Miły gościu

Miły gościu

poniedziałek, 26 maja 2014

Jest taki uroczy dzień w roku -----------i rózności wiele

                                             Kochani serdecznie witam wszystkich - dziękując wam jak zawsze za ogrom wspaniałych słów pozostawionych przez was w postaci komentarzy jaki i również meilach , sms- ch oraz róż nych innych - typu listy, telefony, karteczki itd.
                                            Z całego serca witam nowych gości a szczególnie tych który pozostali ze mną - nie będę wymieniać bo znów się pogubię - innym razem moi drodzy a zbliża si ewielgachna okazja ku temu.
                                            ................................................
                            Kochane Matki , Mamy ,Mamuśki, Mateczki - jak nas nazywają ale nas kochają - nasze ukochane dzieciaczki 
                            Życzę wam wszystkiego co najlepsze oby nasze pociechy i te duże i te małe i te które dopiero przybedą na ten świat 
miały z nas wielkie zadowolenie a co najważnieżniejsze bardzo dobre zdanie o nas oraz piękne wspomnienia - tego życżę nam wszystkim
                                                                                                                             
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
                                   Kochani jestem matką / ba a nawet już babcią ale zdrowia
wszystkim mamuśkom życzę - powitałam was kochane/i kwiatami z ...................
                                    MOJEGO OGRODU - Znaczy się iż spełniło się moje marzenie w dzień urodzin mych o których pamiętaliście - ..... A na temat ogrodu zdam wam relacje w następnych postach - kupiłam trzeci w mym życiu ogród bardzo zaniedbany i powoli się w nim pracuje - dlatego teraz proszę was bardzo zrozumcie mą nieobecność w postaci komentarzy gdzie z opóźnieniem wielkim pozostawiam po sobie ślad - nie mniej jednak zaglądam do was , podziwiam ale łapy bolą od roboty - dziękuję wam z góry za wyrozumiałość.

                                       ..................................................
                               Mam kochanych synów i choć już bardzo dorośli to wiedzą co ich mamcia kocha - a ja ich kocham za to są 
dostałam prezent w postaci książki - którą tak poszukiwałam i mam czyli mama się chwali 
dziękuję wam serca moje za waszą pamięć
...........hmmm ale moje marzenia są jeszcze inne
teraz szukam książki - o technice : Stumpwork
myślę że z biegiem czasu ????
jak tam moi Panowie ??? - pomyślicie ???
dziękuję wam jeszcze raz a torta wieczorem zjemy
  
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
                                  No dość już sentymentów:
kochani pomiędzy moimi urodzinami, im imieninami a dzisiejszym dniem zdarzyło się wiele u mnie - a mianowicie : była wygrana w candy, dostałąm prezenty : ot tak od serca , dostałam wyróżnienie iii i tych iiii jest dużo ale dziś krótko napiszę : to jak ??? zaczynamy???
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
                                       I tak u Wiktorii - zakręcona kurka
zdobyłam trzecie miejsce w candach i oto co co przyleciało do mnie jako nagroda : kurak który ma na sobie wspaniałe gacie oraz zawieszka .... wszystko ma swoje miejsce w kuchni - choć  fotki są inaczej zrobione oto on mały a jak ciszy oczy po przebudzeniu
fajowe te galotki
tutaj go posadziłam na główce czosnku - za nic uparciuch nie chciał na niczym stać - hihihi
o i jestem z niego bardzo zadowolona
a teraz malutka ale tak piękna zawieszka zdobiona łąpkami Wiki
cudowne to wszystko - małe a jak cieszy
dziękuję ci kochana za tak wspaniały prezencik
 
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
                                Następnie - Ania - ta cudowna dusza wie że kocham koronki
i tak nic z niczego poprosiła o adres i takie wspaniałości do przyleciały - również od serca bez żadnych zobowiązań
Ania Iwańska - kobieta o niesamowitym sercu - dusza nie człowiek wysłała dla mnie takie oto koronki
najbardziej mi przypadły z tego co od Ani otrzymałam te tasiemki haftowane - jak otwarłam kopertę od razu mi się one właśnie rzuciły w oczy i już wiedziałam do czego je wykorzystam - ale do celu droga jeszcze daleka
jak widać - są taśmy , tasiemki , koronki i wiele różnych cudowności
.... a na tę szeroką koronkę również mam plana - kiedy ja wszystko obrobię - czas pokaże -
Aniu serce drogie dziękuję ci z całego mego serca na ten moment......................
a dalej to sobie pomyśl - oj - za dużo powiedziałam - ale to nic ...........
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
                                          Na koniec - jeszcze się pochwalę - zostałam wyróżniona przez Szymcię - a takim oto pięknym znakiem
Dziękuję ci kochana za tak piękne wyróżnienie
                                                   ...............................
Dopowiem tylko że kto jeszcze nie odwiedził w/w blogów - zagladnijcie bo warte te dziewczyny są uznania .... a jak doskonale wiemy w tym świcie blogowych jest tak jak jest - więc trzymajmy się razem i nie patrzmy na obłudę, zazdrość i zawiść - takie jest moje zdanie - czy je podzielacie???
 ...................................................................................................................................

                                  
                                           I tak moi drodzy na ten moment kończę - rolnictwo na mnie czeka i następne kwiatki dla was wszystkich
papapa do następnego napisani wasza Marii buziaki wam ślę oraz życzę wspaniałego słonecznego tygodnia





47 komentarzy:

  1. Dziękuję Kochana za życzenia :-) I nawzajem - samych radosnych chwil i dużo zdrowia :-)
    Kurka cudowna - zachwycające nóżki. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknego Dnia Mamy kochana Marii :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Marysiu! cudeńka dostałaś:) piękne kwiaty ależ Ci zazdroszczę ogrodu:) gratuluję synów i również życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Matki:) Gratuluję również wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj kochana, tyle wszystkiego nam pokazałaś. Piękne prezenciki i wyróżnienie i prezent od Synów też wspaniały.
    Odwzajemniam życzenia z okazji dzisiejszego święta.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne różności do Ciebie dotarły :) Gratuluję Ci!!! A ta książka to po prostu rewelacja... Fajnych masz swoich 'panów'...
    Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, jakie wspaniałe prezenty!
    Uściski dla Ciebie jak i Twojej rodzinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Marii, gratuluję pięknych prezentów, wspaniałego wyróżnienia no i...pięknego ogrodu. Wszystkego dobrego z okazji Dnia Matki.Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, dzisiaj jest nasze święto i naszych mam i życzmy sobie by dzieci o nas nie zapominały a my nie zapominajmy o rodzicach, a dzisiaj naszych kochanych mamciach, Twoi synowie juz sie wykazali znajomością rzeczy i sprawili Ci radość, brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj W klubie Marii , upominki wspaniałe [ galotki u kury odjazdowe] ,ściskam Dusia [ odbierz pocztę ,proszę ]

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam te tasiemki kwiatowe z dzieciństwa... ach te wspomnienia muszę zapytać Mamę czy ma jeszcze takie :) Ale się u Ciebie dzieje jak to ogarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuję Marysiu za życzenia. Tobie Mamulko również życzę wszystkiego najlepszego w to wspaniałe święto. Gratuluję wszystkich pięknych prezentów ale najbardziej nowego ogródka. Czekam na zdjęcia Twojego nowego raju. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Marysiu wyróżnienia!Same wspaniałości od dzieci i przyjaciół.Życzę pięknego Dnia Matki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cara Maria, questa bella giornata, complimenti!!
    E anche penso che strano e carini... il pollo!
    Un abbraccio
    erba

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również dołączam do pięknych życzeń:) I gratuluję uroczego ogrodu:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle zasypana prezentami:) Ja świętuję dzisiaj dopiero trzeci raz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. książki to Ci normalnie zazdroszczę:)))dobrych masz synów:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Marii piękny prezent od synów dostałas. Zazdroszczę i żyję nadzieją ze moje chłopaki jak już będą duże to też swojej Mamie będą takie trafione prezenty robić ;)
    Szczęśliwego dnia Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję spełnienia marzeń i otrzymania przez synów upragnionej książki.
    Reszta podarków równie wspaniałe.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Maryś dziekuję za życzenia i dziekuję za to że o mnie wspomniałaś. Cieszę się , że moglam Ci zrobić przyjemnaość.:-) Tonbie moja droga też życzę najlepszego !!!! I popatrz dostalaś ksiązkę której też usilnie poszukuję . Może zapytaj swoich synów gdzie ją dorwali. !!! Ale ja od moich dzieci też dostałam ksiązkę o jakiej mi się ostatnio marzyło a mianowicie" Decoupage - wszystkie techniki" :-))))))
    Tak żę możemy obie świętować bo mamy genialne dzieci które wiedzą co Matka lubi najbardziej :-)))
    Buziaczki Maryś do następnego razu .

