Miły gościu

Miły gościu

czwartek, 27 marca 2014

Kubek 3D i Lawendowe wyzwania dwa

                                      Witajcie moi kochani  serdecznie wreszcie ponownie wiosennie choć w nocy u mnie było -7 ia wczoraj jeszcze padał śnieg dziękuję wam za wasze odwiedziny i wspaniałe słowa słowa pozostawione w postaci komentarzy pod ostatnim postem i witam nowych komentatorów. Dziękuję wam że jesteście ze mną .
                                        A więc dziś będzie krótko - z uwagi na nadmiar obowiązków raz ! - zła jestem na fotki - zanim się dorobię nowego aparatu muszę robić zdjęcia telefonem a i ten choć nowy to coś mu nie pasi ze mną wsółpracować  - same niepowodzenia z tym sprzętem mam - ok ale do rzeczy
...............................Jak wiecie biorę udział w dwóch wyzwaniach u Danusi
w wyzwaniu etap II którego tematem jest kubek 3D - powiem wam szczerze że za dużo mi się kotłowało pomysłów w głowie i już miałam chęć opuścić ten etap bo zasady zabawy mówią że można opuścić - wówczas nikt nie głosuje na taką osobę ani nie dostaje dodatkowych punktów - drugą sprawą była moja porażka w wyzwaniu buta - no cóż było za humorystycznie - miałam masę komentarzy anonimowych typu - tzn bardzo brzydkich i nie na miejscu propozycji i tak straciłam mobilizację - no ale nie byłabym sobą powiedziałam A to i B muszę powiedzieć a więc mimo że mam masę innych zajęć zaczęłam intensywnie myśleć i ...............
                 Mój kubek 3D jest haftowany i pozostawiony na tamborku ramce a wygląda tak
no i jak to ja wtrąciłam mały wzorek haftu wstążeczkowego -
wymyśliłam sobie że haft haftem ale mój kubek ma przedstawiać się jako ,,szklany,, i tak sobie wygląda
ten oto kubek zgłaszam do II etapu u Danusi
ocena należy do was - no i dumna jestem z siebie że nie spasowałam oraz zmieściłam się w terminie
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Drugim naglącym terminem wyzwaniowym jest Lawendowe Wyzwanie u Małgosi

tematem są prace związane z lawendą a termin już tuż tuż ale zdążyłam
i tak wykonałam sobie lawendowy obrazek do mojej słynnej komoreczki
a wygląda tak
wg. mnie obie prace są spokojne oraz nie krzykliwe ale ocenę zostawiam wam
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kochani powinnam jeszcze pokazać prezenty które dwa dni temu przyfrunęły do mnie od naszej kochanej Jadzi - sercem tworzone ale zrobię to na spokojnie
za trzy dni ponieważ zbliża się termin następnego wyzwania a przesyłka zawierała coś do wspólnego projektu - czyli Ja , Jadzia oraz Iwonka - koronki Iwonki a jak na początku napisałam nawet telefon mi znów odmówił posłuszeństwa - co niektóre kochane koleżanki tak się zaczęły o mnie martwić że pomiędzy sobą się dopytywały co się dzieje - dziewczyny wszystko jest OK - czuję się dobrze a że mam nadmiar obowiązków i brak czasu to chyba każda z nas tak ma - ale wam bardzo dziękuję za troskę oraz przemiłe meile
                    Jadziu droga tu mi wybacz dzisiaj w tym momencie że nic nie pokażę udało mi się tylko zdrobić kilka fotek ......
                    .................................................................................
pokażę wam tylko co to przyszło od Jadzi do tajemniczego projektu czyli taką zajawkę 
dziękuję ci Jadziu serdecznie za twą wspaniałomyślność oraz pracę którą wykonałaś - a was moi drodzy proszę o cierpliwość wykonania całości tegoż projektu - dopowiem tylko tyle że to owo coś jest bardzo pokaźnych rozmiarów i zastanawiam się jak ja skończę teraz swe dzieło jak je sfotografować - no nic będzie czas to i rada się jakaś znajdzie
 

            ...........................................................................................
Dziś wam serdecznie dziękuję za uwagę pozdrawiam już słonecznie bo zaczyna świecić słonko coraz to ładniej buziaki ślę szczere z uśmiechem na twarzy wasza Maria i na papapa mój następny projekt w trakcie pracy czyli następny obraz który założyłam że skończę pod koniec roku
jeszcze ra wielkie buziaki i do następnego razu.
 
