Miły gościu

Miły gościu

niedziela, 16 marca 2014

Zabawa PODAJ DALEJ oraż różne różności

                                        Witajcie moi kochani - serdecznie dziękuję wam za wasze odwiedziny i wspaniałe słowa słowa pozostawione w postaci komentarzy pod ostatnim postem i witam nowych komentatorów. Dziękuję wam że jesteście ze mną .
                                         Drodzy moi mili należy wam się krótkie wyjaśnienie - dlaczego mnie nie widać u was na blogach - jestem kochani i choć nie pozostawiam komentarzy to obserwuję bardzo często - powód totalny brak czasu i klawiaturka w mym laptopie robi tak niesamowite błędy że aż wstyd mi za nią .Dziękuję za zrozumienie - bo rozumiecie takie fakty.
                         .....................................................................
                     Moi drodzy chcę wam z całego serca podziękować 
za ogrom meili - których nie nadążyłam chwilami czytać z sedecznymi życzeniami dla mnie , mmsy - z pięknymi kwiatami, kartki z życzeniami - tu dziękuję moim obserwatorom na FB - którzy nie mają blogów a posiadają mój adres, były smsy oraz rozmowy telefoniczne - wspaniale jest rozmawiać z osobami nie widząc się ale słysząc - no cóż ale jużpo święcie i do następnego roku trzeba czekać - jak zdrowie dopomoże.
                            ...................................................
              Temat zabawy podaj dalej zostawiam na koniec posta
...........................................................................................................
                    Zacznę oh haftu wstążeczkowego - pamiętacie mój pojemniczek na druty?
więc w ty stylu powstaje dużo większy pojemnik w kolorach jak pamiętacie ?- czarno szaro białych do końca mu daleko
na bazie tych dwóch poniżej elementów powstaje torebeczka woreczek na święto małej damy
jeszcze mam pół roku więc pomału
...................................................................................................................................
a pamiętacie ten woreczek na szpatułki drewniane
szukam odpowiedniej inspiracji do wykonania dwóch  woreczków w podobnym stylu do przechowywania czosnku oraz cebuli - więc moja głowa non stop myśli
jak wam się podoba pomysł do wieszania takich woreczków w kuchni - bo ja znów nową metamorfozę przeprowadzam - ciągle coś zmieniam i nic mi nie pasuje aż domownicy mi powiedzieli że jak będę tak walczyć z kuchnia to mnie zostawią z jednym talerzem i jedną łyżką -hihihi to mam problem rozwiązany - oj mężczyźni .
                      ..............................................................................
 wrócę do mojego święta - było popołudnie dzień przed i meili kilka od Jadzi naszej kochanej no moje zdziwienie było ogromne gdy zaraz na drugi dzień w skrzynce pocztowej była koperta
i zawierała tak śliczną karteczkę z pięknymi życzeniami
cudowności - składana stojąca
w pastelowych różach i pięknie wykonana
słów mi brakło ręce opadły, serducho zadrżało z radości  wpadłam w zadumanie i tylko napisałam do Jadzi meila z podziękowaniami oraz zapytaniem czy posiada samolot?
                             Droga Jadziu dziękuję ci za tak wspaniały 
                 upominek i zdrowia ci życzę - oszczędzaj się kochana.
................................................................................................................................
                          Następnie poprosiłam niedawno Janeczkę czy by mi nie wykonała coś z jej tworów frywolitkowych w zamian za mój haft wst. - bo wiem że jej się podoba - oczywiście że się zgodziła dostałam meila natychmiast prawie z odpowiedzią i oto co otrzymałam
piękny frywolitkowy wisior oraz bransoletkę - bo kolczyków nie nosze w kolorze ecru - serdecznie ci Janeczko dziękuję jeszcze tutaj
- chciałam na lato ale nasza koleżanka mi napisała że wykona z przyjemnością wcześniej bo na razie ma mniej pracy - ja pisałam że mi się nie speszy ale chyba jeszcze dobrze Janeczki nie znam - nasza koleżanka kochana prezencik otrzyma końcem marca tak że Janeczko cierpliwości proszę a i zarazem dziękuję .
                           ///////////////////////////////////////////////////////////////
Co u mnie jeszcze ?
wykonuję pomału prace do wyzwań
u Małgosi
oraz u Danusi
u Małgosi z lawendą mam już prawie gotwą
ale u Danuśki - to już nie wiem czy wogóle coś wymyślę - KUBEK w technice 3D
no nic zobaczę co ja wymodzę
................................................................................................................................
następną bardzo miłą sprawą jest następne wyróżnienie mego bloga przez
Anię
no i czas odpowiedzieć na zadane pytania






1. Co wybierzesz : spacer w lesie ,  baseny termalne , czy kanapę przed telewizorem ?
- zdecydowanie spacery po lesie
2.  Od jak dawna zajmujesz się rękodziełem i jaka jest Twoja ulubiona technika ?
- od kilkudziesięciu lat i mam cztery ulubine techniki
...haft wstązeczkowy
...szycie i robótki na drutach
...decoupage
...cartonnage
3. Jaki jest Twój największy sukces w życiu ?
rodzina którą posiadam
4. Jaka jest Twoja największa porażka ?
...jestem pechowcem więc powiem ze nie mam porażek ani niepowodzeń
5.  Czy  kiedykolwiek wygrałaś coś w grach losowych , jeżeli tak to co to było?
...nie grywam
6. Jakie jest Twoje najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?
...mam ich wiele ale od dziecka kochałam książki i moja
biblioteczka z dzieciństwa urosłą do bardzo
pokźnych rozmiarów
7. Czy dajesz pod supermarketem odprowadzić wózek bezdomnym w zamian za pieniążka?
nie biorę nigdy dużych koszy
8. Czy zdarza Ci się wyjść z domu  bez makijażu?
nie maluję się używam tylko krem ilekki podkład
9. Pesymistka czy optymistka ?
...zależy od sytuacji i to i to
10. Jakie jest Twoje największe niespełnione marzenie ?
nie mam takowego
11.  Co wybierzesz : serial obyczajowy , program rozrywkowy, reportaż , czy muzykę poważną?
...uwielbiam muzykę poważną



przyznam szczerze że pytania Ania zadała bardzo trudne i podchwytliwe ale myślę że uporałam się  - dziękuję ci bardzo Aniu za  wyróżnienie mego bloga a was kochani którzy jeszcze tam nie byliście zaglądnijcie bo Ani blog daje wiele inspiracji i jest piękny.
 Ponieważ nominacja od Ani jest już którąś z kolei - a ja mam w zanadrzu wytypowanie blogów z trzech ostatnich nominacji które czekają do specjalnej okazji a troszkę to potrwa - więc Aniu również i ciebie proszę o cierpliwość - jak tylko nadarzy się ta szczególna okazja nominuję dalej bo ja zabaw nie przerywam ale za to mam już bardzo dużą ilość blogów które te nominacje dostaną
                         ////////////////////////////////////////////////////////////////////////
No i nadszedł czas na Zabawę PODAJ DALEJ
- lubię zabawy - więc całkiem niedawno udało mi się uczestniczyć w zabawie 
podaj dalej u Basi i tak niespodziewanie duuuuużoooooo wcześniej dotarła
 do mnie paczuszka a co w niej było sami popatrzcie 
pięknie zdobiona deseczka z motywami kwiatów orchidei
oraz serwetki piękne - już niektóre mają projekt
był również dołączony bardzo miły liścik - dziękuję ci Basiu serdecznie .
no i w myśl zasady owej zabawy
                            
Zasady:
1. Zapraszam osoby aktywnie prowadzące bloga
2. Dwie pierwsze osoby , które zostawią komentarz z wyrażeniem chęci udziału w zabawie pod tym postem otrzymują podarki , które będą niespodzianką
3. Tym samym, zobowiązują się do zorganizowania zabawy na swoim blogu po otrzymaniu upominków
4. Zabawa obejmuje teren naszego kraju - czyba że osoba mieszkająca za granicą  poda adres rodziny w Polsce
5. Termin wykonania upominków przeze mnie obejmuje 365 dni czyli calutki rok od dnia dzisiejszego
                                         Zapraszam
...........................................................................................................................
                             I tym akcentem kochani nie wiem na jak długo a może krócej - dziękując wam za wyrozumiałość i dotrwanie do końca troszkę zbyt długiego posta  buziaki wam ślę , zdrowia i słoneczka życzą wasza Marii - będę was odwiedzać oglądać i podziwiać ale co do pozostawiania wiadomości ode mnie będzie ciężej  i kwiatki dla was




 

....................................................................................................................................



   

45 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje hafty wstążeczkowe, śliczne prezenty otrzymałaś i zapisuję sie na podaj dalej :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, Mario
    Tyle rózności u Ciebie, że nie wiem od czego zacząć. A, napiszę o wszystkim na raz, że mi się bardzo podobają Twoje prace, prezenciki jakie otrzymałaś, Twoja pomysłowość itp.
    I chyba zdecyduję się na zabawę "podaj dalej". Tak, jestem gotowa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku znów się spóźniłam na zabawę podaj dalej :( nigdy nie mogę trafić a chciałabym wziąść udział .
    no cóż...

    zapraszam do mnie na candy :
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te serwetki lawendowe - muszę sobie takie kupić :)
    A i deseczka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedno tylko
    tutaj powiem,
    cieszę się, że
    już jest zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  6. się dzieje u Ciebie:))))jak Ty znajdujesz czas na te wszystkie wyzwania:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne Twoje prace. W życiu takiego ślicznego woreczka nie napełniłabym czosnkiem czy cebulą.... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marii jak wchodzę na Twoje posty,to odstaję oczopląsu;))
    Tyle cudów pokazujesz,że ciężko wybrać co ładniejsze,co ciekawsze;)
    Ja wierzę,że wymyślisz jakiś kubek na wyzwanie u Danusi;)
    Trzymaj się cieplutko pracusiu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, dzieje się u Ciebie! Wszystko piękne!
    Dołączam do życzeń, samych cudowności Marii! Wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marii jakie tu cudeńka można pooglądać:-) Życzę szybko poprawy z klawiaturą:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marii jestem pełna podziwu dla Twoich hafcików:) I ja dołączam do życzeń i życzę wszystkiego najlepszego:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego !
    jakie sliczności pokazujesz , gartuluje wyróznienia
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ma mojego komentarza...
    wiec jeszcze raz
    Wszystkiego Dobrego , same śliczności pokazujesz , Gratuluje wyróznienia
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Marii, ja jestem jak najbardziej za zmianami w kuchni - dekoruj tak długo, aż uznasz, że to jest to! Prezenty jak zwykle cudne, dołączam się do najserdeczniejszych życzeń:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyróżnienia i pięknych prezentów. Przyłączam się do życzeń , życzę Mario dużo zdrowia oraz dużo czasu i zapału do twórczych wyzwań . Twój haft wstążeczkowy w każdym wydaniu jest piękny. Buziaki zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem Twoich robótek, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe prezenty dostałaś. Twój haft wstążeczkowy śliczny.
    Wszystkiego dobrego na Twoje święto.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale u Ciebie się dzieje, prezenty, wymianki, konkursy, podaj dalej,wyróżnienia, chyba się zgubiłam w natłoku informacji wszystko piekne,napisałaś posta jak wicher....gratulacje, pozdrowienia,Jolka

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyróżnienia i prezentów, też jestem szczęśliwą posiadaczką deseczki od Basi:))
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana; prezenty- wymianki, wymianki- prezenty... cudownie. Komplecik biżu frywolitkowe przepiękny. Raz jeszcze zdrówka życzę, pogody ducha i na każdy dzień błogosławieństwa Bożego... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. U Ciebie Kochana Marii zawsze tak dużo się dzieje :) i zawsze takie cudowne cuda i cudeńka można oglądać i Twoje i innych wspaniałych Kobitek :) Lubię tu zaglądać :) Buziole :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w candy :) i powodzenia w losowaniu :) Buziaki :*

      Usuń
  22. Kobietko Ty jesteś jak taka mróweczka ciągle w ruchu wciąż
    coś robisz i to same cuda czasami długo trzeba czytać ale to plus
    bo uwielbiam czytać takie posty = spokojnego wieczoru Marii ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. OJ,dzieje się tu zawsze,,prace piękne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Marii ledwie dobrnęłam do końca , a nawet nie wiem czy wszystko ogarnęłam ? zlituj się jaw swoim wieku nie zapamiętam , więc wracam do początku i wracam , - na zabawę nie zdążyłam /pech - o urodzinach wróble nie ćwierkały / pech , [ mogę się zrehabilitować?] o takich prezentach tylko marzyć mogę - pech , a o Twoich cudach nawet nie myślę - ale tu poprawka jestem w posiadaniu i mam nadzieję ,że powiększę swoje skarby ,ściskam mocno i napisz czym mogę sie zrehabilitować ? Dusia

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje wyróżnienia, pojemnik na druty wspaniały, taki dekoracyjny woreczek bardziej na biżuterię się nadaje, a na czosnek, to z kulinarnym haftem owszem, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wyróżnienia!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana Marysiu, taka z Ciebie gaduła, że jak doszłam do końca to już zapomniałam co było na początku! Gratuluję wspaniałych prezentów i podziwiam Twoje hafciki. A z tym kubkiem to nie tylko Ty masz problem - u mnie to samo, zero pomysłów. Chyba że coś mi się przyśni. Przesyłam buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja to jakaś gapa jestem , coś ważnego dla ciebie przegapiłam , wszystkiego CO NAJLEPSZE proszę przyjmij ode mnie ////
    Oj musze pomyśleć i się zmotywować ,,,
    Tyle cudeniek tworzysz ……..
    Pozdrawiam ,,,,,

    OdpowiedzUsuń
  29. jak zwykle Marii u Ciebie od koloru do wyboru :)))
    buziole :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Marysiu u Ciebie jak zwykle dużo się dzieje, aż ciężko wzrok oderwać:) gratuluje nominacji i tych wszystkich prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Marii znów niewypał, zapomniałam o imieninach a teraz o urodzinach ! Wybacz Kochana :) Ty wiesz ,że ja Ci życzę jak najlepiej i jak najpiękniej :) Ja jak Dusia gubię się i nie nadążam , dlatego ciągle od nowa zaczynam...Gratuluję wyróżnienia, pięknych prezentów i cudnych haftów w Twoim wykonaniu:) Całuję przez ekran monitora :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mario, dołączam się do wszystkich serdeczności. Żyj długo, szczęśliwie i miej tak jak do tej pory wiele wspaniałych, oryginalnych artystycznych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wyobrażam sobie Marii, żebyś Ty była pesymistką, optymizm aż bucha od Ciebie, przekazywany poprzez Twój blog!! Gratuluje wyróznienia, zaciekawiła mnie równiez ta technika cartonnage, o której juz poczytałam i Twoje upodobanie do muzyki poważnej, do której dziś rzadko kto nachyla ucho.... pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. hej
    jak widzę... na nudę nie narzekasz...
    fajniusie prace ! a prezenciorki... śliczniste zwłaszcza Janeczkowe
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  35. Też się przyłączam do grona zagapionych i składam Ci Marii droga :) Jak najserdeczniejsze życzenia. Wszystkiego co najlepsze i uśmiechu każdego dnia Ci życzę :)))
    Wszystko, co pokazujesz, jest piękne i dostałaś liczne prezenty i wyróżnienie... Gratuluję :)
    Pozdrawiam cieplutko :-)
    Marille

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak zaczynam czytać Twojego posta to idę zawsze robić sobie herbatkę ,bo wiem ,że trochę czasu mi zejdzie na czytaniu i oglądaniu.Do tego mam fajowy relaksik i nie myślę wtedy o swoich kłopotach.
    Znów same cudeńka pokazujesz ,aż miło zawiesić oko na Twych hafcikach,którymi za każdym razem się zachwycam.A że zdolna bestia jesteś to i kubkiem poradzisz sobie wyśmienicie,czego Ci życzę z całego serca.Buziaki kochaniutka:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Marii, twoje ciepło i optymizm jest zaraźliwy :)
    Twoje prace z haftem wstążeczkowym niezmiennie mnie zachwycają. Nowy pojemnik na druty zapowiada się wspaniale. Tylko patrzeć jak będzie skończony.

    OdpowiedzUsuń
  38. Marii gratuluję nominacji, wybrnęłaś super z odpowiedziami:) A co do książek, ja też je uwielbiam od dzieciństwa:) pozdrawiam Cię cieplutko aga

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego co najlepsze i zdrowia życzę. Gratuluję wyróżnienia i życzę powodzenia w kolejnych wyzwaniach:)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Etui na druty bardzo przypadło mi do gustu , no ja tez dołączam do grona tych którzy życzą Ci wszystkiego najlepszego ,chociaż wirtualnie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję wyróżnienia Mario i prezentów. Twoje hafty wstążeczkowe są cudowne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Marysiu, a gdzie ja byłam gdy inni życzenia składali?
    Ale Ty wiesz, że ja zawsze życzę Ci najszczerzej i najserdeczniej:-)
    A haftami się zachwycam, pa, pa.

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzięki za wizytę, w wolnej chwili proszę o powrót - pytania wbrew pozorom prościutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Marii, czy ty kobieto sypiasz? Tyle zawsze się u ciebie dzieje. Piękny ten twój haft wstążeczkowy, kiedyś też spróbuję.Pozdrawiam Lusia

    OdpowiedzUsuń