Miły gościu

Miły gościu

poniedziałek, 10 lutego 2014

Koniec ....zanudzania was ......M:):):)

                                        Witam serdecznie wszystkich - szczególnie tych którzy jesteście ze mną oraz serdecznie witam nowe osoby które zauważyłam że pozostają ze mną - dziękując wam za szczere wypowiedzi pozostawione w komentarzach - wasze słowa są dla mnie wielką radością oraz ....... no właśnie oraz ??? - jak zaczęty temat tak sama widzę że nie dokończony // --- może kiedyś nadejdzie taka chwila żewam powiem a powiem
                                      Fajnie - mam wam do pokazania kilka prac nieskończonych
i tak w miedzy czasie jak  mi schną pudełka dla Andre - // kończą się niespodzianki dla Ewuni= ogród card macking etc oraz takie fajne rzeczy dla Joasi - wiecie ta co robi piękne bransoletki oraz Jadwisi - tu już się pogubiłam i moje Basie - to już nic nie mówię ..........................
                                   Więc !!! zaperezntuję wam to co z tamborka zeszło - zapomniane i przypomniane przez mego syna a mianowicie slończyłam...

haft na poduchę dla syna
następnie wykonałam ..
takie coś co ma być???
wybaczcie ale wszystko z tamborka zeszło i czeka na wenę oraz wykonczenie ...
ten zestaw u góry jest specjalnie przeznaczony dla ?..............
jadymy dalej
serducha w stylu anglo coś tam r,ównież ich jest wiele
i tak suma sumarum - ....
zajac ? szczurek..................a miał być bar
anek ....baranek
poprawię i będzie ok! tewraz w przerwach schnięcia farby oraz nakładaniu transfera na pudełka w stylu vintage takie właśnie kończę prace
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
na prośbę  takiej babki wykonuję


to akurat powstający zajec
a  to już wielka tajemnica - ???
ORAZ TA !!!



i jeszcze jedna sprawa
..................jest te serce nie skończone ale myślę z właścicielka się domyśla do kogo należy???
                    chciałam wam dziś pokazać??? przybliżyć??? ja wiem o co mi chodzi a może wy za mną nie nadążacie??? jest to i tak bardzo sympatyczne
bo jesteście ze mną i mnie trawicie tak brzydko mówiąc..... krótko kończąc ponieważ mam bardzo dużo obowiązków życzę wam miłego tygodnia , uśmiechów na buźkach i do następnego razu Dziękuje  Wam że jesteście
wasza zawsze pamiętająca o was Mariii




41 komentarzy:

  1. Marysiu, troszkę enigmatyczny te post, ale dziękuję, że się dzielisz z nami z tym co się tworzy i tym również się dzielisz. Mimo, że masz tak sporo pracy i tak znajdujesz czas na odwiedziny u nas..to ja dziękuje. Ja rówież z buziakami do Ciebie przychodzę :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to raczej nie kumata jestem , nie za bardzo zrozumiałam dzisiaj o co chodzi , ale proszę mi tu czasami nie pisać że to jakiś koniec ,,
    Serduszko jest dla mnie , jestem niemal pewna , cudne już się nie mogę doczekać ,,,.. Jejku jakie ono śliczne ,,,

    OdpowiedzUsuń
  3. No to po kolei tę damę tez haftowałam , powędrowała w formie obrazu do kogoś ktorego nie znam, bardzo, a to bardzo interesuje mnie ten zając drutowy , nie wiem jak to ci wyjdzie , serduszka zawsze zachwycają pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak przeczytałam "koniec" to się wystraszyłam, bo pomyślałam że to koniec bloga;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co Ty Marii tam wyprawiasz,nic nie rozumiem z tego posta ,no może tyle że u Ciebie tak jak u mnie, wszystko zaczęte nic nie skończone...u mnie zaczęte ...dla Ciebie, poduchy, dla Zdzisi, witrynka nie skonczona i zajec też...a tu juz mnie do czegoś innego ciągnie nie wiem o co mi chodzi..pa,pa,Jolka

    OdpowiedzUsuń
  6. Marysiu, jak ja kocham Twoje wstążeczki. Dziś zaprezentowałaś kolejną dawkę piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za Tobą nie nadążam :)) Tyle tworzysz jednocześnie, że można się pogubić, ale po zapowiedziach widzę, że będą same śliczności.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj Marii, Marii nie strasz nas!!!! Co do prac wszystkie są takie pracowite, hafcik na podusię dla syna słodki i to serduszko. Powiedz mi kobieto, kiedy ty masz na to wszystko czas?
    całusy
    aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Marii,haft na poduchę dla syna smakowity,pewnie będzie miał słodkie sny hihi...
    a swoją drogą też bym taką poduchę mogła mieć,bo jest superaśna.
    Widzę że nie tylko ja jestem tak zakręcona,ale najważniejsze że tworzysz,a kiedy skończysz pochwalisz się nam.Serducho cudeńko,och ten haft wstążeczkowy,bardzo dekoracyjny i po prostu piękny.
    Dla Ciebie Marii udanego tygodnia życzę i wytrwałości w tworzeniu nowych wspaniałych prac,buziak.

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja pozdrawiam
    buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz co Marysieńko tak namotałaś w poście ,że się pogubiłam haha:)I ciekawe kto tu jest większą mrówką i pracusiem,mam wrażenie że nie śpisz po nocach tylko cały czas robisz,myślisz to dla Anki to dla Hanki itp. haha:)Co ważne tworzysz same cudowne prace.
    Na maila odpisałam ,tylko czy zaglądałaś?
    Buziaki złociutka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. hm....nagadała, nagadała i uciekła dalej tworzyć, a nie wyjaśniła o co chodzi.....zwłaszcza o jaki KONIEC.....
    no to teraz czekamy na następny post z wyjaśnieniem i ukończonymi pracami.

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie się baranek bardzo podoba :) Jesteś bardzo wszechstronną osobą... Haft wstążeczkowy bardzo lubię i zazdroszczę Ci tej "umiejętności". I w ogóle śliczności nam zaprezentowałaś...
    Ciekawa jestem tego zająca, który dopiero powstaje...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Syn poduchę będzie mieć niczego sobie;) Jezu, z tymi nie dokończonymi pracami to masakra jest..z Znam to z własnego podwórka...

    OdpowiedzUsuń
  15. Napisałaś KONIEC i też się wystraszyłem, że koniec bloga...
    Same piękne rzeczy dzisiaj pokazałaś.
    Spod tamborka śliczności, serducho piękne a i hafciki cudowne !!!
    O wstążeczkowym to już nie wspomne... rewelacja
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. :) pozdrawiam, widać że ciągle coś tworzysz tyle tego tu u ciebie, za 2 dni wysyłam paczuszkę hihi mam nadzieje że cię ucieszy, buziaki i dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj! Marii! Nie nadążam kochana za Tobą ;) Taki wysyp cudowności, aż chciałoby się wszystkiego dotknąć, pomacać, być może wciągnąć noskiem... Cudeńka! A ta dama na poduchę- nie za dużo będzie ich miał syn?... I to pod główkę?... Buziaki ślę za Tobą... :0 :0 :0

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem baranek jest ok. Ja od razu zauważyłam, że to baranek;) Śliczne hafty:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Syn ma , druga połówkę , bo ja była bym zazdrosna jak c.....a , dajesz jak na wyścigach , a kto z Tobą zdąży - wspaniałości pokazałaś, a różyczek będę Ci zawsze zazdrościć pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  20. Marii! Piękne rzeczy robisz! Masz niesamowita wyobraźnię :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, u Ciebie zawsze tak dużo się dzieje, że uwielbiam do Ciebie zaglądać :) piękne to wszystko jest co tworzysz :* buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Koniec ?hm..może koniec niedokończonych prac a teraz już zaczniesz na bieżąco działać?/ inaczej jestem niestety- nie kumata...a kto w nocy o północy logicznie myśli????hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
  23. ale masz beznadziejne ustawienia w dodawaniu komentarzy, najpierw się człek napisze napisze a potem loguje i komentarz wcina jakiś potwór i na nowo się produkować trzeba...
    Koniec?pewnie wykańczasz ufoki a teraz już na bieżąco będziesz działała???? inaczej ja nie kumata jestem, szczególnie w nocy o północy...

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne prace. Zazdroszczę zapału do pracy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Marysiu Ty chyba nigdy nie odpoczywasz:) cudeńka:) piękne hafty:) baran po zliftowaniu będzie pewnie powalający:) suuuper:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tyle rzeczy robisz na raz, że można się pogubić. Wszystko bardzo ładne. Można Ci pozazdrościć.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj, Marii, faktycznie, chyba twoje palce nie nadążały dziś za myślami.;)) Ale dama jest cudna i wszystkie liczne prace również zwracają uwagę.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczności :-) Wspaniałe hafty.
    Baranek - oczywiście, że widać, że to baranek - cudowny.
    Bardzo jestem ciekawa, co następnym razem pokażesz :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. oj Marii, aleś naplątała:) Ale i tak jest zabawnie, a mnie najbardziej podobały się serduszka, a baranek to baranek!

    OdpowiedzUsuń
  30. Marysiu, wszystkie prace są cudne :-)Kiedy ty masz czas na to wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Musisz mi zdradzić Marii jak kradniesz czas,bo mnie się to w głowie nie mieście,że tyle cudów potrafisz zrobić w tak krótkim czasie;)
    Zawsze pokazujesz tak dużo prac i wszystkie tak piekne,ze ciężko zdecydować co bardziej skomentować i ocenić;)
    Mnie hafty pociągają najbardziej ,więc stawiam na poduchę i wstążeczki;)
    Buziole wielkie;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Marii ten haft dla syna jest śliczny i baranek słodziutki, a Ty nie strasz, że to koniec. Jeszcze dużo przed Tobą prac do skończenia :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdecydowanie biały baranek:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale Ty dzisiaj tajemnicza jesteś. Śliczne prace pokazałaś :-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj Mario , dzisiaj przyznam szczerze trochę chaotyczny Twój post a tytuł zupełnie nie wiem o co chodzi ? Wszystkie prace piękne , podziwiam że tyle tworzysz i masz czas na wszystko. Baranek na Wielkanoc jak znalazł a hafty wstażeczkowe zawsze dla mnie są najpiękniejsze. Trzymaj się cieplutko i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  36. "O cię kolka",
    jak ja to przeoczyłem?

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajną swoją radosną twórczość tu pokazałaś Marii ale najbardziej podoba mi się haft wstążeczkowy, do którego mam po prostu słabość :)) Pozdrawiam i również życzę miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Będzie miał syn piękną poduchę. Sztućce też bardzo fajne. Może zrobisz z nich peenkep do kuchni?
    U ciebie jak zawsze sporo się dzieje. Kiedy ty znajdujesz czas na robótki, pisanie bloga i odwiedzanie innych? Pozostaje mi podziwiać doskonałe zorganizowanie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Musze przyznać, że mnie wystraszyłaś mam nadzieję, że to nie koniec Uwielbiam wpadać do Ciebie inspirujesz i dajesz radość :)

    OdpowiedzUsuń