Miły gościu

Miły gościu

czwartek, 13 lutego 2014

A u mnie to .... jak u mnie

                                 Witajcie kochani , moi mili czytelnicy - serdecznie wam dziękuję jeszcze raz za obydwa posty pod którymi zostawiliście nie wszyscy ale bardzo super komentarze - witam nowych gości z uśmiechem na buzi oraz nadzieją że pozostaniecie ze mną .
                                 Dzisiaj tak króciutko - chcę się podzielić z wami bardzo sympatyczną informacją - na moim pasku bocznym pojawił się  nowy banerek
sklepu internetowego a i zarazem czasopisma ,,Coricamo,, otóż tak to się jakoś stało że w pewnym momencie podjęłam rozmowy meilowe na temat współpracy.
                                Na ten moment będę tajemnicza - powiem wam więcej jak tylko będę już wszystko wiedziała do końca  wszystko - na razie zamieściłam logo tego wspaniałego portalu oraz wydawcy czasopism dla nas - babskich robótkowych  m. innymi wydaje takie czasopismo które kupuje od dwóch  bodajże lat
to akurat stary numer ale wyciągłam go z szafy dla tych stożkowych kurek bo mi się zachciało coś podobnego zrobić - słuchajcie na razie nic wam nie będę opowiadać tylko idźcie zobaczycie sami że warto korzystać i z gazetek i z całego portalu

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
                                 Dziś listonosz zawitał do mnie i dostarczył mi paczkę a miała być paczuszka oj Joasiu , Joasiu - to mnie zaskoczyłaś i ciesze się jak dziecko . Jakoś  dość bardzo dawno sobie pogadałyśmy z Joasią bo mi się ubzdurała biżuteria z pereł to koleżanka chętna i mi zrobiła
ale teraz moja kochana Joasia musi jeszcze kilka dni poczekać dziś miałam wysłać paczkę ale że miałam coś poważnego do załatwienia pomyślałam jutro wyślę - bo ja wykonałam na życzenie Asi tacę w decu no i teraz masz babo placek ja tak nie potrafię ze tylko taca i jakieś słodycze to moja kochaniutka co się odwlecze to nie uciecze a więc mój królewski komplet pereł
ja nawet w sklepach nie widziałam tak opakowanych rzeczy
tu wam pokazuję w przybliżeniu tak sobie wymyśliłam perły przeplatane koronką - foty tego nie oddają ale uwierzcie mi cudowności - ma Joasia zdolności oj ma
paczka była dość ciężka i byłam bardzo ździwiona - no jak to to wór pereł?
wewnatrz były gazetki
robótkowe z pięknymi wzorami
są nawet wzory Richelieu a najbardziej mi wpadły w oko te religijne
piękne prawda? - jejciu kiedy ja to wszystko obrobię czasu mało a pracy dużo ale pomału coś będę dziubać
co jeszcze dostałam? ano - sporo drobiazgów do decu
serce i zakładka do samodzielnego zdobienia
mnóstwo serwetek z pięknymi wzorami i moją ulubioną lawendą
były i słodkości


są również koronki wstążeczki i mulinka
oraz opakowanie testeru kremu
nigdy nie miałam takiego więc pora wypróbować a nuż mi będzie pasował
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
                              Joasiu droga ślicznie ci dziękuję tylko sama teraz rozumiesz że ja z tą jedną tacą nie mogę tak pozostawić tak wspaniałych prezentów.
                    .....................................................................................
A was kochani proszę zaglądnijcie do Joanny - jest bardzo skromną kobietką a zarazem szczerą i tworzy przepiękne prace .
                        No i nie zapomnijcie odwiedzić i to nie tylko raz ,, Coricamo,,
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zapewne jesteście ciekawi moich wizyt - było ciężko ale skończyło się na różnych syropach oraz antybiotyku - tak że na razie nie martwimy się ok???
buziaki wam wielkie ślę i do następnego razu wasza Marii 






34 komentarze:

  1. To cieszę się, że wyniki nie była aż tak źle i się nie martwimy :) ///8 -<--- to troszkę tajemnicze pozdrowienie od mojej rocznej córeczki, która koniecznie chciała coś do cioci Marii napisać, a ode mnie jeszcze jedno
    prezenty wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na stronę na pewno zajrzę:) super prezenty dostałaś Marysiu:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. No no, gratulacje :) Piękne prezenty! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny prezent dostałaś Marii - gratuluję! Te perły w koronkowej oprawie są niezwykłe i chyba wspaniale oddają Twoją osobowość. Cieszę się że zdrowiem już lepiej. Trzymaj się zdrowo, serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, Marii,Ty to szczęściara jsteś takie perły dostać i inne cudeńka...teraz bierz sie do roboty, bo rewańz trzeba szykować.... czekam na wieści co z tą współpracą...pa,pa

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty. :) Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe przenty dostałaś Mariii :)) Coricamo znam i bywam a do Joasi już pędzę :))
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta to ma szczęście ciągle jakieś prezenty ,niespodzianki i to jakie fajowskie,ja też tak chcę haha:)
    Tak poważnie to super prezenciki Ci się trafiły a na tą stronkę już zaglądam ,pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny prezent dostałaś Mario, perełki ślicznie wyglądają. Twórcze Inspiracje również kupuję i zawsze znajdę w nich coś ciekawego. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze, że ze zdrówkiem wychodzisz na prostą :))
    Piękne prezenty otrzymałaś, możesz się teraz stroić w perły!

    OdpowiedzUsuń
  11. współpracy gratuluję i świetnych prezentów.......
    Matkę Boską Cygańską haftowałam już 2 razy i super się krzyżykowało. Bardzo ładnie wygląda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. :) a ja się cieszę że się że upominki podobają, a zwłaszcza biżuteria, bo o to się bałam że moje eksperymenty z naszyjnikiem nie przypadną ci może do gustu :) chciałam cię czymś zaskoczyć. Ja też zdrówka życzę i czekam na swoją niespodziankę :) na pewno mnie też czyś zaskoczysz - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aja to mówię
    stale,
    lubię u Pań...
    korale.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana Marii,piszesz o kolejnych dowodach na istnienie cudownych ludzi w cudownym świecie,jak juz wspominałam,dobro powraca i z pewnością sobie zasłużyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ileż ja tych gazetek powydawałam w czasach "mojej świetności" ;) żart oczywiście. Super sprawa i życzę Tobie powodzenia we współpracy. Prezenciki super, a do już dołączyłam przejrzawszy wpierwej kawał bloga i Jej wspaniałe prace ;) Pozdrawiam i buziole ślę, Kochana

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne prezenciki dostałaś. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, ale worek prezentów dostałaś, a perełki piękne, będą prawdziwą ozdobą!!! cieszę się, że ze zdrówkiem lepiej, uważaj na siebie, uściski:) aga

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezenty cudne, a tobie Marysiu zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tą gazetke miałam dziś w ręku, ale z braku czasu na wszystko, wybrałam "Szydełkowe trendy" i "Moje mieszkanie" oczywiście. Perły dostałaś cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Koniecznie muszę odwiedzić Osóbkę, która Cię tak hojnie obdarowała :) Coricamo znam i chętnie korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne prezenty otrzymałaś:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne prezenty dostałaś, życzę powrotu do zdrowia :) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie to wymyśliłaś MARYSIU, koronka dodaje perłom romantyczności. Pozdrawiam moja Droga, proszę przypomnij mi o czym miałam Ci napisać, bo ostatnio jestem tak zabiegana, że nie bardzo kojarzę- sorki, czasami obowiązki mnie przerastają, a lat przybywa:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym Coricamo... Będę czekać na dalsze informacje :)
    Ale wspaniałości różniste dostałaś... Szczególnie te perły mnie zachwycają (lubię perły), ale nie tylko...
    I oczywiście życzę mnóstwo zdrówka :)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mario, prezenty wspaniałe. Tyle cudowności, że tylko siąść i tworzyć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe połączenie pereł i koronki:) Świetnie się to prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny sznur pereł !!!! Gratuluję współpracy , Coricamo znam bo w nim kupuję nici i kanwę do haftu ..Pozdrawiam cieplutko i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  28. Prezenty fantastyczne.Śliczne perełki,świetne połączenie z koronką!
    Gratuluje współpracy z Coricamo i pozdrawiam serdecznie życząc zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Też dostałam zaproszenie od Corikamo do współpracy,ale się zastanawiam,bo nie chcę reklam na swoim blogu.Chętnie wysłucham co Ci zaproponowali?pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciesze sie,ze juz Ci lepiej:)
    Piękne prezenty otrzymałaś!
    Gratuluję współpracy- wiedzieli, kogo wybrać na swojego ambasadora!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. w końcu dotarłam do Ciebie....
    fajnie, że jest już dobrze...
    gratuluję współpracy a prezenciorki... śliczniste
    buziaczki Marii

    OdpowiedzUsuń