Miły gościu

Miły gościu

niedziela, 30 marca 2014

Tusal odsłona IV i Tajemniczy Projekt

                                       Witam was z całego serca cieplutko stałych  jak również nowych czytelników i obserwatorów dziękując za to że mnie odwiedzacie oraz pozostawiacie zawsze przemiłe słowa pod każdym postem - dziękuję wam że jesteście .
                                       Dzisiaj jest kolejny etap odsłony słoiczka tusalowego - zapełnia mi się w niesamowitym tempie a ma już tyle zbiorów
jak widzicie jeszcze się zamyka - no zobaczymy dalej co będzie - chyba będę musiała skorzystać z tego worka znaczy koła zapasowego.
Dobra - nie będę was zanudzać słoiczkiem bo go znacie i jeszcze nie raz mam nadzieję go zobaczycie .
 /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
W poprzednim poście pokazałam wam małą wielką zajawkę wielkiego projektu
do którego z pomocną dłonią przyszły dwie wspaniałe koleżanki blogowe a mianowicie Jadwisia oraz Iwonka no i ja jako główna wykonująca a więc do rzeczy
...............pamiętacie mój problem z oderwaniem haftu z dechy gdzie była nie samowita ilość wikolu - dostałąm wiele rad od was jak to oddzielić teraz jedno od drugiego ale pozostało tak jak było - ponieważ Jadzia napisała do meila a fantastycznym pomysłem wykorzystania tego haftu w takim stanie jaki jest i tak zaproponowała mi że wykona dla mnie tzw, sekretnik i co i wykonała - przyszłą paczka olbrzymia powiem szczerze że zanim otworzyłam to po głowie mi chodziło tylko co ta nasza Jadzia znów wykombinowała że paczka jest olbrzymia miał przyfrunąć sam sekretnik ale po kolei bo zaraz sama się pogubię - więc prezenty które wewnątrz pokaże za chwilkę . A więc tajemniczy projekt
- ja - sukienka
rozmiarowo 22 cm szerokości i 28 cm wysokości
- Iwonka wykonała dla mnie w rozmiarach szerokości dwie śliczne koronki ozdobne które będą na górze oraz na dole
dziękuję ci kochana serdecznie - wyczytałaś telepatycznie na odległość która nas spora dzieli o co mi chodziło - śliczne są i wpasują się pięknie w projekt
- i Jadzia wykonała dla mnie olbrzymiasty gruby na 100 kartek Sekretnik

zeszyt jest szyty ręcznie słynnym Jadzi ściegiem koptyjskim - jest olbrzymi - nie wiem jak ja go w całości po zakonczeniu sfotografuję - no coś wymyślę cały jest w stanie surowym jak widzicie do dalszej obróbki .
A więc materiały mam teraz tylko pomału beż pośpiechu będę wykonywać i ozdabiać całość a więc na pierwszy plan idzie postarzanie kartek okładek potem ozdabianie koronkami Iwonki i moimi gipiurami - ma wyglądać jak ze średniowiecza tak wymyśliłam - a jak wyjdzie zobaczymy - myśle że będzie dobrze całość myślę zakończyć tak około 2 -3 miesięcy // mi się nie śpieszy a chcę aby miał wygląd reprezentacyjny .
to tyle na tem at tajemniczego projektu.A teraz foty co zawierała jeszcze paczka
a no Jadzia chyba by nie była sobą gdyby coś nie dorzuciła - dostałam śliczny grubaśny notatnik
ozdobiony guziczkami kwiatkami z ramką dookoła w którą mam już w planie włożyć tylko napis np. niezbędnik - wewnątrz z zielonymi kartami na zapiski
będę w nim zapisywać OŁÓWKIEM tak aby można było coś poprawić moje projekty a zarazem będzie piękną ozdobą
dziękuję ci kochana serdecznie
no ale tego co zobaczyłam w paczce przekroczyło moje wyobrażenia a tak
wyglądało małe tajemnicze pudełeczko
zaczęłam rozwijać owe papierki i aż mi się buzia szeroko otwarła z wrażenia
Jadzia powiększyła moją kolekcję naparstków
Dziękuję ci Jadziu z całego serca
ja dokupiłam ostatnio 4 sztuki a miałam też 4 =8 szt + 7 sztuk od Jadzi to mam już 15 - w miarę wolnego czasu zaprezentuję wszystkie bo mi wróbelki ćwierkały gdzie mogę dokupić jeszcze kilka
Serdecznie wam dziewczyny dziękuję za waszą wspaniałomyślność i trzymam już sama za siebie kciuki nad zakończeniem owej księgi a do czego będzie używana to już jest wielka tajemnica ale o tym się dowiecie po skończeniu
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
A teraz kilka ogłoszeń
Wile z was czeka na paczki ode mnie - błagam troszkę cierpliwości do mnie i mojego całkowitego na ten moment braku czasu oraz wielkiej rewolucji tzw. domowej paczki są spakowane ale mam  utrudniony już od ponad dwoch tygodni do nich dostęp - no nieraz to tak bywa że mi więcej wiatr w oczy wieje - dziękuję za zrozumiemie
a są to osoby
Ewunia - ogród cardmaking
Jadwiga - sercem tworzone
Janeczka - Janeczkowo
Sister Yolanda - swędzą mnie rece moje
reszty nie podam bo to już niespodzianki
dziękuję wam za wyrozumiałość
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
pytania do was
Marille - Małgosiu wysłąłm adres tak jak prosiłas dwa dni temu - otrzymałaś?
Coricamo - dział marketingu P. Mariola - wysłałam do pani wiele meili czy doszły? oraz zdjęcia o których była mowa
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Basiu szepty serca - nie znalazłam jeszcze tej koperty
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
              I tak na tym dziś będę kończyć bo i tak za dużo się rozpisałam dziękując wam za uwagę słoneczne wreszcie buziaki ślę - bo przestało padać i być ponuro wasza Marii dziękując wam za uwagę i kwiatki dla was
papapa do następnego razu









33 komentarze:

  1. Nie ma to jak silna grupa kobiet z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idziesz jak burza, Mario. Bardzo ciekawa jestem finalnej wersji sekretnika. Masz tyle pomysłów i róznych akcji, że nie trudno się co nie co pogubić. Podziwiam Twoją aktywność. Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty, ciekawa jestem tego sekretnika, uważaj na siebie pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli Ci życzę Monika)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marii nie dodałaś kubeczka do wyzwania u Danutki, czyżby przeoczenie :)) pozdrawiam serdecznie Monika:)

      Usuń
  4. Marto, tyle pomysłow , ale ty ogarniesz to wszystko jesteś aktywną kobietką , bardzoi ładne prezenty życzę ciepłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju! Jakie wspaniałe prezenty! Ciekawa jestem co wymyślisz :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prezenty piękne ale najbardziej urzekł mnie ten fioletowy notatnik.
    Miłej niedzieli życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam, że tak piszę,
    ale mało znam się na tych sprawach.

    OdpowiedzUsuń
  8. ... i wszystko piękne i kolorowe...
    jak Ci czasu Marii starcza ?
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem Marysiu niezwykle ciekawa tego tajemniczego projektu - zapowiada się wspaniale to wspólne dzieło. Gratuluję Ci wspaniałych prezentów i powiększenia kolekcji naparstków. A z tą przesyłką to się nie martw - wyślesz jak będziesz mogła. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marysiu ale fajne te prezenciki dostałas. Super jest mieć takie fajne koleżanki . Ale strasznie tajemnicza jesteś z tym wielkim projektem CZekam na efekt końcwy !! Pozdrawiam Cię cieplutko i bardzo Ci dziękuje za przemiłe komentarze u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty, a pomysł z sekretnikiem świetny :)
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny
    Buziaki ślę
    M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie że odsłoniłaś rąbka tajemnicy dużego projektu , przyjemnie że koleżanki Ciebie wspomogły. Haftowana sukienka bardzo mi się podoba, pięknie ją ozdobiłaś haftem wstążeczkowym. Jak dalej będziesz miała takie tempo pracy to koło zapasowe pójdzie w ruch na pewno. Miłej pracy twórczej ale pamiętaj Mario o odpoczynku . Buziaki zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezenty są cudne :-) Ciekawa jestem sekretnika:-) Jak widzę jeszcze dużo pracy przed tobą, ale kochana pamiętaj o odpoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach Marysiu pracusiu artystyczny!!!!! U Ciebie zawsze ciekawie! Pozdrowionka wiosenne ślę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba bym się zaczęła martwić gdybyś nowego pomysłu nie miała;) Ciekawa jestem finału Twojego tajemniczego projektu.Prezenty otrzymałaś świetne i słoiczek dokarmiasz jak należy;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo jestem ciekawa efektu końcowego Twojego projektu, zapowiada się interesująco. Cieszę się, że koronki pasują do reszty. Poza telepatycznym odgadywaniem myśli, wpatrywałam się w kolory Twojej sukienki. Kolekcję naparstków prześliczną dostałaś. Pozdrawiam, a że późna pora, to miłych snów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sekretnik interesujaco sie zapowiada,widze że masz ręce pełne roboty...ja oklapłam w tym tygodniu trzy razy po 24 godz. padam na twarz,buziaki,Jola

    OdpowiedzUsuń
  18. Marysiu, dziękuję za miły komentarz - piękne i ciekawe prezenty dostałaś od koleżanek i też jestem ciekawa Twoich sekretów - pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. No to się uspokoiłam co do naparstków, że dotarły w całości UFFF Pozdrowionka ślę Ps. trzy miechy każesz czekać!?.... :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczności:) cudne naparstki! a prezenty niesamowite:) szczęściara z Ciebie:))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak widać powyżej wszyscy czekają na ten wielki projekt,który teraz będziesz szlifować,Notatnik jest prześliczny i w moich fioletach.No i kochana Jadzia ciągle zaskakuje wszystkich swoimi prezentami,takie naparstki to świetna sprawa,a ja nie mam w domu żadnego,pewnie dlatego,ze teraz nic nie szyję.Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. u Ciebie Marii jak zwykle pełen wysyp !!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Noo, ja nic nie powiem, zaczekam na całość, ale jestem ciekawa i już mi się podoba. Gdzie można kupić takie naparstki?

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow ! znów się dzieje . Cudne prezenty , ludziska Cię kochają Marii :) Czekam na ten projekt z niecierpliwością i zapraszam nieśmiało czasem do mnie : ) Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ prezenty okazałe dostałaś, a już naparstki, pierwsza klasa, aż się buzia do nich śmieje.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twój blog Mario żyje w szalonym tempie, jak zaglądnę do Ciebie to zawsze czegoś ciekawego się dowiem :) brawo.
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne są te koronki Marii, uwielbiam takie cudeńka! Gorące pozdrowienia i serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  28. Naparstki super. I koroneczki też. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ile wspaniałości u ciebie Marii. Zaintrygowałaś mnie tym tajemniczym projektem. Zapowiada się coś wielkiego i wspaniałego. Pozostaje cierpliwie czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana, dobrze, że masz sekretnik, do którego możesz wpisywac rózne sprawy, albowiem jestes bardzo aktywną kobietą i podziwiam Cie,że tak wszystko zapamietujesz, co, gdzie, kto od kogo i dla kogo, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne prace prezentujesz! a naparsteczki są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietne koroneczki a kolekcja naparstkow imponujaca..ja tez zbieram ale tylko srebrne i zlote..przyznam ze bywaja dosc czesto w sprzedazy.)

    OdpowiedzUsuń