Miły gościu

Miły gościu

poniedziałek, 3 lutego 2014

Pomiędzy pracami ..........

                                         Witajcie kochani - Dziękuję wam serdecznie za wszystkie bardzo przemiłe  słowa które pozostawiliście  po sobie pod ostatnim postem   w postaci komentarzy  - jestem zadowolona ze Klara wam przypadła do gustu  . Wasze opinie i uwagi są dla mnie bardzo cenne ponieważ interpretując każde wasze  słowa , wiem jak mam dalej pracować , są to dla mnie bardzo cenne wskazówki - dziękuję  bardzo z całego serca .
                                       Witam wszystkich serdecznie stałych i nowych obserwatorów zarówno bloggera jak i google ponieważ wszyscy jesteście  dla mnie na równi i przyjacielsko witani - nie wyróżniam nikogo i o tym już wiecie - taka jestem i taką mnie znacie.
                                    Dziś będzie bardzo krótko - za kilka dni pokażę wam więcej ze względu że mam kilka poważnych prac do wykonania więc czekając na zamówione materiały do mych prac w międzyczasie wykonałam sobie takie serduszko w tonacji brązu i beżu oczywiście testując nowy materiał który kiedyś kupiłam ale musiał swoje odleżeć , oto one
co sądzicie o takiej kolorystyce ??? pytam ponieważ następne będzie , tzn mam zamiar wykonać w tonacji szaro czarnej
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
udało mi się uszyć następną poduchę  dla syna z Marylin Monroe
jak zwykle prosta bez koronek czy jakichkolwiek wydziwiań
osobiście lubię koronki , jakieś falbanki ale ważne że się facetowi podoba
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
uszyłam następne pantalony dla następnej lali
jak galotki są to i kiecka się będzie szybciej szyć
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                   Nie miałam wam jak pokazać - pisałam o tym ze mi wsiąkło masę zdjęć z aparatu dopiero dzięki życzliwości obdarowanej Ewuni - pozwoliła mi skopiować mą pracę ..................w wymiance Ewa m.inn. dostała oto takie serce ode mnie a i proszę zaglądnijcie do Ewy bo tworzy rzeczy niepowtarzalne z filcowane przędzy , wełny........
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeszcze jedno serce poszło do przemiłej osóbki i czekam na meila jak tylko dostanę fotki to wam pokażę
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                    Jeszcze tylko wam powiem że zdecydowałam się wziąść
udział - pierwszy mój !!! w wyzwaniu walentynkowym , które zorganizowała Małgosia
i na wyzwanie moje wystawiam serce , które robiłam dla  Basi z pięć pór roku
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
i dla przypomnienia kilka jego zbliżeń
dzisiaj skromnie i nie na wesoło jak zawsze z wami rozmawiam wybaczcie mi ale mam ku temu powody - myśląc że zrozumiecie wielgachne buziaki wam ślę i do następnego razu papapa wasza zawsze ta sama Marii








49 komentarzy:

  1. Komentarz
    w podzięce,
    serc tu jest
    najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serce w kolorach brązowo-beżowych - piękne, podobnie jak poducha:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszko w tonacji beżu i brązu bardzo mi się Mario podoba bo ja lubię taką kolorystykę. Całość prezentuje się świetnie a praca moim zdaniem wygląda bardzo delikatnie i romantycznie. Czy możesz zdradzić gdzie kupujesz ramko- tamborki ? Bo ja szukałam niemal w każdej pasmanterii w moim mieście i nigdzie nie było, a chciałabym bardzo oprawić kilka moich prac w takie ramki. Marylin na poduszce wygląda bardzo zalotnie i nie dziwię się wcale, że synowi się podoba ale pantalony dla kolejnej lali biją wszystko na głowę :) A serduszka wyszywane wstążeczkami , jak zwykle u Ciebie Mario, bardzo piękne i efektowne. Pozdrowienia przesyłam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko ja kupiłam dawno temu w pasmanterii ale całkiem niedawno widziałam e- pasmanteriach jak tylko natrafię zaraz dam ciznać tzn podam link sprawdź na corikamo.pl buziaki M.:):):)

      Usuń
  4. Co ja będę dużo pisać Twój haft wstążeczkowy jest po prostu cudowny a te pantalony są seksy:)))
    Pozdrawiam cieplutko babcia Marysia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Marii kochana siostro tak mnie zachęciłas najbardziej tymi pantalonami ,że chyba ja też jakąś lalę uszyję ,aż mnie ręce świerzbią taką mam ochotę na własną lalkę...poduchy świetne i nne cudenka też, u Ciebie to wręcz robota pali się w rękach a ja zgodnie z obietnicą nie pałętam się tam gdzie nie trzeba i jestem w miarę grzeczna, waleriany nawet nie potrzebuje....Marii, poczekaj jeszcze troszkę kochana na to co Ci obiecałam bo mam problem z wydrukowaniem..ale obiecuję jak tylko ogarnę sytuację na pewno zrobię co trzeba a i Marylin dla syna dostaniesz taką jakiej jeszcze nie masz, buziaki slę, Sisterka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wreszcie kochana czekam na lalę przecież ty wiele potrafisz siostra a na moje sprawy poczekam spokojnie kochana buźki M.:):):)

      Usuń
  6. Ja nie potrafię haftować w ogóle, Twoje hafty wstążeczkowe mnie zachwycają. Kolorystyka pierwszej prezentowanej pracy najbardziej przypadła mi do gustu. Sądziłam że Merylin Monroe działała na panów wcześniejszego pokolenia, ale jak widać jej uroda jest ponadczasowa.Fajnie wyszła podusia z jej wizerunkiem. Pozdrawiam Cię Marysiu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznie Marii jak zwykle u ciebie ...
    fajne te pantalony :)))))
    życzę Tobie powodzenia w wyzwaniu :)
    pozdrawiam wieczorową porą :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mario, serduszko jest delikatne i bardzo misternie wykonane. Bardzo mi się podoba,ale prawdziwym hitem są pantalony, ta koronka, uroczo staroświeckie, sama bym je ubrała!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochan, poducha z Marylin jest boska, uwielbiam ją :-))) Serducho w cudnej tonacji,pięknie wygląda :-)))
    Zresztą, co ja będę się rozpisywać kochana :-) Wszystko co robisz jest cudne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pantalony to absolutny hit, ta koronka, uroczo staroświeckie, sama bym ubrała!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmmmm.... A cóż to za piękności!!! Serducha haftowane wstążeczkowym.... podziwiam cierpliwość ;) Po prostu cudeńka. Ta zieleń dla naszej kochanej Basi, aż chciałoby się schrupać te miętuski- CUDOWNE!!! Życzę powodzenia w wyzwaniu- należy Ci się, choćby za te wielgachne buziaki ;) ;) ;) No to ja też buziole ślę Tobie wielgachne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne te prace - co jedna to piękniejsza :))) pozdrawiam cieplutko Mariii - przytulam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam jestem zachwycona Twoimi pracami,zresztą robię to odkąd Cię poznałam .Pierwszy obrazek jest cudowny ,brązy,beże to coś co lubię .Poducha wiadomo jaka,a wyzwaniowe serducho prześliczne.Oczywiście nie zapominam o pantalonach dla lali,które wywołują mój uśmiech na twarzy,bo pomyślałam sobie,że potem ich już tak dobrze nie oglądnę,przecież nie będę zaglądać pod kieckę lali haha:)Buziaki kochaniutka przesyłam i dziękuję za Twój głosik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pantalony debeściackie są!!!! Podoba mi się też serduszko w tonacjach brązowo-beżowych na atłasie (to już wiem!!!). Ślicznie te różyczki wyszywasz. Jak tylko znajdę chwileczkę czasu to się zacznę uczyć tej techniki, bo nie mogę wyjść z podziwu. Co do Twoich planów zrobienia róż w czerni i szarościach to sobie tego nie wyobrażam. Ja bym pozostała przy naturalnych kolorach róż, bo takie są najpiękniesze, ale kto wie czy się nie mylę i czy Twoja artystyczna dusza mnie jeszcze bardziej nie zadziwi. Całuję i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale Ty piekności robisz, poducha świetna i sama Marylin zdobi ja tak, ze nie trzeba żadnych koronek, zreszta który facet lubi koronki? :)
    serduszka piekne, uwielbiam haft wstązeczkowy, sama coś próbuje robić ale twoje róze, przypominają prawdziwe róże.
    Buźki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same śliczności prezentujesz! Pantalony zapowiadają, że powstanie sexi babeczka :))

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko mi się bardzo podoba, serce w tych kolorkach jest prześliczne, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. His works are beautiful!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Marii wszystkie serducha cudne , szczególnie to miętowe , dla Basi ,.
    Poduchy męskie , ja tam bym dorobiła falbanki a co ,,,
    Trzymaj się ,,,

