Miły gościu

Miły gościu

środa, 28 maja 2014

Tusal odsłona VI - czyli znów miesiąc minął

                                    Kochani witam serdecznie dziękując wam za piękne słowa które pozostawiliście pod ostatnim postem - jesteście dla mnie wspaniali .
                                    Dziś krótko bardzo - prezentuję słoiczek - który już wam się nudzi , ba może i każdemu ale jak jest zobowiązanie to jest - tyle mi przybyło a iubyło jak zwykle bo wybieram skrawki wstążeczek , oto on :
i w całości
tak na dzień dzisiejszy wygląda Pan słoiczek - teraz kochani zmykam bo mam wiele do pokazania ale wolę nie mieszać prac mych z zabawami blogowymi - dziękuję serca drogie za uwagę - za momencik się pojawię ewentualnie na dniach wasza Marii - buziaki wam śląc



23 komentarze:

  1. Super słoiczek :) Pozdrawiam Mario :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny jest ten Pan Słoiczek :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zaraz idę pstrykać mojego słoika nadrabiam blogowe
    zaległóści hihihi - pozDrawiaM ciepło Marii :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty masz uroczy słoiczek,a ja ostatnio wszystkie dłuższe scinki powrzucałam do woreczka;)Nie chce mi się już nic układać na biurku,za dużo badziewia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W słoiczku przybywa! Ale nic dziwnego tyle różnych rzeczy robisz :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj:) czy nadal jesteś chętna do wymianki notesowej -i wykonania notesu dla wylosowanej osoby? bo jutro losuje pary?http://peniniaart.blogspot.com/2014/05/wymianka-notesowa-i-zapraszam-na-kolejna.html Pozdrawiam-Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A w kole zapasowym juz cos jest?,Buziaczki sisterko!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pan słoiczek?... Powiedziałabym, że elegancka Pani słoikowa w tiulach i piórniurach ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Maryś z całym szacunkiem - do dzisiaj nie rozumiem o co chodzi z tym słoiczkiem ??????? co nie zmienia fakt że słoiczek jest cudny !!!
    Pozdrówka serdeczne i buzaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja już wiem o co chodzi, fajne zbiory, jakbym ja zbierała skrawki ze swoich prac to bym miała cały wór a nie mały zgrabny słoiczek
    Pozdrawiam wieczorową pora :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie za bardzo wiem o co chodzi z tą zabawą, chyba coś przespałam...ale jeśli jest przyrzeczenie, to trzeba go do trzymać...ja mam zawsze problem z czasem..
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten słoik wygląda jak dama :) Buziaki Marii

    OdpowiedzUsuń
  13. Och ten tusal, kto to wymyślił?:):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słoiczek piekny, ale Twoje serce Marii piękniejsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już wiem ,że w słoiczku gromadzi sie resztki z robótek, ale co z tym terminem??

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny słoiczek,nie dziwię się,że ubywa , piękne prace tworzysz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miesiąc minął a skrawków przybyło sloiczek sie zapełnia i jeszcze troche w Twoja sakiewka zacznie sie zapełniać :)
    Pozdrawiam goraco, przesyłam buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już też wyciągałam niteczki ze słoiczka:))))to nie jest takie głupie:)))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj ponownie:) Zapraszam do wymiany notesowej-pary wylosowane (jesteśmy razem) wspaniała niespodzianka dla mnie:)
    http://peniniaart.blogspot.com/2014/05/wymianka-notesowa-i-zapraszam-na-kolejna.html

    Napisz mi swój adresik na maila: m1979j@gmail.com

    Pozdrawiam ciepło-Gosia

    OdpowiedzUsuń
  20. Marii ja też u Ciebie z opóżnieniem , wstążeczek przebywa i słoiczek prawie pełny. Ciekawe co nowego wytworzysz. Powodzenia w ogrodzie tylko nie przepracuj się !!! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny słoiczek, chyba szablon bloga nowy? koronkowy sliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem o co chodzi w tej zabawie , niestety ciągle brakuje mi czasu ,ale jest śliczny :)

    Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń