Miły gościu

Miły gościu

sobota, 23 listopada 2013

Prezenty wysłałam i candy wygrałam

                                                  Moi drodzy kochani  - witam was serdecznie oraz dziękuję za tak liczne odwiedziny i pozostawione komentarze tak przemiłe że nad prawie wszystkimi płakałam z radości - można by było powiedzieć jaka ona znaczy ja jest szczęśliwa - jestem a jak nie być kiedy te listopadowe dni są dla mnie bardzo ważne - przez wiele lat ba kilkadziesiąt działo się u mnie bardzo duuuuużo w tym właśnie miesiącu i złych i dobrych spraw - nawet wczoraj miałam 33-cią rocznice ślubu - kiedy to minęło ? sama nie wiem z jednym chłopem tyle lat. Ale was zanudzam od samego wstępu - to przepraszam ale obiecuję że dziś znów będzie post kolos. Witam również z całego serca nowych obserwatorów i jestem z tego tytułu bardzo szczęśliwa bo postanowiliście co niektórzy zostać ze mną - dziękuję wam bardzo.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                Tę zawieszkę wykonałam tylko po to - by rozpocząć ten post

Jak wam się podoba?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                         A żeby wam się nie nudziło częstuję was pierniczkami ze sklepu
bo tort wczorajszy nawet nie wiem kiedy zniknął ale co tam za niedługo będzie następny to smacznego częstujcie się, zagryzajcie i podziwiajcie
                    Jak w tytułach u mnie bywa - staram się nie wprowadzać chaosu ale galimatias sam z siebie wychodzi :
                                       Wygrałam pierwsze moje Candy i to jakie - francuskie u
Małgosi z bloga stare pianino - jestem tak szczęśliwa że nie uwierzycie - jak czytałam to ja nie wierzyłam - kilkakrotnie sprawdzałam link który widniał jako blog - bardzo was proszę jak nie byłyście jeszcze u Gosi zaglądnijcie - nie pożałujecie - tam dopiero jest wszystko co francuskie a z Francją to w mojej rodzinie jest bardzo dużo wspomnień dlatego wszystko co French nie jest mi obce - no cóż tak mam i już. Oto co wygrałam - prześlicznie zdobiona deseczkę kuchenną która ma już swoje miejsce po zakonczeniu remontu który się ślimaczy
wszystko robimy sami ja porywcza , mąż flegmatyk to sobie może tylko wyobrazić - ach deseczka :
śliczna prawda?
ale oprócz deseczki Małgosia mi dorzuciła prezent jakby wiedziała że ja takie rzeczy kocham - a może i wiedziała przesłiczna szpatułka do patelni ale również jako ozdoba oto ona :
ta szpatułka również już ma soje miejsce oczywiście po zakończonym remoncie
jeszcze tylko kilka migawek zbliżonych transferów
skąd Małgosia wiedziała że ja kocham motyle - nie będę wnikać
Serdecznie ci Małgosiu dziękuję - jesteś moją czarodziejką z francuskiego rodu.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                             A teraz prezenty które poleciały do dziewczyn - nie wszystkich jeszcze ale się sprężam i staram pierwsza paczka do kochanej i bardzo wyrozumiałej Beatki, która mi podarował wełnę i taśmy transferowe - dla przypomnienia Tu - Beatka w tym roku chce ubrać ubrać choinkę inaczej bo ma bardzo frywolnego kotka który narozrabiał zeszłego roku więc teraz może być spokojna nic się nie potłucze i takie ale tylko częściowe ozdoby wykonałam - bo to jeszcze nie koniec reszta jest w przygotowaniu oto one:
kubeczek Beatka dostała do porannej kawki
tutaj już popakowane są prezenty - jeszcze zapomniałabym dołożyłam kilka bobinek tak tylko na próbę które będą jej pasowały - napisze mi to dodam takie do następnej paczki jakie będzie potrzebować:
oto one :

tu juz spakowane
no i listy do wszystkich dziewczyn tak pakowałam:

