Miły gościu

Miły gościu

środa, 23 kwietnia 2014

,,CORICAMO..i Wspaniołości wiele

                                       Witajcie moi drodzy poświątecznie , jak wasze zdrówko? po obficie zapewne zastawionych stołach ........
                                       Z całego serca dziękuję wam za tak liczne odwiedziny i pozostawione bardzo szczere komentarze od serc waszych , liczne meile oraz telefony i smsy - witam nowych gości z myślą że pozostaniecie ze mną .
                                       Kochani właściwie to nie wiem od czego zacząć ten post bo jest tego bardzo dużo więc serdeczna prośba do was - zróbcie sobie coś do picia i pozostańcie jak zawsze do końca za co będę wam bardzo wdzięczna .
.......................................................................................................................................
                                      A więc zaczynamy i na początek witam was kwiatkami skromnymi tulipanami
..................przed świętami działo się u mnie bardzo wiele pozytywnych spraw - drzwi się nie zamykały a Pan listonosz poprosił o windę - hihihi
zacznę od końca czyli - Wielki Piątek
                     Pamiętacie mój post o podjętej współpracy z CORICAMO
otóż otrzymałam najświeższy numer ,,Twórcze Inspiracje,, - gdzie mój blog został wybrany przez zespół Coricamo jako warty uwagi i tak się tam znalazła m.innymi reklama mego bloga - jestem dumna ale się nie chwalę ponieważ niej jest to pierwsza publikacja mej skromnej osoby w gazecie - w przeciągu mej kariery zawodowej często się takie sprawy zdarzały - no dobrze już pokazuję jak się prezentuje mój blog
- Czasopismo
- Prezentacja wszystkich blogów
- mój blog
co o tym sadzicie ? zadaję wam te pytanie ponieważ chcę znać również i waszą opinię
dodatkowo otrzymałam najnowszy katalog produktów
znajdują się w nim super sprawy ofertowe sklepu Coricamo - ja sfotografowałam tylko dla przykładu dwie strony czyli propozycje haftów
wszystko możecie obejrzeć dokładnie na stronach wydawnictwa w filmikach
dodatkowo otrzymałam śliczny prezent od wydawnictwa w postaci serwetki do haftowania z zestawem mulin - przepiękny motyw róży , nawiasem mówiąc jutro spokojnie siadam i zaczynam haftować
a tak wygląda
śliczna nieprawdaż ?
i dochodzimy do sedna sprawy
było również zaproszenie mnie do konkursu , który CORICAMO zorganizowało dla najbardziej zakręconych blogów
informacja o konkursie jest zamieszczona w czasopiśmie .. Twórczych Inspiracji.. a ja w związku z podjętą współpracą również was informuję o tak wspaniałej zabawie - gdzie są nagrody o które warto walczyć
wszystkie szczegóły na temat konkursu znajdziecie tu Konkurs Coricamo
myślę że was zachęcę do wzięcia udziału - zaglądnijcie , przeczytajcie i podejmujcie pozytywne decyzje - ja swój blog zgłaszam na dniach
              Szanowna redakcjo dziękuję całemu zespołowi za wspaniałe przyjęcie mej skromnej osoby oraz bloga do współpracy oraz dziękuję za tak wspaniały prezent w postaci publikacji mego bloga , pięknej serwetki do haftowania oraz zaproszenia do konkursu . 

Odwiedźcie kochani ten wspaniały portal bo naprawdę warto
...............................................................................................................
                         A teraz kochani pokaże wam prezenty - które nadchodziły do mnie prawie codziennie - bezinteresowne , takie od serca - żadne wymianki i zaczynamy
                             ............................................

 

Kolejność prezentów które otrzymałam pokażę wam losowo - dziewczyny naprawdę nie pamiętam kolejności - myślę że jest to wybaczenia
i tak od przemiłej Agatki Kącik małej sowy otrzymałam śliczne serducho i dużo serwetek do decu
kochana z całego serca ci dziękuję
serducho jest tak śliczne że zdobi okno w mej kuchni kolorystyka wspaniała wtopiła się w tonację wyposażenia całej kuchni
serwetki rzecz zawsze dla mnie cenna
.............................................................................................................................


od kochanej Beatki od japonek przyszło ogromne pudło tak na oko na 20 par balerinek w pudełkach a co zawierało ? sami zobaczcie
bo mnie buzia opadła w dół i nic więcej nie mówię
prawie trzy kilogramy wełny
dalej
kilkaset tak kochani kilkaset metrów wstażeczek do haftowania
i :
drewniane szpulki bielone i postarzane troszkę - o takich zawsze marzyłam
kochana z całego serca ci dziękuję - wszystko wykorzystam
..........................................................................................................
od przemiłej Danusi   - jej słynnego kota klamkowca
zobaczcie jaki śliczny a jaki milutki
jest cudowny
a i jeszcze dostałam pięknie ręcznie malowane pisanki wydmuszki
śliczne prawda?
pisanki leżą w ozdobnej słomce i były ozdobą stołuś wiątecznego m.innymi ozdobami a kotek kochana na klamce nie wisi śpi ze mną w nocy a w dzień już wiesz kto się z nim bawi
Serdecznie ci Dusiu dziękuję sparwiłaś mi wielką radość 
 ...........................................................................................................................
następny prezent pzryfrunął z pomorskiego od mej przyjaciółki Violi
a paczka zawierała
piękny baranek szydełkowy który był w kościele w koszyczku a stoi na serwetce od Wiesi ale o serwetce za moment
dalej
kilka metrów atłasu do haftowania mymi wstążeczkami
i
przepiękne haftowane jajo krzyżykowym haftem podziwiałąm jako sal a znalazło się u mnie - nie zdążyłam Wiolu oprawić tak że bardzo proszę  się nie gniewaj ale kto powiedział że to musi być tylko ozdoba świąteczna - jak się uporam pomału ze wszystkim zaprezentuje już  zrobione bo mam trzy koncepcje i się zastanawiam która będzie najbardziej mi odpowiednia
był jeszcze
śliczny igielniczek biscornu
i
ozdobna karta stojąca również haftowana przez Wiolę - stoi na póleczce i zdobi moje książki robótkowe
jeszcze kilka zblżeń tej śliczności
Wiolu kochana sprawiłaś mi wielka radość - z całego serca ci dziękuję 
..............................................................................................................
jeszcze nie gaście komputerów bardzo proszę 
od kochanej Basieńki 
aż mi wstyd bo ja tylko kartkę wysłałam ale na wszystko jeszcze czas :):):)
śliczny upominek który również zdobił nasz świąteczny stół
jest pięknie opakowany i zawiera takie cuda ze słodkościami
wewnątrz było jajo ślicznie zdobione decu i takie super to popielate bardzo piękne płaskie zdobione nieznaną mi techniką całe w koronce
ale nasza Basia nie byłaby sobą gdyby oczywiście nie przysłała prezentu dla mego syna
Basiu przepraszam pożyczyłąm z twego bloga fotkę ty wiesz dlaczego
śliczny malowany przez nią samą obrazek i zdobiony suszonymi kwiatkami z jej ogrodu
kochana masz wielkie serce dla nas i za to ci dziękujemy z całych naszych serc 
.............................................................................................................

odbierając meile jaikeż było moje zdziwienie oraz zadowolenie - 
wygrałam w konkursie wiosennym u Wiesi Studnickiej 
bardzo sympatycznej osóbki takie oto cudowności 
dziękuję serdecznie Wiesiu droga
.................................................................................................................................
i były karteczki
od Janeczki z Janeczkowa
od Basi z Szepty serca
od Andrzejka z Gotujący Facet
od Jadwisi sercem tworzone
od Basi z Pięć Pór Roku
od Ineczki Kaźmierskiej
............................................................................................................
Kochani z całego serca dziękuję wszystkim za wszystko , za pamięć , za wasze wspaniałe serducha i za to że trwacie ze mną - a tym wszystkim którzy mi przysłali taki ogram prezentów ciepłe słowa na ten moment ślę i gorące uściśki podziękowania mego
a ci którzy nie znają moich wspaniałych przyjaciół odwiedzcie ich blogi bo warto - bo piękne prace tworzą i niosą dobroć 
........................................................................................................
Serdecznie wszystkim dziękuję za uwagę mam nadzieję ze jakoś wytrwaliście do końca - nie myślałąm że to będzie tak olbrzymi post - aczkolwiek zauważyłąm że często mi śie to zdarza buziaki wam ślę zdrowia życzę i do następnego razu wasza Marii
 


 













53 komentarze:

  1. Wiesz tylko pozazdrościć takich koleżanek, upominków nie , ale tylu osób, które pamiętały o Tobie zazdroszczę tak normalnie po ludzku , a kot to nie[ klamkowiec, ] miło mi że cieszy Cię i Twoją wnusie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Marii, gratuluję publikacji, gratuluję prezentów i cieszę sie razem z Tobą.
    Szkoda tylko ze zmieniłaś tło swojego bloga i jak już kiedyś pisałam u siebie, moje oczki bardzo cierpią przy czytaniu wpisów na kolorowych tłach i na czarnych białymi literkami. Tak wiec mimo nie przeczytania dokładnego, jeszcze raz gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentów tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele otwartych serc Ciebie otacza, piękne prezenty otrzymałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem ja to
    i nie skłamię,
    że znają się
    na reklamie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marysiu zostałaś pięknie obdarowana, bo Ty zasługujesz na to w pełni!
    Gratuluję Ci wyróżnienia, nic mnie nie dziwi, bo Ty jesteś prawdziwą Mistrzynią! Podziwiam Cię nieustannie...i mocno całuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maryś ale cuda dostałaś, , aż Ci zazdroszczę matko 3 kg włoczki i tysiące metrów wstążeczk i atłasik o jejeku ale cudownośći !!!! Debiutu w caricamo już Ci gratuowałam, ale zrobie to raz jeszcze, tym bardziej że jak otworzylam gazetke od razu zauważyłam Twój chcarakterystyczny podpis. GRATULUJĘ. Ja nadal myślę nad zgłoszeniem do konkursu blogów jakoś nic twórczego mi sie w nocy nie wyśniło.
    Buziole wielkie dla Ciebie i dzieki za sympatyczne komentarze u mnie. Papatki

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozwijasz się nieustannie Marysiu, coraz więcej kontaktów i prezentów, albo je tworzysz, albo dostajesz. Najważniejsze, że Cię to bardzo cieszy. Mając tyle włóczki w pięknych kolorach, to druty pójdą w ruch, aż będzie furczało. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezentów całe mnóstwo i jeden ładniejszy od drugiego. Gratuluję.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej!!!!!!!To ja nie wiedziałam,że moja Sisterka w gazetach się pokazujeTy po prostu celebrytka jestes, chyba zaczne do Ciebie mówic drukawanymi literami..GRATULUJĘ,fajna sprawa tak o blogu w gazecie.gRATULUJĘ RÓWNIEZ TYCH WSZYSTKICH PREZENTÓW, PREZENCIKÓW CO JEDEN TO ŁADNIEJSZY,PEWNIE JAKIS KIERMASZ ZORGANIZUJESZ ALBO MI CZĘŚĆ PODESLESZ BO cI SIĘ W CHACIE NIE ZMIEŚĆI,HI,HI,HI,BUZIAKI,oj ja zakreęcona klawisze mi się pomyliły,wybacz, poprawiac nie będę,pa

    OdpowiedzUsuń
  11. GRATULUJĘ, to naprawdę wielkie wyróżnienie:)!
    a te różności, które dostałaś- jestem pod wrażeniem:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marysiu kochana u Ciebie znów same cudowności ,cieszę się razem z Tobą,że współpraca z Coricamo tak dobrze Ci idzie.
    Ta ilość włóćzki jest bardzo imponująca ,już widzę jak wyczarujesz jakieś cudowności .
    Buziaki i przeczytaj maila ,którego wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marysiu kochana, gratuluję publikacji i tych wszystkich wspaniałych prezentów :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, jestem tu przypadkiem ale widze ogrom cudowych prac! Tak tez dodaje bloga do ulubionych i bede zagladac:) Zaparaszam rowniez do siebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle pięknych prezentów dostałaś, aż można pozazdrościć. Oj będzie się działo.
    Gratuluję publikacji. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Marysiu przede wszystkim gratuluje publikacji i tylu wspaniałych prezentów!!!! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale bogactwo cudnych wiadomości. Gratuluję:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Ci Marysiu tej publikacji i współpracy - to cudowne! Gratuluję również cudownych prezentów! Teraz powstanie pewnie mnóstwo wspaniałych prac. Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję serdecznie tylu duszyczek, które o Tobie pamiętają!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję publikacji i wspaniałych pamiętających przyjaciół. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje Marysiu publikacji i wielu prezentów, chwilami mi smutno,że nie mam czasu na tak aktywne życie jak Ty, ale opieka nad chorą mamą, praca i życie na dwa domy wypełnia moje życie, te chwile na bloggerze i przy moich robótkach są wielkim antidotum na to uciśnienie, pozdrawiam:(

    OdpowiedzUsuń
  22. Publikacji już gratulowałam , ale nie zaszkodzi jeszcze raz , wielkie gratulacje , przecież do ciebie tyle osób zagląda,a ty do nas , nie dziwi mnie że tyle śliczności dostałaś ,,Jak się ma serce dla innych to i my do ciebie z sercem ,,, Pozdrawiam cieplutko ,,,

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje Marii takiego wyróżnienia;))
    To super jak ktos zauważy i doceni w ten sposób naszą prace;)
    Kochana szczeka mi opadła jak zobaczyłam prezenty,które otrzymałaś;))
    Zazdroszczę i jeszcze raz zazdroszcze;)
    Pozdrawiam cieplutko i słonecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratulacje moja droga !!!!!
    ogromniast buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Marii dziś to mi szczęka opadła całkowicie, ludzie Cię kochają , cudowne prezenty :) Serdecznie gratuluję współpracy Coricamoi, to wspaniała wiadomość :) Buzika

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję serdecznie, przepiękne prezenty.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Marii tak dużo się u Ciebie dzieje, gratuluję z całego serca publikacji w czasopiśmie:) Róża haftowana piękna:) Prezenty super, zresztą tak, jak osoba obdarowana:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję szczerze Marii tych pięknych prezentów i publikacji o Twoim blogu:))
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję Kochana, a prezenty wspaniałe dostałaś.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Marii bogatego zająca miałaś!! piękne rzeczy :)
    Serdecznie gratuluje publikacji- oby było więcej:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję owocnej współpracy z wydawnictwem !!!! oraz wszystkich prezentów. Masz złote i szczere serce Marii. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczery podziw i gratulacje Mario, wielu pomysłów podczas tej współpracy ! I by nadal tu Ciebie nie brakło :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale ogrom prezentów dostałaś, same cudeńka, gratuluje wyróżnienia i wspólpracy z wydawnictwem.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! Gratuluję takiego wyróżnienia i fantastycznych koleżanek:-) zapraszam serdecznie na krótką wizytę u mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Marii, jak zwykle zakręciło mi się w głowie od nadmiaru wrażeń, tyle prezentów, pozazdrościć. Gratuluję współpracy z czasopismem, wspaniale być tak docenionym!

    OdpowiedzUsuń
  36. Na wiosnę niech będzie wiosennie! Już ja wiem, ze tak będzie! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję publikacji w czasopiśmie :) Dzieje się u Ciebie ,oj dzieje ,można by rzec ,prezentowy zawrót głowy.biedny pan listonosz :)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję publikacji, już kolejnej!
    Prawdziwy wysyp prezentów i to niezwykle pięknych, przygotowanych z serca :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne prezenty! Kota od Dusi od razu poznałam bo jestem szczęśliwą posiadaczka jednego klamkowca ,właściwie jest nią moja córeczka;)) Gratuluje publikacji i pozdrawiam cieplutko!;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję wyróżnienia w gazecie, i współpracy również :-) Cieszę się,że upominek się spodobał :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam Cię bardzo serdecznie:) Dziękuję z serca za odwiedziny na blogu i miłe słowa, które pozostawiłaś:) Prowadzisz pienny blog...i tyle cudowności u Ciebie:) Dodaje do ulubionych:)

    Pozdrawiam serdecznie-Gosia
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Miła Marii, nie wiem od czego zacząć... Gratuluję wybrania przez Coricamo i zaistnienia w gazecie !!! Gratuluję Ci również wspaniałych i przepieknych upominków :) Toż to prawdziwy deszcz prezentów... Bardzo to miłe :)))
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne prezenty dostałaś Marii ale nic dziwnego dobro powraca a Ty jesteś ciepła i otwarta :-) pozdrawiam ciepło Lusia

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne prezenty, szczególnie szpuleczki i ten obrazek z jajem:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję publikacji Mario i wspaniałych prezentów. Całe mnóstwo ich dostałaś, są przepiękne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. wszystko piękne gratuluje prezentów i sukcesów, teraz masz tyle materialow ze czas brac sie do pracy
    Pozdrawiam i życze udanego tygodnia :) Zapraszam do mnie w odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniałe prezenty dla wspaniałej Osoby Marysiu - gratuluję i cieplutko pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak zwykle mogę jedynie przeczytac tekst:((((
    Wierze na slowo dziewczynom z komentarzy, ze wszystko sliczne - i prezenty i to, co pokazano w gazecie...Gratuluję wyróznienia w gazeci:)
    Pozdrawiam serdecznie
    M.Arta
    P.S. czeka mnie zakup nowego laptopa, ale to dopiero latem, na razie musze się posługiwac tym starym...

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana Marii z całego serca gratuluję wybrania przez CORICAMO i publikacji w gazecie - cieszę się z Twojego sukcesu razem z Tobą - pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  50. U Ciebie Marysiu tyle jest zawsze do oglądania i czytania, że jak chcę coś Ci napisać to muszę co chwila wracać do fragmentów postu bo przy końcówce już zapominam co było na początku. Taką mam pamięć i tyle się u Ciebie dzieje:) Gratuluję sukcesu:) a prezentów tyle otrzymałaś, że tylko pozazdrościć:) Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  51. Marysiu kochana zakupiła gazetkę i oczywiście znalazłam w niej wzmiankę o twoim blogu, gratuluje :) Pięknie tu u ciebie jak zwykle. Jestem przekonana że prezenty użytecznie wykorzystać, będę tu zaglądać jak zwykle :) Ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  52. Marysiu kochana znalazłam wzmiankę w gazetce, gratuluje :) Ślicznie tu u ciebie, piękne dostałaś prezenty. Pozdrawiam Cię i dziękuje za przemiłe komentarze na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale cudownie - publikacja w gazecie, serdecznie gratuluję! a tyyle prezentów i karteczek to radość dla serca :-)

    OdpowiedzUsuń