Miły gościu

Miły gościu

sobota, 1 marca 2014

TUSAL - odsłona III i jeszcze coś

                                  Witajcie kochani w ten piękny i bardzo słoneczny marcowy dzień - nic tylko się cieszmy że słońce nas kocha a my kochajmy je - witam wszystkich serca drogie : moich zaufanych stałych odwiedzających oraz nowych czytelników - pojawiło się kilka wspaniałych osób które zostały ze mną - dziękuję bardzo wszystkim , bo jak wiecie u mnie nie ma wyjątków ; osoby z blogerra jak i google są na równo traktowane .
                                  Moi drodzy - serdecznie wam dziękuję za wasze opinie oraz porady w sprawie koronek - zaznaczam nie serwetek czy serduszek i nnych bo to akurat od kilkudziesięciu lat wiem i stosuję krochmal czy inne specyfiki w takich wyrobach - ale ...... tu chodziło o koronki i pomogłyście mi bardzo !!!
                             ......i tak dzięki wam  uporałam się z tematem bardzo szybko - z tym że efekty pokaże w najbliższym poście pokażę - muszą odleżeć swoje - dopowiem tylko że jestem bardzo wdzięczna wam za pomoc którą mi okazałyście .......dzięki wielkie !!! WIEGACHNE _ wasze porady są dla mnie bardzo cenne .
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

                              a jeśli idzie o wikol na hafcie z sukienką to już temat nie na ten post aczkolwiek sprawa jest opanowana  - na razie to tajemnica - cicho sza........
                                  .....................................................................
                                  Wracając do tematu posta - dziś jest 1 marca - ależ ten czas szybo gna do przodu - niedawno był 1 stycznia a tu patrzcie - wiosnę mamy
..................................i III - cia odsłona mojego słoiczka - zapełnia się on - oj zapełnia i ma już tyle różnych różności smieciątek
u mnie ciągle coś się dzieje więc nie będę was zanudzać słoiczkiem , który zobaczycie jeszcze nie raz jak mi zdrowie dopomoże więc zamykam temat
zamkniętym słoiczkiem
 do przyszłej dany nowiu - bo tak wygląda na dzień dzisiejszy
..............................................................................................................................
                                   Co u mnie teraz się dzieje? - oj wiele , wiele 
ale o tym w następnym poście 
........................................................................................................
                          Korzystając z okazji pisania tego posta zaprezentuję wam tacę - którą wykonałam dla Joasi 
taca miała mały wypadek w transporcie ale już nasz miła koleżanka z nim się uporała- oprócz tacy poleciały inne prezenty oraz gadgety to już e jej blogu a warto do Asi zaglądać bo tworzy bardzo piękną biżuterię - której w posiadaniu jestem ja co już prezentowałam.
                                ....................................................................
                                Następną bardzo miłą sprawą jest dla mnie - nominacja do
szósta już z kolei którą otrzymałam za całokształt prowadzenia mego bloga od
Basi - dziękuję kochana i czas na odpowiedzi zadanych pytań
                              Hm. pytania są ciekawe ale przyznam szczerze iż miałam troszkę trudności z odpowiedziami przez parę minut oto one :


1.Tematyka blogów, które obserwujesz najchętniej, to...
- vintage, rustic and …..........wszystko co wiąże się z retro stylem
2.Prezenty, które lubisz otrzymywać najbardziej, to...
- dla mnie prezentem jest dobro i uśmiech innego człowieka
3.Najbardziej cenisz u ludzi...
- prawdomówność oraz szczerość
4.Imprezy kulturalne, na których chętnie bywasz, to...
- teatr,opera oraz teatr lalek
5.Chciałabyś zdobyć umiejętność...
- tajników wiedzy przędzenia starych koronek oraz tajniki pisma egispiego – który pomalu opanowywuję
6.Twoje ulubione kwiaty, to...
- róze herbaciane i wszystkie oraz białe tulipany a tak to kocham wszystkie kwiaty ponieważ niosą radość istnienia
7.Miejsce, które chciałabyś odwiedzić  w najbliższym czasie, to...
- Egipt, Madryt - tam jeszcze nie byłam
8.Ulubiony poeta i ulubiony wiersz, to...
- Sienkiewicz. Krasicki, Kraszewski .Kochanowski Jasienica, Konopnicka ,Sienkiewicz , Andersen, Bracia Grimm …..jest jeszcze wielu innych ale te postacie które wymieniłam  są na co dzień ze mną
9.Oczekiwania wobec osób blogujących, to...
- pytanie jest bardzo podchwytliwe – a więc powiem tak: nie mam żadnych wymogów kocham wszystkich tych stałych i tych tylko co ,,skromnie,, zaglądają a i ja zaglądam tu i ówdzie czerpiąc inspiracje oraz zachwycając się pracami innych /// znaczy - lubię odwiedzać i odwiedzających 
10.Piękno, przed którym warto przystanąć, to...
- rodzina i przyroda - w rezultacie pięknem jest całe życie z które się cieszmy że jesteśmy i trwamy
                 .................powinnam teraz nominować następne osoby ale zrobię to następnym razem ponieważ w zanadrzu mam dwie nominacje z zeszłego roku i czekają na szczególną okazję tak i ta nominacja będzie troszkę czekać - tak że Basiu - proszę o wyrozumiałość - dziękuję ci z góry.
                 Dopowiem tylko że będzie się działo oj będzie - 
ja wam drogie serca dziękuję serdecznie za uwagę oraz dotrwanie do końca - za może dwa bądź trzy dni znów się pojawię bo mam wam troszkę do pokazania - życząc wszystkim zdrówka i słonecznego weekendu , buziaki ślę wasza Marii


