Miły gościu

Miły gościu

środa, 14 maja 2014

Drzewo Jesieni ??? czyli ....... Part two of my struggles with stumpwork

                                           Kochani  - serdecznie was witam oraz dziękuję za przemiłe słowa i tu i ówdzie - bo za dużo to również niezdrowo - hih
- witam ciągle nowych gości - nie żegnam tych którzy  odeszli - ale i takie sytuacje się zdarzają i w necie tutaj i życiu codziennym - mam nadzieję że kiedyś powrócą .
                                             Zanim was zanudzę moim tematem dzisiejszym chcę  tylko podpowiedzieć iż - OCH ! ACH ! -i mam takiego stresa że pomiędzy wieloma obowiązkami domowymi wyciągam sobie co jakiś czas jakiś napoczęty i skończony temat - nieraz kilku dziesięcioletni ale .... jak powyrzucam z pudeł patrzę i się zastanawiam co skończyć - wówczas - długo się nie zastanawiam biorę pierwsze lepsze tak mówiąc - kończę .............
o kim mowa ??? z tym ech ach i stresem ??? jesteście zapewne ciekawi - a więc :
dla wnuka Julusia naszej sympatycznej koleżanki - Iwonki pracuję nad szatką ...
o tym niebawem. Także dziś wybaczcie me tajemnicze teksty
                                               Następną osobą dla której coś wykonuję jest nasza droga ogrodniczkowo - poduszeczkowa i ....Dusia
                                     Dziewczyny kochane do was pakiety startują do was na przyszły tydzien - tak że bądżcie spokojne - dziękuję wam za dany mi tak długi czas do pracy dla was - czas tylko pokaże jakie będą efekty mej pracy - w tzw..........nic już nie powiem.
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
                               
                                       I Tak nawiązując do tematu dzisiejszego - chcę wam pokazać moje drzewo - jest na tamborku ale przeznaczenie jego będzie inne - to co ? zaczynamy ? na pierwszy moment 
co miałam w myśli i ....jak mi wychodzi ten stumpwork - ale w moim wydaniu oraz moim myśleniu twórczym - ...........na temat tego co zobaczycie sami się wypowiecie a bardzo mi zależy na waszych opiniach - które mi jak zawsze bardzo cenne -  a i jednocześnie dziękując wam zawsze porady wasze prowadzą do celu:  no to zaczynam małą serię fot mojego tworu
oto drzewo jesieni wykonane w technice jak napisałam w temacie posta

 
    jest jeszcze mokre
a dlaczego ?
specjalnymi recepturami  postarzane etc . farbowane i ... iiii
zbiżenia
...........zgnite owoce pozostałości zeszłego roku
konary starości oraz jakiś może nie zgnity mech ale jest
.....tutaj konary w przybliżeniu

.....tutaj sam konar zeschnięty
o i tak mniej więcej wygląda - do projektu następnego który nie jest wyimaginownym - jest to cel o którym się dowiecie jak napisałam całkiem niedawno a na razie niech zostanie tajemnicą ....dla nas wszystkich - mnie również dotyczy ta tajemnica
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
----------------co sądzicie ?jak widzicie ogólnie ten zaczątek pracy która trwa i trwa i końca nie widać
 jeszcze troszkę fotek bo może zapomniałam o któryś a może się powtórzę - serca drogie dziękuję wam za uwagę i do następnego napisania wasza Marii
i buziaki wam szczere ślę
papappa
Dziękuję wam za uwagę i za to że trwacie tutaj ze mną
buziaki wielgachne









                                           

75 komentarzy:

  1. kompozycja ładna, bardzo podobają mi się te jabłuszka - świetne:)
    a u mnie też drzewko w nowym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite. Wspaniale to wygląda. Nieźle to wyczarowałaś :) Gratulacje i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Maryś , drzewo genialne, zwłaszcza te zgnite owoce :-))) Technika jak dla mnie z kosmosu, ja z tych co po ziemi chodzą, więć raczej sie za to nie wezmę , Ale Ciebie zawsze podziwiam . Twoje prace sa całkiem inne nietuzinkowe . !!! Ale skoro istnieje haft przestrzenny to chyba da sie w nim zrobić świecznik !!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie ten haft to czarna magia, ale muszę przyznać, że wygląda obłędnie
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa ta praca:)

    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochaniutka Moja ! Na sam poczatek chcialabym CI podziekowac ze odwiedzasz mnie i zostawiasz slad w postaci tak pieknych slow ! Jestess cudowna ! I masz taka ciepla osobowosc, a to bardzo cenne bo malo jest takich ludzi na tym swiecie. Aniulka Moja jest taka jak Ty. Kochana i szczera ! Dziekuje ze jestes :)
    Widze kochana ze jestes zarobiona po same uszy ! Ciagle nowe projekty i cudenka sie tworza! Az sie doczekac nie moge jak wszystko zobacze. Twoje dzielo na tamburynku jest piekne i bardzo intrygujace . Takiej techniki jeszcze nie znalalam, ale bardzo fascynuje mnie ta finezyjnosc i sploty. WYglada cudnie ! Buziaczki kochana i kuruj sie z wirusow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to zapracowana jesteś skoro tyle się dzieje u Ciebie.
    Drzewko na tamborku piękne jest!!! Wspaniale się prezentuje.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze drzewo wygląda niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał to ci dopiero praca...jestem pod wrażeniem...
    Buziaki Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Podmalowane tlo tej pracy zrobilo ja naprawde bardzo jesienna..swietnie ujelas drzewo..pochylone z korzeniami..podoba mi sie ..sam pomysl jest swietny a wykonanie bardzo dobre..zasluzylas na pochwale.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Marii , ale zaskoczenie , nie znam takiego haftu wcale. Haft wygląda pięknie , ciekawe gdzie go wykorzystasz ? Mam nadzieję że pokażesz upominki jakie szykujesz dla koleżanek. Pozdrawiam cieplutko i miłego dzionka.

    OdpowiedzUsuń
  12. praca jest świetna, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca, urocze jabłuszka. Uwielbiam hafty i haftować ale czas nie z gumy a ręce tylko dwie:))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaskakujesz nas Marii, ale pozytywnie, wspaniała praca- ciekawość mnie powala jak to będzie wyglądało po skończeniu, a z pracami dla mnie powoli, powoli kochana , jestem cierpliwa i czekam grzecznie ,ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne drzewo :-) Piękny pień i konary. Jabłuszka cudowne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko jakie te Twoje prace pracochłonne!!!! Podziwiam Marii za cierpliwość i miłego dnia życzę Kochnana:) aga

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle, Marii, zachwycasz swoją wyobraźnią... Przepiękne; takie w moich klimatach. Buziaczki i do miłego :)
    Ps. jestem posiadaczką paru tamborków- nie potrzebujesz? bo u mnie tylko przechodzą z miejsca na miejsce ;) daj znać na @

    OdpowiedzUsuń
  18. No Marii ciekawie, ciekawie, musiałam powiększyć fotki zeby przyjrzec sie dokładnie jak to jest zrobione i efekt jest fajny.
    Pozdrawiam goraco, buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To drzewo przypomina mi trochę mnie, zmęczone ale jeszcze ma ochotę owocować. Jest piękne co tu dużo mówić :). Myślałam ,że coś u Ciebie nie tak, wysłałam mail i sms , pewnie nie doszło. Cieszę się,że u Ciebie wszystko ok:) Buziaki Marii

    OdpowiedzUsuń
  20. Marii, Kochana Ty moja Artystko, piękne dzieła tworzysz... podziwiam.
    A Synowi złóż ode mnie najlepsze życzenia imieninowe- pamiętam o nim...

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie uwagi, po prostu praca jest zachwycająca, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapowiada się bardzo ciekawie:) Tajemniczo u Ciebie;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. No to zaszalałś z hafcikiem ,ja też ciągle podziwiam stumpwork i na razie na podziwianiu poprzestanę.
    Gratuluję pomysłu ,bo kto wpadłby na to aby robić zgnite owoce,szybciej piękne i dorodne jabłuszka.Ale powiem Ci ,że wyszedł bardzo ciekawy i piękny efekt i już czekam na kolejne prace w tej technice.
    Pozdrowionka jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa jestem efektu końcowego. Drzewo mnie zachwyca. Pracowita kobieta z Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawie ten hafcik wygląda, jabłuszka na drzewku pięknie się prezentują. Marysiu, już Ci pisałam, że nie możesz się stresować szatką dla Julusia, bo cała przyjemność z jej przygotowania pryśnie. Najważniejsze, że będą na niej jego imiona. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Drzewo życia-powiadasz:)))zaintrygowałaś mnie:))czekam na odkrycie tajemnicy:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Marii, nie znam tej techniki, ale jest dosyc skomplikowana, jednakże obrazek zapowiada sie na taki jesienny, bo w takich barwach, no i te jabłuszka.....powodzenia w dalszej pracy:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Wygląda super, od jabłuszek nie mogę oderwać oczu, piękne mają kolory

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj nie dla chłopców
    i jeszcze po angielsku?

    OdpowiedzUsuń
  30. co to będzie , jak na razie to super

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne!Drzewo wygląda super,ja uwielbiam jak się tyle dzieje w hafcie,Rózne nici,grubości faktury.
    Jabłka genialne.
    Ja dalej bawię się stuppworkiem i bardzo mi się to podoba,ale nauki przede mną całe mnóstwo,o ile mi sie nie znudzi;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ciekawy projekt, jestem ciekawa efektu końcowego!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne drzewko. Jabłuszka przepiękne. Też jestem ciekawa jak będzie wyglądać całość.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj Marii, Ty nigdy nie zawodzisz - zawsze tajemnicza, zawsze mi namącisz i muszę się znowu zorientować, co to za technika? bo samo drzewo bardzo mi się podoba, tylko widzę, że to coś więcej, niż mi się zdaje! Pozdrawiam Cię kochana serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Byłabym wdzięczna gdybyś dodała mnie do obserwatorow;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Marysiu, lubie do Ciebie zaglądać. Czasem nie wszystko wiem o co chodzi, bo nie zaglądam codziennie... :) ale wiem, że Twe prace to sercem są robione :) Ogromnie ściskam. kasia

    OdpowiedzUsuń
  37. Marii to jest śliczne, te jabłuszka no to cudo jest, ciekawa jestem jak to będzie wyglądało po skończeniu, zapowiada się niesamowity efekt :-). Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super pomysł pięknie się prezentuje pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zadziwiający pomysł Marysiu i taki ....niepokojący. Może się mylę ale wyczuwam dziś w Twoim pisaniu jakiś smutek. A może to po prostu to smutne drzewo? Zrobiłaś to przepięknie, malarz lepiej by nie namalował. Jestem bardzo ciekawa końcowego efektu. Przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  40. Czekam efektu końcowego ,coś pięknego się zapowiada.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo piękne i oryginalne drzewko a jabłuszka są cudowne. Ogromnie jestem ciekawa końcowego efektu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. No kochana zapowiada się rewelacyjnie.Dla mnie to czarna magia więc tym bardziej podziwiam. Serdecznie pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaką znowu niespodziankę nam szykujesz? Czekam. Ale nawet to co widzę to mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  44. pięknie 0 wszechstronna kobieta z Ciebie Marii - pozdrowienia :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna praca, ciekawa jestem co z tej pracy stworzysz:))
    Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu Ci życzę Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Marii, drzewo wspaniałe !!!
    Jestem zachwycona i bardzo ciekawa ciągu dalszego, czyli czego częścią będzie w przyszłości.
    Zdjęci Ci wyszły bardzo dobrze. Masz ciągle mnóstwo fajnych pomysłów :) To jest super.
    Pozdrawiam Cię jak najserdeczniej :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Alez u Ciebie komentarzy, myslałam,że nie dobrne do końca.Ciekawa ta praca, pierwszy raz słyszę o tej technice,nabardziej podobaja mi się jabłuszka, pozdrawiam Marii, nie gniewaj się,że rzadziej zagladam ale cos mi ostatnio komputer.....obrzydł!?

    OdpowiedzUsuń
  48. Podziwiam za te hafty, naprawdę! Ja do szycia mam dwie lewe ręce, ale u Pani, to mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak mogłam przegapić twoje cudeńko , ciekawią mnie te owoce , jak się je robi , ja nie mam pojęcia ,,,czekam na dalsze postępy ,,,

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepięknie, brak słów... :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Marii drzewko cudo!!!!!
    buziole ogromniaste :)

    OdpowiedzUsuń
  52. drzewko wygląda przepięknie :) zastanawiam się jak to jest zrobione? :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Marii... ja ostatnio nie jestem w kursie dzieła bo komputer rzadko otwieram... ale... to co robisz zawsze mnie zachwyca...
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajny pomysł z tym drzewem a owoce fantastyczne :-) Pozdrawiam i buziaki Arte Głażejówka.

    OdpowiedzUsuń
  55. świetne :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Jesteś niesamowita! Piękne drzewko. Bardzo podoba mi się ta kompozycja, a jabłuszka są boskie.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Mari moja droga padłam na kolana. Już haft wstążeczkowy mnie powalał (niedługo pokażę moją pracę inspirowaną Twoimi wstążeczkowymi poczynianiami ;)) a tu takie cudo!!! W tej dziedzinie to ja nawet nie próbuję swoich mozliwości :) Podziwiam zbierając szczękę z podłogi :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Drzewo bardzo efektowne
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  59. No, no, wygląda bardzo ciekawie, nie znam tej techniki, ale jestem pod wrażeniem twojej pracy.:)

    OdpowiedzUsuń
  60. mnie pozytywnie zaskakujesz:) co chwilę to nowa technika:) Jak Ty to robisz:) Obraz jest przepiekny:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  61. cudne to drzewo :) piękny haft

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękna praca, robi wrażenie :) Drzewko wygląda tak realnie :)) Pozdrawiam ciepło i zapraszam w odwiedziny do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ciekawy projekt,już się nie mogę doczekać jak będzie wyglądać po skończeniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Dziękuję Ci bardzo za wizytę u mnie i miłe słowa :)) Pozdrawiam ślicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  65. Cara Maria, un lavoro impressivo! I tuoi lavori sono molto belli!!
    Sembra essere l'albero di una mela! :)
    Un abbraccio
    erba

    OdpowiedzUsuń
  66. Witaj Mario. Przepraszam że nie zdążyłam odpowiedzieć na Twój pierwszy u mnie komentarz, ani zajrzeć wcześniej na twój blog, ale takie jest życie - niby się ma czas, ale zawsze się okazuje, że czegoś nie zdążyło się zrobić.
    Bardzo tu u Ciebie fajnie, widzę że masz mnóstwo pięknego hobby. Tak trzymać!!
    Blog masz na pewno zakręcony, a to że też współpracujesz z Coricamo nie jest żadną przeszkodą do tego, by spróbować szczęścia w moim konkursie:)
    Życzę szczęścia :))

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo oryginalna , wyszukana praca !!! i jestem bardzo ciekawa końcowego efektu.Tak więc Marysiu, musisz szybko sończyć swoje wspaniałe dzieło !!!! - pozdrawiam ciepło i serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  68. Chyba moj mail do CIebie nie doszedl kochana MOja napisz prosze do mnie szymon.angelika.flor@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Jakże pracochłonne i piękne robótki :)

    OdpowiedzUsuń