Dziękuję ci Beatko za wszystko za dobre słowa , wyrozumiałość oraz prezenty a małą Zu śle ci ogromne buziaczki i mówi //ładne!!!//
Nie byłyście nigdy u Beti  to nie zwlekacie bo to jest serce kobieta która kocha lubi i szanuje  - izagladniecie do niej a przyznacie mi rację
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                 Następną ukochaną osóbką do której poleciał prezenty jest
Basia - która swymi wierszami wprowadziła w mój dom i rodzinę niesamowitą rewolucję i odmieniła bardzo smutne życie mego syna, mnie uspokoiła a mężowi memu dała więcej wigoru do prac domowych.
                                   Moja biblioteka domowa rozrosłą się o wiecej wiedzy miłości i radości i to dzięki Basieńce
                                    Basia chciała dostać ode mnie szpilę i serce miętowe = nie wiem czy sprostałam zadaniu starałam się - nasz ukochana koleżanka osądzi sama oto prezenty :
serce w całości jest szyte ręcznie - tzw.zero maszyny
to białe to jest ta szpila
miał być monogram i takie kolory haftu
a tera kilka zbliżeń:
Ale nie byłabym sobą - jak to tylko miała być szpila no to poprosiłam Basię ze to za mało to wymyśliła serce miętowe i bardzo dobrze bo serce bije w obie strony,
ale że nasza pisarka, dyrektorka w szkole , malarka 0 dla mnie było coś za mało więc do książki którą najbardziej lubi czytać wykonałam taką oto zakładkę:
dlaczego taka? bo nasza Basia jest wielką elegantką i kobietą z fasonem
dalej mi czegoś brakowało ; przeczytałam wszystkie komentarze od Basi i się doczytałam - cytuję ,, a ja trzymam pędzle w słoiku,aż moi wstyd,,
no to pędzle Basi będą miały ładniejsze mieszkanko - tak myślę a osądzicie wy wszystkie moje prace - oto puszka na pędzle malarskie do pracowni naszej Basieńki:
tak wygląda spód
Dziękujemy ci Basiu że jesteś - ja, mój ukochany syn M. oraz małżonek z całym szacunkiem dla ciebie i twej twórczości oraz serca złotego które bije od ciebie aż do nas buziaki
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                              Kochana moja siostra wirtualna Jola - nie będę wam tu przytaczać faktów bo już nas trochę znacie wiecie że jesteśmy kosmitki nie z tej ziemi i tak za transfery które chciałam tylko pięć  a moja siostra jak napisała oczadziała potem chodziła bo 30 mi zrobiła tych francuskich transferków to jeszcze bardzo proszę tak mi napisała - tu cytuję ,,bo tak skromnie bym chciała może pularesik do okularów albo mały igielnik,, - wiecie co? ja długo nie myślę jest to również moje zboczenie zawodowe ponieważ trzeba było podejmować decyzje bardzo ważne, znaczące i z głową na karku w ciągu ułamka sekundy - no to i długo myśleć nie musiałam - wykonałam igielnik w kształcie tak teraz pomyślałam statku kosmicznego jakiegoś z tych krążków latających nad ziemią a miał być kapelusik - hihihi oto on
tu szpila taka wiecie że jak nas przypili w tym kosmosie to musimy dać jakoś radę czyli może po otwarciu jakiś spadochron na ziemię otworzymy - no dość żartów
Aniołka również mamy by nas trzymał w opiece :
                            Jolanda bardzo kocha decu więc dlaczego nie miałabym
wykonać dla niej również puszki na pędzle - jest podobna do tej co Basia  otrzyma a wygląda tak:
Do joli również poleciały bobinki - na razie kilka sztuk
                                 Dziękuję ci Joju kochana że jesteś siostro ma droga wirtualna ja mam nadzieję że jak będzie czas to i rada ..........................
mówię tu o spotkanie bo takiej osoby jak ty która mnie wprowadziła w sensn istnienia dalej ....................a teraz to juz drodzy będę kończyć gary podskakują na kuchence schab skwierczy a jeszcze muszę dokończyć kapustę po królewsku
ale w tym momencie przed obiadem około południa jedliśmy pizzę którą przygotowałam rano a jak chcecie przepis wykonałam tutorial wiec wam pokaże następnym razem - smacznego i do następnego posta Marii
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                      Dziękując za uwagę wielka buźka dla was kochani i troche migawek jeszcze


                        A jak o czymś zapomniałam to mi przypomnijcie bardzo proszę
      






























66 komentarzy:

