Miły gościu

Miły gościu

sobota, 8 marca 2014

W ten piękny Dzień Nasz Kochane

                                  Kochani witam was serdecznie w ten piękny słoneczny który był od rana dzisiaj dzień - dziękując jak zawsze za wspaniałe komentarze które pozostawiliście pod ostatnim mym postem i bardzo liczne odwiedziny - witam ciągle nowych gości a zarazem jeszcze raz dziękuję wam wszystkim  że mój start w wyzwaniu u Danusi a wam się spodobał się but no cóż dziwny projekt ale moim zdaniem nie chwaląc się oryginalny pomysł

- buziaki dla was oraz szczere życzenia i kwiatki dla nas kobiet - serdeczne dzięki za liczne meile , telefony oraz mms- y. sms- y jak i paczki które otrzymałam od was w dniu wczorajszym - jakbyście wiedziały że mam jakieś święto  za kilka dni
                               Dziś tylko tyle - miało być dużo - będzie ale nie wiem kiedy to nastąpi - bądźcie cierpliwi - baaaaardzo proszę
i pamiętajmy że to jest jeden jedyny taki dzień w roku - NASZ - więc bądźmy DZIELNE !!! - my właśnie kobiety
kwiaty dla nas skromne ale pamiętam                                      
o was i naszych relacjach koleżeńskich - buziaki ślę wasza Marii

28 komentarzy:

  1. Dziękuję Marysiu za Twoją obecność:-)))) Miłego wieczoru:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak to nasz dzień, wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć u mnie
    skromniej,
    zapraszam
    do mnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło Cie widzieć na blogu a juz sie zaczynałam martwić...wszystkiego najlepszego Sisterko kochana,buziaczki Ci wielkie slę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :-) Ja Tobie również życzę wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję! Świętujmy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. W nas siła i piękno , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłe Panie! Spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje piękna - Tobie też !

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję i ja i Tobie równiez duuuużoooo miłości Kochana Marii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję i samych słonecznych dni! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję Marii i slonecznej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźniłam się z komentarzem ale i Tobie Marii wszystkiego dobrego :) Ina

    OdpowiedzUsuń
  15. Marysiu wprawdzie już po 8 marca,ale ja Ci życzę wszystkiego naj;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję i Tobie też wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  17. W Dniu Kobiet u nas panowie wykazują się inicjatywą, a panie tylko przyjmują hołdy. Piszesz Marysiu, że masz jeszcze jakieś święto, więc życzę Ci codziennych kontaktów z samymi miłymi mężczyznami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję Marysiu że Dzień Kobiet był dla Ciebie wyjątkowy i radosny. Życzę Ci wszystkiego najlepszego i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla Ciebie również buziaki...Dziękuje za miłe słowa....Bardzo proszę....pa....

    OdpowiedzUsuń
  20. Marii, dzięki za takie miłe życzenia :)))
    Ja dołączam swoje spóźnione, ale nie mniej szczere...
    Pozdrawiam bardzo ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mario odwzajemniam z całego serca życzenia i buziaki zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Marysiu spóźnione ale najserdeczniejsze życzenia z okazji Dnia Kobiet również dla Ciebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Marysiu,ściskam Cię tak po prostu,bez okazji,jesteś takim słonkiem radosnym,zawsze emanujesz dobrą energią,za to Cię cenie najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Słoneczne, serdeczne życzenia, zawsze możesz przyjąć, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Marysiu, dziękuję za życzenia :) Buziaki również dla Ciebie :*

    p.s.: zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Marii ściskam Cię serdecznie i buziaczki dla Ciebie:) aga

    OdpowiedzUsuń