Miły gościu

Miły gościu

sobota, 10 maja 2014

Ho avuto un compleanno mio

                                          Ho comprato un giardino - il mio sogno nel turno successivo
                                          Witajcie drodzy moi dziwnie brzmi mój tytuł ??? - myślę że nie - ja myślę że potraficie zrozumieć słowa które napisałam - a tym bardziej iż ostatnio raczej czytam na powrót w języku włoskim oraz angielskim - no cóż siedzi to we mnie - dziękuję wam za wasze przemiłe komentarze oraz witam nowych gości
                                             Kochani tak bardzo krótko - chcę bardzo serdecznie podziękować za pamięć - za złożone mi najserdeczniejsze życzenia urodzinowe - głównie wszystkim obserwatorom na FB  i tutaj wszystkim z google i ogólnie - jesteście wspaniali - za kartki okolicznściowe które które do mnie nadeszły 
za wszelkie meile oraz smsy - 
                                       Serca drogie dziękuję wam z całego serca mego i
na tę okoliczność wykonałam specjalnie listownik gdzie będą przechowywane 
i zaglądanie z uśmiechem na mej buzi od was wszystkie życzenia oraz kartki przeróżnej maści oto on
kocham róże i was - dziękuję wam za wszystko
papapa buziaki ślę - bo dzisiaj na szybko za moment się pojawię tak w tygodniu
całusy olbrzymie dla was wasza Marii


51 komentarzy:

  1. Marie , piękny listownik wyszedł , róże również kocham . Jeszcze raz wszystkiego naj i wszystko co sobie wymarzysz. Buziaki zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Listownik bardzo udany. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz:) Miłej niedzieli:)

      Usuń
  3. listownie śliczny :)
    udanego weekendu życze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Listownik śliczny! Niech się szybciutko zapełni wspaniałymi liścikami do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marii życzeń nie składałam, bo o nich nie wiedziałam:( dlatego teraz, przyjmij spóźnione ale szczere
    Wszystkiego najlepszego:)
    a listownik cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całusy, całusy [ spóźniony upominek przyjmiesz? ] listownik super, ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyszedł Ci ten listownik Marii, jak marzenie, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny listownik, wszystkiego dobrego:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Marii Droga nie wiedziałam, nie życzyłam, ale Ty wiesz, że pragnę dla Ciebie dobra i szczęścia. A skoro jest takie pudełeczko, to ja też karteczkę wyślę, ale to trochę potrwa, buziaki tymczasem posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  10. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN...PIEKNY LISTOWNIK ZROBIŁAŚ, BEDĘ MUSIAŁA JAKĄŚ KARTKĘ WYSŁAC,ZEBY ODE MNIE TEŻ COŚ BYŁO W TYM LISTOWNIKU,BUZIAKI,PA

    OdpowiedzUsuń
  11. Róże moje ulubione, jakże ma mi się nie spodobać listownik z takimi kwiatami. Śliczny:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Spełnienia marzeń! listownik przepiękny. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje najserdeczniejsze życzenia wszelkiego dobra, szeroko rozumianego, i nieustającej weny. Kochana, listownik marzenie, cudeńko. Pozdrawiam i do serca tulę

    OdpowiedzUsuń
  14. no no no, lata mnie tu nie było a tu takie piękne róże zakwitły....

    OdpowiedzUsuń
  15. Ho comprato un giardino - il mio sogno nel turno successivo

    hm głowię się teraz Marii ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja, zaznaczam,
    mam tłumacza.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego, co najlepsze Ci życzę Marii i uśmiechu każdego dnia :)))
    Listownik bardzo romantycznie...
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne pudełeczko, więc trzeba go zapełnić - ja również Ci życzę Marii Wszystkiego co najlepsze - samych dobrych chwil i tylko dobrych ludzi na swej drodze :))) buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie się prezentuje ten listownik. Z całą pewnością przyjemnie będzie w nim przechowywać listy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny listownik Mario i piękny motyw róż. Wszystkiego najlepszego Marysiu z okazji urodzin :) Pozdrawiam serdecznie i życzę udanej niedzieli :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham róże,więc ten listownik jest dla mnie magiczny;)
    A tak na marginesie,to cieszy jak wookoło tyle serdeczności;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Marii przecudnej urody listownik, myślę jednak,że przydałby Ci się kilka razy większy :) Wszystkiego dobrego Marii :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się Twój listownik i piękny motyw kwiatowy wybrałaś:) Miłej niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Listownik pięknie wygląda, dobrze mu w tych różach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny listownik:))ja sobie już dawno zrobiłam listownik na cudne kartki ,które dostaję od blogowych koleżanek,bo one są tak piękne,że szkoda ich chować po kątach:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń. Listownik śliczny. Piękne różyczki na nim.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Marysiu, jesteś urocza z tym listownikiem :) Teraz wszystkie kartki, listy od Twoich internetowych i "życiowych" przyjaciół będą miały taki ładny domek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny ten Twój listownik :-)
    Wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Maryś coś przegapiłam u Ciebie , sorki więc jeszcze teraz składam Ci najserdeczniejze zyczenia, zdrówka dla Ciebie i Twoich najbliższych, żeby uśmiech gościł na twej twazry caly rok, Żybyś nie denerwowała :-).
    A listownik Ci wyszedł zawodowy . Różyczki piekne prawie tak samo jak Twoje haftowane. Życzę Ci miłego, spokojnego i słonecznego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Marii Ty to jestes zdolniacha ! Jestem zachwycona Twoimi pracami i ten listownik jest po prostu boski !! JEstes pelna pomyslow i inspiravcjii Uwielbiam to ! I do tego Wyglad Twojego bloga sprawia ze chce tutaj wchodzic ciagle. Kochaniutka samych dobrych rzeczy Tobie zycze :*:* Buziaczki utalentowana duszyczko

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj, Marii nie wiedziałam o urodzinach ale życzę teraz wszystkiego najlepszego, żeby wena Cię nie opuszczała a dobro zawsze wracało. Listownik piękny. Całuski Lusia

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana...Życzę Ci słońca na każdym niebie,smaku, zapachu w codziennym chlebie,
    ptaków, motyli i chwil radosnych,a w sercu zawsze zielonej wiosny!
    Listownik wyszedł Ci przepięknie...och przypomniał mi o chwilach kiedy pisałam dużo listów...znajomych i rodziny...

    Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa na blogu -pudełeczko oczywiście możesz odgapiać :)) Serdecznie Cię pozdrawiam:)


    OdpowiedzUsuń
  33. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego, listownik śliczny. Tylko na dobre wieści :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny ten listownik, przecudny! Chciałabym taki mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny kochana Marii, na pewno szybko się zapełni. To taka poliglotka z Ciebie? No, no:) Wszystkiego naj, naj, najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowny listownik, a róże tez uwielbiam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Marii listownik cudeńko,lubię prace w decoupage.
    Buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Romantyczny ten listownik, bardzo ładny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. ciekawy blog;) Co powiesz na wspolna obserwacje?:)
    shootingdiamonds.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Marii, listownik prześliczny:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  41. cudny listownik:) spóźnione wszystkiego najlepszego Marii!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  42. Mario, listownik wyszedł ci cudny! I jaki piękny wzór wybrałaś! Wiele wspaniałości z okazji urodzin ci życzę!:))

    OdpowiedzUsuń
  43. Listownik piękny, a mnie dawno tu nie było i umknęły mi Twoje urodziny Marii. ale wiesz,że życzę Ci wszystkiego co najlepsze dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Listownik jest śliczny, bardzo kobiecy. Oby jak najwięcej miłych listów w nim zawitało.

    OdpowiedzUsuń
  45. Prześliczny!!! Wszystkiego co najlepsze i dużo czasu na to co lubisz najbardziej!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Marii kochana to ja spóźnione życzenia składam - wszystkiego dobrego :)))) Buziole i uściski posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkiego najlepszego Mario! zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń!
    (śliczny listownik)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Spóźnione najlepsze życzenia z deszczowego Krakowa :-)
    piękny listownik

    OdpowiedzUsuń
  49. Prześliczny :))
    Kwiaty jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń