Miły gościu

Miły gościu

piątek, 3 stycznia 2014

Tusalowa odsłona odsłony czyli pierwsza już naprawdę

                                        Witajcie kochani - długo mnie nie było bo aż całe dwa dni - ale ja mam swoje zwyczaje więc jak coś postanowię to muszę wykonać i nie ma zmiłuj się. Dziękuję serdecznie za bardzo liczne odwiedziny , wspaniałe komentarze , dopingi i nadzieje które macie w stosunku do mnie, witam również nowe koleżanki i dziękuję serdecznie Lence - a zapraszam tu 
która to swój post poświęciła dla mnie - wiecie aż o mało w kompa nie wpadłam jak czytałam i nie wierzyłam jak można być tak kochaną osobą. Zaglądnijcie poczytajcie tam i o mnie również ale poczytajcie jak Lena piękne wiersze pisze,
                                      Z góry wam dziękuję ze tam do niej wpadniecie bo naprawdę warto.
                                      No a teraz prezentacja mego już ubranego słoiczka tusalowego
wiecie co na to wszystko domownikom musiałam robić rolady, kluski śląskie i czerwoną kapuchę zasmażaną - miałam dość - dla mnie słoik był ważniejszy - ale uporałam się ze wszystkim - tak go sobie ubzdurałam i tak wygląd ma - oczywiście dodatkowo worek bo przecież nie byłabym sobą gdyby coś nie namodzić inaczej
-----------------------------------
Ja myślę że zasad zabawy nie naruszyłam bo na worku widnieje napis o zabawie mój inicjał czyli M a worek jest przywiązany do koronki którą kończyłam na szydełku wczoraj wieczorem
 -------------------------------------------------
oczywiście już odpadki ma więc worek będzie służył za tzw. koło ratunkowe jak się będzie z nie wysypywać
tak wygląda pokrywka - czarna koronka zakrywa całość , do tego dwa koronkowe kwiatki szydełkowe i bordowy kwiat wstązeczkowy
zresztą jak widzicie całość jest w koronkach sznureczkach perłowych
oraz zdobiona haftem wsążeczkowym ot taka moja fantazja

                                  Tak jak potrafiłam tak wykonałam - zgodnie ze swą fantazją - a decyzja oceny będzie należała do was - teraz tylko muszę wysłać meilem fotke do organizatorki zabawy Luny , potem pilnować daty nowiu i zabawa trwa - a  że lubię się bawić więc nic tylko zapełniać słoiczek .
                                Na ten moment życzę wam miłego wieczoru i do następnego razu buziaki wam ślę - bo idę sobie a właściwie Kini z Piecuchowa takie sobie fajne coś na drutach ale dopiero jak bedzie skończony zaprezentuję wasza Marii

42 komentarze:

  1. Pokrywka wygląda obłędnie! Miłego wieczoru :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sie napracowałas przy tym słoiczku slowo daje dzielo sztuki wykonałas,Marii Ty jak ten wicher każde serce porwiesz!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pracowita z ciebie kobitka , tyle na raz potrafisz zrobic ,

    Śliczny słoiczek , trzymam kciuki , ale to jeszcze prawie rok , przed toba ,,,
    Wiersz czytałam , pasuje do ciebie ,,,

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoiczek na bogato:) Piękny! A koło ratunkowe to świetny pomysł:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie przyozdobiłaś Marii słoiczek... a worek... no cóż... jak dużo się robi to na pewno się przyda... ja bym, musiała chyba słój 2-litrowy założyć... hihi
    na szczęście nie startuję w konkursie
    buziaczki
    znaczy się ... w niedzielkę też coś napiszesz ?

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie przyozdobiłaś Marii słoiczek... a worek... no cóż... jak dużo się robi to na pewno się przyda... ja bym, musiała chyba słój 2-litrowy założyć... hihi
    na szczęście nie startuję w konkursie
    buziaczki
    znaczy się ... w niedzielkę też coś napiszesz ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne ma ubranko:) i te kluchy śląskie...rany...
    Buziaki Marysiu

    OdpowiedzUsuń
  8. Słoiczek ozdobiłaś z fantazją!
    Bardzo udany wiersz o Tobie, gratuluję! Stajesz się sławna :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super słoiczek, powodzonka no i miłego wieczorku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczniutki ten Twój słoiczek. Widać, że sporo pracy przy nim miałaś, ale warto było.
    Jesteś ogólnie bardzo lubianą blogowiczką. Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słoiczek jest rewelacyjny i pięknie ozdobiony. Masz fantastyczne pomysły Mario, gratuluję udanej pracy :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawie wygląda ten słoiczek, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję,ze wierszy Ci się spodobał,że pochwaliłaś go na swoim wspaniałym blogu.słoik świetny,nie tylko serce a i rączki złote,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Z gratulacją lecę,
    takie to... kobiece.
    LW.

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie ubrałaś słoiczek:) Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle Twoje prace wyborne, dopracowane, nawet słoiczek to małe cudeńko:) Powodzenia w zabawie:) A woreczek..... Marii Wszystkiego co najlepsze w tym Nowym Roku:)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Marysiu- kibicuję Twojej zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo!!! Zjawiskowy słoiczek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Marii i Ty już to wykonałaś?
    Boziu Ty masz chyba w rękach dynamit ...
    pozdrawiam ciepło ...
    szapo ba dla Ciebie moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No, no, no... ale wystroiłaś pięknie. Podziwiam i pozdrawiam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie ubrałaś słoiczek. Powodzenia w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochanieńka ten słoiczek jest genialnie ubrany,a wór z pewnością się przyda .Fajna jest ta zabawa i życzę wytrwałości w niej i powodzenia.A na Nowy 2014 Rok ślę uściski,życzę spełnienia wszystkich marzeń i samych cudownych chwil w życiu.Danutka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słoiczek wygląda pięknie i bardzo oryginalnie. A ta czarna koronka to jak wisienka na torcie. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Słoik mnie zachwycił Marii, ależ pięknie go ozdobiłaś,życzę wygranej w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Marysiu moja kochana,najpierw muszę Ci powiedzieć,że na polecanej stronce byłam i na pewno skorzystam z tamtejszych tutoriali;))
    Kochana do Ciebie zawsze miło zaglądać i oglądać to co poczyniłaś;)
    Ja dalej nie rozumiem o co chodzi w słoiczkach tusalowych,ale to nieważne ,bo fajnie wyglądają i pozostałe nitki nie walają się po podłodze;)
    Twój słoiczek jest piękny,a najbardziej podoba mi się woreczek i to,że jest właśnie taki Twój;))
    Ściskam Cię mocno Ilona

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie słoiczek ozdobiłaś. Ja to oczywiście te różyczki wstążeczkowe podziwiam najbardziej. Nie wiedziałam, że to aż tak trudna sztuka i ostatnio jak zobaczyłam sposób wykonywania takiego haftu to aż się zdziwiłam.
    Wierszyk idealnie o Tobie Marii. Nawet gdyby nie było imienia wiedziałabym, że to dotyczy Twojej kochanej osóbki. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie to wymyśliłaś i wykonałąś - miłej zabawy nam życzę :))!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. No to zabawa się zaczęła:))ja na razie mam plan:))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam dziękuję za miłe powitanie, mam nadzieję, że będziemy się razem bawić nie na jednym Sal -u pozdrawiam i życzę szczęścia w Nowym Roku, Asia!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Słoiczek ozdobiony przepięknie! Ciekawe czy wystarczy? :))))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie Marii powodzenia w zabawie:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Marii,słoiczek pięknie przystrojony,chociaż zupełnie nie wiem co to za zabawa tusalowa,ale jedno jest pewne masz talent i rączkami tworzysz cudeńka.
    Wszystkiego dobrego Marii w Nowym Roku,niech Ci się darzy,buziaki ślę :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Powodzenia w zapełnianiu słoiczka :))

    OdpowiedzUsuń
  34. piękny słoiczek!! :) Koronki zgodnie z nowymi trendami ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. pracowita z Ciebie Mario kobieta - już od początku roku! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiem, że praca jest dla człowieka ważna, daje nam Mario wiarę w siebie i ...relaks gdy ją lubimy:)
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego na każdy dzień Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny słoiczek!
    Już zebrał pierwsze plony :)
    Miłej zabawy Mari i pomyślności w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale wystroiłaś ten słoiczek, aż mu zazdroszczę:) A te różyczki...cuda!

    OdpowiedzUsuń