bardzo sympatycznej koleżanki która prowadzi bloga bardzo świetnego z prożbą o podanie mego adresu bo ma dla mnie prezent - jak mnie znacie zdziwiłam się troszkę jak to taka osoba z takim dorobkiem blogowym i ja nie myśląc nawet
choć w kontakcie jesteśmy już sporo czasu podałam adres - ale o tej przemiłej koleżance za momencik bo chcę wam pokazać co ja tej tajemniczej osóbce oprócz sparw wymiankowych zaczęłam przygotowywać - wiem że kocha się w tzw. surowiźnie czyli nic co się świeci tylko jest naturalne - zaczęłam kopać oglądać i dużo się dowiedziałam więc pomyślałam dla mnie to żadna trudność a ta wymianka co tam ma być w paczce troszkę za uboga jest - więc ubrałąm
na początek wieszak i tylko jego pokażę a i on jeszcze jest w stanie surowym czyli do końca nie wykończony ale dzięki Kindze nawróciłam się czyli wracam do tego co bardzo kiedyś kochałam robić - robótki na drutach i szydełkowanie
tak wygląda wieszak :
oprócz wieszaka w przygotowaniu wiele innych drobnych rzeczy ale nie pokażę bo to ma być niespodzianka taka jaką mi zrobiła - no właśnie moja nowa przewspaniała koleżanka  blogowa Kinga z Piecuchowa
dziś otrzymałam paczkę taką od serca z sercami na kopercie gzie jest fajnie i milutko napisane ..ŻRÓDŁO INSPIRACJI,, - zawartość koperty przeszłą moje oczekiwania z wrażenia wypiłam  następną kawę mając przed nosem nie dopitą , musiałam iść do apteki to się wracałam do domu bo recepty zapomniałam a mój M. tylko skomentował - dobrze że w skarpetkach nie poszłaś - znacie mnie już na tyle że wiecie że kocham a wręcz pochłaniam książki ale takiej książki nie miałam ba nawet nie widziałam oto ona:
przepiękne wydanie - kolorystyka i masę wzorów których nie znałam i od jutra rana nauka nowego
ale to jeszcze nie koniec w kopercie były wstażeczki, bo ja tak uwielbiam haftować właśnie wstazeczkami
cztery krążki nowiutkie na każdym jednym po 32 metry - jestem pod wielkim wrażeniem tyle dobroci - mi słów brak możecie sobie to wyobrazić - Kinga kochana jesteś i jeszcze raz ci bardzo serdecznie dziękuję - a paczkę dostałam tak od serca z pięknym listem nad którym się ze szczęścia popłakałam.............
więc mój wierszyk nawiązuje do tego posta nieprawdaż?
                                  Miałam nominować w tym poście z moich nominacji osoby ale nie dzisiaj - wybaczcie czeka mnie jeszcze bardzo dużo pracy a noc się powoli zbliża więc postaram si eto zrobić następnym razem - a co się odwlecze to nie uciecze - ale mnie te rymowanki trzymają.
                                 pokaże wam tylko częściowy bo większość transferów różni się wielkością lub kolorem co dostałam od mej wirtualnej siostry Joli która ma niespokojne ręce ale i główkę również bo ostatnio wierszami pisze a ja się od niej zaraziłam oto one- cel przeznaczenia jest już zamierzony:

W zestawie mam jeszcze ptaszki łyżkę sztućce - nie wiem gdzie foty się zapodziały to Jolciu pokażę je następnym razem. Ja tak skromnie po cichutku poprosiłam tylko o 5 sztuk - i nie wiem co mą siostrę napadło zrobiła hurtem aż 29 a potem mąż jej robił testy bo chodziła bidulka oczadziała przez tydzień od tego nitro ale wszystko dobrze się skończyło bo się strasznie martwiłam tak o nią :
moja siostra zdrowa już
więc Marii o innych myśli już
będzie rada będzie czas
więc poproszę jeszcze raz
                               I tak moi mili czytelnicy kończę ten post już dziś wam życzę miłego weekendu, dużo sił do waszych prac i wszystkiego dobrego do następnego razu buziaczki wam ślę Marii
i ostatnimi już jesiennymi owocami was częstuję















67 komentarzy:

  1. Witaj Mario, bardzo dziękuje za odwiedziny i za miły komentarz pozostawiony na moim blogu. Cieszę się ogromnie, że podobają Ci się moje prace, i że dołączyłaś do grona moich obserwatorów. Pomyszkowałam po Twoim blogu i jestem nim zachwycona bo tworzysz naprawdę piękne prace. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac z zastosowaniem haftu wstążeczkowego a igielnik bardzo mnie zauroczył. Mam nadzieję, że kiedyś nauczę się tej techniki bo jest niezwykle dekoracyjna. Transfery, które otrzymałaś również mnie zachwyciły, są niezwykłe i bardzo klimatyczne a ja uwielbiam takie klimaty. Dopisuję się do Twoich obserwatorów i również mam nadzieję, że będziemy się mogły wymieniać swoim doświadczeniem. Pozdrawiam serdecznie , Beata ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prezenciki otrzymałaś!
    Widzę że uwijasz się jak mróweczka,zdolna kobietko;)
    Wstążeczki ,bombeczki,bobinki i nowe ściegi na drutach które pewnie Cię pochłoną.
    Karafka, serduszko.. wszystkie prace piękne! Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci Mario dłuższej doby;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny post Marii droga moja...
    patera na ciasto przeurocza...ach :)
    troszkę jestem zaniepokojona bo obiecałaś mi że troszkę odpoczniesz a Ty pracujesz i pracujesz a ja na meila od Ciebie czekam już dwa dni i nic...
    Marii przepiękne cuda tworzysz i cieszę się że się rozwijasz i że zajmujesz umysł takimi ślicznościami ale.........proszę ...bo jako medyk dam po tyłku :))))
    uściski ślę ciepluśkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę Basieńko ale jutro kochana:):):)

      Usuń
  4. Marysiu od tych cudności aż się w głowie kręci;))
    Potrafisz chyba wszystko;)
    Zafascynował mnie wieszak,bo czegoś takiego jeszcze nie widziałam;)Haft wstążeczkowy piękny,bobinki urocze,no nie dam rady opisać każdej rzeczy z osobna;))
    Trzymaj się kochana cieplutko i działaj dalej;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne rzeczy. Patera na ciacho jest doskonała :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja poczęstuję się śliwką....
    super otrzymałaś prezenty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Marysiu, pokazujesz coraz to nowe talenty- gratuluję wszystkich! A pracowita jesteś jak mróweczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Marii Kochanie, piękności nam dzisiaj pokazałaś!!! Wieszaczek mnie zauroczył:) A te odbitki są cudowne, aż mnie chęć naszła i chyba polecę jutro po płótno:))))
    buziaki ślę
    aga

    OdpowiedzUsuń
  9. No pieknie Ci wychodzi rymowanie i dziarganie , super ten wierszyk ! transfery fajne i kobitki , a ta na krzesle bardzo mi się podoba muszę w necie pogrzebać za ta grafiką ::)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, Twoje hafty wstążeczkowe mnie urzekają. Śliczne rzeczy tworzysz. Jak ja żałuję, że nie zaczęłam w młodości próbować dziergania, szycia, wyszywania itp. Obudziłam się dopiero teraz. Transferki również urocze, musisz pokazać koniecznie do czego je zużyłaś. Ściskam z całej siły.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marii - patera wspaniała :) <3 ! I ten wieszaczek - pomysł świetny :).... Bardzo miło się Ciebie odwiedza i czyta to co piszesz :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Haft wstążeczkowy , podziwiam , a co powstanie z tych transferów, ja widzę podusie , ha ha pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak Dusiu droga będą włąśnie z nich poduchy ale ty czytasz w moich myślach:):):)

      Usuń
  13. Jak ja lubię tu zaglądać. Można poczytać, pooglądać, pozachwycać się. Słowem full servis;-) Wszystko mi się podoba:-) Wierszyk również:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wpadam na blogi a tu...JEST!!!!!! Post u Marii !!!!!!! Dziękuję, że tak ładnie wyeksponowałaś transferki ode mnie,wiesz niezle wyszły bo na haju robione,po szóstym maseczke załozyłam, bo zaczęłam widzieć te damy w okolicy a jak zasypialam to jak bym pod wieżą eifla leżała...hi,hi,hi
    A teraz bardzo poważnie, faktycznie wrzuć na luz bo ja po Twoim liście to wiem ile Ty masz roboty w domu, ile obowiązków...oszczedzaj sie kobieto bo wiesz my na ta wódkę musimy sie kiedys umówić....rany, przecież mialo byc poważnie ale ja do Ciebie jakoś nie mogę tak całkiem poważnie bo Ty mnie w szalony nastrój wprowadzasz. Ok, jeszcze raz na poważnie spróbuję : cuda tam wyprawiasz, paterki bajerki i inne numerki, wszystko bardzo ładne zaraz cos ukradnę.Mówiłam? Nie moge byc u Ciebie poważna...buziaczki wielkie slę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Marii, przestań tak iskrzyć bo niektórzy jak wchodzą na Twój blog to im komputer wysiada...skargę miałam....

    OdpowiedzUsuń
  16. A u Ciebie jak zwykle dużo się dzieje, piękne prezenty dostałaś i na pewno cudne rzeczy z nich stworzysz. A wieszak wymiata, jest świetny :)) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a u Marii praca wre:)) jak miło tu do Ciebie zajrzeć, zawsze mnóstwo śliczności:) pięknie Marysiu:))) patera mi się bardzo podoba:) cudne transferki dostałaś:) na pewno stworzysz piękne podusie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marii... jak zawsze od dłuższego czasu... nie wiem na czym oko zawiesić... hihi
    bobinki... cudne ! ale żeś ich ' narąbała ' - podziwiam Cię za cierpliwość !!!!
    prezenciorki wspaniałe...
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjadę do ciebie bo mi drewka zabrakło na te bobinki :):):)

      Usuń
  19. Jesteś Marysiu bardzo pracowitą mróweczką. Tak się zaczytałam w Twoim poście, że na końcu nie pamiętam już co było na początku. Radośnie tu u Ciebie i pięknie. Patera na serniczek jest śliczna. Gratuluję prezentów i gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Karafka wyszła super, bobinki jak zwykle śliczne, no i haft ...cudowny. Kobiet skąd Ty bierzesz na to wszystko czas :))) ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak dużo pokazałaś, że nie mam siły tego skomentować.;) Ale zapewniam, że wszystko mi się podoba. Szczególnie karafka.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Maryniu kochana , jak Ty znajdujesz czas na to wszystko? Moje serce zawsze przepełnione jest radością jak do Ciebie zaglądam, znajduję wszystko u Ciebie co koi nerwy i duszę. Przepiękny wiersz , patera , karafka...ach wszystko cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ u Ciebie się dzieje. Całe mnóstwo wspaniałych rzeczy i niesamowitych pomysłów.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dzieje się dzieje ale kochana u ciebie również nie jest ubogo:):):)

      Usuń
  24. Dużo się u Ciebie dzieje:)))pracowita pszczółka z żądłem humoru:))))Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo Cię podziwiam! Jak Ty to robisz, że na wszystko znajdziesz czas. Rymujesz, malujesz, drutujesz i tak pięknie piszesz posty.Wszystkie prace mi się podobają. Sliczne prezenciki. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyłączam się do mojej Poprzedniczki , tyle talentów w jednej Osobie...i niech tak zostanie a talenty nich się rozwijają na pociechę tych co z nich korzystają:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mario ... to serduszko to powienin być dar dla Ciebie a nie dla nas ,bo możemy się ciszyć się Twoimi pracami i blogiem. Pozdrawiam Cię serdecznie życzę wielu inspiracji i dziękuję ze jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Teresko tak zawsze mi miło napiszesz że aż łzy mi poleciały :):):)

      Usuń
  28. Marii jak sie dobre serca ma to sie takie piękne prezenty dostaje , jak ty ,,

    Praca u ciebie wre , zarażasz tym dobrym nastrojem ,,,Aż chce się więcej ,,,
    Wstążeczkowy haft jak zwykle cudny ,,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja tam ci w meilu napiszę :):):)

      Usuń
  29. Mario, ależ Ty masz werwę i zapał do prac wszelkich, podziwiam i pozdrawiam super serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi przypadły do gustu twe potrawy:):):)

      Usuń
  30. Your creations are so beautiful! I love your art!!
    Have a nice weekend
    erba

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za bajeczkę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudny post Marysiu, zawsze czytam uśmiechając się do swoich myśli:) Zdolne łapki masz i zupełnie nie wiem, kiedy Ty to wszystko robisz i jeszcze wiersze zaczynasz pisać...podziwiam szczerze i zazdraszczam trochę, bo ja ostatnio nie nadążam za czasem...Śliczności u Ciebie i pieknych prezentów gratuluję:)
    Buziaki posyłam

    OdpowiedzUsuń
  33. Prezentujesz tyle wspaniałości, że nie wiem co piękniejsze! A jeszcze jak się nauczysz nowych ściegów na drutach, to dopiero będzie się działo :))
    Śliczne prezenty, na pewno dobrze je wykorzystasz.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczności same tu widzę

    OdpowiedzUsuń
  35. super wiersz!
    a taka patera, mmm przydałaby sie teraz mi na świąteczne ciasta :)
    a pojawią sie jakieś świąteczne dekoracje? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj Mario. Piękne prace wszystkie i decoupage i haft wstążeczkowy. Jesteś pracowita jak mrówka i w wielu dziedzinach masz talent a wiersz z rymami mnie zaskoczył bardzo. Myślę że jeszcze nie raz mnie zaskoczysz. Pozdrawiam cieplutko !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne te Twoje rzeczy:) Zwłaszcza podoba mi się to serduszko na początku i hat wstążeczkowy :)) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj, dobrze, że wpadłaś na chwileczkę również do mnie:)) przynajmniej mam okazje zobaczyć Twoje rękoczyny, karafka wpadła mi w oko, odpowiednia do jasnych cytrynowych lub miętowych nalewek, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Candy w Alei Inspiracji wciąż trwa. Zapraszam gorąco do udziału. Do wygrania duuużo serwetek oraz przedmioty do zdobienia. http://alejainspiracji.blogspot.com/2013/11/candy-w-alei-inspiracji-10000-odwiedzin.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj kochana, urzekł mnie w tym poście talerzyk oraz cudny ocieplany wieszak, śliczności :) Pozdrawiam i dziękuje że mnie odwiedzasz :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Transfery piękne! A szczególnie ten z krukiem i książkami :)

    A karafka - idealna na jakąś pycha nalewkę.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Tyle zdjec dalas ze dostalam oczoplasu.,.piekne rzeczy, sliczne decu, te grafiki to juz miodzio..super karafeczka..pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam również bardzo piękne rzeczy i na pewno zagoszczę na dłużej i będę podpatrywać nowości. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  44. Długi post i dużo świetnych prac! ale naj zaskoczył mnie wieszak :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Witaj,Mario
    Zyxie zmusza mnie do skupienia sie na rodzinie,prawdopodobnie nie starczy mi juz czasu na blogowanie...
    Wciaz dzwiecza mi w uszach Twoje dobre slowa...Bede Cie milo wspominac...
    Pozdrawiam serdecznie
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  46. U Ciebie jak zwykle dużo się dzieje :) ale same cudowności tu widzę i podziwiam :) Co do wymianki - odpisałam Ci, ale pod moim postem i pewnie już nie widziałaś - myślałam o terminie w nowym roku ale jak tak sobie pomyślałam drugi raz to może umówimy się tak, żeby paczuszka doszła na Święta Bożego Narodzenia? Co Ty na to? A co byś w ogóle chciała? Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Marii, byłam u Ciebie dwa razy i teraz dopiero widzę, ze nie wpisałam komentarza, to chyba przez zapatrzenie i zaczytanie się. Tyle cudowności pokazałaś i tak świetnie piszesz o wszystkim, że aż nie chce się od Ciebie wychodzić. Jesteś Marii barwnym motylem w naszej blogosferze. Podziwiam Cię i tak mi już zostanie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Marii, byłam u Ciebie dwa razy i teraz dopiero widzę, ze nie wpisałam komentarza, to chyba przez zapatrzenie i zaczytanie się. Tyle cudowności pokazałaś i tak świetnie piszesz o wszystkim, że aż nie chce się od Ciebie wychodzić. Jesteś Marii barwnym motylem w naszej blogosferze. Podziwiam Cię i tak mi już zostanie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Marii,. po raz trzeci wpisuję komentarz. Dwa pofrunęły w kosmos. Zaglądam do Ciebie, napatrzę się, zaczytam i wyjść mi się nie chce. U Ciebie zawsze tak kolorowo, bajecznie. Dostaję oczopląsu od podziwiania Twoich prac. Każda jest oryginalna, dopracowana i zachwyca. Z Twoich tekstów bije humor, ciepło i serdeczność. Jesteś barwnym motylem w naszej blogosferze. Podziwiam Cię i tak mi już zostanie. Całuski ślę.

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne prace, najbardziej podobają mi się: karafka i bobinki:) Pozdrawiam grudniowo:)

    OdpowiedzUsuń
  51. wierszyk powinien być myślą przewodnią wszystkich blogowiczów!:))) piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  52. Karafka dostała "nową twarz" :) I wieszak - ekstra :)

    OdpowiedzUsuń