Miły gościu

Miły gościu

poniedziałek, 3 marca 2014

Pomiędzy kilkoma tematami .....

                                      Witajcie kochani wszyscy - serdecznie wam dziękuję za odwiedziny oraz liczne komentarze pod ostatnim postem - dziękuję serdecznie - witam nowych gości - miło mi że zostajecie ze mną oraz bardzo się cieszę że wam się podobał motyw na tacy .
                                      Moi mili ponieważ biorę udział w kilku wyzwaniach oraz konkursach więc pomiędzy stresującymi publikacjami mych jeszcze nie skończonych prac i tak np. - wyzwanie - DZIURA  u Danusi , konkurs WIEKANOCNY u Wiesi i jeszcze takie tam tam gazetowe o których wam nie piszę - jak się coś zdarzy dobrego wówczas się pochwalę - a póki co po co zawracać głowy wam jak mnóstwo jest patykiem po tzw. wodzie pisane.
                                     tak dla i odpoczynku i z zamiłowania zaczęłam sobie zdobić jajeczka i jest ich znikoma ilość ale powstaną - z haftem wstązeczkowym
zwykłe złocone
zawieszki jajka zdobione haftem krzyżykowym
zdobione szydełkowo
powstają w decu ale mają troszke schnięcia lakieru więc dziś nie pokazuję
 ..............................................................................................................................
          dalej powstają u mnie drobne elementy lawendowe to dopiero początek aż się boję bo mam tego dużo jeszcze do haftowania
dziś rano zeszło z tamborków
oraz elementy haftu wstązeczkowego

w decu okleiłam sobie koło na koronki
w przygotowaniu wiele innych spraw z decu i szycia m.inn. Zając wg projektu dwóch naszych koleżanek blogowych Bożenki oraz Mariolki - linki podam wówczas jak się z nim uporam bo wyszedł z dwóch projektów jeden aż się boje co z niego wyjdzie
 ...............................................................................................................................
obiecałąm wam pokazać jak wyglądają moje koronki
o tak wg. waszych rad za co jeszcze raz serdecznie dziękuję
do perfekcji mi daleko z nimi ale niech już będą jakie są
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                Zaczęłam kolekcjonować naparstki porcelanowe - na ten momencik mam tylko cztery
jutro idę do sklepu z zamiarem kupna tak 10 sztuk póki są i postanowiłam sama sobie je poozdabiać wg. mego gustu
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                  Reasumując dzisiejszy post post powiem wam tak te wszystkie hafciki które zeszły z tamborka do końca myślę tego tygodnia uporać się je zastosować w produktach które mam w zamiarze
- skończyć jajeczka i zabrać się ozdabianie jaj dużych
- - skończyć dziurę na wyzwanie u Danusi
---zrobić projekt dla Iwonki
tak że myślę że tak jak zamierzyłam to się w terminie ok dwóch tygodni zmieszczę ze wszystkim , gdzie po między innymi są jeszcze niespodzianki inne
uffff. myślę że dotrwaliście do końca życząc wam wspaniałego i słonecznego tygodnia do poczytania za kilka dni buziaki wam ślę oraz moje pomidorki które za niedługo będą czerwone - tzw.parapetówki bo w domku sobie je mam a że wiosennie już na dworze tak że same widzicie nawet na parapecie można mieć ogródek wasza Marii









48 komentarzy:

  1. Ależ u Ciebie sie dzieję Marii, czekam na efekt końcowy Twoich prac bo zapowiadają sie ciekawie :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bogato - robótkowo:) Pracuj , pracuj na dziurami i resztą, chętnie pooglądam a nawet może i odgapię:) Mario ciekawa jestem wszystkiego a szczególnie tej dziury , bo tez tam uczestniczę i różnych dziur się namnożyło. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze swoją dziurką się już uporałam (hihihi) jest już jakiś czas temu u Danusi- nr bodajże 7- Kazia M. buziaczki

      Usuń
  3. Pomidorki juz masz???Niesamowite...jajo pieknie ozdobilas haftem napatrzec się nie moge a koronki to już marzenie pieknie Ci wychodzą, masz jakies wzory czy tak z glowy?buziaki zostawiam,Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. Marysiu mam wrażenie ,że Ty nie śpisz tylko ciągle coś haftujesz i modzisz.Tyle tych prac skończonych ,pozaczynanych że ja tam mogę się schować z moimi.Zresztą ostatnio wszystko mi idzie nie tak jak trzeba.
    Za to u Ciebie same cudności moje oczy ogladają.Czekam na dziurę bo czasu już mało zostało,pewnie szykujesz jakąś bombę :)
    Buziaki kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj te Twoje wstążeczkowe różyczki są bardzo urokliwe, zarówno na jajeczku, jak i w koszyczku. Już na drugim blogu widzę śliczne, porcelanowe naparstki i zastanawiam się, w sklepie gospodarstwa domowego, czy w pasmanterii to się kupuje? Koronki już widziałam i podziwiałam, sugeruję, by przy napinaniu szpilka trafiła w każdą pikotkę, wtedy nie będzie się skręcać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. prace jak zawsze piękne, już troszkę świątecznie się u Ciebie zrobiło, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. się dzieje u Ciebie:)))już zaczęłaś jajeczka:)))muszę się też zabrać za nie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. hejka ale pracowity post :) najbardziej mi sie podoba ta technika z wyszywaniem wstązka - super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marii jakie śliczności:)) piękny ten haft wstążeczkowy, śliczne róże,no i powiało świętami:))) śliczne naparstki:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Haft wstążeczkowy w pisankach bardzo mi się podoba :))
    Do tych pomidorków to buzia sama się śmieje, za kilka dni będzie parapetówka :) hi, hi!

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja tylko liczę,
    że będę... kibicem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Marii Ty jesteś pracowita jak mróweczka,tyle pięknych rzeczy nam pokazałaś,jajeczka z haftem wstążeczkowym cudeńka,koroneczki piękne,lawenda w hafciku,umm lubię lawendę.
    Trzymam kciuki za wyzwania i udane projekty.
    Buziaczki i również życzę fantastycznego tygodnia i każdego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zwykle same cudowności :D i tak świątecznie już :) mi jakoś nie po drodze ze świątecznymi motywami :)
    pozdrawiam Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze jak dużo prac wszystkie są bardzo piękne najbardziej podoba mi się haft wstążeczkowy jest świetny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Marii!?... To ile ta Twoja doba trwa?... Odnoszę wrażenie, że nieco ponad 30 godzin- ja bym nawet w połowie grogi nie była z tym wszystkim, co tu pokazujesz. A pokazujesz cudeńka... Pozdrawiam cieplutko i jestem gotowa odstąpić Tobie ze 3-4 godziny ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale mas mnóstwo energii! Ja jestem chyba leniuchem, przynajmniej jak popatrzę na to, co Ty robisz! Jak wiele prac! I jakie piękne i trudne w wykonaniu. Ja z haftów znam tylko... Nie powiem jaki ;) Pozdrowienia i serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  17. Własnoręcznie wykonane koronki są wyjątkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ tego, natworzyłaś kochana , ale różyczki są wspaniałe , lawenda urocza i cała reszta pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne rzeczy nam pokazujesz. Koronki prześliczne szczególnie ta różowa. Ciekawa jestem tej dziury i naparstków. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale z Ciebie pracuś. Tyle pięknych rzeczy narobiłaś. Jajeczka z haftem wstążeczkowym śliczne.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze nie zawiodłam się, u Ciebie zawsze jest co poczytać i pooglądać :)
    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  22. ależ Ty Pracuś jesteś!!! ręce pełne roboty.......buziolki ***

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam lawendę pod każdą postacią:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie to wszystko śliczne! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. O Marii ile ty prac masz na warsztacie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. ale z Ciebie pracuś <Mariii - koronki cuuuuudne:))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Matko jedyna,Ty Marysiu masz krasnoludki,które Ci pomagają,bo ja nie wiem jak człowiek mający do dyspozycji 24 godziny jest w stanie ogarnąć taką masę pracy;))
    Kochana jak zwykle cuda,cudeńka u Ciebie;)
    Marii o co ty mnie kochana pytasz?!Jakie obraziłam?!Kochana moja niby o co?O to,że faktycznie coś czasami bziuczy na tym moim diabelskim blogu?!No buczy,ale ja sama nie wiem co i dlaczego.Nie jesteś pierwszą osobą,która zwraca na to uwagę.Pozmieniałam co mogłam i nie wiem jak jest;)
    Buziaki wielkie pracusiu;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mario koronki teraz prezentują się bardzo dobrze. Twój haft wstążeczkowy jest piękny i ten w koszyczku super pomysł. Lawenda w krzyżykach również urocza ,co tu dużo mówić piękne efekty pracy. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Lovely, as always!!!
    Have a good week!!! and my g+!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś niesamowita tyle różności, a wszystko takie piękne napatrzeć się nie mogę no i jeszcze te pomidorki?!!! Szpulka jest cudna...... zapraszam do siebie lusirekodzieło.blogspot.com. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Hafcik wstążeczkowy na jaju wymiata, a koronki cudne są! tak to ja ani trochę nie umiem, więc szczerze podziwiam:))
    A naparstki?....Zajrzyj do Ulencji (Manufaktura dobrych klimatów) u mnie w pasku bocznym, ta to jest szalona kolekcjonerka:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie u Ciebie - jak zwykle i kolorowo, a te pomidory - to tylko pozazdraszczać:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie próżnujesz, dużo się dzieje :) Wszystko pięknie wykonane! Koronki wyglądają wspaniale, dopiero teraz widać ich urok.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kobietko...jak ja patrze na te twoje precyzyjne i dopieszczone pracę, to jestem pełna podziwu dla ciebie...:) Jesteś niesamowita! :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja napiszę krótko ...jestem znów zachwycona, bardzo podoba mi się haft wstążeczkowy i wiem już,że chcę się go uczyć, chwilowo jednak brakuje książek z podstawą haftu na polskim rynku...piękne naparstki, nigdy takich nie widziałam, ale co ja widziałam? :) za mało, ciągle za mało :). Marii cudne prace ! Buziaki zaczarowana Kobietko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzę Marii, że masz już pokaźna kolekcję jajeczek :) Pozostałe Twoje dzieła też są cudne, zwłaszcza hafty. Fajną masz już kolekcję naparstków i z tego co piszesz nadal będzie się rozwijać :-) Pozdrawiam serdecznie i życzę owocnych plonów pomidorowych.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie wiem Marysiu kiedy Ty znajdujesz czas na te wszystkie prace? Jajeczka są śliczne i takie nietuzinkowe a koroneczki bajeczne. A teraz nowa kolekcja naparstków! Ty chyba nie sypiasz?
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci dużo wiosennego słoneczka.

    OdpowiedzUsuń
  38. Marysiu, Ty wiesz, że wszystko mi się podoba, ale haft wstążeczkowy zawsze na najwyższym podium.
    A za naparstkami będę teraz spoglądać- jak spotkam, wiem gdzie wysłać!
    Dzięki Skarbie za życzenia:-) niech się spełnią!

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne jajeczka i koronki, ciekawa jestem Twojej dziury, bo sama też się zapisałam i zaczynam coś tam robić:)
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hafciki wstążeczkowe cudne, a pisanki w tym wydaniu to całkowita nowość, bardzo ładne te Twoje koronki szydełkowe, musze i ja sama zacząc takie szydełkować między swetrami:)) kolekcja naparstków super pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Rzeczywiscie pracuś z Ciebie niemożebny!
    Tez tak kiedyś miałam...Może złe kiedyś minie i głowa będzie lżejsza i chęć do pracy się pojawi?
    Pozdrawiam serdecznie, Marii:)

    OdpowiedzUsuń
  42. A więc te cudowne różyczki to haft wstążeczkowy? Jaja wzbudziły mój zachwyt! A porcelanowe naparstki... świetny pomysł z kolekcjonowaniem, zastanawiam się, gdzie można je kupić? Masz rację, kup od razu wiele, a co sobie żałować?:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  43. Marysiu, Twoje hafty wstążeczkowe są przecudne, jaja piękne a porcelanowe naparstki cudowne i bardzo mi się podobają. Pozdrowienia przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Marii wszystko śliczne u Ciebie ale ja wtrące dwa słowa -pamiętaj o o siebe i dbaj o siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. co tu dużo pisać.... uwielbiam i non stop podziwiam Twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  46. Kochana, te twoje jajca są super :-) Haft wstążeczkowy- chylę głowę bo ja nie potrafię :-) Cuda :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak zwykle Twój haft wstążeczkowy mnie zachwyca :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń