Miły gościu

Miły gościu

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Poduszki i takie tam różne

                                  
 
Kilka technik połączyłam
coś takiego wymodziłam
miała być poszewka mała
myślę że mi się udała

tutaj hafcik tam wstazeczka
tutaj również jest niteczka
i ta poszeweczka mała
wyszła jak bajeczka

będzie zdobic me siedzisko
tam gdzie ksiązki leża blisko
i oparciem będzie slicznym
w moim gronie 
oj oj oj - straciłam wątek 
no cóż ale dobry jest początek




                        Witajcie kochani bardzo się cieszę że wam przypadł do gustu mój słoiczek tusalowy - jestem wam niezmiernie wdzięczna za opinie oraz przemiłe słowa pozostawione w komentarzach - witam nowych obserwatorów z nadzieją że pozostaniecie ze mną .
                                          Powiem tak : pomyślicie nudzi się Marii i co drugi dzień posta wstawia - otóż nie , nic z tych rzeczy po prostu chcę wam pokazać na bieżąco co powstaje u mnie bo potem i tak myślę was zarzucać fotami bo myślę że tak jak postanowiłam tak będę działać.
                                         A więc zaraz po słoiczku powstały - Na Razie Tylko Dwie - bo będzie ich coraz więcej poduchy , takie proste bo już starocie mi się opatrzyły , oto one :
są kremowe tyle że transfery różnią się odcieniami i teraz leci z białym :
teraz na kremowym tle:
tutaj obie razem:
są proste jak widzicie ale nowe tak u mnie się przyjęła zasada rok roczna z nowy rokiem nowe zmiany

         Następnie wykonuję sobie kwiatki materiałowe do torby na zakupy
w tle widać transfer damy która będzie ozdobiona haftem wstązeczkowym
koncepcja na torbę jest wykonanie będzie takie jak sobie wymyśliłam ale troszkę
pracy będzie przy niej - to było wczoraj a dzisiaj z rana uszyłam ptaszka dla małej Zu


ozdobiłam go trochę haftem wstążeczkowym,
W przygotowanie jest zając.
No i dla Kingi z Piecuchowa od rana powstaje abażur na lampę wiszącą
Tak wygląda początek roku znaczy pracowicie a co dalej nie powiem bo sama już się za głowę złapałam
dzisiaj tak króciutko bo domownicy chorzy i nie mogę za bardzo stukać na klawiaturze no bo moi panowie są wrażliwi chyba wszystko im przeszkadza - ale
ja nie mogłam sobie odmówić pokazania wam co czynię
                                Na tym będę kończyć serdecznie was pozdrawiając w tę zimową wiosnę - kwiatki i buziaki wielkie dla was



i do następnego razu papapa wasza Marii

57 komentarzy:

  1. Oh Marii, ale tu piękności, a to poducha, a to kwiatki, a potem ten abażur na szydełku. Tylko och, ach...:-) Fantastyczne prace:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No oby taki cały rok ;-) bo początek widzę bardzo twórczo ;-) tak trzymać ;D pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. ach Marii te podusie są cudowne ...
    zachwyciłaś mnie aż po szpik :)))
    ach ::::::)))))
    buziole zostaiwam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne poduchy:) uroczy ptaszek:) a warkocz powala czekam aż będzie wykończony:) Pozdrawiam cieplutko Marysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pozostaje mi nic innego jak się zachwycić tymi poduchami!
    transfery są piękne! aż chce się do Paryża :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pracowita jest z Ciebie Kobita!!!!!!!!
    A wszystko jest piękne,ze aż serce mięknie...hi,hi,hi

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko podziwiać taki zapał... Mnie dopadł leń... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a co tak dzisiaj króciutko... ?
    Marii... poduchy ładniutkie i te kwiatki...
    te ostanie dla mnie zrobić to udręka... hihi
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałem, obejrzałem wszystko,
    lecz najładniejsze jest to... "wierszysko".
    LW

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiłaś mnie tym abażurem ,czekam na efekt końcowy ,,
    Śliczne poduszki i świetny masz pomysł na nowe w Nowym Roku ,,Trzeba pomyśleć ,,
    Mała Zu się ucieszy z nowej zabawki ,
    Wszystko śliczne ,,,

    OdpowiedzUsuń
  11. poduchy zachwycają:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. abażur niespotykany! ja jeszcze takiego nie widzialam, super! w poduszeczkach jestem zakochana :) śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Poduchy są fantastyczne.Śliczny transfer w świetnej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Poduchy zadają paryskiego szyku! Zaciekawiłaś mnie tą transferową damą, ciekawi mnie jak ją ozdobisz :))
    Abażur zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiersze piszesz?..o to Cie nie podejrzewalam..calkowita nowosc albo ja sie pogubilam..ale wyszedl Ci swietnie..Pomyslow masz mnostwo, mysle ze na ich realizacje znajdziesz czas,Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe poduszki! I te różne też wspaniałe :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko piękne! Kwiatki mnie zaciekawiły ;-) czekam z niecierpliwością na efekt końcowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaskakujesz i to pozytywnie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ Ty jesteś pracowita! Co do Ciebie zajrzę, to widzę że już kilka nowych postów się pojawiło, nie nadążam oglądać :))). Bardzo fajne te poduchy i robótka na drutach świetna (abażur, powiadasz? - to będzie super dzieło!). Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty to zawsze Marysiu potrafisz poprawić nastrój swoimi pięknymi pracami ,poduszki są cudne.Abażur mnie bardzo zaintrygował i jestem ciekawa efektu końcowego.Buziaki kochana i dzięki za każde dobre słowo jakie u mnie pozostawiasz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczne poduchy !Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  22. Siostro Ty moja blogowa,jakie piękne te poduchy ,Ty to kobieta wszechstronna jestes slowo daje, pozdrowienia zasyłam,pa

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne poduszki. A jak ślcznie koronkami ozdobione. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful and creatives work!!! Happy New year for you!!!
    Have a good week!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ z Ciebie pracuś :)))) Poduszki przepiękne!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  26. Poduchy piękne. Mam super transfer, ale brakuje odwagi, by coś z nim zrobić, a prosi się, by przenieść na płótno i naciągnąć na ramę. Podziwiam umiejętności. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. poduchy super i pozostałe prace również....

    OdpowiedzUsuń
  28. same śliczności :) ja jakoś nie mogę się zebrać do zabawy z transferem :) jak sobie pomyślę że mam z tym całym warsztatem przenosić się do piwnicy żeby sobie pokoju nie zasmrodzić rozpuszczalnikiem to mi się odechciewa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo twórczy początek - piękne te poduszki.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne poduchy a też się przymierzam. Bardzo autorskie i urocze. Cudne po prostu no i jeszcze ten wierszyk.

    OdpowiedzUsuń
  31. Marii Kochana zadziwiasz mnie taką werwą do pracy:) Poduszeczki śliczne, muszę i swoje wymienić, ale jakoś nie mogę się zmobilizować. buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zainteresowały mnie Twoje poduchy Marii, bo sama przymierzam się do ich uszycia, jako że zaczęłam eksperymenty z transferem:) Ale z Ciebie pracowita osóbka, tyle cudeniek!

    OdpowiedzUsuń
  33. Marii jak ja Ci zazdroszczę znajomości tylu technik, tylu pięknych prac ....poduchy są cudne ...! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. A Ty jesteś Marii pomysłowa
    i wyzwania wszelkie podjąć gotowa,
    piszesz, dziergasz, szyjesz haftujesz
    i wszystkich dobrocią ujmujesz...

    OdpowiedzUsuń
  35. Marii kochana jak Ty to robisz,że potrafisz wszystko ,a wykonujesz to w takim tempie,że zazdroszczę;))
    Jesteś wielka i masz niesamowity talent;))
    Poduchy cudne,a abażur będzie bombowy;)
    Nie mam takiej lampy,ale też bym taki sobie poczyniła;))
    Sciskam mocno Ilona

    OdpowiedzUsuń
  36. Marysiu, Ty pracusiu jeden:) nie dość, że tworzysz mnóstwo i ładnie, to jeszcze masz czas na składanie rymów:) Poduchy śliczne,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  37. Widzę, że wieża Ajfla jest Twoim ulubionym motywem. Śliczne poduchy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Poduszki wyglądają ślicznie (i są w "moich" kolorach), ale dziś zachwyciłaś mnie przede wszystkim wierszem. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. Ochocho:)))no ładny początek roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Twoje poduchy to prawdziwe cudo... piękne kolory i motywy, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Pięknie dziękuję za odwiedziny i życzenia. Śliczne poduszki i kwiatki:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ależ pokazuj,bo chętnie podpatruję,poduchy do przytulenia-cudne,podobnie jak wierszyk-szkoda,że zdjęcia nie są tak doskonałe jak Twoje wyroby,a za drutami mi się zatęskniło na widok warkocza:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne prace! śliczne kwiatki i fantastyczne poduchy;) Więc czekam na jutrzejszy post, bom abażura bardzo ciekawa i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  44. Marii - piekny wierszyk, cudne transfery (to jest coś o czym marzę od dawna), haft wstążeczkowy (o tym marzę od niedawna :)) i to wszystko w jednym poście!!! Magia :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Szalejesz Mario od początku roku. Ciekawa jestem co będzie dalej. Poduchy śliczne, tak samo jak cała reszta. Zazdroszczę Ci szycia. Mnie maszyna padła, a na nową nie mam szansy, czyt, kasy. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  46. Zaskakujesz mnie różnorodnością umiejętności, pomysłami. Wspaniale, czytam post i mam nadzieję że mi się Twój zapał do pracy udzieli.

    OdpowiedzUsuń
  47. Poduszki Twoje Marii prześliczne!!! Mi jakoś transfer nie wychodzi a bardzo go lubię. Ciekawa jestem końcowego efektu abażurka, bo zapowiada się oryginalnie. Pozdrawiam, buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  48. Poduchy są naprawdę cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  49. Marii, kobietko, ale jestem pod wrażeniem...! Normalnie zakochałam się w twoich poduszkach...:) Ludku...uwielbiam je...:) Tyle tam się dzieje, a nie są przebajerowane, takie gustowne, takie stylowe, takie śliczne ci wyszły...Może myślisz, że słodzę...? Nie. Uwielbiam Paryż i marze, żeby tam pojechać... Uwielbiam biel, beż, krem...I uwielbiam koronki...A ty tam masz to wszystko...Zdolniacha...:)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Poduszki z wieżą się mnie podobają najbardziej :-))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Poduchy może i proste ale jak dla mnie są cudowne! Do tego piękne kwiaty i inne Twoje dzieła :-) Wspaniale zaczynasz ten rok Marysiu :)) Już nie mogę się doczekać robótki z damą.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  52. poduch są prześliczne !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo podoba mi się motyw na poduszka w połączeniu z koronka. Pięknie to wygląda. Pozdrawiam cieplutko.
    P.S. Na wymiankę jestem jak najbardziej chętna:) Pomyśl Marysiu i daj znać:)

    OdpowiedzUsuń