Miły gościu

Miły gościu

piątek, 31 stycznia 2014

Moja druga lala

                                  Witajcie kochani - długo mnie tu nie bo aż 24 godzinki - ale pomyślałam ze słoiczek znacie a to druga odsłona dopiero więc jeszcze się go naoglądacie - a że lala jest skończona od kilku dni a wy tak ją chcecie zobaczyć więc ją zobaczycie ale zaraz bo muszę wam drodzy moi mili goście serdecznie podziękować za to że jesteście że pozostawiliście od wczoraj bardzo dużo ciepłych słów i że wam się ten mój czarodziejski słoiczek z workiem znaczy kołem zapasowym podoba . Witam również nowych gości z nadzieją że  pozostaniecie ze mną na dłużej.
                                   Lalka jak lalka nie było by w niej nic dziwnego tyle że moi domownicy powiedzieli no cała ty - ani kasztanowych włosów nie mam tyle że taki mam styl tak jak ona /e i słoiczek i wiele innych - dość gadania oto ona
ma 60 cm wysokości no i ma jeden mankament całą buzia mi wyszłą jakaś dziwna zupełnie jakby miałą tarczycę chyba musiałam za długo w lustro patrzeć bo ja mam ale nie aż taką - hihihi
tak pomyślałąm że jakbym jej buty skórzane uszyła to wypisz wymaluj do Ludwika XIX podobna
kapelusz mi nie wyszedł robiłam na szydełku ale w głowie i materiałowo mam już następną więc kapelusz będzie szyty
                               No cóż moja lala wybiera się podróż
ale przed podróżą muszą sobie poplotkować obie przecież
oj już się znudziły więc poszły odpoczywać
tu w przybliżeniu pokaże wam sukienkę
jeszcze kilka ujęć przed podróżą
no chyba się zmęczyła
moja lala jeszcze nie ma imienia ale jest dobrą pomocnicą - jeszcze w listopadzie ub.r. kupiłam w markecie komplecik serc drewnianych więc jedno sobie ozdobiłam dziś rano - będzie na guziczki bo wszędzie je mam a teraz będą w jednym miejscu
pomocnica Klara o włąśnie nazywa się od teraz Klara - fajnie co?
prezentuje wam owe pudełąeczko

no i jeszcze raz obie damulki razem do następnego razu buziaki wielgachne wam ślę zawsze ta sama Marii
papapa one też wam bużki ślą










57 komentarzy:

  1. No to blondi ma towarzyszkę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu, genialny post! Uśmiech mi się od razu na twarzy pojawił. Kochana lale są wspaniałe, Klara zachwyca i jej sukienka rownież. Kapelusik piękny, więc nie wiem o co Ci chodzi? :) Czekam na kolejne dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mario, Twoja lala jest cudowna, ma piękne ubranko a kapelusik dodaje jej uroku. Jestem zachwycona laleczką, pozdrawiam serdecznie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ulala co za piękna lala:) normalnie dostojna dama:) i ta piękna sukienka:) cudnie Marii:) i do tego cudne serducho!!! Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Można szyjkę zasłonić włoskami,
    a z prawej już prawie wyszczuplona.

    OdpowiedzUsuń
  6. laleczka rewelacja:)))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lala świetna, a ciuszki ma takie, że sama bym w nie wskoczyła, żeby poczuć klimat retro:))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna Klara i pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to Klara ma coś ze mną wspólnego ,tarczycę haha,no też nie mam aż takiej wielkiej ,ale moja bidulka podupadła na zdrowiu.Świetna ta lala i taka inna ,Marysiu Ty spójrz na pozytywy,nikt takiej nie ma i nie zrobi ,jest cudna i trzeba się z tego cieszyć.Prawdziwa z niej damulka w kapeluszu .
    Buziaki Marysiu i dziękuję ,Ty już wiesz za co :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna para laleczek... ubranko świetne sprawiłaś...!
    buziaczki Marii

    OdpowiedzUsuń
  11. Lala w stylu retro.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty Marii jestes niesamowita, potrafisz z doła człowieka podżwignąc, usmiałam sie z tej tarczycy...lalka swietna dochodzisz do wprawy, ...moze ona by się zapisala u mnie na candy bo jakos malo chetnych...to by sobie z baletnicą poplotkowala a poduszke by mialy na no c dwie glowy tych dam sie zmieszczą...hi.hi.hi, kto by lepiej umiał czlowieka rozweselic niż Ty...jesli nie zamknę bloga to tylko ze wzledu na Ciebie.pa

    OdpowiedzUsuń
  13. Lala cudna. Jestem bardzo zachwycona, ma śliczną suknię i te pantalony ...bajka :) Cudowne prace Marii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lala jak się patrzy- i te kolorki, nie wspominając o kapeluszu ;) Pozdrawiam cieplutko i przytulam mocno w ten jedyny dzień roku- dzień przytulania <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie również pantalony urzekły, fryzura i kapelusik też są kapitalne. Pozdrawiam Cię Marysiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdziwa dama z tej Twojej lali. Super kolorki dobrałaś. Te brązy są rewelacyjne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja droga! Co tam tarczyca!
    Ja podziwiam tą mokrą włoszkę na głowie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lala prześliczna:) Cudowna, a pudełeczko takie słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna lala i świetnie ją ubrałaś. Piękne pudełko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Marii śliczna ta lala ..ale to SERCE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -BAJECZNE CUDEŃKO :))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ona jest cala ty , to milo by cie było spotkać , ślicznie ubrana taka elegantka ,
    zdolne łapki masz i tyle pomysłów ,,,

    OdpowiedzUsuń
  22. Klarcia jak ta lala :))) Wystroiłaś ją cudnie!
    Serce bardzo fajnie ozdobiłaś, taki paryski szyk.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Klara jest prawdziwą elegantką - wystrojona jak się patrzy! Ładnie wyszło to Twoje serduszko Marii.
    Uwielbiam Twoje poczucie humoru. Dzisiaj światowy dzień przytulania więc na pożegnanie przytulam Cię serdecznie. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dziękuję za miłe słowa. ...Urocze te lale....Ja się chyba nie odważę.....Pozdrawiam cieplutko.....

    OdpowiedzUsuń
  25. Laleczki niesamowite jedna piękniejsza od drugiej , pięknie je wystroiłaś. Pudełeczko super. Buziaki ogromniaste zasyłam Mario.

    OdpowiedzUsuń
  26. no Klara wymiata Marii!!JEST UROCZA I PIĘKNIE WYSTROJONA :))
    buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  27. pudełeczko bardzo piękna, dokładnie takie jak lubie... ale pomocnica Klara... Cudo! Jest świetna! chyba nigdy nie widzialam piękniejszych leleczek <3 a Klara to moje ulubione imie, mam takie nawet z bierzmowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Klara pewnie fotomodelką zostanie:))) Pantalony ma nadzwyczaj urokliwe, a tarczycą się nie przejmuj, następną zrób z trochę węższą szyjką i będzie okazem zdrowia:))) Superowe lale!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  29. No,no Marysiu.Pięknie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolejna piękna lalka !!!
    Piękne je tworzysz !!
    Dopracowana w każdym szczególe.
    A czy ma grubszą szyję ??
    Patrząc na nią nie myślałem nawet o tym.
    Poprostu się spodobała taka jaka jest.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna lala, zwłaszcza te włosy jak prawdziwa mokra włoszka. Ciekawa jestem gdzie ona się wybiera w podróż :) pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wielka Dama. Pozdrowienia dla M, serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolejna śliczna panna pojawiła się u ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja proponuję Telma i Luis:) Super lala, jak ta lala:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Droga Marii! Zuzia musi być z Ciebie dumna! Piękną lalkę jej zrobiłaś. Mnie bardziej urzekło pudełeczko. Przepiękne. Mam pytanie. Czy takie pudełeczko można kupić u Ciebie? Chciałbym kupić 2 sztuki, takie z Paryżem właśnie, dla mnie i dla mojej mamy, która uwielbia takie piękne rzeczy. Pozdrowienia. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andre napisałam ci w komentarzu u ciebie pozdrawiam M.:):):)

      Usuń
  36. Jakie ona ma cudne ubranko;)))te pantalonki są mega piekne;))
    Ja jak tylko podszkolę moje szycie,pewnie też spróbuję uszyć lalkę,ale z ubrankiem już może być gorzej;)
    Ściskam Cie mocno kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna :-) pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. No proszę :)tu się linia produkująca lale rozwija:)))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Lalka jest śliczna, a sukienkę ma uroczą :) Pudełeczko również super, w moich klimatach :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. A dokąd wybiera się panna Klara ? :)
    Za zewnątrz zimno, nie zapomnij Mario ubrać ją cieplutko, pozdrawiam tak samo !

    OdpowiedzUsuń
  41. fajne wybrałas jej imię...a pudełeczko jest super,lubię ten motyw na pudełkach..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajna lala i imię też ma fajne :)
    A pudełeczko wygląda ślicznie i romantycznie...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Już się zastanawiam jak piękna będzie... trzecia lala, skora tak jest tak ładna:) Dzięki za głosowanie:) Miłej niedzieli:)))

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo się cieszę, że moje karteczki z serduchami Ci się spodobały. Jeżeli chcesz, to proszę, napisz do mnie (cudatenka@wp.pl) i podaj adres do wysyłki. Tylko uzbroić będzie trzeba się w cierpliwość - w domu zjawię się dopiero 13 lutego + kilka dni na "ogarnięcie" się. Ale obiecuję, że wyślę:). Pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. wyszła ślicznie :) i ma świetne wdzianko :) uważam że kapelusz nie wymaga poprawek :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne imię dla lali - Klara :) Choć faktycznie podobieństwo do Ludwika tez jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. Mariii zapraszam Cię serdecznie :)))

    http://moejdecuart.blogspot.com/2014/02/solna-premiera.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. No i masz kolejna lale..niedlugo nabierzesz wprawy i beda Twoje lalki po swiecie wedrowac..zycze milego tygodnia.i pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  50. Niezła modnisia z tej Twojej Klary. Piekną ma sukienkę i włosy w loczki poskręcane. Dobrze że ma przyjaciółkę, zawsze to raźniej na wycieczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ładna ta lala,a ubranko super dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń