Miły gościu

Miły gościu

czwartek, 3 kwietnia 2014

Takie sobie ozdobne jajka wielkanocne

                                         Witajcie moi drodzy serdecznie i słonecznie was pozdrawiam - jednocześnie dziękuję wam za wspaniałe komentarze, które zawsze z przyjemnością czytam - witam nowych gości z cichutką nadzieją że pozostaniecie ze mną.
                                         Kochani dzisiaj tak bardzo krótko będzie ponieważ następny post będzie troszkę tasiemcowy -  a zależy mi na waszej opinii które mam dalej robić - a więc u mnie bardzo dużo się dzieje ale dziś tylko pokażę wam kilka jajec które sobie robiłam w międzyczasie innych robótek oraz zajęć niesamowicie prężnych.
Robiłam haftowane
z tkaniny
koronkowe
i papierowe postarzane


i to było na dziś tyle serdecznie wam dziękuję za uwagę - buziaki słoneczne ślę wasza Marii
Które najbardziej wam się podobają ???

P.S. Nasza blogowa koleżanka Beatka - ta od japonek ma na zbyciu po likwidacji swego sklepu pasmanteryjnego spore ilości gum krawieckich , kordonków, szydełek wełny czesankowej, filcu i innych - która z was jest zainteresowana :  to kontakt meilowy do Beatki - jej adres jest u niej na blogu na pasku bocznym oraz można się kontaktować również ze mną wszystko przekażę - to taka koleżeńska przysługa z mojej strony od serca .

70 komentarzy:

  1. te haftowane najbardziej mi się podobają, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie śliczne jajeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajca z haftem wstążeczkowym mają u mnie pierwsze miejsce. Cudne.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne jajca a te z haftem to mistrzostwo:))
    Pozdrawiam serdecznie i wiosennie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze bardzo piękne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona wyglądem Twojego bloga!
    Wszystkie jajka są śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na blogach tyle
    jajek zaliczam,
    że mnie się śni z nich
    już... jajecznica.

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, haft wstążeczkowy jest genialny !!! inne jajeczka też pięknie popieszczone, a raczej dopieszczone hi hi hi....

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękna nowa szata bloga :)
    Jajca pierwsza klasa, dla mnie wszystkie zrobione po mistrzowsku, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. ale tu cieplutko...podziwiam to co robisz
    pozdrowionka
    Co mi w duszy gra

    OdpowiedzUsuń
  11. Swięta święta tuż, tuż jaja z haftem bardzo dobrze mieć w koszyku

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi najbardziej podobają się te z haftem wstążeczkowym:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie jajeczka są piękne choć me serce skradły haftowane. Pozdrawiam cieplutko i przesyłam buźki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie jajeczka są piękne Marii! Masz niesamowite zdolności! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie są urocze ale zachwyciło mnie to pierwsze ze złotymi różami. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Marysiu kwieciście się u Ciebie zrobiło na bologu i jak pięknie.
    Pytasz o jaja to odpowiadam haftowane śliczne i zachwycam się nimi , ale mi wpadło takie jedno jajco w oko ,niebieskie koronkowe.Ogólnie wszystkie są piękne ,szkoda że nadal te Twoje fotki telefonem robione ,bo nie ukazują do końca piękna tych prac.Mam nadzieję,że niebawem się to u Ciebie zmieni i szczęka nam opadnie jak zaczniesz wrzucać prawdziwe cudańka robone aparatem .
    Trzymaj się kochana i liczę ,że u mnie pojawisz się na głosowaniu,mimo ...wiesz czego.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne te jajaca Marii ale i nowa szata graficzna radosna ;)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybór bardzo trudny, wszystkie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  19. ja obstawiam te z haftem wstążeczkowym:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie śliczności tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marysiu, przede wszystkim brawa za śliczną oprawę bloga :) co do jaj... stawiam na te z haftem wstążeczkowym. Pewnie są najbardziej pracochłonne, ale są po prostu śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje zdanie znasz :-) Haft wstążeczkowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście z haftem, są śliczne. Całuski

    OdpowiedzUsuń
  24. Marysiu, napisłam i mi internet umarł, więc nie wiem czy do Ciebie informacja dotarła. Otóż się powtórze, nie moegę się zdecydować, któróre jajo piękniejsze, czy pierwsze, czy drugie czy trzecie czy czwarte. Na penowno wiem, ze są piękne. Jedynie tego papierowego nie mogę się dopatrzeć, bo chyba się turlało jak zdjęcie robiłaś :) a oprawa bloga - świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kochana nie turlało się ono maspecjalnie taka fakturę zmarszczoną zrobioną:):):)

      Usuń
  25. Nniebiesciutkie , to ty wiesz ,.ze.skradly moje serducho
    .wszystkie cudne , to juz pisalam , czekam na nastepne jajka haftowane ,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem dziewczyno w kolorach blue :):):)

      Usuń
  26. Świetne!
    Fajny pomysł z tym "trójwymiarowym decoupage"!

    OdpowiedzUsuń
  27. Te jajeczka wcale nie są takie sobie, tylko śliczne, zwłaszcza te z haftem wstążeczkowym, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Marysiu,
    Ale u Ciebie kolorowo, super ta nowa szata graficzna. Co do jajec u mnie haft wstążeczkowy numer jeden. Widzę, że to kolejna technika którą muszę zgłębic , bo daje niesamowite efekty. Mam nadzieję obejrzeć jeszcze jakieś jajeczka ta techniką u Ciebie :-)
    Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekne jaja zrobiłaś, Marii po prostu przepiekne, u mnie z czasem krucho, albo ja coraz bardziej niezorganizowana, nienadążam za blogowiczkami, opuścilam się w komentarzach, ciekawe,czy wybaczą,pozdrawiam,Jolka

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie są bardzo ładne. Jeśli mam wybrać to z haftem.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne jajka Marii...dla mnie wyjątkowe jest to z haftem :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja to mam pecha, nistety od dłuzszego juz czasu nie mogę obejrzec zdjęć zamieszczonych przez Ciebie, Mario, na blogu:(((
    Pomyślałaś pewnie,ze o Tobie zapomniałam, a ja wchodzę i wchodze, a poogladać nie mogę...
    Szkoda...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuniu naprawdę !!!! martwie się - napisz na meila z góry ..... ech pisz i już @@@@

      Usuń
  33. Tak Marysiu, haft na najwyższym podium...Buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny pomysł z tym haftem na jajeczkach, takie niezwykłe sa teraz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  35. Piękna , wiosenna i radosna szata graficzna !!! Wszystkie jajeczka są super ale dla mnie numerem jeden jest jajo z haftem w różyczki i koronkowe. Pozdrawiam Mario serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję wam serdecznie za porady - znaczy się ??? wstążeczki ????

    OdpowiedzUsuń
  37. Haftowane jajeczka zachwycają!! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja najpierw zauważyłam zmianę szaty bloga, super! A głosuję na jajo haftowane!

    OdpowiedzUsuń
  39. Podobają mi sie haftowane i koronkowe! Mam teraz pomysł na dekoracje do mojego p-la :) Dziękuję! :) Zrobię koronkowe, chyba nie są takie trudne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Aguniu nie są trudne - poszukaj w necie znajdziesz dużo porad :):):)

      Usuń
  40. Marysiu, jeśli chodzi o ten pomarańczowy kolor tekstu to spróbuj wejść w układ, potem w projektanta szablonów. Tam jest taka zakładka "zaawansowane". I to w niej zmienia się kolory czcionki.
    Miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Co za misterne wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Droga Mario, bardzo podobają mi się jajka ozdobione haftem wstążeczkowym. Są przepiękne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ... dałaś sobie po... jajeczkach Marii... wszystkie bardzo ładne !

    OdpowiedzUsuń
  44. Marysiu, każde z jajek ma "coś" w sobie. Jeśli jednak mam wybierać, to stawiam na Twój piękny haft wstążeczkowy :-) Pozdrawiam słonecznie i życzę miłej niedzieli.
    ps
    Masz piękną szatę graficzną bloga.

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne jajeczka, a najbardziej mi się podobają te z haftem wstążeczkowym... może dlatego, że pierwszy raz takie widzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkie są piękne:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowne jajeczka Mario a to z haftem jest niesamowite, jestem zachwycona. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. nie pytaj które, bo wszystkie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak pięknie i różnorodnie przyozdobiłaś jajka. Haft wstążeczkowy jest WYŚMIENITY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  50. Dear Marii, your easter eggs are so beautiful! Ribbon embroidered! It's my favorite. :)
    Hugs erba

    OdpowiedzUsuń
  51. Haftowane są przepiękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Marysiu, hafty są przecudne.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  53. Jajo z haftem przepiekne,pozdrowienia,!

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak dla mnie haft wstążeczkowy zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Po długim niebyciu w końcu udało mi się znowu zaistnieć i od razu wpadłam do Ciebie w odwiedziny ♡ ♡ ♡
    I zachwyciłam się jajeczkami :) To pierwsze jest po prostu cudne...
    Buziaki dla Ciebie Marii :)))

    OdpowiedzUsuń
  56. Jajeczka obłędne - też mi się podobają z haftem
    wstążeczkowym super Ci wychodzi - super udanego
    weekendu moja droga uciekam do wyrka rano muszę
    wstać - uściski serdeczne ;***

    OdpowiedzUsuń
  57. Napracuje się przy nich Baba jedna, a powie, że takie tam sobie, Ja bym chciała potrzfić robić takie sobie karteczki moje ;) Jaja przecudowne, takie wintage. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń