Miły gościu

Miły gościu

sobota, 22 lutego 2014

Dziś będzie mieszanka różnych różności

                                           ...............więc proszę was o wielką cierpliwość
Kochani witam was serdecznie w tę słoneczną i bardzo słoneczną sobotę - dziękując wam za tak wspaniałe słowa pozostawione pod ostatnim postem, które są dla mnie jak zawsze cenne . Witam również nowo poznane osoby które jak zauważyłam pozostają ze mną - ale do rzeczy.
                                           Zacznę od decoupage a na czym skończę dzisiejszy post ? sami zobaczymy - to ruszamy machinę publikacji
                                          Całkiem niedawno - Andre z bloga........i tam musicie koniecznie zaglądać - ponieważ jak Polak potrafi i zapomni to Andrzej serwuje wspaniałe Polskie dania , ma dwa blogi tam również musicie zaglądnąć - rozpisuje si eo swych ogrodach oraz ......... no właśnie ostatnio to nawet opisał bardzo super wycieczkę po ? .......w Hiszpani która mnie zafascynowała tym bardziej że jako jestem podróżnikiem - nie , nie  palcem po mapie nigdy tam nie byłam ale może kiedyś - oj ale się rozpisałam i was zanudzam - a więc Andre poprosił mnie o wykonanie pudełek w stylu - miały być paryskie detale i wyszło mi tak
serducho dla jego mamci a te z damą dla niego
jak widzicie jest wykończone koronką zieloną - sory Andre ale jak dla faceta nie za bardzo mi pasowała biała koronka
pudełeczko jest wewnątrz wykończone  elementami kwiatów które są na wieczku
tak owo pudełeczko się prezentuje wewnątrz
...........................................no i jeszcze raz całe
                ..............................................................................................
teraz prezentacja serducha dla mamci Andre

pudełeczko jak widzicie jest również wewnątrz ozdobione elementami kwiatowymi takimi ja wieczko tyle że w obydwu przypadkach są to elementy duże
i jeszcze kilka ujęć różnych
tutaj powyżej obydwa
Andre mówi że jestem ................ chwalić się nie będę na całe szczęście przesyłka dotarła nienaruszona - ja ci serdecznie dziękuję Andrzeju za twe przemiłe słowa oraz pozdrowienia dla naszej rodziny - mam nadzieję że jest wszystko naprawdę ok....
         szczególne pozdrowienia dla twej mamy - życzę jej zdrowia dużo
....................................................................................................................................
                                   Teraz wam zaprezentuję mój wieszaczek który musiałam
wykonać do moich ozdobnych ręczniczków kuchennych a wam one bardzo się podobają więc w e- mpiku kupiłam sobie takie małe cudo i wyszło mi tak
ozdoba na te ręczniczki w których siedzę teraz jak uparciuch a na górze będzie miejsce na zapałki które ciągle gdzieś znikają - choć 5 pudełeczek tam się zmieści
..................... nie wiem jak wam się to wszystko podoba ale ja jestem zadowolona
.................................................................................................................................
                       Teraz się będę troszkę chwalić - otóż wygrałam Candy u Basi - Basię wszyscy znamy ale kto u niej nie był serca drogie biegnijcie i podziwiajcie jaką mamy wspaniałą koleżankę
otóż - candy i jako bonu za pozytywną odpowiedź matematyczną otzrymałam
koprale z wygranej w candy
są śliczne i wiosną się przydadzą do mych stroi
plus bonus - ależ jestem zadowolona takiego czegoś nie miałam a mianowicie
przecudny kubek a jestem maniakiem zbieractwa wszelkich kubków mam już trzy olbrzymie kartony -ech kartony bo nie znoszę bałaganu za dużo i tam sobie mieszkają ale zawsze po kilka raz w miesiącu zależnie od moich upodobań mieszkają w kuchni bądź na mych półkach tak że na pewno nie są poniewierane a te najpiękniejsze zawsze stoją w odpowiednich miejscach - tak i również kubeczek od Basi już znalazł swe miejsce znaczy przy porannej kawie i przy robótkach - dziękuję ci Bardzo serdecznie ty to wiesz co ja lubię





 ....................oprócz tych śliczności w paczce były mydełka ślicznie pachnące
na ten moment są już w łazience na pólce a zapach się unosi - bo ja mam modę taką że szpilkami dziurawię pudełeczka i stąd takie zapachy - wypróbujcie efekt zapachu jest z każdego zapakowanego mydełka
..............Ponieważ mój syn obchodzi za niedługo imieniny a Basia to jest Basia - przysłała memu kochanemu synowi książkę
       ,,Wiersze dla duszy,, Joanny Kudłowicz
no ale niestety foty nie mam ponieważ zasadniczy jest m·ój syn i powiedział że swych prezentów nie pozwala na publikowanie na blogu zresztą jak pamiętacie to już nie pierwszy raz - ja to szanuję i tak niech zostanie - Tobie Basiu syn bardzo ale to bardzo dziękuje i jest ci bardzo wdzięczny - zarówno jak i za wszystkie prezenty oraz pełne zrozumienie - ty wiesz kochana o co chodzi
                     ................................................................................
No i nie byłabym sobą - długo się zastanawiałam ale postanowiłam
wziąść udział w
.....siódemkowym wyzwaniu u Danutki
jako ze moja praca jest jeszcze w powijakach ale na dniach się z nią uporam - zaprezentuję swe wyzwanie pierwsze , którego tematem jest DZIURA





niby temat łatwy ale i trudny - ale ja pomysłów mam wiele więc do 7 marca Danusiu się zmieszczę -............
                       I tym akcentem mówiąc wam przyjemnego spędzenia weekendu pokazuję wam mojego hiacynta który niespodziewanie wyrósł kilka dni temu a wygląda sobie tak
i jeszcze kilka odpowiedzi
Margo - oczywiście że możesz odgapić pomysł ręczniczka z uwzględnieniem że pomysł jest mój 
Ewuniu - paczka do ciebie startuje za tydzień
              a nad damą ale inną daj mi trochę czasu
Jadwisiu - do ciebie staruje paczka  na równi z Ewunią 
Yolanda - sisterka : dziękuję że już zaczęłaś 

a wszystkim którym nie odpowiedziałam dziś na pytania odpowiem w następnym poście - dziękując wam za zrozumienie  - buziaki wielgachne ślę i przygotujcie się na następny bo będzie krótszy - życząc udanych słonecznych dni które coraz to bardziej są przyjemniejsze wasza Marii










42 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się wieszaczek, rozczulają mnie pudełeczka wykończone w środku, życzę powodzenia w wyzwaniach. Hiacynt pewnie pięknie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. taki wieszaczek też kupiłam w Empiku, leży sobie już ładnych parę miesięcy bo nie wiem jak go ozdobić, Twój ślicznie wyszedł, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maril..śliczne pudeleczka, piekne wygrane.Dziękuję za odwiedziny u mnie.Pozdrawiam Cię serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko gotowe
    tylko pakować.
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Marii, Ty jak zwykle pracowita mróweczka! Pudełeczka bardzo mi się spodobały, a wieszaczek - cudo! Jedno tylko muszę Ci zasugerować - wklejaj większe zdjęcia i zaprzyjaźnij się z Photoscapem, bo robisz śliczne rzeczy, ale zdjęcie wszystko psują. Obróbka zdjęć to super zabawa i nawet nie wiesz, jak można uratować zdjęcie. Pozdrawiam i przesyłam buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne to pudełeczko
    romantycznie ozdobione

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne te pudełeczka :)
    póleczka i prezenty cudne :))
    buziole ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace w decoupage! Wieszaczek-półeczka wyszła bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  9. zamówienie wyszło super,pudełeczka swietne ,no i ta półeczka tez mi się podoba ,hiacyn już zapowiada wiosnę,podaj mi adres ,wyślę ksiązkę,pozdrawiam i zaglądaj do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Marysiu poczyniłaś piękne prace!
    Cieszę się, że mogłam Wam sprawić radość, a zwłaszcza Twojemu Synowi, którego pozdrawiam!
    Gratuluję Ci ciągle nowych pomysłów, a z mydełkami tak zrobię, jak piszesz:-) Pa...

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne Różności:) Zielony hafcik świetnie pasuje do całości. . Prezenty ładniutkie a co do dziury w całym to rozumiem Cię doskonale. Fajnego pomysłu, Na pewno zaskoczysz siebie i nas . co Ci przyjdzie do głowy.. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełeczka są po prostu prześliczne! A i gratuluję wygranej :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te pudełeczka! A co do półeczki, chyba zaryzykuję i "położę" transfer zalegający u mnie w szufladzie o ile w naszym empiku są takie półeczki- przywołuje wspomnienia dziecięcych lat, kiedy to podobna wisiała u rodziców w kuchni ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje paryskie pudełeczka Marysiu bardzo mi się podobają. Szkoda, że odbijające się światło zepsuło troszkę zdjęcia. Wiesz, ja czasami robię zdjęcia przed położeniem lakieru - spróbuj kiedyś. Wieszaczek też uroczy, mam nadzieję, że pokażesz nam jak się prezentuje z ręczniczkami. Gratuluję pięknych prezentów. Czekam z ciekawością na Twoją "dziurę" i przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejne fajne prace zrobiłaś Marii :-) Szczególnie przypadł mi do gustu wieszaczek :)) Gratuluję oczywiście także wygranej. Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czego tu u Ciebie dziś nie ma same świetności , pudełeczka , upominki , wieszak , nie nudzisz się nie nudzisz pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej spodobała mi się Twoja półeczka z wieszaczkami, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Marysiu u Ciebie jak zawsze wiele do oglądania a i do poczytania również, pudełeczka w stylu retro bardzo mi się podobają, wieszak ekstra, świetnie wyszedł Ci transfer - mam do nich słabość więc może dlatego najbardziej zwrócił moja uwagę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. No Andre to się uciesz z tych Pudełek a Jego Mama Tym bardziej, same sliczności pokazujesz...masz pełne ręce roboty jak ja albo jeszcze więcej...Słowo..co mam wysłać wyslę w przyszłym tygodniu, dzis byłam w pracy solo, padam na twarz,pozdrawiamSisterka

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle pięknych słów dotyczących tego co robisz kochana padło, że wystarczy się pod nimi podpisać, co niniejszym czynię:) Bardzo lubię czytać Twoje posty, bo tak ładnie piszesz o nawet najmniejszych rzeczach. Dziękuję, że do mnie wpadasz i też ślę buziaki:* :* :* :* ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Pudełeczka wyszły piękne, półeczka najbardziej mi się podoba może dlatego że jest w moim stylu.
    Gratuluję wspaniałej wygranej , strasznie lubię hiacynty a ten biały od razu poprawił nastrój. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też kupiłam taki wieszaczek w empiku tyle, że ja zrobiłam go na kwiatowo :) Twoje wykonanie również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie półeczkę ozdobiłaś. Pudełeczka też śliczne. U Ciebie zawsze dużo się dzieje.
    Pozdrawiam i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Marii piękne pudełeczka:) śliczny wieszak:) super wygrane:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wieszak na ręczniki jest fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prace, jesteś niesamowita Mario, podziwiam Twój zapał do pracy. Wszystkie prace bardzo mi się podobają ale ta półeczka, szczególnie zwróciła moją uwagę. Ślicznie ją ozdobiłaś. Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Marii wieszczek cudny:) Pudełeczka, nie dziwię się, że Andrzejowi się podobają, są słodkie, buziaczki aga

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne prace wykonałaś, podziwiam kunszt dekoracji w środeczku. Serwetka którą u mnie podziwiałaś jest pamiątką z Kazimierza Dolnego. Haft wstążeczkowy mnie zachwyca ale wykonanie to czarna magia dla mnie. Powodzenia w podjętym wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj Marii po przerwie :) Cudowne prace, mnie bardzo przypadł do gustu wieszak na ręczniki...pudełeczka cudnie wykonane i kunszt z jakim ozdobiłaś środek pudełka...podziwiam jak zwykle pełna zachwytu ..Ina

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna ta półeczka :) Dobrze wyszła!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Półeczka wyszła ślicznie:)
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Półka prima sort !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Motyw z Francja mój ulubiony, półeczka super, gratuluje wygranej :))

    Niedługo u mnie nowe prace. Zapraszam wieczorkiem . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo gustowne pudełeczka. Mistrzowsko je ozdobiłaś.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Akcenty Paryskie uwielbiam w każdej postaci.....Super....

    OdpowiedzUsuń
  36. Lovely box!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Wpadam z rewizytą ! widać nie próżnujesz , mnie też ten wieszaczek bardzo się podoba a i motyw na pudełkach bardzo kobiecy, ale ja tą technikę chyba sobie odpuściłam wolę podziwiać u innych , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Same cudowności! nie mogę nadązyć za Twoimi postami, oczy cieszą.
    Marii, Kochana, tak masz rację, nie mogę sie jeszcze nacieszyć tym, że łapki mi tańczą wokół igły a oczy zerkają na maszynę, pędzle i w głowie się roi od planów...ale jeszcze celowo zwalniam tempo, żeby nie zapeszać :-) więc na razie się rozkręcam :-))) uściski, buziaki, dziekuję za takie cieplutkie słowa wciąż od Ciebie, jesteś Kochana ****

    OdpowiedzUsuń
  39. Paryskie drobiazgi są super, wieszak na ręczniki szczególnie mi się spodobał. Hiacynt pięknie zakwitł :)

    OdpowiedzUsuń