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny prezent Marii dostałaś od synów . Gratuluję wygranej i prezentów. Miłej pracy w ogrodzie , buziaki zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prezenciki dostałaś.Dobrze, że nasze dzieci o nas pamiętają. Tobie również wszystkiego dobrego życzę. Moi synowie też o mnie nie zapomnieli.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego dobrego Marii,znowu całe góry prezentów dostałaś, gratuluję Ci Sister,buziaki!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały prezent sprawili Ci synowie :) Prezenty od blogowych koleżanek cudne!
    Nie przepracowywuj się w ogrodzie, dziś świętujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prezenty Marii, wszystkiego dobrego w tym pięknym dniu :)) pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały prezent otrzymałaś od synów Mario a prezenty od koleżanek również są cudowne Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnostwo prezentow...jak na Dzien Matki przystalo..gartuluje Marii..ksiazka swietna,Wszystkiego najlepszego Marii w dniu naszego swieta
















    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wygranych Candy i pięknego prezentu na dzień matki ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne prezenty dostałaś:) miłego dnia Marii, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jak zwykle ostatnio z poślizgiem ale jestem,czytam i już pospiesznie gratuluję takich wspaniałości.Teraz czaruj coś z nimi,działaj ,wymyślaj i pocieszaj nasze oczęta.
    Anukowe tasiemki są extra,coś o tym wiem i też mam na nie pomysł,tylko za jakiś czas,bo póki co zajęłam się jak zauważyłaś czymś o co nikt mnie nie podejrzewał.
    Buziaki i do kolejnego posta,mojego czy też Twojego.

    OdpowiedzUsuń
  30. Marii jesteś niesamowita i taka energetyczna:)
    Twoje prezenty super sprawa, a niespodzianki powalają, no i to wyróżnienie...pozazdrościć...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne prezenty, gratulacje! No i żeby kolejne też były piękne :) Ja wiem, że na pewno będą :) Pozdrowienia Marii!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały prezent od synów, jak fajnie, ze wiedzą czym mamę ucieszyć:))
    gratuluje pozostałych prezencików i również wspaniałych chwil życzę!

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana Marii, obie mamy kochanych synów, więc Cię pozdrawiam bratnią duszą i Synów też:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Marii prezenciki fajne:) Gratuluję udanego udziału w konkursie:) A co do Twojego nowego zakupu, jestem bardzo ciekawa:) pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  35. Marii kochana gratuluję synów i ich wiedzy na temat Twoich marzeń :) Wspaniały prezent, co ja mówię , wspaniałe wszystkie prezenty. Buziaki Kochana i odezwij się czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Marii kochana, dziękuję za przepiękne życzenia. Tobie również życzę pociechy z dzieci i dużo zdrówka, by cieszyć się działką. Podejrzewam, że swoimi rączkami wyczarujesz tam cuda i wszystko będzie cudnie kwitnąć.
    Gratuluję również wspaniałych prezentów i wygranej w Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny dzień i cudowne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  38. No i znowu zostałaś cudnie obdarowana;)
    Kura jest świetna,sama miałam ochotę ją uszyć,ale święta minęły,więc jakos ją sobie daruję;)
    Mnie najbardziej zaświeciły się oczy na widok tych Aninych koronek(właściwie już Twoich:)
    Zazdroszczę Ci tych wszystkich podarunków;)
    Pozdrówki Marysiu;)

    OdpowiedzUsuń
  39. W tak skiczny dzien , skicznisci distalas , kochane cgkipaki wiedza ci mamie kupic ,,
    Sliczna kurka ,,
    Z tego co wiem jeszcze distaniesz prezenty za qygrane Candy,,

    OdpowiedzUsuń
  40. Ależ wspaniałe prezenty dostałaś! Gratuluję z całego serca.:)) Kurka rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  41. Super książka. I piękne koronki, ale kurak w gaciach mnie rozbroił :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak się cieszę, że Kurusia poszła w dobre ręce...:)

    OdpowiedzUsuń