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale tu nowości :) Kolorystyka bardzo ładna ale myślę że i czarno biała będzie śliczna :) Czekam na nią z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  21. Serduszka pierwsza klasa! Mnie najbardziej podoba sie to w tonacji brązu i beżu :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  22. Poduszeczka dla faceta super, ma się do kogo przytulić.
    Wszystkie serduszka piękne a naj to miętowe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się haft wstążkowy.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie piękne serducha i ten haft wstążeczkowy:) super! a bielizna no no no sexi:) czekam na sukienkę:) no i na lalę kolejną:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zawsze piękne prace. Widać wkładane w nie serce:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. zaserduchowałaś się Marii... śliczny hafcik wstążeczkowy
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne serdeczne prace...:) Podziwiam hafty ! Ina

    OdpowiedzUsuń
  28. A mnie bardzo przypadlo do gusty zielone,chociaz I tak najbardziej lubie bialy kolor:)
    Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje hafty są prześliczne, zresztą nie tylko hafty :) Chciałabym znać taki haft...
    Trzymam kciuki za walentynkowe wyzwanie!!!
    I czekam na tę tonację szaro-czarną, może być bardzo ciekawa... oraz oczywiście na strój dla lali...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aa nie chce mi się dzisiaj pisać Marii,bo wpadłam w dół przez Ciebie;)
    Ja nie mogę patrzeć na takie hafty,bo mi się chce płakać,że tak nie umiem;(((To serce na tamborku skradło mi serce,ale i wszystko pozostałe jest cudne;)
    Pytałaś kochana czy ja odpoczywam.Owszem,bo większość z kursików i stron mam zapisanych,ale ja się pytam Ciebie czy Ty odpoczywasz,bo jesteś tutaj często i to nie z jedną,a kilkoma pracami;)
    Buziaki pracusiu;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Serducha prześliczne, a pantalony powaliły mnie na kolana:)

    OdpowiedzUsuń
  32. To się dzieje u Ciebie Marii:)))serca,lalki ,poduszki:))cho cho:)))pracuś z Ciebie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoje wstążeczkowe hafty sa przepiękne, haftowałam dawniej ale nigdy nie próbowałam wstążeczkowego, podejrzewam, że nie dałabym rady, już pokonał mnie sutasz i tutaj pewnie bym tez poległa:(

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie Twoje prace jak zwykle zachwycają :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pracuś z ciebie , piękne prace, bierzesz udział w zabawach , piszesz komentarze i ja na nic ostatnio nien mam czasu, musi się coś zmienić pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
  36. o kurcze - bardzo ładnie tutaj !!

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie prezentuje się Twoje beżowe serducho i ciekawa jestem serducha w tonacji szaro- czarnej.
    Bardzo się cieszę że w końcu się zdecydowałaś i bierzesz udział w wyzwaniu. Super!
    Masz głowę pełną pomysłów a Twoje prace są śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w wyzwaniu walentynkowym;))

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj Mario. Piękne prace , jak zwykle urzekł mnie haft wstążeczkowy . Ten haft jest dla mnie tak piękny że każdy kolor mi odpowiada. Powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam cieplutko.Poduszki super dla syna.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie ten zestaw brązowo-beżowy bardzo się podoba :-) Widzę, że nadal rozpieszczasz syna. Twoje serca ze wstążeczkowymi różami jak zawsze bardzo ładne :) No a pantalony są po prosty super :)) Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. super prace.....
    widać że ciągle masz rece zajęte

    OdpowiedzUsuń
  41. Zestawienie kolorystyczne jak najbardziej trafne i wdzięczne. Poduszeczka też bardzo fajna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale same świetne wytworki, a kolorystyka jak dla mnie super- Twoje różyczki sa prześliczne widziałam serducho u Dusi - piękne pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  43. Twoje różyczki są prześliczne i nic oprócz nich nie widzę pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  44. Dear Maria, such a beautiful embroidery! It's fantastic!! Congratulations!!
    I really like your roses. :)
    Hugs erba

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierwszy hafcik jest prześliczny! Serducha też zachwycają - życzę Ci Marysiu powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  46. Serducha bardzo ciekawe. Marylin jest boska! Pozdrowienia Marii!

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne serducha Mario :) haft wstążeczkowy piękny aż kusi mnie czy nie spróbować, ale ja jak wiesz jestem ciągle na krzyżykach i jeszcze mi się nie znudził :)

    OdpowiedzUsuń