Miły gościu

Miły gościu

środa, 1 stycznia 2014

Zabawa tusalowa - odsłona 0/1 - nie ubrany słoiczek

                                         Witajcie kochani w tym nowym 2014 roku
duża szczęścia , pomyślności, weny twórczej i spełnienia marzeń oraz zdrowia wam kochani życzę . Dziękuję za bardzo liczne odwiedziny wasze w zeszłym roku , pozostawione piękne słowa w komentarzach oraz dziękuję również za to że dane mi było was poznać - BUZIAKI WIELGACHNE DLA WAS.
                                         Jak co roku zawsze mam jakieś postanowienia - fajek tylko nie potrafię rzucić a moja siostra Jolcia dokonała tego cudu - no zobaczymy jak długo
                                          Ja oprócz różnych innych zamierzeń postanowiłam ze będę się razem z wami bawić w przeróżne zabawy i tak między innymi postanowiłam wziąść udział w zabawie tusalowej - którą oranizuje na ten rok
Luna
                       dzięki tej zabawie myślę że będę bardziej systematyczna - co również zawdzięczam wam moi drodzy - dziękując że jesteście -
                        Ponieważ decyzję podjęłam    godzinę temu mój słoiczek jest jeszcze nie ozdobiony ale uporam się z nim myślę jak najszybciej ale ma już tam troszkę bałąganiku od południa :
na ten moment wygląda tak , jak tylko go ozdobię to opublikuję , jest w kształcie grzyba i ma na ten moment brzydką plastikową nakrętkę ale już niedługo - no dobrze już was nie zanudzam                
                                 Ja bardzo dużo śmieci produkuję więc chyba będę musiała mu dorobić worek - hihihi a tak zrobię
Luna dziękuję ci że mogłąm się jeszcze wpisać do zabawy
                                  Życzę wam miłego wieczoru wasza Marii

52 komentarze:

  1. Radosnego roku pełnego wyzwań i świetnych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pojmuje o co chodzi z tym sloikiem...pozdrawiam noworocznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisaąłm ci w komentarzu kochana::):):)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. No hejka bawimy się powodzenia życzę w rywalizacji wspólnej :):):)

      Usuń
  4. No to czekam na piękny słoiczek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko coś mu nadam jakiś wygląd jak na babcie przystało ;):):)

      Usuń
  5. Ja tu musze sprostowac i to natychmiast bo jeszcze sie rozniesie po blogowisku,że ja cudów dokonuje...niestety,jaram jak parowoz....i tu przestaje zartować.Bardzo zawstydzona sistera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O j siostra pomyliłam cię z moją kumą sorki :):):)

      Usuń
  6. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andre i tobie wszystkiego dobrego i pamiętaj bardzo dużo czosnku i cebuli w potrawach musi być :):):)

      Usuń
  7. dziękuje i również życzę wszystkiego co najlepsze w tym Nowym Roku, dużo zdrowia, szczęścia i wielu twórczych pomysłów
    pozdrawiam Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słoiczek-świetny!
    Wszystkiego co najlepsze w nowym roku :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity konkursik dziewczyny wymyśliły. Powodzenia życzę Marii. Jestem bardzo ciekawa Twojego słoiczka. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Uleńko sama teraz nie wiem jak go ubrać tyle pomysłów mam:):):)

      Usuń
  10. Wspaniałego Nowego Roku , życzę udanej zabawy tusalowej. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na wzajem Mario a zabawa będzie na pewno fajna:):):)

      Usuń
  11. Szczęścia w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu i tobie również życzę wszystkiego dobrego:):):)

      Usuń
  12. Powodzenia ze słoiczkiem;-) Nie do końca wiem o co w tym chodzi, ale kciuki trzymam;-) Wszystkiego najlepszego w pierwszym dniu 2014:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko to trzymaj kochana mocno kciuki:):):)

      Usuń
  13. Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku, a przede wszystkim zdrowia i dużo miłości ♥
    życzę z całego serca:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marysiu powodzenia ze słoiczkiem:))) rzuć te fajki bo to zło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ij Kasiu jakoś z tymi fajkami u mnie trudno o silną wolę :):):)

      Usuń
  15. Najserdeczniejsze noworoczne życzenia !!!! Powodzenia w zabawie TUSALOWEJ i oczywiście trzymam kciuki !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepszego w Nowym Roku !!! Powodzenia i inspiracji :) za zabawę TUSALOWĄ trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eniutku chyba będzie fajnie zawsze to jakieś postanowienie które trzeba realizować dziękuję :):):)

      Usuń
  17. ach Marii ,
    pierwszy dzień roku a Ty już się pakujesz w jakąś zabawę ...
    pracowita z Ciebie mróweczka ale pamiętaj że obiecałaś mi że będziesz dbać o siebie :)
    serdeczne buziole sle:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ale to tylko zabawa która będzie mnie mobilizować do systematyczności :):):)

      Usuń
  18. Podoba mi się słoiczek, sama nigdy nie brałam udziału w takich zabawach i nawet nie wiem o co chodzi ale słoiczek przypadł mi do gustu :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo jestem ciekawa, jak ozdobisz grzybka.:) Pozdrawiam w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słoiczek z pewnością wypięknieje pod Twymi rękoma:) Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  21. Marii, piękny słoiczek, wspaniały i bardzo oryginalny. Pozdrawiam w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkiego dobrego dużo zdrowia i spełnienia marzeń
    dziękuję serdecznie za miłe słowo

    OdpowiedzUsuń
  23. Miłej zabawy, Marysiu:) Tylko pięknych chwil w Nowym Roku Ci życzę Marysiu. Fajki, to trudny temat,chociaż mój brat swego czasu palił minimum dwie paczki dziennie, a rzucił ...w jednej chwili i tak trwa do dzisiaj, choć to już ok. 10 lat.....Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Marii... samych radosnych dni i spełnienia marzeń w 2014 roku Ci życzę !

    OdpowiedzUsuń
  25. Serdecznie pozdrawiam w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak się zastanawiam czy się nie zapisać ,, ale ja nie jestem za bardzo zdyscyplinowana ,
    Ciekawi mnie jak go przystroisz ,,,

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszę się że dołączyłaś do zabawy i już z kopyta rozpoczęłaś zbierać :))
    Życzę Ci wspaniałego całego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja w sprawie grzybków, pewnie że tak:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super że dołączyłaś do zabawy i razem będziemy zbierać odpadki robótkowe;))
    Ale słoiczek to ty na pewno za malutki sobie przygotowałaś, przy Twojej Twórczości to tak jak mówisz worek do niego doczepisz;)))))
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy raz słyszę o takiej zabawie, baw się Marii dobrze!
    Mapkę wysłałam. Pozdrawiam cieplutko i miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  31. Happy New Year, Marii!! Hugs
    erba

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyszlam przywitać sie i ja i zostaje u Ciebie na dlużej, tworzysz piekne prace i miło jest przy nich wypić herbatkę :)
    Pozdrawiam i zyczę samych dobrych dni w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Udanej zabawy Ci zycze i mysle ze Twoj sloiczek bedzie najpiekniejszy...(musisz koniecznie sie postarac-licze na Ciebie).Wszystkiego pieknego w Nowym Roku.)

    OdpowiedzUsuń
  34. Od Nowego Roku takie moje gapiostwo,
    tak późno poczytałem o słoiczku,
    ale życzenia moje bardzo serdeczne,
    pozdrawiam
    LW

    OdpowiedzUsuń