Miły gościu

Miły gościu

wtorek, 6 maja 2014

Na szydełka i guziki

                                       Witajcie moi drodzy - serdecznie ws pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za wasze opinie na temat mej torby - witam również miło nowych gości oraz obserwatorów z cichutka nadzieja że pozostaniecie ze mną .
                                        Wracając do torby - mam niedosyt i już przygotowane materiały do następnego twora - pisze twora ponieważ nie będzie torba ale....skończę to pokażę .
                                      Dzisiaj chcę wam pokazać moje etui na szydełka - które do tej pory miały miejsce w pojemniku mały decu - prezentowałam w jednym z pierwszych mych postów oraz początków blogowania - ten który wam pokaż okazał się niewypałem znaczy się wyszedł nie tak jak sobie go wyobrażałam - więc następny jest już w myślach moich a ten który robiłam grubo przed świętami wygląda tak :
żadna rewelacja - no cóż na błędach człowiek się uczy.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
                                   Jedyne co mnie cieszy to fakt iż moje guziki znalazły normalne mieszkanko i tak oto przyozdobiłam słoik po kawie który wyglada sobie tak
trochę koronek wstążeczek, transfer , sznureczki , koraliki, kulki oblekane wełnianą nicią , ot i guziki w duże w jednym miejscu - teraz w przygotowaniu pojemniki na małe guziczki i koraliki .
                                       Na dziś kochani to wszystko , ponieważ nazbierało mi się dość sporo do pokazania - a tak jak obiecywałam przed świętami będę wam sukcesywnie pokazywać - chciałam tylko dodać iż me skrócone teraz posty nie są przypadkiem - jest to polne dążenie do --------ale o tym za kilka miesięcy więc bardzo was proszę o cierpliwość . Dziś dziękując wam za uwagę buziaki ślę i do następnego napisania wasza Marii


54 komentarze:

  1. Etui zrobiłas fantastyczne,słoik na guziki tez, widać masz wzorowy porządek,muszę chyba też się postarać ....pozdrawiam,wszystkiego dobrego zyczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu ten przybornik na szydełka jest piękny ,więc nie narzekaj na niego ,że coś tam nie tak jak trzeba .A i słoiczek przyozdobiłaś świetnie,teraz guziczki będą miały jak przysłowiowe pączki w maśle .
    No i nadal zachwycam się Twoimi wstążkowymi kwiatkami,są cudne.
    Miłego dnia kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno etui, jak i słoiczek wyglądają przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za wizytę u mnie i dodający skrzydeł komentarz:)

      Usuń
  4. Marii piękny organizer na szydełka , haft wstążeczkowy pięknie zdobi a guziczki maja piękne mieszkanko , coraz ładniejszy jest Twój warsztat rękodzielniczy. Pozdrawiam cieplutko i dobrego dnia, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marii Droga, Twoje hafty PORAŻAJĄ moje oczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoiczek już podziwiałam , ach ten FB ..
    Organizer super , moje szydełka sie szwendają w pojemniku po tabletkach musujących , wygodne ale nie przystrojone , czas to zmienić ,
    Znowu jakieś nowości nam szykujesz ma nadzieję ze nie każesz nam czekać aż parę miesięcy ,,,

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki że zmieniłaś tło [miałam problem z czytaniem ] różyczki Twoje są cudowne i igielnik jest super , a krótkie posty tez plus- przy dłudich zapomina się co było na początku ha ha pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Marii etui wyszło bardzo ładne, ten haft - prześliczny:) Tak się zastanawiam co Ty tam szykujesz:) pozdrawiam Cię cieplutko aga

    OdpowiedzUsuń
  9. I pięknym haftem ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marii jest coraz bardziej tajemnicza ;) a hafciki przecudowne, wiem coś o tym, bo jestem szczęśliwą posiadaczką rzeczy z tym haftem ;) ;) ;) Pozdrawiam cieplutko i do serca tulę <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie to wymyśliłaś, a hafcik rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  12. Może zachwyt mój jest zbędny,
    ale ładny ten... niezbędnik.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie eleganckie, dla prawdziwej damy to etui. Ciekawa jestem tego Twojego twora :)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Grunt to porządek. Marii pojemnik na guziczki bardzo ładny :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny organizer... Muszę pomyśleć o czymś takim na swoje szydełka... Chyba mnie zainspirowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne etui sobie stworzyłaś - bardzo eleganckie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny organizer :) cudowne wstążeczkowe róże :) coraz bardziej męczy mnie myśl żeby opanować haft wstążeczkowy :)
    świetny słoiczek na guziki :)
    ach i te tajemnice :) jestem strasznie ciekawa co to będzie za dzieło :)
    pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne pomysły i super wykonanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. u Marii jak zwykle wysyp piękności :)
    buziole odwzajemniam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też lubię mieć wszystko uporządkowane,poskładane:))więc wcale się nie dziwię,że robisz sobie pojemniczki na przydasie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Etui cudne, jak zrobisz sobie nowe to ja to co sie Tobie nie podoba przygarne i ozdobą mej mysiej norki uczynię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Marysiu, ten organizer jest po prostu szałowy!!!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Marii organizer jest świetny, zwłaszcza haft m się podoba:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. To znowu ja :-). Ja tez chce taki organizer , moje szydełka walaja sie w jakimś wazoniku,nozyczki ciagle szukam , bo zapominam gdzie je zostawiłam. Hafcik wstążeczkowy jak zawsze cudny, a guziczkom aż zazdroszczę nowego mieszaknka.
    Pozdrowionka i miłego dnia Maryś. Do nastepnego klikania .papa

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo elegancki ten organizer na szdełka, zaświtała mi myśl że przydałby i mnie się taki, bo moje szydełka leżą w nieładzie w pudełku z kordonkami, tylko nie umiem takich różyczek a bardzo mi się podobają i pasują jak ulał do przybornika...:-) pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. a mnie przybornik bardzo się podoba.....
    dobrze że zmieniłaś tło bloga, to mogę poczytać posty. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim zdaniem etui wlasnie jest rewelacja ! Wyglada tak niewinnie, estetycznie i widac precyzyjny wklad jaki dalas temu etui. Wyglada pieknie. Powinnas byc z siebie dumna , ze swtorzylas takie cudenko. Bardzo podpada mi pod moje gusta :) Sloiczek tez jest sliczny. Szczegolnie napis mi sie podoba bo wyraznie mowi o zawartosci sloiczka. Cudownie Tworzysz Kochana. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Baaardzo mi się podoba to etui na szydełka. Takie jest delikatne i romantyczne :) Ale słoiczek też ładny...
    Fajnie Ci to wszystko wychodzi.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. aaaaaaaaa...........................dopiero teraz doczytałam, że tapeta specjalnie dla mnie zmieniona.
    Dziękuję Ci bardzo. Ale chyba nie tylko moje oczki se męczyły. Buziaczki i pozdrawiam serdecznioe

    OdpowiedzUsuń
  30. Marii śliczne etui i słoiczek aż Ci zazdroszczę:)Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  31. Etui genialne Kochana - wygląda jak pamiętnik :) Słoiczek cudny :* Buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Etui piekne i chyba widzę w nim czółenko do frywolitek? Hafcik delikatny, no i ten słoiczek bardzo strojny, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj Marii Marii u Ciebie nawet słoiki pięknie wyglądają a przybornik to istne cudeńko... Czekam z niecierpliwością na dalsze prace :) Buziaki ogromne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam wszelkie organizery, pudełka, słoiczki, gdzie można przechowywać przydaśki:)
    Twój pomysł jest rewelacyjny...:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny pomysł z tym etui kochana, bo ład i porządek to u mnie podstawa, a pomysł niebanalny:) A słoiczek przydatny, ja także się do nich przekonałam i zrobiłam taki podobny:) Buziaki Marii!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ cudnie Ci Marysiu te róże wyszły;)Uwielbiam Twoje hafty i pewnie nie przestanę;)
    Guzikowy domek super,taki romantyczny i bardzo ciekawy.
    Ja powoli wracam do blogowego życia,ale coś z robotą u mnie kiepsko.
    Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie ozdobiony słoiczek. Etui na szydełka wspaniały pomysł i jak ślicznie ozdobiony.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Etui na szydełka jest fantastyczne, śliczne i praktyczne, można szydełka posegregować według wielkości, a pojemnik na guziki piękny i jeżeli nietłukący, to super ! Ja owszem wiem. gdzie co mam, ale żeby tak ładnie opakowane, to marzenie. Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne jest to etui:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  40. jak ja podziwiam te twoje różyczki, bardzo pięknie się prezentuja
    Zapraszam do mnie w odwiedziny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Beautiful work!!!
    Have a nice day!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne prace, jak zawsze :) Dziękuję Pani Mario za miły komentarz na moim nowym blogu :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Coraz lepiej idzie Ci zdobienie słoiczków :), a takie etui na szydełka tez mi sie marzy ..może kiedyś znajde na nie czas. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Mario, u Ciebie wszystko ma swoje miejsce, to cudowne...nie tracisz czasu na poszukiwania, pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  45. Marii, dziękuję za przemiły komentarz .Ja również lubię tu wpadać oglądać te wszystkie piękne ,bardzo kobiece ozdoby ,koronki,hafty, guziki, wstążki. Organizer jest starannie wykonany i ślicznie wygląda - pozdrawiam kochana serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  46. No co ja mogę powiedzieć?? Już wszytko zostało powiedziane:-) Cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniałe rzeczy zrobiłaś Mario. Zarówno etui na szydełka jaki słoiczek na guziki prezentują się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Marii, ja nie wiem co Ty chcesz od tego etui - dla mnie wyszedł fantastycznie :-) Pozdrawia i życzę miłego tygodnia, ja wracam na wieś bez internetu Arte Głażejówka.

    OdpowiedzUsuń