Miły gościu

Miły gościu

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Dziś mój post jest trochę inny.... i blogowy i rodzinny …....

                                           Taki prezentowy .....................bo następny będzie już naprawdę inny.
                                          
                                         Witajcie moi kochani ci stali i wciąż nowo przybywający , jest was coraz to więcej ze mną - dziękuję wam!!! jak również  serdecznie za tak ciepłe słowa które zostawiacie mi w komentarzach - są to słowa od was dla  mnie bardzo cenne . Tak jak obiecałam że się zjawię szybciej niż zawsze - to i jestem - post dzisiejszy będzie nietypowy zresztą chyba jak ja cała ale ponieważ nie mam zbyt wiele czasu a poczta nasza jak działa w okresach przed swiątecznych to wszyscy wiemy a więc dodam tylko krótko zdrowie mi dalej szwankuje - ostre zapalenie gardła i inne infekcje na które mam jakieś medykamenty pomagają to i dobrze - no koniec nie przyszłam się skarżyć na siebie - to jak zaczynamy bo za trzy dni może dwa znów się pojawię :
                                 dziś będzie tylko wielka seria zdjęć a wy moi drodzy interpretujcie sami o co bardzo proszę :
                                 

To co mogłam to zrobiłam
trochę z czasem swym się.....
przeliczyłam
więcej doby proszę was
by me prace

były dla was!!!
Patrzcie myślcie oglądajcie
no i się zastanawiajcie
bo ja wszystko miałam w planie
która z was i co dostanie
 

dostaniecie wiecie
takie różne sobie ...ecie
jak to bywa na tym swiecie
jaka jestem to juz wiecie

.....................................Wierszowania dzisiaj koniec - w następnym poście podam  osoby do których prezenty polecą w Nowym Roku za co wszystkie was przepraszam ale uważam że również będzie miło wam - no koniec: bo teraz sesja zdjeciowa a na listonosza czekać nie mam czasu więc teraz sobie oglądajcie na ekranie -
jak kochane widzicie macie tu wielki MISZ MASZ _ KIERMASZ czyli Galerię rzeczy różnych różnymi technikami wykonywane prze ze mnie prace dla was które gdzieś tam jeszcze krążą po Polsce od kilku dni - bo na poczcie się dowiedziałam że jak przez Madryt pójdą to będzie dobrze a ja dodałam że gorzej jak przez Arktykę i tak na wesoło chociaż Pani w okienku rozchmurzyłam twarz bo jakś smutna mi się wydawała.

                                        Do wszystkich tych moje drogie do których paczek nie wysąłam i jak wiecie dojdą w styczniu dopiero wysłałam kartki z życzeniami - .........no i z jedną osobą mam wielki problem przez mą nieostrożność zgubiłam adres - Bożenka wie że spod ziemii a go wyciągnę - jak znajdę tę kopertę wyślę i kartę i paczka ale na styczeń - wiele się tu dzisiaj działo oby się tak powtarzało i aniołkiem mym świątecznym do następnego razu buziaki wam ślę Marii

36 komentarzy:

  1. Widzę Marii, że próbujesz obdarować cały świat. Przygotowałaś tak wiele cudownych prezentów. Niesamowite są te ubranka na kubki, jeszcze takich nie widziałam. Na pewno wielu osobom sprawisz mnóstwo radości. Życzę Ci dużo zdrowia i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Totalnie odleciałam, taki balsam dla mojej duszy począwszy od wierszyka na na rękodziele skończywszy. Marii, Marii zakochać się można w Twoich pracach :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. ale wysyp - to się dziewczyno napracowałaś - same zadowolone buzie będą niedługo :))
    dobrego tygodnia :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko przepiękne Marysiu, ale haft wstążeczkowy przebija wszystko...
    Jest cudowny wszędzie, gdzie go umieszczasz! Ale Ty jesteś pracuś!
    A miętowe serducho ze szpilą wiszą na mym oknie i patrzą jak piszę posty!
    Buziaki piękne Ci posyłam, a Ty przekaż je swoim bliskim:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana dużo zdrówka życzę, a prace wszystkie bardzo ładne, troszkę się przy nich napracowałaś, pozdrawia Cię cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam, bo nawet przez chwilę nie zwalniasz tempa z pracami :-)
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ moja droga Siostro
    do pracy się wzięłaś ostro.
    przecież jestes bardzo chora
    idź w te pędy do doktora.
    Leków sobie troche łyknij
    drzemkę sobie małą przytnij
    Ja Ci każę powiem prosto
    dbaj o siebie droga Siostro,

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowiej, zdrowiej - może zrób sobie masełko czosnkowe? Ja takie robię i się nim objadam, a czosnek wiadomo najlepszy antybiotyk:) Marii te Twoje wszystkie prace takie delikatne i wdzięczne:) A o hafcie wstążeczkowym nie wspomnę - cudny:)

    uściski
    aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale różnych różności, bardzo mi się podobają, te chyba igielniki??, Wszystkie obdarowane osoby na pewno się ucieszą, a i Tobie gratuluje wspaniałomyślności, pozdrawiam swiatecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prezenty są śliczne ale Twoje hafty wstążeczkowe biją wszystko na głowę, są cudowne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie kochana jak zwykle tyle cudowności,że nie wiadomo na czym oko zawiesić;))
    Haft wstążeczkowy jak zwykle mnie zachwyca;)
    Kochana Mari dziękuję Ci ślicznie za linka i oczywiście wpadłam,zobaczyłam,ale do maszyny zasiądę chyba dopiero po świętach.W tym całym ferworze nie ma czasu na naukę;))
    Buziaki wielkie;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale narobiłaś tyle prezencików. Obdarowane osoby na pewno będą zachwycone. Świetnie rymujesz. Pozdrawiam i dużo zdrówka życzę,

    OdpowiedzUsuń
  13. Marii kochana część tych liczności co pokazałas jest już u mnie .
    Bardzo ci za te sliczności dziekuje ,,,Zdjęcia zrobie i pokażę , a teraz ty kochana listonosza wyglądaj ,,,
    Pozdrwaiam i bardzo dużo zdrowia życze ,

    OdpowiedzUsuń
  14. zdrówka zyczę
    a rózności narobiłas podziwiam za ta róznorodność ,sliczności
    na pewno dziewczyny będą zadowolone :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Bawisz się naprawdę w Mikołaja , tylko pozazdrościć, świetne upominki pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  16. Z sytuacji
    wyjdę zręcznie,
    wszystkie Panie
    będą wdzięczne!
    LW

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne prezenty :) pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zwinne masz rączki Marysiu i serce wielkie, ale nie musisz wszystkich obdarować. Zamiast ganiać na pocztę, kuruj się intensywnie i przykładnie wypoczywaj, żeby zadziałało to, co zażywasz, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo jak dużo robótek. Mi najbardziej podoba się haft wstążeczkowy. Ślicznie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne prezenty zrobiłaś Marii, a jakaś część ich cieszy moje oczy:) Dziękuję Ci za takie śliczności i za to, że włożyłaś w nie tyle pracy i serca. Pamiętaj jednak o zdrowiu, żebyś się nie przepracowała i na święta nie rozchorowała się do końca :)) Pozdrawiam serdecznie M :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pracowita babka z ciebie Marysiu.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana jak zwykle wszystko cudowne:) Można tylko pozazdrościć obdarowanym:)))Pozdrawiam Cię ciepło Marysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ mnogość ślicznych prac przedstawiłaś. Nieważne jaką drogą pójdą paczuszki ważne aby dotarły do adresata :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. tyle serc będzie sie cieszyć :) a Ty z nimi! to musi być cudowne uczucie :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne są Twoje prace...pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne upominki przygotowałaś. Uwielbiam Twoje różyczki na haftach. Ściskam Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mario , upominki doszły - wszystko piękne , dziękuje bardzo , będę jeszcze chwalić się na blogu.
    Igielnik kapelusik super, przyda się bardzo. Buziaki zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko piękne, ale ...haft wstążeczkowy podziwiam wciąż i niezmiennie:) Buziaki Marysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moc pracy włożyłaś w te piękne prezenty :) na pewno przyniosą radość obdarowanym :))))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mari zdrówka życzę,bo to najważniejsze.
    Prace wszystkie cudne,a do tego wierszyk dla poprawy nastroju dla mnie świetny.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mogę się nadziwić, jak piękne cudeńka potrafisz robić....Takie prezenty na pewno ucieszą obdarowanych.
    Pozdrowienia ślę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale tu masa prezentów, widzę, że Gwiazdor w tym roku będzie mógł sobie zrobić wolne, mając takich pomocników;-) Miłego dnia Marii:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojej, jaki wysyp prezentów, można tak oglądać bez końca:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie tylko dobra z Ciebie osóbka, ale i WIELCE pracowita!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ściskam Cię na nowy rok,niech Cię głowa boli,ale tylko od pomysłów i ręce opadają,tylko z powodu ich realizacji,a miłość niech Cię niesie pod chmury:)

    OdpowiedzUsuń