Miły gościu

Miły gościu

poniedziałek, 17 lutego 2014

Kuchenne ozdoby c.d. i..............

                                    Witajcie kochani serdecznie was pozdrawiam - dziękując za wasze życzenia powrotu do zdrówka - przemiłe komentarze oraz witam nowych gości .
                                   Kochani tak się złożyło że mam nadmiar pracy a z czasem jakoś krucho u mnie się porobiło ale aby nie myśleć o tym czy o tamtym i się nie zamartwiać zaczęłam szyć lalę ale o niej za jakiś post - ozdobiłam puszki i pudełka w decu ale nie mogę  pokazać dzisiaj pokazać - ponieważ wiadomo lecą w świat- więc jak tylko dotrą do osób które mają owe cuda moje - hi cha hi - wówczas je zaprezentuję - zresztą tak się zdarzyło że znów mi padł cały aparat i jadę na pożyczonym .
                                 Dobra aby was nie zanudzać - wykonałam z haftu któ¶y wam pokazywałam wcześniej następny ozdobny ręczniczek i jutro może już go sobie powieszę

         bawełniany ręczniczek, troszkę haftu krzyżykowego  kawałek koronki za wieszaczek służy drewniany widelec do nabierania kapuchy i co wy o tym sądzicie ???
a widelec będzie jeszcze w decu ozdobiony tyle że się zastanawiam na motywem.
 I następny wszystko co u góry tyle że z transferem
ten akurat leci w świat ale go pokazuję tylko ze względu z braku aparatu jak powyzej wam napisałam
i jak ? - podoba wam się ?
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Skończyłam poduchę z damą dla syna
jak zwykle prosta ale zarazem elegancka - tak mi się bynajmniej wydaje
no i jeszcze serce z haftem wstążeczkowym
jakość fot jak widzicie sami jest nie  zadawalająca - ale jak mówią lepszy rydz niż nic - za niedługo wam pokażę więcej - ci którzy tu zaglądają często wiedzą i są bardzo wyrozumiali dlaczego u mnie po troszku na razie
                             /////////////////////////////////////////////////////////////////
a teraz info dla ....
Andre i Joasia Art - paczki startują jutro was
o cierpliwość  bardzo proszę :
Ewunię ( Ogród Card Macing)
oraz Jadwisia - Sercem Tworzone
                  Z góry wam serdecznie dziękuję za wyrozumiałość
..całej reszty nie będę tu wymieniać bo bym długo musiała tłumaczyć wam co i jak
dziś serca drogie wam życzę wspaniałego jak na tę porę roku słonecznego i wiosennego tygodnia , dziękując za uwagę buziaki wam ślę wasza Marii

61 komentarzy:

  1. Ta ozdoba kuchenna jest świetna;)Ten hafcik,krateczka,widelec,wszystko pasi cudnie;)
    Nad poduchą się już rozpływałam wcześniej,ale jak jest dokończona widać resztę jej uroku;)
    Dalej podziwiam Twoją pracowitość;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marii jak zwykle tajemnicza i nie dbająca o moje serce, że pęknie z ciekawości, bo trzyma w napięciu ;) ;) ;) A tych poduch to syn nie ma czasem za dużo- taką damę podsuwasz Jemu do tulenia?... :) ) ) No to ja Ciebie do serducha tulę- buziaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny pomysł z tym widelce, z poduchy to syn będzie zadowolony pozdrawiam Tesa

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jak co ale poduszka wyszła zajefajnie po prostu rewelacja Marii, Ty mnie normalnie zadziwiasz....buziaczki sle, Jolka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajć, same cudowności ;-) poducha z damą piękna, a ręczniczki super pomysł i świetne wykonanie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. poducha mi sie podoba :) byłaby jeszcze bardziej super, gdyby widniała na niej Audrey Hepburn :))) ale to już w wersji dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu same pyszności, że aż ślinka leci..... wszystko piękne, z gustem i bardzo radujące oko:) serdeczne :* :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt świetny, wszystko razem tworzy całość wspaniale się prezentując. sama łycha do kapuchy nie dała by rady ;) Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj,nie wiem czy ogladałas te książki z haftami.Sciereczki ładne ,a podusia super.

    OdpowiedzUsuń
  10. U ciebie jak zwykle dużo się dzieje :-) Hafciki na ściereczki są super :-) Podusia rewelacyjna :-) Syn będzie miał w czym wybierać :-) Twierdzisz kochana,że nie masz za dużo czasu...a mnie się wydaje że chyba na odwrót:-)hihihhi Pozdrawiam i dużo Zdrówka :-))) Całuski ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Super poducha a ręczniczki rewelacyjne i bardzo pomysłowe. Pozdrawiam serdecznie Mario :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają takie ręczniki :) Piękne i delikatne transfery... A poducha z tym haftem wygląda świetnie. Kiedy Ty to wszystko dajesz radę zrobić... Podziwiam :)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie ściereczki są super :) Pięknie Ci wychodzą transfery, takie subtelne... A poducha z tym haftem wygląda świetnie... Kiedy Ty to wszystko dajesz radę zrobić ;) Podziwiam...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ściereczka w formie fartuszka bardzo pomysłowa i pięknie ją wykonałaś. Poduszka dla syna i serce wyszły fantastycznie. Pozdrawiam serdecznie i uściski zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, więcej powiem,
    widać że już pełne zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te ściereczki z haftem :)))a poducha cudna:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Co raz ładniejsze są te kuchenne ozdoby :)) Widzę Marii, że bardzo dopieszczasz syna ;) Haft wstążeczkowy jak zawsze cudny :-) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Widelec jako wieszak bardzo mi się podoba, tak jak i poducha i ściereczka.

    OdpowiedzUsuń
  19. poducha jest rewelacyjna, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wieszak bardzo pomysłowy:) Zdrowia nadal życzę:) Dzięki za komentarze pod "górskimi" postami:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ręczniczki - urocze!

    Podoba mi się też wieszak - widelec.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kuchenne dodatki. Podkreślają indywidualny charakter kuchni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. cudne są te ręczniki:) piękna poduszka :) wszystko super Marysiu:) pozdrawiam Cię cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne ściereczki Marii! Na paczuszkę czekam cierpliwie :) Nie spieszy mi się :) Jestem Ci bardzo wdzięczny za pudełeczka i za to, że włożyłaś tyle swojej ciężkiej i żmudnej pracy w nie. Miłego dnia. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Marii... oj dzieje się u Ciebie dzieje !
    ładne ściereczki... i podusia...
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo tego narobiłaś i same cudeńka. Poduszeczka przepiękna.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Poducha jest naprawdę piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Och ten Twój syn to tylko się wyleguje na poduchach:)) jak zwykle świetna no i serducho atłasowe piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowności :-) Ręczniki kuchenne wspaniałe - cudnie je ozdobiłaś.
    Widzę, że nie tylko mnie najbardziej zachwyciła poducha dla syna - jest doskonała.
    Serduszko prześliczne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna podusia do przytulania,pewnie nie jeden facet o takiej marzy po cichu,mam oczywiście na myśli ten motyw haha,chociaż i całością by nie pogardził.:)Kurcze sama bym nawet chciała taką poduszkę.
    A serduszko jakie jest śliczne nawet fotki niewyraźne nie przeszkadzają w jego ocenie.
    Wreszcie się zdecydowałaś wziąć udział w moich wyzwaniach i bardzo dobrze,życzę więc powodzenia i wytrwałośći.
    Buziaki ,Danutka:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Marii, u Ciebie jak zwykle mnóstwo pracy! Najbardziej spodobała mi się poducha i oczywiście serduszko:) Ciekawa jestem lalki... i kiedy uszyjesz jakąś sowę?

    OdpowiedzUsuń
  32. Kuchenna dekoracja super pomysł ......Dziekuje....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  33. Nawet zła jakość zdjęć nie jest w stanie popsuć odbioru tych wspaniałości które tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale się Syn ucieszy-piękna poducha!
    A serce- marzenie!
    Buziale Marysiu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się twój pomysł na ręczniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. jak zwykle same cuda :)))
    buziole Marii

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuje za wizytę u mnie :) Prace twoje bardzo ładne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pomyslowe reczniki i kapitalna poduszka dla syna,,ladne prace..pozdrawiam milo zyczac nieustajacego zdrowka.)

    OdpowiedzUsuń
  39. Poducha mnie urzekła motywem i kolorami, a wzór ręczniczka idealnie nadaje się na wzór fartuszka do kompletu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. A to niespodzianka - czekam cierpliwie ale ciekawość mnie zżera!!!!
    Ozdoby kuchenne urocze ale moje serce skradła ta poducha z kobietą - uwielbiam takie grafiki. Syn pewnie szczęśliwy. Nie wiem Marii kiedy Ty to wszystko robisz? Kuruj się słoneczko, miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  41. Lovely work!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Poducha wymiata , podoba mi się jak ch..... pozdrawiam Dusia,

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystko bardzo mi się podoba. Poducha mnie zachwyciła, nie mogę się napatrzeć. A serduszko z haftem wstążeczkowym urooocze!!! Planuje pobawić się ze wstążeczkami:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  44. No to będzie się miał syn do kogo przytulić ... Poducha świetna, a kuchenne do odgapienia jeśli pozwolisz;)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Mario, podziwiam wszystkie Twoje pomysły i ich realizację, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cześć:) Super blog. Dziękuję za komentarz:) Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie i mojego narzeczonego http://agaslodziak.blogspot.com i http://www.stankoos.blogspot.com/ do obserwowania i komentowania :) Pozdrawiam cieplutko :) Aga

    OdpowiedzUsuń
  47. poducha super, ręczniczki bardzo dekoracyjne i ten haft wstążeczkowy :) strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Poducha z damą mnie ujęła! Super jest, z charrakterem :-) chętnie bym ją ulokowała u siebie w domu ;-)
    Pozdrawiam serdecznie :-))

    OdpowiedzUsuń
  49. U Ciebie jak zawsze można wiele świetny rzeczy zobaczyć, podoba mi się różnorodność i o nudzie nie ma mowy.

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne ręczniczki :) bardzo fajny pomysł; pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Marii odpowiedziałam u mnie , ale jeszcze tu. Co do frywolitek , robię tę koronkę i u mnie ( jeżeli masz ochotę) znajdziesz kursiki od podstaw. Dzieęuję za miłe komentarzePozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne prace, a najbardziej urzekła mnie podusia z damą:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale super pomysł z tym wieszaczkiem!!!! Poducha elegancka!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Marii,znalazłaś zdjęcia tych książek,bo już nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  55. Tyko ty mogłaś przeobrazić nudną ściereczkę w cudeńko! Moim zdaniem wspaniała dekoracja. Podusia jest bajeczna. Dobrze zrobiłaś nie dodając nic więcej. Haft z damą jest bardzo elegancki i ozdoby mogły by go przyćmić.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo podobają mi się te ręczniczki ale bardziej jako ozdoba , nie wyobrażam sobie aby ktoś łapska w nie wycierał hi hi a z widelcem wygladają bardzo efektownie:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Kuchenna ozdoba - świetna a zwłaszcza wykorzystanie drewnianej łyżki jako wieszaczka... Poducha dla syna - sama elegancja :) a haft wstążeczkowy - przez Ciebie Mari sama coś tam niewielkiego wstążeczką poczyniłam.... niedługo pokażę u siebie :)

    OdpowiedzUsuń