Miły gościu

Miły gościu

piątek, 27 grudnia 2013

Poświątecznie witam was

                                   Witajcie kochani - jak po świętach ? wypoczęci? zdrowi?
zadowoleni?
                                   Ja odpowiem wam tak na te pytania jestem w pełni zadowolona , no nie całkiem wypoczęta ale to każda z nas miała wiele obowiązków a ze zdrowiem to u mnie różnie nadal.
                                 Serdecznie was wszystkich witam - również nowych obserwatorów gdzie przez  kilka dni przybyło was ponad 10 osób, dziękuję bardzo i to z całego serca za tak liczne odwiedziny i bardzo piękne od serc waszych życzenia świąteczne pozostawione w komentarzach. Wasza obecność dawała mi taką  wenę że dodatkowo cały strych posprzątałam za sąsiadów.
                         

                                Dziś tylko wpadłam na chwileczkę aby podziękować za prezenty które otrzymałam przed świętami a o pisałam o tym w poście z życzeniami a mianowicie dostałam od kochanej Marysi przepiękną serwetę która leżała na bordowym obrusie w wigilię - spełniła przepiękną rolę i nastrój
do tego biała porcelana i granatowe sztućce - no niestety nie mogłąm sfotografować bo nie lubię odpowiadać na milion zbędnych pytań małżonka - wicie jest taka zasada im mniej się wie tym i wątroba ponoć mniej boli - a tak wygląda serweta od Marysi
serweta jest dość duża ma 80/80 cm - mój aparat całości nie chwycił  więc pokazuję wam zbliżenie całego środka który jest wykonany przez Marię , abyście zobaczyły to co ja mam w realu jak najlepiej, do paczuszki były dołączone słynne serducho i kurka które Maria robi
zawieszki owe wisiały i wiszą nadal na uchwytach duuuuuzej szafy,
pięknie się prezentują / ponad to dostałąm śliczny worek w stylu vintage w kolorze żółci ale nie umiem określić dokładnie jakiej patrzcie i podziwiajcie
wykonany jest z mięsistego kordonku którego u nas nie ma , a wewnątrz znajduje się pięknie pachnące pomarańczami mydełko prosto z Marsylii


były również życzenia świąteczne w postaci kartki ślicznej dla całej mej rodziny

                                      Marysiu kochana dziękuję z całego serca taką radość mi sprawiłaś że cieszyłam i cieszę się jak małe dziecko - a kto z was jeszcze u niej nie był to zaglądnijcie tam a tam to już sobie pooglądacie wszystkie cuda jakie tworzy nasza kochana koleżanka.
                                     Ale to nie koniec mojej radości - w samą wigilię zapukał listonosz jak bum cyk w ręku taszczył olbrzymią tubę i dziwnie się uśmiechał mówiąc - zapewne tam jest duży koniak - chachacha
                                   Jak zobaczyłam adres od kogo to takie dziwne zapakowane i wielkie to oniemiałam- ale o tym za chwilę
- znacie mnie już na tyle że jak zobaczyłam tę tubę i miałam ją w ręku już miałąm w myśli : do przerobu kochana bo ja cię nie wyrzucę - jest twarda masywna i  będą z niej tzw. ludzie tzn pójdzie do decu w stylu vintage na specjalne przeznaczenie ale to jeszcze cho cho cho .
                                  Tuba prezent dostałam tak od serca z niczego , żadna wymianka od naszej kochanej Basi , zresztą wrócę jeszcze do marysi również nie byłą to wymianka tylko przyjacielskie prezenty
                                 w tubie był kalendarz na 2014 rok który porwał mój syn

śliczny porcelanowy aniołek który zdobił stary stolik z innymi prezentami od dziewczyn i nie tylko
była olbrzymia świeca zdobiona decoupagiem
były również piękne życzenia na karcie świątecznej dla całej mej rodziny

Basiu kochana dziękujemy ci z całego serca - bo ty również masz złote serce.
                               Dostaliśmy również życzenia telefoniczne oraz na karcie / na karcie i tel. od mojej przyjaciółki Basi - Basieńko kartę pokażę przed Nowym Rokiem tak mi się stało że aparat odmówił mi posłuszeństwa w nieodpowiednim momencie tak że baaaaardzo przepraszam za złośliwość rzeczy martwych,
                              Dziś kochani wam dziękuję za uwagę czas mnie goni do obowiązków domowych ale w między czasie tu sobie powrócę i napiszę wam w komentarzach dobre słowo - ciasto kochani zostało w aparacie który odmówił posłuszeństwa ale mówię wam papapa i buziaki wielkie ślę taką małą zajawką co widać po lewej stronie taka mała butelka w decu i dziwnie starym stylu którą wykonałam ................ no ale o tym następnym razem wasza Marii

no i widzę że nie tylko aparat nawalił więc....................
następnym razem bo się zdenerwować można papapapa



37 komentarzy:

  1. Piekne prezenty, wspaniale, pachnace, oryginalne...SuperPozdrawiam Cię serdecznie:)i dziękuję za...odwiedziny u mnie:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow Marii jakie cudowne podarki otrzymałaś;-) wspaniale mieć takich znajomych o wielkich serduszkach, nawet jeżeli zna się ich tylko wirtualnie. Miłego wieczorku:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. miło Mari że miałaś udane święta,
    piękne prezenty dostałaś ...wszyscy Cię uwielbiają ...więc tylko raduj się :)
    pozdrawiam poświątecznie i zapracowana pracami semestralnymi :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj po świętach. Śliczności dostałaś. Mikołaj u ciebie się nie nudził,oj byłaś bardzo grzeczna ..Ja dopiero zaczynam odpoczywać. Pozdrawiam. Ciepltko

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Marii, jak Ty coś piszesz to mi się serce raduje i aż się cała rozpływam. Masz taki serdeczny stosunek do wszystkich i wszystkiego co Cię otacza, że mi to wiarę w ludzi przywraca. Cieszę się z Twoich pięknych prezentów i z tego, że Ci święta mile minęły. Mam nadzieję, że teraz będziesz miała więcej czasu żeby swojego bloga odwiedzać, bo kocham Cię czytać i oglądać to co Ci miłe ludziska ślą i to co sama stworzysz. Buziaki przesyłam serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie upominki i w tak dużo to tylko pozazdrościć , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię dawać ale i tak samo dostawać prezenty, zresztą chyba jak każdy :) święta to ten czas :) piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. witam po świętach:) cudne prezenty:)pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. O, wielkie nieba, ależ Cię obdarowano! A wszystko takie śliczne, słodkie, że ach, ach... Jesteś dziewczyną na medal, pracusiem, masz dobre serduszko, to i prezenty Cię lubią. A piszesz o tym wszystkim tak, że aż oczy się pocą. Ściskam Cię serdecznie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne prezenty dostałaś ! Mikołaj bogato Cię obdarował - musiałaś być grzeczna :]
    Pozdrawiam cieplutko i ściskam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Milo mi że prezenty mikołajkowe przydały się , ja odpoczywam po świętach jak dobrze że mamy weekend poświąteczny przed Sylwestrem. Zdrowia Tobie Mario życzę i uściski zasyłam serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj po świętach Marii. Piękne prezenty otrzymałaś chyba byłaś bardzo grzeczna :)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne prezenty dostałaś, podziwiam Twoją lekkość i prostotę pisania,zasyłam pozdrowienia,Lena

    OdpowiedzUsuń
  14. Marii, siostro Ty moja, czy u Ciebie tn wysyp prezentow nigdy sie nie skonczy?zielenieje z zazdrości,wszystko piekne, cudne ale listonosz to chyba ma już Ciebie dosyc,hi,hi,hi

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, tych prezentów,
    ja zmęczony "do imentu",
    czekaniem kiedy coś... kapnie,
    wkładam spodnie, co nie zapnę?
    i odkryłem, co tu mamy?
    Chyba zbędne kilogramy.
    LW

    OdpowiedzUsuń
  16. mydełko marsylskie <3 wow!!
    Pięknosci serduszko, w tamtym roku dostałam od chłopaka podobne, pluszowe serduszko na choinke, wisi cały rok gdzies w domu bo po prostu jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszymy się Marysiu razem z Tobą. Radość obdarowywania jest równie wielka jak otrzymywania! Pozdrowionka dla Wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prezenciki dostałaś. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniałości dostałaś Marysiu - patrzę i podzwiam :))) i pozdrawiam cieplutko i poświątecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana wspaniałe prezenty dostałaś. Serweta niesamowicie musiała wyglądać na bordowym obrusie. Mydełko musi pachnieć cudownie.
    Zdrówka życzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ho, ho, ho! Ale byłaś grzeczna, tyle prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój M już się tak "nauczył",że jak podaję coś fajnego to pyta czy zdjęcie zrobione:)))))a ja nie zawsze wszystko pokazuję ,więc się z niego śmieję,że może jeść bez obaw:))))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana Marysiu ciekawa jestem,czy Ty musiałaś znaleźć osobne pomieszczenie na te wszystkie prezenty,które otrzymałaś;))Dostałas ich całą masę,ale to super,bo świadczy tylko o tym,jaką jesteś osobą;))
    Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda że już po Świętach. Mamy za to mnóstwo wspaniałych wspomnień i upominków które długo będą nam przypominać ten wyjątkowy okres. Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Marysiu, Ty jesteś dusza człowiek, z sercem na dłoni:) Prezenty cudne dostałaś i od Marysi i od Basieńki:) Buziaki posyłam ciepłe

    OdpowiedzUsuń
  26. Marii jak widać byłaś bardzo grzeczna :))) Wszytskie przezenty cudne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz dowcipnego małżonka Marysiu, wątroba to z zazdrości ma boleć?

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie prezenty kochana są cudne :-) Ty jesteś dusza człowiek :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cieszę się że święta minęły miło :))
    Mnóstwo pięknych prezentów dostałaś, na pewno byłaś bardzo grzeczna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna ta serweta i inne rękodziełka!

    Twórczego Nowego Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Po świętach - troszkę nadkalorycznie i było trochę pracowicie, ale teraz do Sylwestra odpoczynek. zdrówka życzę w takim razie. prezenty śliczne :) Szczęśliwego Nowego Roku!!!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  32. Marii prezenty piękne...życzę Ci wypoczynku i dużo, dużo zdrówka a w Nowym Roku cudownych chwil i pięknych twórczych inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wypoczęta i prawie zdrowa ;) Wspaniałości u Ciebie! Pozdrawiam zimowo, poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I znow dostalas mnostwo drobiazgow, ktore jak widze ogromnie Cie ciesza..zreszta..kto nie cieszy sie z podarkow..??..Swieta widze ,spedzilas w dobrym zdrowiu i tego Ci dalej w Nowym Roku zycze .Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  35. witaj jak tu u ciebie kolorowo!!! cieszę się , że odwiedziłaś mojego bloga i tym samym trafiłam do Ciebie. Życzę wszystkiego dobrego po świętach i Do siego Roku.
    Pozdrawiam cieplutko
    Ania z Montowni Śliczności

    OdpowiedzUsuń