             

  



39 komentarzy:

  1. Taca prześliczna i widać się dzieje ;)))
    pozDrawiaM ciepło u nas dziś pada :(((

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia! Słoiczek jak widać nie głoduje :)) Szkoda, że taka piękna taca ucierpiała w podróży.
    U mnie deszczowo i sennie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci kochana Marii wyróżnienia,,pieknie napisałaś o sobie...tacę zrobiłaś bardzo ładną widzę,że wytrawna z Ciebie dekupażystka,czekam niecierpliwie co nam pokażesz następnym razem, zasyłam pozdrowieniai buziaczki,Jolusia,hi,hi

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpadnę tutaj
    ja chyba teraz,
    bo niezbyt lubię
    pytań 'Łebstera"
    i się do tego
    teraz przyznaję,
    że wyróżnienia
    niezbyt uznaję,
    lecz muszę też być
    ciut sprawiedliwym,
    przyjąłem order,
    ten... sprawiedliwych,
    ale gdy minie
    calutki miesiąc,
    czystości bloga
    oczy ucieszą,
    bo chcę być taki
    "indywidual",
    oryginalność
    dusza wyczuła.
    Do powiedzenia
    też ma coś głowa,
    trudno, "chlapnąłem",
    będę załował.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Marii, u Ciebie zawsze tak wesoło! Tacka śliczna, teraz motywy kwiatowe jak najbardziej, w końcu wiosna. A tusal - przyznam, że reguły tej zabawy śmieszą mnie bardzo, ale lubię ten Twój słoiczek!

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja też Cię kocham Marii :) Jak zwykle zachwycam się tym co robisz, piszesz i Twoją optymistyczną naturą. Taca mnie zachwyciła . Całuję Ina

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wyróżnienia, tacę bardzo ładnie udekorowałaś słoiczek też. W niektórych sprawach ciągle jestem laikiem. Co to jest tusal ? Do czego służą zgromadzone w nim nitki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Marysiu wyróżnienia. Muszę się przyznać, że zaskoczyłaś mnie tym pismem egipskim - niezwykłe zainteresowanie! Taca jest śliczna!
    Przesyłam cieplutkie i bardzo słoneczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) też mam takie swoje schowki na różnego rodzaju przydasie :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna taca, sloiczek sie zapełnia, praca wre

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia :-) Pozdrawiam serdecznie Marysiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Marii gratuluję wyróżnienia - jak najbardziej Ci się należy Kochana :) a taca przepiękna :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładną tacę zrobiłaś Marii :) Pozdrawiam i buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. No to fajnie,że się udało:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyróżnienia! W piękne kolory "ubrałaś" tacę!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapełnia się zapełna.... miłej niedzieli Marii:))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Słoiczek coraz piękniejszy, taca ślicznie wyszła u mnie też słoneczko świeci już od kilku dni:)
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję ślicznej tacy i słoiczka :) I przyznaję, że też nie wiem do końca , na czym ten tusal polega, co z tymi nitkami i ścinkami dalej...
    I miło było Cię spotkać na FB.
    Pozdrawiam cieplutko Marii :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyróżnienia! :)
    Wcale się nie dziwię, że słoiczek solidnie się zapełnia. Wciąż coś tworzysz Marii, a w swej dobroci pokazujesz światu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję. Tacę zrobiłaś bardzo ładną. Podziwiam Twoje zainteresowanie pismem egipskim. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tajniki pisma egipskiego są dla mnie całkiem tajne ;) Bardzo interesująca pasja wśród tylu innych zainteresowań.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ozdoba na słoiczek- wygląda bardzo oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję Marysiu za wyczerpujące odpowiedzi:-) a pismem egipskim to zaszokowałaś wielu:-)
    I jak tu nie blogować, skoro tylu super ludzi jest?????
    Buziaki dla całej Twojej Rodzinki:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Słoiczek pięknie ozdobiłaś. Taca przepiękna.
    Gratuluję Wyróżnienia. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluję wyróżnienia kochana!fajnie jest poznawać się bardziej i zawsze coś nas zaskoczy:)taca śliczna po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wyrożnienia. Tacka wyszła ślicznie , po słoiczku widać Mario że nie próżnujesz. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wyróżnienie! Gratulacje! Tacka wręcz przepiękna :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Słoiczek oryginalnie ozdobiłaś,taca również bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Marii Kochanie, to mnie zaskoczyłaś moje ulubione kwiaty to własnie herbaciane róże, kraj, który najchętniej odwiedzam i najbardziej mnie fascynuje to Egipt. Popatrz nawet w świecie blogowym podobieństwa się przyciągają. Pozdrawiam Cie cieplutko aga
    A taca jest prześliczna - piękny motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję wyróżnienia :)
    Ładna taca :)
    A z niektórych podchwytliwych pytań, ładnie wybrnęłaś ;) Naprawdę były tez trudniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Słoiczek pięknie się zapełnia tak jak piękne prace tworzysz. Śliczna taca. Gratuluje wyróżnienia. Pięknie napisałaś na swój temat..pismo egipskie powiadasz..super, czuję że jeszcze nie raz nas zadziwisz Mario;) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  32. TAca wyszła efektownie, sloiczek się zapełnia, a ja to chyba musiałabym postawic 5 litrowy na resztki z szycia przede wszystkim, miło było bliżej Cię poznać dzięki odpowiedziom na pytania, gratuluję Nagrody!!

    OdpowiedzUsuń