Miły gościu

Miły gościu

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Pofrunęły do was prezenty i ........moje rozważania etc.......

                                           Witajcie kochani - trochę mnie nie było - ale siła wyższa jak to się mówi - tłumaczyć raczej wam nie będę - bo by jakaś epopeja wyszła - powiem krótko problemy techniczne niesamowite , troszkę wyjazdów etc.
                                         Serdecznie wam dziękuję za pozostawione bardzo liczne komentarze -które mnie bardzo podbudowywały a do was wszystkich zaglądałam bez rezultatu pozostawienia jakiegokolwiek śladu - mam nadzieję że zostanie mi to wybaczone przez was - z góry wam dziękuję ///witam serdecznie nowych gości - kochani u mnie z czasem jest ostatnio bardzo krucho a problemy techniczne jeszcze jakieś są - więc pokażę na szybko co do was pofrunęło - długo to trwało oj długo ale u mnie się działo również wiele a więc - zanim pokażę wam co dostaną osoby do których poleciały paczki - dopowiem tylko że do wielu was poleciały kartki  z życzeniami .
                                           Ale , zanim pokażę co pofrunęło do was i z nów brak czasu zadziałał na swą dziwną stronę - a więc prezenty polecą do osób od których w ogóle mi się nie śniło że do mnie przyfrunie to i owo - acha - pokażę w innym terminie- niech tak pozostanie - a tym bardziej że kilka z was rozmawiało ze mną telefonicznie i ......dobra aby nie przedłużać .....mam jeszcze coś do powiedzenia , a mianowicie :
                                       SZCZEGÓLNE PODZIĘKOWANIA DZIEWCZYNY :
VIOLA - violi igłą malowane 
YOLANDA - moja sisterka - swędzą mnie palce moje
BEATKA - ta od japonek 
dziewczyny kochane ja wam z całego serca dziękuję nie tylko za prezenty ale każda z was wie co napisałyście   oraz powiedziałyście 
................................................................................................................................
                                    No to pogadałam a teraz troszkę konkretów czyli fot 
bo na to czekacie - ale dostałam jeszcze wspaniały prezent od Beatki - naszej małej sówki - kochana ślicznie dziękuję 
Po świętach wszystko na spokojnie  pokażę - no może zdążę przed ale czas , kochani czas - zauważyłam że go bardzo brakuje
---------------------------------------------------------------------------------------------
acha - toż cała ja - to jeszcze nie wszystko :
               Bardzo was serdecznie proszę nie obrażajcie się na mnie - jeszcze dziś nie mogę nadrobić zaległości na waszych blogach  ale tak jak piszę zaglądam i podziwiam - ślicznie macie wszystkie /cy tak świątecznie 
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,zaczynam foty puszczać
znaczy prezenty które do was pofrunęły 
miszanka totalna ale wszystko do ogarnięcia - miłego oglądania 

 



       Jak widzicie poleciały do was głównie same serca i igielniki  ale były również inne rzeczy oraz ręczniczki ozdobne do kuchni .................
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
                             Na tym dzisiaj muszę kończyć serdecznie wam dziękuję za  uwagę i buziaki wam wielkie ślę  i do następnego bardziej spokojnego posta wasza Marii

44 komentarze:

  1. Śliczne prezenty podarowałaś Mario. Te serduszka i kapelusiki są urocze, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne rzeczy :) osoby które to otrzymają będą bardzo szczęśliwe - Ja bym byla:PP Pozdrawiamm

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękności!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serce masz jak ocean Marysiu i jeszcze serca rozdajesz, śliczne są, zwłaszcza te z falbankami. Zastanawiam się , czy one są wielkości małej poduszeczki do przytulania, czy mniejsze? Dobrze,że problemy techniczne skończyły Ci się przed pracowitym okresem przedświątecznym, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli krótko mówiąc miałaś co robić :-) Cudowności :-) Jeszcze raz mówię nie ma za co :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez pięknidła na wyszywałaś.
    To ja powinnam przepraszać, ze tak rzadko wpadam z wizyta więc przepraszam i pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita ilość serduszek! I wszystkie takie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenciki przeurocze, ale ile one pracy kosztowały. Jesteś wytrwała, podziwiam. Pozdrawiam milusio.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz tempo pracusiu i jeszcze do tego byłaś w rozjazdach?
    Wszystkie podusie przepiękne i sporo pracy Cię kosztowały,z pewnością osoby ,które niebawem dostaną te cuda będą zachwycone.
    A teraz zwolnij trochę ,bo wpadnę w kompleksy ,że tak mało ostatnio robię .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że wena nie opuszcza :-) Śliczne cacuszka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenciki narobiłaś. Serduszka prześliczne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kolekcja serduszek Marysiu! Na pewno sprawia obdarowanym mnóstwo radości. Teraz przed Świętami wszystkie mamy mało czasu, nadrobimy to później. Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał to poszalałaś...pracy moc, ale jakie zadowolenie:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marii szalejesz z tymi prezentami, wszystkie są cudne, wyjątkowe i widać, że od serca:) Wszystkiego dobrego Marii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaszalałaś Kochana zaszalałaś , szczęściary będą dziewczyny , tylko pozazdrościć , i jeśli mogę coś zasugerować róże z boku piękne, ale ciężko czytać i przysłaniają całą resztę tą ważną [ moje zdanie] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna produkcja.... i ten haft wstążeczkowy.... ahhh

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zwykle zapracowana Marii:)) śliczności:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to teraz wiem dlaczego tak długo nie postowałaś, albowiem rączki miałas zajete czym innym, super serca a igielniki mnie zachwyciły, wieksze rondko i byłyby śliczne kapelusiki:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje hafciki Marusiu są piekne i takie romantyczne;)
    Wielkie u Ciebie serducho i jak widzę chcesz się nim dzielić z wszytskimi;)
    tak trzymaj kochana;)
    A ja dalej nie wiem gdzie i komu kradniesz czas,żeby aż tyle tego narobić;))
    Pozdrowionka;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hafcik wstążkowy jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. No, piękne! Dziewczyny się już pewnie cieszą.:) Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne! Połączenie atłasu i tych różyczek - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Marysiu, Serduszko Ty moje, zrobiłaś prawdziwe cudeńka- jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prezenty dziewczyny otrzymają! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To dopiero się napracowałaś! Wszystko piękne- igielniczki zaś przecudne (darzę je szczególną sympatią z racji zawodu) Dziękuję za odwiedzinki i optymistyczne słówko. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj, Marii, u Ciebie jakby wicher przeleciaŁ, duzo sie dzieje, duzo prezentów dla Ciebie, od Ciebie, pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że u wszystkich ostatnio brak czasu na notki i blogowanie, ja na szczęście swój przezwyciężyłam przynajmniej na chwilę obecną, ale niedługo znowu mnie dopadnie :) Piękne poduszeczki i igielniki :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne prezenty :) oczywiście rozpływam się nad cudownym haftem wstążeczkowym :)
    pozdrawiam i życzę szybkiego usunięcia wszelkich problemów technicznych :)
    pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie śliczne! :) Życzę więcej wolnego czasu, który będzie można poświęcić na blogowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne przygotowałaś prezenty, igielniki są piękne bo mam taki od Ciebie i cudnie zdobi ścianę. Serca również wspaniale, na święta trochę odpoczniesz od robótek. Buziaki Mario zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  31. napisalam komentarz i polecial w kosmos...jeszcze raz..narobilas mnostwo prezencikow jak na czas swiateczny przystalo..udane, swiateczne a ze czasu brak,,,niestety"czas" stal sie towarem deficytowym.Mysle ze zdazysz umyc okna i upiec wielkanocna babe...dalej wszystko zrobi sie samo.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  32. urocze igielniki i serducha :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. No to sobie poszalałaś serduszkowo:))))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Marysiu pedze i ja ze swoim komentarzem , przepraszam że tak późno ale wczoraj nie dałam juz rady, zasnęłam na klawiaturze laptopa :-) A w pracy skurkowańcy mi przyblokowali neta tak skutecznie ,że nawet na blogi mam problem wejść , wię nie jako mozna powiedziec , że i u mnie problemy techniczne hihi. Ty wiez że Twój haft wstążeczkowy mnie zauroczył już dawno temu !! Jest piekny i niepowtarzalny. Pozazdrościć wszystkim do których poleciały te prezenty. Masz wielkie serce otawrte na ludzi i to Ci kiedyś będzie wrócone ja to wiem !! Buziaczki, serdeczne i słoneczka Ci życzę bo paskudnie zimno sie zrobiło ostatnio !!

    OdpowiedzUsuń
  35. Marii sliczności posłałaś w świat
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  36. coś ta wiosna wszystkich nas spowalnia Marysiu... tak to ostanio jest... ale Ty pracuś jesteś i ciągle coś u Ciebie się dzieje:)) nie marnujesz czasu nic, a nic...:)))
    pozdrawaim pięknie Kochana

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczności zrobiłaś , już czekam na listonosza ,,,

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne prezenty przygotowałaś, Twoje hafty są wspaniałe, dziewczyny będą zadowolone:))
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Te Twoje pięknie haftowane serca - śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale fantastyczne prezenciki przygotowałaś :) Z przyjemnością pooglądałam... Podziwiam, że udało Ci się zrobić... Myślę że obdarowane będą zachwycone...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Prezentów to tylko pozazdrościć. Marysiu są cudowne u Ciebie to tylko się inspirować. pozdrawiam (szkoda tylko że od inspiracji do zrobienia długa droga)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne prezenty przygotowałaś :-) Śliczności :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  43. jak tu cieplutko...fajny klimacik..i piękne prace
    radosnych dni życzę
    CO MI W DUSZY GRA

    OdpowiedzUsuń