 


46 komentarzy:

  1. Witaj Marii! Proponuję, aby mówiąc nieładnie olać te głupie komentarze, zawsze znajdzie się jakiś debil, który coś chce zniszczyć. Szkoda, że robią to anonimowo, widocznie wstydzą się tego kim są! Co do buta... Bardzo mi się podobał :) Był to naprawdę fajny pomysł! Kubeczek też jest ciekawy, czekam na finał :) Pozdrowienia i buziaki! A o tych kretynach co zostawiają same negatywy w ogóle nie myśl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w wyzwaniach. Mi bardzo przypadła do gustu lawendowa tabliczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za obydwie prace :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prace tematyczne będzie finał to zobaczysz jak cię ocenią , mnie się te prace podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. Marysiu co Ty się przejmujesz jakimiś anonimami . Ja takich nawet nie czytam Skoro ktoś się nie chce podpisać i ujawnić to dla mnie znaczy tyle że nie ma nic ciekawego ani mądrego do powiedzenia. Bucik był po prostu inny , a dziura potraktowana humorystycznie mnie tam się podobało, może nie na podium ( ale jest tak wysoki poziom prac , że raczej trudno na niego wskoczyć ) ale było wesoło śmiałam się na głos czytając Twojego posta z dziurą.
    Co do kubka to cieszę się że nie odpuściłaś i zmajstrowałaś bardzo ciekawy kubeczek . Życzę Ci powodzenia w głosowaniu, dobrego humoru i słoneczka na dworze i w Twoim serduchu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marii podziwiam i życzę powodzenia - kubeczek, bardzo oryginalny pomysł:) buziaczki aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Chylę czoła pomysłowi na kubeczek w 3d- nic nie wymyśliłam (może następne wyzwanie?) Cieszę się, że przesyłeczka dotarła. A co do ptaszorków na końcu posta, pozwól, że powzdycham i skopiuję obrazek, bo mi one spędzają sen z oczu. A wszyscy myśleli, żem zakochana w zegarach (ja też) a tu ptaszorki pobudzają serducho do przyspieszonego bicia :)))) Pozdrawiam i do serca tulę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, żeby wyhaftować kubek nigdy bym na to nie wpadła. Myślałam o uszyciu, lub zrobieniu na drutach ale haft, zresztą co ja się dziwię to jest to co robisz bardzo dodrze, boTwoje hafty są po prostu prześliczne. Obrazek do wyzwania super życzę powodzenia:)
    Pozdrawiam serdecznie Monika:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie prace bardzo fajne i mi się podobają.
    A co do anonimów to się nie przejmuj, niech sami coś wymyślą i pokaże.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi sie podoba praca na wyzwanie lawendowe, do do wyzwania danusiu ja wciąz mysle i nie moge nic wybrac z moich przemysleń :)
    Pozdrawiam gorąco buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marii, jaka Ty jesteś aktywna niesamowicie, wyzwania,jedno, drugie, kobieto nie na darmo Ty Wichrem nazwana,wszystko ładne ale lawendowa deseczka fantastyczna,buziaczkiJola

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w nowych wyzwaniach , może teraz dopisze szczęście. Jestem bardzo ciekawa tego dużego projektu. Obie prace bardzo ładne. Buziaki zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie się lawenda Twoja podoba! Jesteś wielkim PRACUSIEM!

    OdpowiedzUsuń
  14. Marysiu olej te anonimy i tchórzowskie wpisy,nie ma co się przejmować.Ty wiesz jaka jesteś ,znasz swoją wartość i pomysłowość,dlatego trzymaj się tego co robisz do tej pory.Niech nikt nie zaburza Twojego spokoju przez głupie docinki.
    Prace które dziś pokazujesz są piękne,a kubek bardzo oryginalny,ja bym na taki pomysł nie wpadła .Może nie jest w 3d ,ale widzę,że starałaś się aby nabrał formę przestrzenną
    Druga praca wyzwaniowa też jest piękna i życzę Ci kochana powodzenia w wyzwaniu.Pozdrawiam
    Ps.Napisałam Ci maila :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie Wy wyszykujecie te wyzwania:)))ja sama sobie je wyznaczam i czasem uda mi się doskoczyć:))powodzenia w nowych wyzwaniach:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Lawendowa tabliczka bardzo ładna, powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj Marysiu, Marysiu! Nic się nie martw :) U Ciebie dzisiaj spokojnie. A tego mi właśnie ostatnio brakuje, bo w biegu cały czas. Kubeczek spełnia wypamagania i mam nadzieję, że się nie obrazisz jak powiem, że do palca w bucie to mu daleko :) POzdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. witaj Marii ,prace obie mi się podobaja,a szczególnie ta tabliczka ,bardzo pomysłowa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Brawo Marysiu! Wiedziałam, że nie odpuścisz. Kubek jest świetny! A Twój but był kapitalnym żartem i zupełnie się nie przejmuj głupimi komentarzami. Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził!
    Obrazek lawendowy jest śliczny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Marii, co tam jakieś anonimy. Wiem, że lepiej byłoby wysłuchać nawet nie najlepszej opinii ale od kogoś, kto się podpisze. Nie rozumiem tych odważnych anonimowych. Najlepiej nie czytać takich wiadomości. Praca lawendowa bardzo mi się spodobała. Dobrze, że dałaś radę z wyzwaniem u Danusi. Bawmy się dalej:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie prace są śliczne więc trzymam kciuki za powodzenie w wyzwaniach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  22. Fajny pomysł na kubek. Lawendowy obrazek fantastyczny! Śliczne kolory, koroneczka, sznurek... świetny...i skojarzył mi się z torebką na lawendę;) Powodzenia w wyzwaniach pracowita kobietko. Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serducho drogie że lawendowy obrazek ci spodobał - mi również się bardzo podoba jak żadna inna moja obrazkowa praca ale ten - no pappapap

      Usuń
  23. Bardzo pomysłowy ten kubek :) rączka bardzo ładna ci wyszła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko podaj mi link do twego zaproszenia dziękuję z góry pappapa:):):)

      Usuń
  24. Powodzenia w wyzwaniach Marysiu:) obie prace są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze, że nie zrezygnowałaś z wyzwania Marii. Fajny kubek zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana, mejla nie dostałam:( A najbardziej podoba mi się lawendowy obrazek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również sie podoba bo jest taki sympatyczny ale jestem samochwała - hihihi buziaki i napisz proszę co ty tam wykombinowałaś ??? muszę sie pomału pzrygotować - no rozumiesz ....

      Usuń
  27. Marii ja również życzę Ci powodzenia w wyzwaniach. Piękne prace ...kubek świetnie wymyślony a obrazek z lawendą wręcz mnie wcisnął w krzesło. Pięknie Ci to wszystko wyszło. Pozdrawiam serdecznie :) Ina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie dziękuję Ineczko bo nie jestem pazernym człekiem znasz mnie przecież:):):)

      Usuń
  28. Kubek superowy , a lawendę uwielbiam i prace super
    zrobiłaś moja droga !!! A teraz uciekam bo słoneczko
    u nas grzeje na całego pa i uściski ;)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne prace, bardzo starannie wykonane i świetny efekt :) Super! :) Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo pracowicie rozpoczynasz wiosnę i podejmujesz wyzwania Marysiu, a najbardziej podoba mi się lawendowe, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Iwonko dużo więc z pewnych zrezygnuję :(:(:(

      Usuń
  31. Mnie urzekł ten lawendowy obrazek;))Jest mega piękny i romantyczny;)
    Ponieważ uwielbiam Twoje wszystkie hafty,więc ten kubek też mnie zauroczył.
    Tak to bywa Marii,że coś się komuś nie podoba,ale trzeba mieć przysłowiowe jaja,żeby napisać to pod swoim imieniem i nazwiskiem.
    Trzymaj się ciepło papa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to zrobię kochana nic nie będę ukrywac bo mam te pzrysłowiowe jaja:):):)

      Usuń
  32. Marii bardzo dziękuję za Twój ciepły komentarz:)
    Gratuluję pomysłu na kubek- takiego jeszcze nie ma:) a tabliczka to już wyższa szkoła jazdy.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obie prace bardzo ładne, choć lawendowy obrazek bardziej mnie urzekł :) jest przepiękny :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Podziwiam Cię kochana Marysiu za te wszystkie wyzwania, którym z powodzeniem stawiasz czoła.
    Jesteś prawdziwą artystką i pomysłów Ci nie brakuje. Lawendowy obrazek jest przepiękny.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  35. Obrazek z lawendą i koronką po prostu mnie urzekł - jest wspaniały, wprost idealny! :) Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne prace ;) Trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń