Miły gościu

Miły gościu

wtorek, 29 kwietnia 2014

I miesiąc minął - czyli V odsłona tusalu

                                         Witajcie moi kochani - serdecznie dziękuje wam za wspaniałe słowa pozostawione pod ostatnim postem w postaci komentarzy , witam nowe osoby które postanowiły ze mną pozostać .
                                          Kochani dziś bardzo krótko - jak sam tytuł mówi za siebie - że minął miesiąc więc post jest poświęcony jak zawsze tusalowej odsłonie słoiczka .
              Wiele w nim przybyło , jak zarówno i ubyło ponieważ dość spore kawałki wstążeczek powyciągałam - były mi potrzebne do pewnej pracy która w mozolnym tempie powstaje- ale jeszcze długo jej do końca.
                                           Nadeszły do mnie jeszcze dwie karteczki z życzeniami świątecznymi i tak serdecznie dziękuję :
Małgosi - sutasz Gochy
oraz 
Violi - Violi igłą malowane 
a tera prezentacja słoiczka który już chyba zaczyna wam się nudzić ale trzeba pokazać 
na tym będe kończyć kochani - za momencik niedługi pojawię się znów a teraz wam buziaki ślę - a tym którzy gdzieś wyjeżdżają na długi weekend życzę słonecznego spędzenia czasu jak najlepiej oraz miłego miłego wypoczynku
buziaki wam ślę i do szybkiego napisania Marii

23 komentarze:

  1. A co dzisiaj tak króciutko?
    Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. u Marii jak zwykle samo piękno :)
    buziaki zasyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak powiem Marysiu że nie bardzo kapuje o co chodzi ztym słoiczkiem chyba musze gdzies poczytać . Ciekawa jestem co Ty tam tworzysz ciekawego ??? Mo'ze jest coś czego potrzebujesz do swojej pracy a ja to mam :-) To jak by co pisz chętnie pomogę. I mam nadzieję ze spełni sie Twoje życzenie odnośnie pogody na weekend.Buziaczki pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś tu się dzieje,
    lecz wiem niewiele.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marii chyba trzeba dużo cierpliwości w zbieraniu niteczek i wstążeczek,bo jak już sama powiedziałaś czasami trzeba wyjąć jakieś ze słoiczka :)
    Marii słonka na weekend,buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też nie bardzo rozumiem słoiczka, czy to są jakieś końcówki od czegos, czy z tego bedziesz cos robila ? podpowiesz ??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie nikt się nie nudzi :) Tobie też udanej majówki życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać po słoiczku że praca wre. Słonecznej majówki !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem jeszcze w temacie ale chociaz moge Tobie zyczyc milego weekendu i wspanialej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego długiego weekendu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. słoiczek rośnie w siłę:))) miłego długiego weekendu Marii:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez nie bardzo wiem o co chodzi Marii , ale mniemam, że do słoiczka zbiera sie resztki ze swoich robótek, które potem...............?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem co tam powstaje z tych wstążeczek. Słonecznego i spokojnego majowego wypoczynku życzę Tobie i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Po słoiczku widać, że praca wre.:)) Czekam na prezentację tajemniczej pracy.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja słoiczka nie mam,ale ścinki zbieram,bo co większe kawałki jeszcze wykorzystam;)
    Ja jadę na wycieczkę i mam nadzieję,że nie będzie lało,nic więcej nie chcę;)
    Buziaki i miłego wypoczynku;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś niezmiernie pracowitą osóbką, co nie tylko po słoiku widać :)
    Życzę Ci bardzo miłego i pogodnego weekendu...
    Pozdrawiam serdecznie i wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Udanego weekendu życzę i pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki słoiczek to skarbnica w której zawsze można znaleźć coś ciekawego.
    Dzisiaj Marysiu są Twoje urodziny - życzę Ci samych pięknych, słonecznych i szczęśliwych dni w roku a kłopoty niech Cię omijają wielkim łukiem! No i oczywiście dużo, dużo zdrowia. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, rzeczywiście dziś to aż za króciutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pewnie pogoda sprawia, ze nie chce się siedzieć przed komputerem, ani z igłą w ręku, pozdrawiam i miłego odpoczynku życzę Marysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty masz Marysiu taki piękny, romantyczny styl... zwiewny i lekki!

    OdpowiedzUsuń