  1. Wszystko jest przepiekne!! Na deseczce napewno nigdy nic bym nie pokroiła bo prezentuje sie wprost wspaniale <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu, wszystkiego naj naj najlepszego dla Ciebie i Twojego męża z okazji tak pięknej rocznicy :-)!!!
    No i gratuluję wygranej w candy :-) Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo się cieszę, że mój prezent Ci się spodobał i oczywiście gratuluję 33 rocznicy:)) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. PADŁAM, po prostu padlam na twarz, wiszę nad komputerem jakbym wleźć w niego miała jak ja do poniedziałku wytrzymam to nie wiem muszę sie czyms dobrze zając,moze jakis wierszyk dla JT HI,HI,HI,Marii kochana tak sie cieszę, aż na krzesle podskakuję bardzo, bardzo Ci dziekuję, a jak na żywo zobaczę to jeszcze bardziej poskaczę.....stos buziaczkow sister!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ....z tego wszystkiego zapomniałam bo przez Ciebie oniemiałam gratuluję Ci wygranej i zawieszki wykonanej,sliczny ten Mikołaj jest,jest po prostu on the best!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. oj Maryś, Maryś... chyba w robota czasami się zamieniasz... tyle dobroci zrobić... !
    wszystko śliczniusie...
    prezenciorek / candy również....
    i... zapachnialo piernikiem... nie mważne , że kupne... ostatnio jestem bez słodyczy wszelakiej to i wszystko pachnie... hihi
    buziaczki
    a pisałas już list do gwiazdora co chciałabyś dostać ? hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, i jeszcze...WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI ROCZNICY 33-CIEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zacznę od życzeń - dużo dobrych dni, miłości i wszystkiego naj, naj ...Jak tylko otworzyłam komputer, to pierwsze kroki do Ciebie. I nie zawiodłam się, Twoja energia, pogoda ducha działają na mnie bardzo dobrze. Wszystko podziwiam i tylko się zastanawiam, kiedy wszystko ogarniasz. Piękne prezenty wysyłasz. Pozdrawiam ciepło. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ natworzyłaś piękności:)))cudne bobinki:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź Bożenko choć jedną :):):)

      Usuń
  10. Gratuluję tak wspaniałej rocznicy oraz wygrania candy!!! Cudowne prezenciki i te otrzymane i te zrobione. Podusia zielona taka śliczna jest!!! A na widok jedzonka aż mnie skręciło. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twój misz-masz! tak szybko się czyta i co i rusz coś nowego! Tak właściwie gratuluję rocznicy ślubu - trzymajcie się ja wróbelki i jeszcze wiele lat sobie ćwierkajcie:] A co się tyczy wielu... to jeszcze wielu wygranych candy życzę:)))) pozdrawiam cieplutko i ściskam serdecznie choć na odległość:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wygranej paryskiej deseczki ,,
    Ale śliczności przygotowałaś , wszystko śliczne szczególnie bobinki i haft wstążeczkowy ..

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego na tą 33rocznicę i życzę Wam wielu takich pięknych rocznic. Gratuluję wygranej Candy. Piękne prezenciki dostałaś. Ty również śliczności wysłałaś. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję pięknego jubileuszu, życzę Ci Marysiu i Twojej Drugiej Połowie jeszcze wielu wspólnych lat we wzajemnej miłości, szacunku i wsparciu.
    Zawieszka prezentuje się wspaniale, wszystkie prezenty również.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygrana w Candy będzie pięknie prezentować się w kuchni. Życzę Mario dalszych wspólnych i szczęśliwych lat , wszystkie podarunki wspaniałe.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego co najlepsze!!! ale wspaniałości pokazałaś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko przepiękne....tyle fotek dałaś, że aż się skupić nie mogłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwiatów nie dam, mimo szczerych chęci. Lecz słowa, które zostaną w pamięci,
    życzę szczęścia, dużo radości i długiej szczęśliwej przyszłości :)) A jeszcze gratuluję wygranej, prezenty prześliczne :))
    Pozdrawiam serdecznie Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Droga Marysiu, przepiękne prezenty nam poczyniłaś i przepięknie do nas napisałaś, a to dlatego, że Ty jesteś niezwykle wrażliwą osobą. Bardzo się cieszę z tych własnoręcznie wykonanych prac, dla mnie są one niezwykle cenne i cieszę się, że Cię poznałam.Czekam na przesyłkę z wielką radością. Bardzo Was wszystkich pozdrawiam. Napiszę maila, bo mi się komputer zawiesza co chwilę! pa

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję wszystkim wam za życzenia i że wam się duzo u mnie podoba - a listu do świętego Mikołaja jeszcze napisałam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś niesamowita Mario. Wykonałaś tyle przecudnych prezentów.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Maryniu jak ja lubię Twój blog, jest taki cudowny, ciepły, z pięknym rękodziełem. Podziwiam i zachwycam się wszystkim. Pozdrawiam ciepło Ina

    OdpowiedzUsuń
  23. Znów miałam co czytać i oglądać, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko dziękuję za twe potrawy niektóre mi nieznane :):):)

      Usuń
  24. No, tak , ja wiem Marysiu, że , jak do Ciebie zajrzę, to dostanę potężną dawkę emocji, bo jak ich nie mieć, kiedy, co zdjęcie, to same śliczności, ba i to wykonane własnymi "łapkami" i jeszcze pizze na koniec potrafisz zaserwować...niesamowite...Marysiu, rocznica piękna, trzymajcie tak dalej:) Gratuluję wygranej i ślicznych prezentów:) Buziaki posyłam

    OdpowiedzUsuń
  25. najbardziej podoba mi się deseczka! i zawieszka z Mikołajem! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem zauroczona pracami w twoim wykonaniu:) Serducho z haftem wstążeczkowym, którego też kiedyś się nauczę;) i igielnik urzekły mnie najbardziej:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauczysz się a może nam uda się spotkać :):):)

      Usuń
  27. Marii Twoje prace, jak zwykle perfekcyjne, i takie delikatne:)
    buziaczki ślę i życzę miłego tygodnia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe są Twoje prace uściski Anulka

    OdpowiedzUsuń
  29. Droga Mario wszystkiego co naj naj ale w szczególności to zdrówka bo wtedy to reszta sama zawita, a tak na marginesie po ilości wykonanych cudnych dzieł sztuki wnioskuję że masz 33 lata a nie 33 rocznicę pożycia, w takim tempie to nie zauważysz nawet kiedy Ci setka stuknie. Gratuluję wygranej no i oczywiście poczęstowałam się pierniczkiem:)))))
    Pozdrawiam cieplutko i ślę buziaczki babcia Marysia!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Marysiu, przede wszystkim gratuluję rocznicy! :) ja z moim mężem dobijam dopiero do 3 wspólnych lat :) Piękne prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Szarlotko ani się obejrzysz i też tak będziesz miała - hihihi

      Usuń
  31. Marysiu wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu:)))ale podziałałaś:) gratuluje wygranej a Twoje dzieła fiu fiu:) wszystko śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję wygranej w candy i oczywiście przepięknej rocznicy ślubu! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Marii moja ,
    z okazji rocznicy życzę wszystkiego pięknego ,
    gratuluję wygranej -prezenty cudne :)
    lecz to co Ty czynisz jest niesamowite ...
    tyle pieknych prac tworzysz ....podoba mi się to :)
    pozdrawiam Cię cieplutko moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj serdecznie Marii, z okazji rocznicy również życzę Ci wspaniałośći i wszystkiego co się szczęściem zwie, radości, spełnienia marzeń, uśmiechu i wspaniałych ludzi. Gratuluję pięknej wygranej i wspaniałych prezentów, które wyczarowałaś. Ktoś będzie zachwycony..Przecudowne..Pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Mario, śliczności wygrałaś i Sama cuda przygotowałaś. Jesteś niesamowita.
    Kochana jeszcze raz bardzo dziękuję za życzenia.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu kochana :):):) może masz już jakieś wieści na temat wstązkowej powieści? - Ann Crox - Haft wstazeczkowy

      Usuń
  36. Wszystkim tu wyżej podpisany dziękuję serdecznie za to że jesteście i dziękuję za życzenai buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam Marii !!!
    Po pierwsze wszystkiego najlepszego z okazji 33 rocznicy ślubu !!!
    Miło i sypatycznie na Twoim blogu.
    Gratuluję wygranej.
    No i wspaniałe prezenty dla dziewczyn przygotowałaś.
    Pozdrawiam:)
    Janusz

    OdpowiedzUsuń
  38. I love your works!!!
    Have a good week, dear Maria!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje!

    I jakie świetne prezenty! Uwielbiam prezenty robione własnoręcznie (robić i dostawać).

    OdpowiedzUsuń
  40. ale z ciebie zapracowana kobitka, kocham takie ;o) pozdrawiam i podziwiać pędzę pozostałości ;O)_

    OdpowiedzUsuń
  41. O jakimi cudami zostałaś obdarowana i jakie cuda Ty sprezentowałaś :) Wszystko prześliczne aż chce się oglądać :) Jubilatom z okazji dwóch trójek " 33 " najlepsze życzenia i mnóstwa jeszcze takich jubileuszy :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję rocznicy ślubu i życzę kolejnych lat w zdrowiu, wzajemnym szacunku i miłości:)
    Bardzo mi się podobają Twoje prace, a szczególnie te puszki na pędzle. Kto by pomyślał, że takie piękności można wyczarować ze zwykłej metalowej puszki:) Pozdrawiam serdecznie. U mnie chyba zacznie się zima:)

    OdpowiedzUsuń
  43. I znów dziękuję moi kochani
    bo chcę tu zostac na zawsze z wami
    Tak ci wczoraj pieknie sie rymowalo

    ze az smacznie mi sie spalo

    a gdy rano wstac czas bylo

    ciezko z wyra sie schodzilo

    bo za ojnem jest juz bialo

    zimno mrozno

    juz przywialo

    to dwie kawy

    pic sie chcialo

    a przez jana i orzez ciebie

    teraz mam dylemat taki zeby poscik moj następny

    nie byl byle jaki
    Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marii!!!!!!!!!!! Świetna zapowiedź nowego posta! Czekam z niecierpliwoscią!!!!!!!

      Usuń
  44. Najlepsze życzenia z okazji rocznicy ślę :) Gratuluję wygranej w zabawie. A w ramach niespodzianek piękne prezenty przygotowałaś.
    Ściskam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje i serdeczne życzenia z okazji tak pięknej rocznicy:-) Ale tu piękności się naoglądałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj Marysiu:)
    Dziękuję za wizytę i miłe słowa.Jakie ty piękne rzeczy tworzysz,że ja do Ciebie wcześniej nie trafiłam.
    Tym jednym chłopem bardzo mnie rozbawiłaś bo ja ze swoim już 35 lat jestem i też się dziwię kiedy to minęło.
    Pozdrawiam Cię cieplutko:):):)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witaj Marysiu:)
    Dziękuję za wizytę u mnie i miłe słowa.
    Życzę Ci jeszcze wielu szczęśliwych lat z tym jednym chłopem.Rozbawiłaś mnie tymi słowami bo ja ze swoim jestem 35lat i tez się dziwię kiedy to minęło.
    prześliczne rzeczy tworzysz,aż dech zapiera.
    Pozdrawiam cieplutko:):)

    OdpowiedzUsuń
  48. Obrigada! Seu Blog também é lindo!

    Ótima terça!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  49. Marii wszystkiego co najpiękniejsze na dalsze lata z tym jednym chłopem życzę :)))
    Piękne prace dostałaś od Gosi,a i sama wysłałaś cudeńka.
    Serducho miętowe ummm piękne,a zakładka rewelacja,pozdrawiam cieplutko :)))






    OdpowiedzUsuń
  50. Ale "napościłaś":))))
    Najfajniejsze w blogowaniu jest pakowanie i otwieranie paczuszek, no i jeszcze te emocje, przy wygranym candy:)))
    Albo długaśne, przemiłe komentarze (dziękuję) :)))
    Naoglądałam się i nazazdraszczałam wszystkiego:)))

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochana Marysiu - życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu. Oby każdy dzień witał Cię słoneczkiem i nie opuszczała Cię pogoda ducha. Serdecznie gratuluję wygranej i ślicznych upominków. Twoje cudeńka obejrzałam wszystkie i najbardziej urzekło mnie miętowe serduszko (nie ujmując innym). Dziękuję za odwiedziny i gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Na wstępie najlepsze życzenia z okazji rocznicy! 33 lata razem, to piękna rocznica.
    Gratuluję również wygranej w Candy u Małgosi. Otrzymałaś przepiękne prezenty, które uświetnią wyremontowaną kuchnię :)
    Pomysł z wykonaniem nietłukących ozdób dla Beatki jest świetny. Kto ma koty, wie jakie to psotniki ;)
    Super bobinki! Myślałam, że gorset jest trójwymiarowy, ale jednak nie. Pięknie ozdobiony i wspaniale się prezentuje.
    Miętowe serduszko jest przepiękne. Ogromnie się cieszę czytając każdy post. Co rusz dowiaduję się o Tobie Mario czegoś nowego.
    Bardzo miło tu gościć :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ale Ci stuknęla rocznica Gratuluje :)) ja w tym roku miałam 22 :)))
    sliczności poczyniłaś ,a te szydełkowe koronki cudniaste widzę ,że z Ciebie wszechstronna kobitka :)
    co do chłop to ja tez raptus wszysko juz od razu ,a mój mąż spokojnie bez nerwów ;))
    a gratuluje tez wygranej !
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Witaj Marysiu dziękuje bardzo że u mnie jestes częstym bywalcem . Twoje prace są piękne najbardziej wpadła mi w oko puszka na pędzle i deseczki .wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń