Miły gościu

Miły gościu

czwartek, 1 maja 2014

Torba na zakupy i jeszcze coś

                     Witajcie moi kochani - serdecznie wam dziękuje za wspaniałe słowa pod każdym jednym postem - które pozostawiacie - jest mi niezmiernie miło czytając każdy komentarz które są napisane od serc waszych - witam nowe osoby i dziękuję że pozostałyście.
                     Drodzy mili , jest długi weekend - pogoda sprzyja spacerom , grillowaniu oraz innym różnym przyjemnością . Ale mimo tego chcę wam pokazać czym ostatnio się zajmowałam - bo słoiczek znacie a on wisi w poście i wisi - za miesiąc znów go zobaczycie .
                    A żeby nie przeciągać - pamiętacie me poduchy po angielsku ???
zostało mi trochę tego materiału i postanowiłam uszyć sobie torbę na zakupy - do tej pory nosiłam albo plastikowe albo szmaciane proste worki z jakimś wzorkiem . Ponieważ jest ciepło - ubiory już zakładam typowo letnie a jeśli jest chłodniej jakiś cardigan i...... no właśnie te moje siateczki mi nie pasowały do mych ubiorów i powstała torbo siata na zakupy -:
wykorzystałam to już wiecie:
- resztki materiału z poduszek
- transfer od sister Yolandy
- moje haftowane różyczki
- całą paczkę ściereczek kuchennych dla usztywnienia ,,easy clean..
- 6 sztuk kulek plasikowych dość ciężkawych
a tak się ma nowość prezentuje
woreczek który widzicie imituje olbrzymi guzik który miał być w tym miejscu przyszyty jak zapięcie , ale zrezygnowałam - ponieważ guziki są raczej oklepane
.... jak widzicie są moje po bokach dwa identycznie wyhaftowane pasy różyczek
pełniące rolę ozdoby ( w moich ulubionych kolorach ) - góra ozdobiona koronką
tak wygląda spód torby - umocniony potrójna warstwą owych ściereczek oraz pikówką - no i oczywiście jest pikowany
tak się prezentuje z boku
tak z tyłu
zapięcie z lotu ptaka
wewnątrz jest wszyta dość pokaźnych rozmiarów kieszeń - może na telefon czy portmonetkę - gdyby mi się nie chciało brać torebki
już była próba - czyli 1kg mąki , 2 kg cukru , pół kg kawy , makarony 3 szt te duże , 1 kg pomidorów , warzywa oraz kilogram jablek - napój juz mi się nie zmieścił - ale i tak mimo wszystko jest bardzo pojemna no i co ważne bardzo wytrzymała
powiedzcie kochani co o niej sądzicie - czy nie przesadziłam kolorystycznie , jak wam sie podoba - wasze uwagi które pozostawicie - będą dla mnie bardzo cenne ponieważ albo ruszaj do boju z torbami , siatkami albo daję sobie spokój.
                            Co jeszcze ? - powstają po troszkę nowe bobinki
uczę się nowej techniki haftu stumpworku - daleko mi do perfekcji ale dziś wam pokaże jedynie zajawkę
Dziś już was nie będę zanudzać zmykam do prac innych - między innymi dla Iwonki - koronki Iwonki coś robię ale o tym  o cho cho - będzie skończone zaprezentuję - życzę wam miłego wypoczynku majówkowego buziaki wam ślę oraz dziękuję za uwagę wasza Marii- za niedługo się znów pojawię
zakwitl kilka dni temu na korytarzu aż sama się zdziwiłam
pappapa











53 komentarze:

  1. Marii..bardzo sie postaralas..torba wyszla swietnie a i hafcik zapowaida sie na ciekawy..mysle ze dasz rade i opanujesz sztuke stumpworku do perfekcji

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie Twoje prace piękne:) Pozdrawiam majowo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marii kochana torba super. A nowa technika zapowiada się wielce ciekawie - czekam na kolejne odsłony. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja torba Marii jest bardzo ładna.
    Świetnie się prezentuje.
    Nowa technika haftu pięknie się zapowiada.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta torba jest boska !!!! Jestem pod wielkim wrazeniem pomyslowowsci Twojej ! Bomba !

    OdpowiedzUsuń
  6. No i super, ze jesteś zadowolona z torby i pasuje Ci teraz do ubiory a i wszystko sie mieści :)
    Co do nowej techniki haftu to nie znam ale fajnie to wyglada więc sie zagłębie bardziej.
    Pozdrawiam gorąco i zycze udanego dłuuugiego weekendu :)
    Buźki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. torba bardzo mi się podoba, udanej majówki:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba jest wspaniała! Idealnie moje barwy, lubię wszystko co kolorowe i radosne :) no i kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, pakowna, wytrzymała czego chcieć więcej!
    Nowy rodzaj haftu wychodzi Ci bardzo fajnie. Udanej majóweczki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba jest cudna:-) Mnie na pewno by się taka przydała :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba bardzo oryginalna , bogato ją ozdobiłaś. Najważniejsze że Tobie się podoba i jak idziesz na zakupy to czujesz się z nią dobrze. Nowy haft bardzo ładny , bardzo podoba mi się.
    Bobinki od Ciebie dobrze mi służą i są śliczne jak te nowe. Pozdrawiam cieplutko i miłej majówki Marii !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Torba wyszła jedyna w swoim rodzaju, cudna po prostu! Ja myślę, że nie tylko na zakupy, może być wczasowo - plażowa. Nowy haft wygląda ciekawie, jak przyklejane kwiaty, jeszcze kolorowe bobinki, bardzo przydatne hafciarce. Masz Marysiu ostatnio dużą wenę i energię, aż zazdroszczę, u mnie posucha. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna ta torba. Podoba mi się, że ma usztywniany i pikowany spód i przez to nie traci kształtu, czyli nie wygląda jak worek i jest elegancka.
    Szyj takie szyj.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torba bardzo mi się podoba, świetnie Ci wyszła :) I jaki ciekawy ten nowy haft... jesteś bardzo zdolną osobą :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie Marii! Ależ Ty jesteś zdolniacha! Za każdym razem mnie zaskakujesz! Piękna torba! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Marii, nowy haft mnie zauroczył. Torbę zrobiłaś piękną , (te różyczki, które uwielbiam ), mocną, niepowtarzalną. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Marii Kochanie przede wszystkim sto lat z okazji urodzin!!!! Aby kolejne były dla Ciebie pełne zdrowia i spełniania marzeń tych dużych i tych malutkich.
    Torba bardzo urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torba jest świetna zwłaszcza że jest usztywniona Kochana masz super zdolności i pomysły. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Torba jest cudna, tkaniny, transfer, różyczki i wykonczenie w środku, działaj więc dalej, Ja tez mam w głowie pomysły na torebki z tkanina, takie wizytowe i zakupowe i musze sie widac sprężyć z robotą:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Marysiu, z taką torbą aż miło pójść na zakupy!
    A zajawka fantastyczne, nie znam się na tych technikach, ale niezmiennie podziwiam i chylę czoła kolejny raz...Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna, fantastycznie zmienia tak prozaiczną czynność jak zakupy w rewię mody i pokaz własnej twórczości. O kolorach się nie wypowiadam - każdy dobiera je według własnych upodobań i jeśli Ci się takie podobają, po POWINNAŚ ją nosić! Precz z reklamówkami!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna torba, powinnaś takie szyć na pewno znajdziesz chętnych. Bardzo fajnie wymyśliłaś dół z pikowaniem i usztywnieniem i kolorystycznie tez pięknie wszystko zgrałaś, jak dla mnie bomba:))
    Pozdrawiam serdecznie Monika:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Torba urocza i praktyczna. Ma całkiem niezły udźwig :) Takie piękne bobinki żal zakrywać wstążeczkami Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj :) Torba na zakupy jest fantastyczna...bardzo mi się podoba. I ten materiał jest śliczny. Cudo!
    Pięknie tworzysz,podziwiam!

    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa. Serdecznie i słonecznie pozdrawiam-Gosia

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo pomysłowo i ślicznie, :)
    Zapraszam serdecznie do mnie na urodzinowe candy :)
    Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Torba jest przepiękna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z\ taką torbą można iść na koniec świata i drugiej takiej samej się nie znajdzie. Urocza i bardzo oryginalna, ale także pracochłonna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. cześć Marii...
    torebusie już na FB widziałam i podziwiałam ale cichaczem...
    nie pisałam w swoim poście ale... komp mi szwankuje... już myślałam, że będzie koniec jego działalności ale... synek przyszedł mi z pomocą... coś tam rozkręcił i... oto jestem... hihi
    bobinki... rewelacyjne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietna torba. Transfer piękny a różyczki zawsze są śliczne.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Torba jest po prostu fantastyczna! Zresztą jak reszta Twoich prac :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja bym uszyła białą i chociaż jest nie praktyczna pasowałaby do moich ubrań...

    Mój hiacynt tez zakwitł, pachnie cudnie:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. Torba jest świetna- w pięknych ciepłych kolorach i wygląda na bardzo wytrzymałą, a o to chodziło:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Torba piękna, moim skromnym zdaniem możesz ruszać do boju z torbami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Cud Torba na zakupy!
    A to bobinki się zwie-bo widziałam w życiu/użyciu a nazwać nie umiałam.
    Śliczne!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  35. Super torba , mam nadzieje że powstaną następne ..
    Bobinki twoje uwielbiam ...
    Pozdrawiam cieplutko w ten cieplejszy dzień u nas ,,,

    OdpowiedzUsuń
  36. Marii torba mnie oczarowała. Jest pięknie uszyta do tego ślicznie przyozdobiona ,aż się chce ruszać w świat :) A bobinki - pierwsza klasa :) Pozdrawiam serdecznie i życzę ciepełka i pięknej niedzieli .

    OdpowiedzUsuń
  37. Zaskoczyłaś mnie Marysiu tą torbą - jest rewelacyjna, kolorowa i prześliczna! A co najważniejsze wytrzymała i praktyczna. Zachwyciła mnie też ta nowa technika haftu. Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna torbę zrobiłas , jesteś prawdziwą Artystką , bobinki są urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Marii torba jest odlotowa , superancka :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  40. Torba fajna:)ja się przymierzam do tego haftu,ale jakoś wciąż mi coś przeszkadza:))tez mi się bardzo podoba:)))chodzisz na jakiś kurs czy uczysz się w sieci?:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. wspaniała torba - taka... TWOJA Marii - i o to chodzi, prawda?
    cioekawa jestem tej nowej techniki, jeszcze nie próbowałam, ale mam w planach :))
    pozdrawiam cieplutko''

    OdpowiedzUsuń
  42. Spodobała mi się torba Twojego autorstwa, a stumpworkiem mnie zaciekawiłaś - trzymam kciuki za udaną naukę i czekam na relację z kolejnymi zdjęciami Twoich haftów. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna torba!
    Pani Mario, dziękuję za miły komentarz na moim nowym blogu :) Zapraszam do zaglądania :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgrabnie wszystko połączyłaś kochana,świetny efekt,uwielbiam indywidualizm nawet w drodze na zakupy :)Twój zapał i działanie są imponujace :)pozdawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Torba fantastyczna,pozdrawiam serdecznie !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. wow! Marii torba to majstersztyk:) śliczne bobinki się szykują:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  47. Marii jestem pełna podziwu dla twojej torby. Jest boska! Pięknie wszystko połączyłaś razem, tak, że i transfer i haft wstążeczkowy pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Mario, a torba jest super, sama szyje od czasu do czasu jakąś torbę i wiem ,że dno jest najtrudniejsze, przynajmniej dla mnie, chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  49. O matko bosko Maryś, 50 komentarzy pod twoja torba a ją przegapiłam. To wszytko prze ten pieklasty internet którego nie miałam na weekendzie majowym, A ta Torba jest taka cudna, praktyczna. i w ogóle rewelacja. Bobinki tez skardły moje serducho. Zmykam nadrobic komentarze w Twoim kolejnym poście.

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeszcze raz dokładnie obejrzałam zdjęcia torby. Jestem zachwycona, będziesz wzbudzać zainteresowanie z taką torbą. Pięknie ozdobiona, wykończona. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  51. Torba bardzo efektowna i praktyczna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń