Miły gościu

Miły gościu

wtorek, 11 marca 2014

Serca drogie serca

                                            Witaj drodzy - jest piękny słoneczny dzień , wiosna nam zagląda do okien cudownie a ja wam dziękuję z całego serca za to że jesteście - za wasze liczne odwiedziny oraz przemiłe komentarze zostawiane od serca w komentarzach pod każdym jednym postem - witam serdecznie wciąż nowe twarze z uśmiechem i radością dziękując wam że jesteście .
                                           Zapewne zauważyliście że mnie jest mniej na blogach - albo pojawiam się z wielkim opóźnieniem - to i mi wybaczcie tę chwilową nie bezczynność - za dużo mi się namnożyło spraw co jest spowodowane równocześnie brakiem czasu - za niedługo myślę wróci wszystko do normy.
                                         Dziękuję wam za wyrozumiałość
Na początek sprawy organizacyjne abym nie zapomniała
- Ewa Jurewicz - kochana podaj mi ne meilu twój adres bo tam mam niewyraźnie
  z góry dziękuję
- Danusia Marcinkowska - po południu wyślę ci parę informacji na temat twych
  pytań
- Iwonko - cierpliwości nie zapomniałam - projekty są ale jeszcze wymagają
  korekty
- Janeczko - ślicznie dziękuję i czekam cierpliwie
- Sisterka Jolanda - dostałaś opis? - bo mam zwrot meila
- Wiolu - nie zapomniałam o tobie na dniach napiszę
- Ulencjo - dziękuję bardzo - powoli robię

- jeśli kogoś  pominęłam to przepraszam oraz proszę mi napisać w meilu
             ----------------------------------------------------------------------------------------------
                                 I tak nawiązując do tematu dzisiejszego posta - chcę podziękować wszystkim wam za dobroć , waszą bezinteresowność oraz dobre serduch które posiadacie a niesiecie mi wielką radość - dodam że jestem bardzo zaskoczona waszymi zdaniami które piszecie mi w meilach - .... cytuję większość identycznych...... ty sobie Marii mna nie zawracaj głowy to jest dla ciebie prezent od serca .........i tak w zeszłym tygodniu w piątek odebrałam trzy przesyłki
- dziewczyny jesteście naprawdę kochane kolejność losowa prezentacji bedzie
ale zanim to nastąpi pokaże wam kurkę - nazwałam ją tancerka
-pamiętacie całkiem niedawno pisałam wam że również tak od serca dostałąm śliczną kurkę od Basi
dostałam piękny opis - mam to wszystko przed nosem i się nie poddaję ale Basiu kochanie ja jestem zbyt niecierpliwa - szydełko mam za duży rozmiar ale nie potrafię na tych drobnicach robić i wyszło mi takie dziwadło
noż wypisz wymaluj - jak nic tancerka na jaju , ale jestem uparta mimo że prułam z 10 razy i wymodziłam taką dziwaczkę to dalej próbuję - nie poddaję się
- zanim przejdziemy do właściwego tematu pokaże wam jeszcze dwie rzeczy
jeszcze na tamborku do dalszej obróbki
ma to być poduszeczka mała lub serce jeszcze pomyślę bo wy macie serca dobre kochane a ja mam tylko pełną głowę i muszę sama się domyślać kochaniutkie - nie wiem dlaczego tło mi wyszło niebieskie koro jest zielone - aparacik ech . szkoda słów
i takie jajo w decu
i znół niezadowolenie jajo za małe kwiaty za wielkie ale tak to jest jak każdy mi na głowie stoi i coś chce ode mnie - na całe szczęście zaopatrzyłam się w różne pudełka i komódki i wieszaczki to będę się wyżywać do woli bo lubię cedu jako anty odresacz.
                             ..............................................................
 ...............................................................................................................................
Wracamy do tematu posta
i tak nadeszła do mnie piękna serwetka od przemiłej naszej koleżanki Ineczki
przyfrunęła do mnie przepiękna serweta którą niedawno prezentowała na swym blogu
z taką piękną zawieszką gdzie widać co Ineczka napisała - w tle jeszcze widać malutkie serduszko szydełkowe - aż trzy serca - śliczności - serwetka będzie na stole świątecznym z koszyczkiem już domowym bo do kościoła to chodzę z tardycyjnym a na stół świąteczny mam całkiem inny
Ineczko z całego serca ci kochana dziekuję za twą dobroć , serce piękne i za to ze cię poznałam .
                                  Dodam jeszcze że koperta zawierała serwetki 
ale o ty za chwilę ponieważ pomieszałam wszystkie bo mi małą chorowitka  Zu chciała wszystkie pozabierać - no to się baba z wnusią przekamarzały.
A jak nie byłyście jeszcze u Iny to zaglądnijcie bo na prawdę warto i zobaczcie jak piękne rzeczy szydełkowe tworzy nasza koleżanka .
             ...................................................................................................
                             
                                Następną przemiłą osobą którą poznałam całkiem niedawno jest Danusia z bloga Lukowo - otrzymałam meila z prośbą o podanie adresu - bo Danutka ma dla mnie książki
oto co otzrymałam
piękne książeczki z haftem Richelieu - widać po nich wiekowość bo mają po  kilkadziesiąt lat i są wspaniałe
-------------------------------
Danusiu droga ślicznie ci dziękuję za twą dobroć bezinteresowną 
na pewno  będę z nich korzystać.
                    A na temat Danusi do was kochane wielka prośba - Danusia jest bardzo sympatyczną osobą prowadzi bloga już dość długo - ale że jest bardzo zapracowana i ........ no właśnie ja Danuśkę znalazłam przypadkowo w sieci szukając różnych inspiracji i tam mnie zaciekawiło kilka spraw więc pozostałam - potem pomagałam naszej koleżance w miarę mej wiedzy ulepszyć jej bloga i tak się zaprzyjaźniłyśmy - Danutka jest krawcową i wykonuje śliczne rzeczy więc prośba do was odwiedzajcie ją czasami to i my zmobilizujemy naszą koleżankę do odwiedzin u nas - rozumiecie o co chodzi ? dziewczyna mając bardzo dużo na głowie zapewne będzie zadowolona. Z góry wam dziękuję .
      ...........................................................................................................
                                  Jakie było moje zdziwienie jak zobaczyłam przesyłkę od
naszej kochanej duszyczki Jadwisi
koperta zawierała śliczną  kartkę z pozdrowieniami i mnóstwo serwetek ale o serwetkach już pisałam - więc proszę o cierpliwość
- karteczka wykonana rączkami zdolnymi od serca , same zobaczcie
kluczyki kwiatuszki - śliczna ;
właściwie nie powinnam się dziwić ale mam taki okres różnych zawirowań rodzinnych i ogólnych aż napisałam meila z zapytaniem - to się dowiedziałam co mi napisano a napisano pięknie - nic tylko łzy radości w oczach mi się zakręciły nad każdą jedną tu dzisiaj prezentowaną osobą - jesteście wszystkie kochane - ale dalej mnie nurtuje temat czym ja sobie zasłużyłam że mi prezenty robicie a ja mam się nie pytać.
Jadziu kochana dziękuję ci serce drogie za twą dobroć i serce bez skazy - ale muszę ci podziękować za twe 10 - dniowe .......ty wiesz o czym mówię 
----------------------------------------------------------------------------------------------
                          No i nadszedł czas na prezentację serwetek 
                           od Ineczki i Jadzi - pomiszanych razem
mam nadzieję że się nie gniewacie ale przy nasze małej to rozumiecie 


serwetek nie liczyłam lecz na oko określam że razem jest ponad 100 więc i wszystkich nie zaprezentowałam bo byście tu tkwili aż do niedzieli
ale powiem tylko tyle że wszystkie już mam w głowie co i do czego tyle że krasnoludków nie mam - a szkoda bo by pomogły przy ostatnim mym braku czasu
                                    Serdecznie wam wszystkim dziękując za wasze odwiedziny meile , sms-y, mms-y , listy , prezenty za to że was poznałam wielkie buziole wam ślę ślońca dużo oraz zdrowia każdemu bo ono najważniejsze mówię papapa na kilka dni ponieważ wzywa mnie kuchennna rewolucja w związku z mym świętem za dwa dni - czyli dziś w ruch idą pasztety i serniki dwa - jutro galaretki drobiowe i uszka ew. krokiety do barszczu , wieczorem sałatka ziemniaczana no i tort - ale w międzyczasie będę zaglądać i nadrabiać zaległości u was i śliczne wiosenne tulipany dla was
do następnego razu wasza Marii

 








                                        

36 komentarzy:

  1. wow!!!
    wszystko śliczne ..
    pozdrawiam cię Marii a moja podawajka już frunie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko piękne, serwetka bardzo mi się podoba, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jestem ciekawa co Ty wyczarujesz z tych serwetek :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. moc prezentów :) wszystko piękne. I tak jak Magda jestem ciekawa Twoich decu poczynań ;)
    Pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty :-)
    Kurka w Twoim wykonaniu może nie jest idealna, ale jest piękna :-) A z każdym przerobionym słupkiem kurki wypięknieją - zobaczysz. W końcu praktyka czyni mistrza ;-)
    Haft cudowny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Marii, jak zwykle jesteś zaaferowana jak nie tworzeniem to odbieraniem przesyłek i wiadomości, jednym słowem jesteś bardzo zaangażowana we wszystko wokół, to i dobrze. Twoje hafciki wstążeczkowe jak zawsze rewelacyjne a brzydkim kaczątkiem się nie przejmuj i tak na Święta zamieni się w łabędzia:))) pozdrawiam i idę odwiedzić te Twoje koleżanki:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Noo! Kochana!! Będzie się działo ;) Ach jak cudownie jest mieć przyjaciół- ja też nie narzekam Marii Kochana. Tobie również dziękuję za obecność... Czyż to nie miło ze strony Pana Boga, że połączył nasze losy?... <3 O tych dziesięciu... pamiętam- to dla mnie priorytet... Buziole, kochana, wielgachne ślę Tobie... ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie to zawsze pełno,bogato i pięknie.Normalnie nie ma co się nudzić bo ciągle coś się w poście dzieje i tego trzymaj się dalej.A hafcik nadal zachwyca i nadal zazdroszczę tej umiejętności.Buziolki

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznosci ! cudne serwetki


    zapraszam do mnie, niedługo candy
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurka za którymś razem wyjdzie. Ale coś mi wydaje, że nie zrobiłaś tyle rzędów ile w opisie. Przelicz je dokładnie. Ale być może na zdjęciu źle widać. I chyba na dodatek jest nie skończona....
    Zrób jak w opisie, dorób oko i dziobek, jajko włóż szerszym końcem do przodu, dopchnij porządnie i postaw ja tak żeby siedziała jak prawdziwa kokocha z ogonem do góry, a nie nim się podpierała.Następna już będzie lepsza, a kolejne super idealne. Ale przecież możesz ją troszkę zmodyfikować i będzie po twojemu....
    Powodzenia.Trzymam kciuki i czekam na kolejne prace

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale dużo się u Ciebie dzieje Marii! Fajnie :) Kurka jest przesympatyczna :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. życzę Ci kochana dużo sił do przygotowań imprezy i radości ze świętowania,na pewno będzie cudnie i smacznie i wesoło,i niech się samo posprząta później:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prezenty Marysiu! Serwetki też śliczne - teraz to już pewnie spać przestaniesz bo braknie Ci czasu na wszystko. Kurka wcale nie jest taka zła a haft wstążeczkowy zachwycający! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale u Ciebie się dzieje. Zawsze można coś pięknego zobaczyć.Sliczne prezenciki.
    Życzę udanej imprezy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle u Ciebie Marii dużo się dzieje, piękne prezenty dostałaś i piękne szykujesz. pracuj ale też nie zapomnij o odpoczynku:)) pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle dużo się dzieje u ciebie kochana :-) Nie zapominaj o odpoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle dobra szykujesz to zaległe Twe wesele czy jak? Meila z innstrukcja dostałam wielkie dzieki jestem strasznie zagoniona ,pewnie nie odpisałam wybacz tak po siostrzanemu,kurka wyszła fantastaczna, a te prezenty tak duzo dostałaś to polowę do mnie możesz przesłac bo to nie jest sprawiedliwe,ze Tu tyle a ja nic,buziaki ślę na razie,pa

    OdpowiedzUsuń
  18. Serwetek dostalas ogrom..teraz tylko pomysly na ladne decu i do dziela..pewnie powstana skrzyneczki i dekupazowane jaja ..kurki super obie..ciekawy hafcik wstazeczkowy.)

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ się u Ciebie dzieje:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty się Mari nie zastanawiaj dlaczego dobro cię ogarnia tylko się raduj i ładuj akumulatorki na trudniejsze dni. Piękne skarby otrzymałaś i zrobiłaś. :) Jakiekolwiek święto przed Tobą życzę wszystkiego co dobre dla Ciebie. pa

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale różności i bogactwa. Bardzo ładny hafcik wstążeczkowy:) Z książki na pewno skorzystasz, w starych znajdują się przeważnie zaskakująco ciekawe wzory. Tylko zastanawiam się ile godzin ma Twoja doba bo tyle różności robisz....Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurką Mario nie przejmuj się ,ja też nigdy ich nie robiłam i miałabym problem, Haft piękny jak zawsze. Gratuluję ogromu prezentów i i czeka Ciebie teraz mnóstwo pracy z rewanżem. Trzymaj się i buziaki zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Marii moja droga - dobro do nas zawsze wraca po stokroć a że Ty dobra duszyczka jesteś to oto odzew. Piekne prezenty dostałaś :) A ja jak zwykle jestem pod wrażeniem Twojego haftu wstążeczkowego .... Na ucho Ci powiem że byłaś jedną z niewielu inspiracji dla moich różyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mimo że piszę mało (wiesz dlaczego) zawsze czytam Twoje posty. Właściwie zaczynam od Ciebie jak widzę coś nowego. Dlaczego? Bo radośniej mi się robi jak czytam co piszesz o innych. Tyle w nich sympatii i radości. A kurka jest świetna - właśnie baletnica, a nie przyziemna kurka. Całuję. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  25. Marysiu wszystko śliczne:)super prezenty dostałaś:) czekam z niecierpliwością na kolejne Twoje wytworki:) no i oczywiście wszystkiego najlepszego z okazji zbliżającej się uroczystości:) zdrówka, nieustającej weny twórczej i odpoczynku:) Chociaż wydaje mi się że w Tobie siedzi takie ADHD twórcze:)))Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie zostałaś obdarowana.Śliczne jajeczko i fantastyczny haft! Bardzo mi się podoba, więc następnym razem proszę o więcej zdjęć wstążeczkowego bym mogła podziwiać dłużej;) Pozdrawiam cieplutko i życzę jak najwięcej wiosennego słonka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana, u Ciebie jak zwykle dzieje się wiele:) Kurka na pewno będzie piękna, do wszystkiego trzeba dojść, wiem to po sobie. Haft wstążeczkowy śliczny, karteczki aż się proszą o piękny dekupaż. Buziaki Ci przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj Marii wszyscy Cię kochamy :) Pięknie mi na sercu i radośnie jak czytam Twoje barwne posty i oglądam te wszystkie piękności które wyczarowujesz swoim twórczym ...Katlus ma rację - ADHD.
    Serdeczności ślę :) Ina

    OdpowiedzUsuń
  29. No kochana moja,po tych prezentach widać jak Cie wszyscy kochają;))
    Cudne ,zazdroszczę każdej rzeczy,którą otrzymałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Serwetki piękne, na pewno zrobisz z nich prześliczne rzeczy. Udanego święta życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Marysiu, Ty jesteś wszechstronna i " pozytywnie zakręcona". Ile w Tobie energii i słońca... tak trzymaj:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Marysiu dzięki wielkie za podpowiedzi odnośnie Nominacji Zapraszam Cie ponownie już jest 11 pytań. A taką oto informacje umieściłam w komentarzach na blogach moich nominowanych
    Otrzymałaś ode mnie wyróżnienie - nominację do Liebster Award. Po szczegóły zapraszam na bloga
    http://iwanna59.blogspot.com/2014/03/liebster-award-moje-nominacje.html
    Buziaki i jeszcze raz wielki dzięki . Nie wiem tylko czy wolno mi było zmienić benerek , ale... tamten poprzedni był taki jakiś niejaki nieostry przez to kopiowanie chyba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ile wspaniałych prezentów dostałaś Marii, czekam na realizację Twoich planów związanych z nimi :)) Haft wstążeczkowy jak zawsze piękny a kurka, to myślę, że kwestia wprawy i dobrego szydełka. Pozdrawiam serdecznie i buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko takie cudowne,ale serwetka szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Podziwiam Cię za tę róznorodność w technikach w jakich tworzysz:) I już nie mogę się doczekać w jaki sposób wykorzystasz te cudne serweteczki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ty jesteś wszechstronna Marysiu, więc działaj!

    OdpowiedzUsuń